مشخصات کاربر
 - نام کاربر : تورال پ
- تاریخ عضویت : 1392/10/4
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
معرفی ارزانقیمتهای Redmi 15 ،Redmi 15 5G و Redmi 15C با باتریهای 6 و 7 هزار میلی آمپر ساعتی
-
گزارش مالی مایکروسافت از سه ماهه منتهی به ژوئن 2025 – رشد درآمد در سایه عملکرد درخشان Azure
-
گزارش مالی متا از سهماهه دوم 2025 – رشد دورقمی درآمد و سود خالص، افزایش سرمایهگذاری در AI
-
گزارش مالی سامسونگ از سهماهه دوم 2025 – کاهش 55 درصدی سود، قرارداد 16.5 میلیارد دلاری با تسلا
-
گزارش مالی اپل از سهماهه منتهی به ژوئن 2025 – فروش سه میلیارد آیفون، احتمال خرید یک شرکت AI
-
گزارش Canalys از بازار اسمارتفون چین در سهماهه دوم 2025 – بازگشت هواوی به صدر جدول
-
آشنایی با vivo Y400 – ردهپایین نسل چهارمی ویوو با نمایشگر امولد +FHD و باتری 6,000mAh
اول از دیجی کالا بگم خدمتتون که تا قبل از خرید و تحویل کالا اطلاع رسانیش عالی ! هم به گوشی تون پیام میدن هم به ایمیلتون ! یه بار در مورد موفقیت امیز بودن ثبت ، یه بار در مورد تحویل کالا به واحد ارسال ،یه بار در مورد ارسال و.... اما وقتی تحویل گرفتین مگه می تونین با واحد پساز فروش ارتباط برقرار کنین . شخص بنده 20 بار زنگ زدم 5 ، 6 تا پیام واسشون گذاشتم که اقا گوشی که فرستادین معیوبه و سه روز بعد که کلا خاموش شده و الان روشن هم نمیشه .
پیشنهاد بنده به دوستان اول خوب تحقیق کنین و بعد بخرین تازه اونم از یه جایی که حداقل خدمات پساز فوش هم نداشته باشه با روی باز جوابتون بدن .