مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : saeed p
  • تاریخ عضویت : 1392/9/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1397/3/6 ممنون
راستش لینکی که دادید همه اش سفید بود گوشی من مشکیه.
منظورم از برچسب هم این بود جنس محافظ صفحه ای که خریدم شیشه ای نیست و پلاستیکی هست. شیشه سختی بیشتری داره در نتیجه دیرتر روش خط و خش میوفته. می خواستم گلس بخرم که متاسفانه هر جا گفتش نمیشه.

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1397/3/4 ممنون. راستش الان مجبور شدم بجای گلس برچسب بزنم که خوب محافظت گلس رو نداره. اینی که اینجا گذاشتید رو میشه بگید از کجا میشه تهیه کرد من رفتم بازار چهارسو همه گفتن هیچ گلسی رو نمیشه روش نصب کرد. واقعا عجیبه این مشکل.

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1397/2/31 سلام دوستان خسته نباشید. من این گوشی رو چند روزی هست خریدم. من یه مشکل دارم و هر برچسبی رو رو گوشی می چسبونم تماما از بغل نمی چسبه. می خواستم بپرسم شما چه گلسی خریدید و چطوری مشکل رو حل کردید. ممنون میشم راهنمایی کنید.

HTC One XL HTC One XL

1392/10/10 سلام
از دوستان یک سوال داشتم بر روی لنز دوربین گوشیم یک خش کوچیک افتاده که باعث شده وقتی تو پس زمینه نور باشه یک حاله ی نور خفیفی بیفته حالا از دوستان سوال داشتم که میشه لنز دوربین رو عوض کرد آیا به ریسکش میرزه که بخوام همچین کاری بکنم آیا باید گوشی رو باز کنن و در آخر اینکه نمایندگی معتبری برای اچ تی سی در تهران وجود داره(خیلی فکرم رو مشغول کرده آخه دوربین گوشی برام خیلی مهمه الان باید حواسم باشه که در عکاسی منبع نوری در پس زمینه نباشه)

HTC One XL HTC One XL

1392/10/2 دمت گرم احتمالا هیچ وقت گوشیم رو روت نکنم اما اگه میشه اسم برنامه رو بگو شاید بدردم خورد بازم ممنون

HTC One XL HTC One XL

1392/9/30 سلام آقا امین
یک app هست به اسم proximity-screen از حسگری که در بالا صفحه نمایش سمت چپ قرار داره اتفاده می کنه وقتی صفحه نمایش خاموشه دستت رو یک بار از روش میکشی(البته حالات مختلفی می تونی تنظیم کنی مثلا دو بار پشت سر هم دستت رو از بالا حسگر عبور بدی روشن شه) بعد از نصب باید بری داخل تنظیماتش و اونجوری که خودت دوست داری تنظیمش کنی خودم نصب کردم صد در صد جواب میده.

HTC One XL HTC One XL

1392/9/30 سلام بر دوستان
یک سوال داشتم می خواستم بدونم آیا روشی هست که نور سه تا دکمه نوری پایین گوشی را قطع کنم مثلا وقتی گوشی رو در حالت power saver قرار میدم در جایی که نور زیاده خودش خاموش میشه ولی من می خواستم مثلا وقتی محیط تاریک هستش هم بتونم خاموشش کنم(می خوام شبا وقتی فیلم می بینم یک دست از گوشی فقط صفحه نمایش معلوم باشه )
با تشکر از دوستان
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا