مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mehri a
- تاریخ عضویت : 1392/10/4
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
-
آشنایی با vivo Y400 – ردهپایین نسل چهارمی ویوو با نمایشگر امولد +FHD و باتری 6,000mAh
-
کشف تازه پژوهشگران UCLA: ساخت محصولاتی سریعتر با هدررفت انرژی کمتر و سازگاری بیشتر با محیط زیست
-
مقایسه شیائومی +Redmi Note 14 Pro با Poco X7 Pro - کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟
-
معرفی Realme 15 و Realme 15 Pro – میانردههایی زیبا با باتری 7,000mAh و نمایشگر اولد 1.5K
-
آشنایی با iQOO Z10R – میانردهای با Dimensity 7400 و توانایی عکاسی و فیلمبرداری زیر آب
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه دوم 2025 – رشد دو رقمی درآمد تبلیغات، کسبوکار ابری و جستوجو
-
معرفی Honor Pad X7 – تبلت 93 دلاری آنر با SD 680، باتری 7,020mAh و شارژر معکوس سیمی
unfortunately system UI has stopped
system UI is not responding
samsung experience home is not responding
samsung experience service is not responding
خيلي وقتا هم پيغام خطا نميده! ورژن اندرويد گوشيمم خيلي وقته 8 هست
اگه كسي از دوستان ميدونه چطور بايد اين مشكل رو حل كرد، ممنون ميشم بهم بگين.
البته قبلا اس3 داشتم و دو بار این مشکل برای اون گوشیم هم پیش اومد و نمایندگی گفت بوردش سوخنه و من واسه تعمیر ندادم ولی یکی دوروز بعدش خودبخود درست شد.
ممنون میشم اگه اطلاعاتی درمورد برطرف کردن مشکل نرم افزاریش دارین بگین شاید گوشیم درست بشه و مجبور نشم شنبه ببرمش نمایندگی