مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهدی ق
  • تاریخ عضویت : 1392/10/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Apple iPad mini 2 Apple iPad mini 2

1392/11/5 من بالاخره این تبلت رو گرفتم؛ وقتی‌ برای اولین بار محصولات اپل دستتون می‌گیرید تازه می‌فهمید اندروید چه چیز مزخرفی بوده !

تنها نکات نسبتا ضعیفی که برخوردم اینکه:

الا و لابد اپل شما رو مجبور می‌کنه تا تو محدوده جزیره خودش باشید و هر تصمیمی می‌گیرید اپل باید در جریان باشه؛ این از یه جنبه خوبه که اپل میگه هدف تخمین کاربری استفاده کنندگان از محصولات این شرکت تا بتونه خدماتش رو بهبود بده و از یه جنبه بده که خیلی‌ دست و پا گیره ولی‌ من شخصاً که خیلی‌ سریع عادت کردم در حالی‌ که تصور می‌کردم خیلی‌ زود بره رو اعصابم.

دوم اینکه به دلیل تحریم ها، از کلی‌ امکانات مربوط به ما ایرانی‌‌ها از جمله کیبورد فارسی و تقویم جلالی‌ پشتیبانی‌ نمی‌کنه، که می‌شه به راحتی‌ از کیبورد عربی‌ استفاده کرد و تقویم جلالی‌ رو از برنامه‌های اپ استور دانلود کرد.

سوم اینکه کاش یه کم رامش بالا تر بود؛ متاسفانه اپل برای رقابت قیمت با سایر برند‌ها رامش رو زیاد ارتقا نداده. این مساله مشکلی‌ برای اجرای سیستم عامل و برنامه‌های اپل پیش نمیاره اما تو وبگردی تو برخی‌ موارد بسته به کاربرد‌های کاربر رم کم میاد و بروزر خارج می‌شه؛ البته این مورد به ندرت پیش میاد و از اونجا که هیچ تبلتی کامل نیست اینرو می‌شه به راحتی‌ نادیده گرفت ولی‌ از طرفی‌ بزرگترین مشکل این تبلت و آیپد ایر از دید کاربرای این دو محصول بوده. از یه منظر دیگه کاربر‌های حرفه‌ای این مشکل رو مربوط به ios۷ می‌دونن و اون رو به رم مربوط نمیدونن که ظاهراً در به‌روز رسانی‌های جدید این مشکل تا حدی حل شده و در آینده کاملا برطرف می‌شه.

یک نکته که نسخه‌های ۴g باطری بیشتری می‌خوره، اگر اغلب در محیطی‌ هستید که دسترسی‌ به wifi دارید توصیه می‌کنم ۴g نگیرید.

و در آخر اینکه من از انتخابم ۱۰۰۰۰% راضی‌ هستم و مطمئن باشید از رقباش یه سرو گردن بالاتره و پولی‌ که سر میدید بابت کیفیت بالای این محصوله ! در ضمن این نکته رو مدّ نظر داشته باشید که من قبلا تبلت و گوشی اندرویدی داشتم که همه جزو بهترین‌ها نوع خودشون بودن !

Apple iPad mini 2 Apple iPad mini 2

1392/11/2 البته با خرید الجی احتمالا تا ابد تو اندروید ۴.۲.۲ می‌مونید !
منم خودم می‌خواستم Gpad بگیرم ولی‌ سر همین مساله ترجیح دادم یه کم بیشتر پول بدم ولی‌ جنس با کیفیت بگیرم.

در ضمن در آیپد با کابل‌های مخصوص میتونی هر قابلیتی از جمله otg رو بهش اضافه کنی‌ ! تو فروشگاه‌هایی‌ مثل دیجیکالا هست.

یه کیت هم هست، البته نمیدونم آیپد‌های جدید رو ساپورت کنه، به اسم connection kit که کلا همه قابلیت‌های اتصالی رو ساپورت می‌کنه قیمتش هم زیر ۵۰ تومنه.

Apple iPad mini 2 Apple iPad mini 2

1392/11/1 سیم کارت دیتا می‌خوره یعنی‌ با مثلا رایتل یا ایرانسل میتونی به اینترنت دسترسی‌ داشته باشی‌ !

