مشخصات کاربر
 - نام کاربر : تورال پ
- تاریخ عضویت : 1392/10/4
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
تغییر راهبرد اپل: گزارش بلومبرگ از تمرکز اپل بر توسعه عینکهای هوشمند و تعلیق پروژه Vision Pro
-
ساعتهای هوشمند سامسونگ در مسیر تشخیص زودهنگام نشانههای اولیه نارسایی قلبی
-
معرفی Realme 15x با باتری 7,000mAh، سلفی 50 مگاپیکسلی و ضد آب تا عمق 2 متری
-
آشنایی با Sora 2 – جدیدترین مدل هوش مصنوعی OpenAI برای تولید ویدئو
-
معرفی Huawei Nova 14i – پایینرده 4G هواوی با باتری 7,000 میلیآمپر ساعتی
-
قوانین محدودکننده گوگل برای توسعهدهندگان – آیا اپاستورهای متفرقه از بین میروند؟
-
معرفی Galaxy M07 پایینرده ارزانقیمت سامسونگ با پردازنده Helio G99 و پشتیبانی 6 ساله
اول از دیجی کالا بگم خدمتتون که تا قبل از خرید و تحویل کالا اطلاع رسانیش عالی ! هم به گوشی تون پیام میدن هم به ایمیلتون ! یه بار در مورد موفقیت امیز بودن ثبت ، یه بار در مورد تحویل کالا به واحد ارسال ،یه بار در مورد ارسال و.... اما وقتی تحویل گرفتین مگه می تونین با واحد پساز فروش ارتباط برقرار کنین . شخص بنده 20 بار زنگ زدم 5 ، 6 تا پیام واسشون گذاشتم که اقا گوشی که فرستادین معیوبه و سه روز بعد که کلا خاموش شده و الان روشن هم نمیشه .
پیشنهاد بنده به دوستان اول خوب تحقیق کنین و بعد بخرین تازه اونم از یه جایی که حداقل خدمات پساز فوش هم نداشته باشه با روی باز جوابتون بدن .