مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عليرضا س
  • تاریخ عضویت : 1392/10/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 21

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد

Google Pixel Google Pixel

1395/11/5 Goole Assistant کاملا در ایران فعاله و کار میکنه. Google Cardboard هم نصب میشه و کار میکنه البته می باید برای نصب اول قند شکن را فعال کنی بعد app data مربوط به Play Store رو delete کنی و بعد اپلیکیشن رو سرچ و نصب کنی
کلا آنتن دهی و تمام فیچرها و امکانات گوگل پیکسل در ایران فعاله و کار میکنه. با خیال راحت بخرید من از طریق آمریکا تهیه کردم.

Google Pixel Google Pixel

1395/11/1 من پیکسل ایکس ال رو از گوگل استور خریدم و یکی از بستگان در آمریکا برام با مسافر فرستاد. ۳۲ گیگ آبی. کارایی و سرعت کاملا عالیه و قابل مقایسه با هیچ اندرویدی دیگه ای نیست تا قبل از اینکه دستم برسه نکسوس ۶ داشتم با اندروید ۷ و خیلی هم راضی بودم تا اینکه پیکسل ایکس ال رسید و از کارایی اون واقعا شگفت زده شدم و تفاوت و پیشرفت بسیار زیادی رو تجربه کردم.
در پاسخ دوستمون که میگن امکانات گوگل ناو یا اسسیتنت فعال نمیشه یا امکانات دیگه با وی پی ان فعال میشه بگم که تمام این فیچرها رو من بدون هیچ محدودیتی روی نکسوس ۶ و پیکسل دارم برای راهنمایی میتونید به من ایمیل بزنید. alireza737@yahoo.com

Google Pixel XL Google Pixel XL

1395/11/1 یک هفته است که دستم رسیده، آبی ۳۲ گیگ. بسیار بسیار سریع، با عملکرد عالی باتری. فوق العاده است. کلا متفاوته.

HTC Nexus 9 HTC Nexus 9

1395/10/9 انروید ۷.۱.۱ هم اومد براش بی نظیر شده تمام مشکلات کندیش از بین رفته و بسیار چابک شده

Google Pixel XL Google Pixel XL

1395/9/29 پیکسل برای مقایسه با گوشیهای دیگه ساخته نشده، اگر گوگلی هستید هر طور که هست به چنگش میارید و فکر قیمت بالا و حاشیه بالا و پایین و تک اسپیکر بودن و سنسور پشت و جلو بودن و نبودن و غیره رو نمی کنید، اگر همه نه، گزینه های بسیار زیاد دیگری هم هستند با امکانات متفاوت و بیشتر، این یک دیوایس خاصه برای مخاطب خاص خودش.

HTC Nexus 9 HTC Nexus 9

1395/7/30 به اندروید ۷ OTA ارتقا یافت و این عالیه.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1395/7/30 اندروید ۷ OTA اومد برام، به جز امکانات جدید که همه میدونن، عملکرد و سرعتش کاملا بهتر شده، حتی نرمی و سرعت تاچ هم بهبود پیدا کرده، از زمانی که خریدمش با اندروید ۵ تا حالا که ۷ هست، کاملا بهتر شده یعنی در مدت یکسال و نیم احساس می کنی که نه تنها گوشیت افت نداشته بلکه پیشرفت عمده ای هم داشته و تجریه بهتری به کاربر میده و این عالیه

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1395/1/19 سلام. گاهی برای من هم پیش آمده که با شارژ زیر 10 درصد خاموش بشه که به دلیل حدودی بودن نمایش درصد شارژ هست و طبیعیه.
اگر خاموش شدن با شارژ بیشتر از ده درصد اتفاق میفته بهتره cache گوشی رو پاک کنید (wipe cache partition)
خالی کردن cache هر چند وقت یکبار برای بهبود کارکرد گوشی لازمه
برایwipe cache partition باید اول گوشی رو خاموش کنید بعد کلید پاور و volume down رو همزمان نگهدارید. با دیدن صفحه جدید کلید volume up را بزنید تا صفحه گزینه تنظیمات ظاهر بشه، با بالا و پایین رفتن با کلید volume و انتخاب گزینه recovery با زدن کلید پاور روی wipe cache partition اونو انتخاب کرده و تایید کنید تا پاک بشه.
اگر این راه موثر نبود reset factory کنید امیدوارم مشکل حل بشه.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1395/1/12 با تجربه ۱۱ ماه استفاده از نکسوس ۶ باید بگم که فوق العاده است از هرنظر، بدون کوچکترین لگ و هنگ.کاملا گزینه خوب، روان، و همه کاره ایه. با اندروید ۶/۰۱ در یک کلام بی نظیره. شما از اندروید تعریف جدیدی پیدا می کنید، تمام معایبی که باعث کوچ کردن اندرویدی ها به iOS هست در این گوشی رفع شده و کاربر تمام مزایا و آزادی های اندروید و در عین حال بی عیب و نقصی ای رو که در آیفون دنبالش می گرده در این گوشی همزمان به دست میاره.