Apple iPad mini 2 Apple iPad mini 2

1392/10/12 سلام

اگر این هم قیمتش متعادل بشه، با نوت هم قیمت هستن تقریبا.
نوت تنها مزیتش قلمش هست که به شما اطمینان میدم اصلا استفاده نمی‌کنید. اگر دنبال کیفیت هستید من آیپد رو پیشنهاد میدم و از سایر جهات کار کردن با هر دوش تقریبا یکسان هست فقط باید آلم کار کردن با اونها رو یاد بگیرید.
ولی‌ در کّل سیستم عامل اندروید آزاد تر از ios هست و از طرفی‌ بعد از یه مدت سنگین می‌شه و حداقل سالی‌ یکبار باید Rom رو عوض کنید.
خیلی‌ خلاصه و کلی‌ اینکه اگر کاربر حرفه‌ای نیستید آیپد بهتره واگر نه نوت خوبه. در کّل زیاد سخت نگیرید هر دوش راضیتون می‌کنه.

Apple iPad mini 2 Apple iPad mini 2

1392/10/6 سلام
بله تو امارات اپل استور هست اطلاعات رو از اینجا می‌شه پیدا کرد :

http://store.apple.com/ae

Apple iPad mini 2 Apple iPad mini 2

1392/10/6 هیچ تبلتی کار یه لب‌تاپ رو نمی‌کنه البته تا به امروز. تبلت فقط به درد کسایی می‌خوره که کار‌های روز مره زیادی با وب یا خوندن داکیومنت‌ها دارند. همین ! باز هم میگم هیچ تبلتی قادر نیست حتی یک دهم کار ضعیف‌ترین لب‌تاپ رو انجام بده و این به مسائل سخت‌افزاری برمیگرد و ربطی‌ به سیستم عامل‌ها نداره؛ به علاوه که سیستم عامل‌های تبلت با نوع کامپیوتری آنها فرق‌های اساسی‌ داره حتی اگه اسمشون یکی‌ باشه. از دیدگاه سیستم عامل‌ها هم هیچ سیستم عامل تبلتی کار سیستم عامل لب‌تاپ رو انجام نمیده.

اگر فقط وب گردی و کتاب خوندن و فیلم و موزیک براتون مهمه (و البته پوز دادن!) این مناسبه واگر نه اگر کار پردازشی دارید حتما باید چیزی قدرتمند تری بگیرید که دیگه بستگی به نیازتون داره.

Apple iPad mini 2 Apple iPad mini 2

1392/10/5 سلام
قیمت برای کسایی که میخوان بدونن :

وای‌فای :
۱۶ گیگ: ۳۹۹ ۳۲گیگ: ۴۹۹ ۶۴گیگ: ۵۹۹ ۱۲۸گیگ: ۶۹۹

سللولار :
۱۶ گیگ: ۵۲۹ ۳۲گیگ: ۶۲۹ ۶۴گیگ: ۷۲۹ ۱۲۸گیگ: ۸۲۹

قیمت‌ها به دلار هستند و برای در اوردن قیمت تقریبی با نرخ دلار ۳.۰۰۰ تومن باید هر قیمت رو ضرب در ۳.۲۰۰ یا نهایت ۳.۳۰۰ کنید که همه جنبه‌ها از جمله سود و گمرک و این حرفا توش لحاظ شده.

Apple iPad mini 2 Apple iPad mini 2

1392/10/5 سلام

اگر دنبال محصول با کیفیت هستی‌ که دم به دقیقه نگران هنگ کردن و ریختن رم کاستم و داغ کردن و این حرفا نباشی‌، و دنبال محصولی هستی‌ که ۴-۵ سال حداقل بدون مشکل برات کار کنه. اپل واقعا می‌ارزه و اصلا طرف اندروید نرو چون حتی گوگل برای محصولات خودش بیشتر از دوسال آپدیت نمیده چه برسه به ال‌جی.

اما اگر خوره بازی و نرم‌افزار و بلوتوث بازی هستی‌ اگه لم کار کردن با محصولات اپل رو بلد نباشی‌ اذیتت می‌کنه بهتره همون ال‌جی بگیری.

اما برای وب گردی و کتاب اپل بی‌ نهایت عالیه البته بذار قیمتش متعادل بشه یا برو بازار بگرد ارزون پیدا کن. قیمت‌ها الان حداقل ۳۰۰ تومن بالاتره. توجه کن حداقل !!!
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
ایسام