HTC Nexus 9 HTC Nexus 9

1395/1/1 من دارم دوست عزیز. کمکی از دست من بر میاد؟

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1394/10/2 خیر اکتیو نشده و تا جایی که می دونم می باید روت بشه تا کارکنه. به علاوه با اینهمه اپلیکیشن که هر کدوم یه نوتیفیکیشن دارن ال ای دی غالبا روشن می مونه و فقط باتری مصرف می کنه. حالا دارم به این می رسم که چرا گوگل این امکان به ظاهر ساده رو حذف کرده.

HTC Nexus 9 HTC Nexus 9

1394/9/29 دوستمون درست میگه من هم تازگی با بروز رسانی به اندروید 6 (و بعدا به 6.0.1) دچار مشکل کندی و کمبود رم شدم که در کمال تعجب در xda هم تایید شده و کاربران کلافه بسیاری هم کامنتهای شکایت آمیزی گذاشتن و راه حلی هم جهت رفع عیب نه از طرف گوگل و نه از طرف توسعه دهندگان اراِیه نشده. من سعی کردم برنامه هایی را که رم بالایی اشغال می کنند و ضروری هم نیستند از روی دستگاه پاک کنم که عملکردش کمی بهتر شد.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1394/9/29 دوست عزیز این یک اصله که دستگاه برقی، الکترونیکی یا دیجیتال از هر برند معروفی هم که باشه ممکنه بدون دلیل ظاهری معیوب بشه و برای همین اصل هست که داشتن گارانتی برای چنین محصولاتی حیاتیه در چنین شرایطی خرید دستگاه بدون گارانتی ریسکی هست که همه ما در این بازار آشفته و عجیب و غریب متحمل میشیم تا مثلا در این مورد نکسوس ۶ را تجربه کنیم. برای شما به خاطر تجربه نا امید کننده ای که داشتی متاسفم، امیدوارم بتونی تعمیرش کنی و ازش استفاده کنی.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1394/9/24 با تجربه ۷ ماه استفاده از این گوشی باید بگم دستگاهی است با کیفیت بسیار بالا، به طرز خیره کننده ای روان، بدون کوچکترین لگ و تاخیر، با کارایی بی نظیر در اجرای برنامه های متعدد، و با دوام باتری قابل توجه. کارایی اون بویژه پس از بروزرسانی با مارشملو به طرز کاملا محسوسی و از اساس در همه زمینه ها بهتر شده. در مجموع کار کردن با نکسوس ۶ حس خیلی خوبی منتقل میکنه. بروزرسانی 6.0.1 امروز اومد و با بنچمارک انتوتو بالای 75000 نمره اورد بعلاوه با با دو بار فشردن کلید پاور دوربین هم فعال میشه. من ۳۲ گیگ رو ۱۸۵۰ خریدم اردیبهشت امسال، الان حدود ۱۴۰۰ هست و اگر نسخه ۶۴ اونو حدودا با ۱۵۵۰ تهیه کنید دیگه شاهکاره.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1394/9/16 نکسوس 6 با اندروید مارشملو عالی شده فراتر از یک گوشی هوشمنده در یک کلام فوق العاده است.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1394/3/15 دوست گرامی من چنین ایرادی رو در دوربینش حس نکردم. حالت HDR را حتما امتحان کنید که نتیجه بهتری در بسیاری از حالتهای عکاسی خواهید داشت. به علاوه سایت معتبر phone arena مقایسه ای بین دوربین نکسوس ۶ و آیفون ۶ پلاس انجام داده که نکسوس ۶ با اختلاف قابل توجهی با کیفیت تر نشون داده.
http://www.phonearena.com/news/Nexus-6-vs-iPhone-6-Plus-camera-comparison-where-Googles-smartphone-shines-and-where-it-lags-behind-the-iPhone_id64760

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1394/3/14 نکسوس ۶ را من یک ماهی میشه که دارم کمی مشکل آنتن دهی اش داره به طوریکه در طول روز یکی دوتا تماس بی پاسخ دارم و گاهی آنتنم وقت صحبت کردن صفر میشه که البته این ایرادها رسما توسط گوگل هم اعلام شده و در آستانه رفع شدن از طریق بروزرسانی در آینده نزدیکه. آپدیت ۵.۱.۱ رو دیروز گرفتم که شاید در این باره موثر باشه. در مقایسه با نکسوس ۵ که خانمم یکسالی میشه که داره باید بگم که به نوعی در حد همونه حتی در کمال تعجب نکسوس ۵ روانتر هم هست! با ۳ گیگ رم و پردازنده قویتر من انتظار بیشتری از نکسوس ۶ داشتم. نکسوس ۵ یک تک ستاره بود و استثنا هم باقی خواهد ماند. این که میگن خیلی بزرگه رو به مرور و کمتر از یکهفته عادت میکنید و حتی با یک دست هم میشه باهاش کار کرد و در عوض از بزرگی صفحه اش لذت برد. رنگها کاملا طبیعی و واقعی هستند و بر خلاف سامسونگ از رنگهای اغراق شده خبری نیست. بر خلاف سامسونگ ها با اون پردازنده های ملعون اگزینوس، این دستگاه با پردازنده فوق العاده ی اسنپ دراگون ۸۰۵ به هیچ وجه داغ نمی کنه حتی در اوج فشار و استفاده همزمان از چند اپلیکیشن سنگین. شارژر خودش خیلی سریع دستگاه رو شارژ می کنه و با بقیه شارژرها متفاوته. رنگ سفیدش از دو جهت بهتره اول اینکه قسمت آلومینیومی گوشی چون نقره ای رنگ و براقه گوشی رو متمایزتر و زیباتر از سرمه ایش جلوه میده و به طوری که انگار جنس گوشی سفید با سرمه ای فرق می کنه (در حالی که اینطور نیست) و دوم اینکه در مدل سفید بر خلاف سرمه ای جای دست پشت گوشی باقی نمی مونه.
ایراد دیگه ای که بهش وارده اینه که گوشی بسیار لیزه و چون بزرگه موقع نشستن و بلند شدن ممکنه از جیب بیفته و برای جلوگیری از این موضوع نیازه که از بک کاور باسطح زبر (ترجیحا مارک Nillkin) استفاده کنید که خب باعث میشه تا لوگوی نکسوس پوشیده بشه. بک کاورهای جدیدی تو souq.com که مثل دیجی کالای خودمون تو دوبی هست دیدم که لوگوی نکسوس هم پیداست ولی هنوز نه تو پایتخت و نه بازار موبایل پیدا نکردم. باتری اون با اینکه یه هیولای ۳۲۰۰ میلی آمپری هست هر روز نیاز به شارژ داره ولی کمی از نکسوس ۵ بهتره. در مجموع من مثل یک نکسوس خالص و خاص دوستش دارم و منتظرم تا با اندروید M وضعش بهتر بشه.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/8/21 ظاهرا اولین دستگاهی که اندروید لالیپاپ روی اون release شده حتی زودتر از نکسوس همین Moto X 2014 هست. کسی تجربه کار با اونو داشته؟ لطفا شیر کنید.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/8/11 دوستان فقط چند ساعت به release شدن اندروید لالیپاپ باقی مونده...تجربه کار با آنرا پس از آپدیت کردن نکسوسهاتون اینجا بنویسید...

HTC Nexus 9 HTC Nexus 9

1393/7/25 بینظیره ...بی نظیر...پردازنده 64 بیتی با نکسوس...چه شود...

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/7/25 گوگل بسیار هوشمندانه عمل کرده این دستگاه با سایزی که داره به نوعی علاوه بر گوشی جای تبلت هم عمل می کنه و می شه با یک دستگاه دو کاربرد رو داشت. ظاهر زیبا باتری قوی و سخت افزار فوق العاده و مهمتر از همه پشتیبانی گوگل از نکسوس 6 یک شاهکار بینظیر و کم رقیب ساخته.
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا