مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : فرزام ب
  • تاریخ عضویت : 1392/9/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 276

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 276 مورد

Apple iPhone XS Apple iPhone XS

1398/3/20 سلام خدمت تمامی عزیزان - امروز فرصتی پیش اومد که بتونم همزمان در شرایط چالشی نوری، گوشی Iphone XS و Samsung Note 8 رو در کنار هم برای عکاسی استفاده کنم . ابتدا چند نکته رو عرض میکنم :
1-عکس پایه مربوط به نوت هست و تصویر ثبت شده در کنارش مربوط به آیفون . در هر عکس مقایسه ای تصویر سمت راست با یک نوشته iphone xs مشخص شده تا قابل تشخیص باشه.
2-عکسها کاملا بدون دستکاری و هرگونه فیلتر هستند.
3- تصاویر نوت در تمام شرایط وسعت بیشتری داشتند که باعث شده برای هم اندازه بودن کادر قسمتی از تصویر نوت بریده بشه تا نمای بهتری داشته باشند و مقایسه راحت باشه.
4- تنظیمات هر دو گوشی اتوماتیک و با HDR فعال بوده.
میتونید در تصاویر overexpose شدن قسمت های با نور شدید رو در بیشتر عکسهای نوت 8 ببینید در حالی که آیفون خوب از پس ثبت اونها بر اومده .( یعنی نوت یک دایره نور ثبت کرده ولی آیفون گاهی حتی منبع نور رو هم تونسته ثبت کنه ) - نکته بعد اینکه از نظر من تمامی عکسهای نوت، گرمتر و دارای هاله ای از رنگ زرد هستند.
در ادامه 8 عدد لینک از تصاویر مقایسه ای رو براتون میذارم :
http://uupload.ir/files/i4e5_1.jpg
http://uupload.ir/files/myr_2.jpg
http://uupload.ir/files/agie_3.jpg
http://uupload.ir/files/6pz0_4.jpg
http://uupload.ir/files/ahsw_5.jpg
http://uupload.ir/files/jvgn_6.jpg
http://uupload.ir/files/h0qe_7.jpg
http://uupload.ir/files/xfcd_8.jpg
این لینک ها به مدت 3 ماه در دسترس هستند و بعدش غیر فعال میشن ، ممنونم از توجه شما و امیدوارم پست مفیدی بوده باشه. یا علی...

Apple iPhone XS Apple iPhone XS

1398/3/14 سلام مجدد خدمت شما - اولا تشکر میکنم بابت محبت شما .
در جواب پرسش شما باید عرض کنم که دوربین 8 پلاس عملکرد بهتری داشت خصوصا در بخش جزئیات و مرزبندی خطوط مات و واضح در پرتره. اما دلیل این موضوع چیه : اولا تفاوت جزئیات به خاطر نوعی افکت soft skin زوری هست که جزئیات چهره رو ظاهرا از بین میبره ( انگار تصویر روتوش شده ) دوم اینکه در بعضی موارد میاد با از بین بردن جزئیات جلوه سینمایی به تصویر میده ( که میتونه خوب باشه اگر تحت کنترل کاربر باشه به عنوان افکت قابل انتخاب )
حالا اما به این بخش دقت کنید، عملکرد دوربین 8 پلاس بهتر بود و هنوزم بهتره در برخی موارد دلیلش چیه ؟
ببینید من فکر میکنم دلیلش این باشه که: وقتی شما میخواید یک نرم افزار طراحی کنید باید برای سخت افزار در دسترس انجامش بدید با دور نگاهی به پتانسیل آینده . خب ios 12 بر مبنای سخت افزار از لنز و پردازنده و پردازنده گرافیکی و توانایی اپتیکی و ... در نسل A11 bionic طراحی شد با دور نمای نسل بعدی، یعنی دستگاه حاضر رو به سمت بالاترین سطح پتانسیلش حرکت بدید و برای نسل قدیمی تر هم بهینه اش کنید و این مورد فقط در دوربین نیست ، شما میتونید آیفون 10 و آیفون 10 اس رو در نظر بگیرید ، در حال حاضر در عملکرد خیلی جزئی تفاوت دارند ! چون این نرم افزار درواقع برای آیفون 10 طراحی و برای آیفون 10 اس با چندتا بروزرسانی اطلاحی بهینه شده .
دیشب در کنفرانس سالانه اپل ios 13 معرفی شد که در مورد سرعت بیشتر - فیس آیدی سریعتر - عمر باطری مناسب تر و ... تغییراتی ایجاد شده - حالا ios 13 بر مبنای توان A12 bionic نوشته شده پس ما با اومدن آی او اس جدید میتونیم شاهد بروز تغییرات در عملکرد دستگاهمون به شکل ملموس باشیم ( حتی همین سلامت باطری با آپدیت درصدش تغییر میکنه ، خود من در 8 پلاس از 11 به 12 که آپدیت کردم سلامت باطری از 94 شد 96 ! و این یعنی تغییر در الگوریتم محاسبات این بخش و نزدیکتر شدن به واقعیت یا بهینه شدن سخت افزار برای مصرف کمتر باطری ) .
مطمئن هستم که در بخش دوربین و پردازش تصویر هم تغییرات خوبی انجام میشه . ( در حال حاضر جزئیات سافت میشه و در مود پرتره ، موها - گوش ها - فضای بین انگشتان - دسته های عینک ) بسته به شرایط نوری گاها به درستی تشخیص داده نمیشه و محو میشن .
یا علی..

Apple iPhone XS Apple iPhone XS

1398/3/14 سلام - ممنون از لطف شما . البته مواردی که فرمودید درسته ولی مسئله اصلی حداقل برای خود من اینه که بین امکانات مختلف و نرم افزار و سخت افزار در تمامی موارد یک هارمونی مناسب برقرار باشه - یعنی ما تو بازار گوشی داریم با عمر باطری بالا ولی در بقیه موارد... یا دوربینش عالیه ولی ... مسلما گوشی های ریزر فون از لحاظ صدای خروجی خیلی خوبن - یا گوشی های گوگل پیکسل در سرعت نمایش انیمیشن ها و حتی الگوریتم پردازش تصویر عملکردی عالی دارن اونم با فقط یک لنز .
( مثلا عکاسی با مود شبانه در این گوشی ها ) در واقع در هر بخشی ممکنه رقیبی بهتر پیدا بشه اما اینکه عملکرد بخش های مختلف در یک سطح باشند خیلی کم وجود داره : برای مثال همین گوشی های گوگل طراحیشون افتضاحه و جنس بدنه عجیبی دارند یا لوازمشون گیر نمیاد، یا گوشی های هواوی با وجود دوربین های جالبشون اما شاسی و نرم افزار خوبی ندارند ( الانم که گوگل تحریمش کرده معلوم نیست چه بلایی سرش بیاد ) سامسونگ هم عرض کردم با اینکه عالی هستند مخصوصا سری نوت و حالا اس 10 پلاس هم خیلی عالی شده اما اولا کیفیت ساختش با اینکه خوبه ولی وقتی آدم دست میگیره گوشی رو بیشتر حس پلاستیکی بودن بهش دست میده دلیلش هم وزن کم شاسی و صفحه خمیده هستش و صد البته خیلی دقت نکردن به جزئیات . خب شاید دوربین آیفون بهترین نباشه ( که نیست ، مخصوصا تو نور مصنوعی و شب ) یا صداش بلند ترین نباشه یا باطری فلان قدر میلی آمپر ساعت نداشته باشه یا نشه یکسری امکانات که از نظر من صرفا تجاری و نه کاربردی برای عموم هستند رو توش پیدا کرد یا خیلی خوش قیمت نباشه. اما با همین باطری حداقل یک روز رو به بهترین شکل شارژدهی میکنه - طراحی و ساختش حرفی برای گفتن نمیذاره ( غیر از بیرون زدگی زیاد لنز دوربین ) و کاملا حس لوکس بودن و باکیفیت بودن رو القاء میکنه - دوربینش تو نور کافی عملکرد بی نقصی داره و داینامیک رنج خوبی داره مود اچ دی آر هم که خیلی عملکرد خوبی داره. لوازم جانبی در انواع مختلف به وفور هست و هماهنگی نرم افزار و سخت افزار و ساپورت نرم افزاری هم که جای خودش رو داره و در نهایت با تجربه خوب سمعی و بصری تکمیل میشه. در واقع همه چیز در این گوشی عالی و در سطح بقیه امکانات هستش ( یک پکیج هماهنگ و یکدست ) و این یعنی تجربه ناب کاربری.

Apple iPhone XS Apple iPhone XS

1398/3/13 حالا در مورد موضوع battery healte: من به شخصه البته وجود این مورد رو با عدد نمیپسندم بهتر بود با یه کلمه مناسب / نامناسب یا یه همچین چیزی نشون داده میشد چون ارقام باعث بروز بار روانی میشه.
مثله نشون دادن میزان مصرف بنزین تو ماشینها ، تا 1 لیتر بالا و پایین میشه مصرف کننده فکر میکنه اتفاقی افتاده. حالا برخی دوستان به خاطر چند درصد نگران هستن و یا میفرمایند گوشی از چشمشون افتاده که البته با توجه به قیمت دستگاه قابل درک هستش ... البته میزان سلامت باطری گوشی من بعد از یک هفته پرفشار زیر تست بودن هنوز 100 هست .
ولی چندتا نکته رو عرض میکنم شاید به دوستان کمکی کنه :
ببینید هر باطری قابل شارژی یه عمری داره که این عمر یا به سیکل شارژ و دشارژ بستگی داره یا به میزان عمر کلی ( تاریخ انقضا) . حالا چه بخواهیم با نه این گوشی از معرفی و تولیدش داره نزدیک به یکسال میگذره و تا قبل از اینکه توسط شما خریداری بشه در محیطی نگهداری میشده ( حالا سرد و گرم بودن انبار نگهداری و حمل هم یه مبحث دخیل در موضوع هستش ) پس گوشی درسته از نظر شما نو هست ولی چندین ماهه تولید شده و باطری چون شارژ و دشارژ نداشته دلیل نمیشه هنوز نو تلقی بشه ( اصلا سلامت باطری قابل شارژ در گرو بیکار نموندنشه) در پایان این پست یه لینک برای این موضوع میذارم.
مورد دوم استفاده از نرم افزار های بد هستش مثله مارکت های ثالث یا نرم افزارهایی که اونها ارائه میدن.
مورد سوم نوع سیمکارت و BTS محدوده گوشی هستش که به چه میزان فشار برای اتصال به گوشی بیاره.
مورد چهارم استفاده از نت سیمکارت و ویژگی هات اسپات و بازی و بنچمارک گیری بیش از حده ( بالا بردن حرارت دستگاه در مدت طولانی باطری رو مستهلک میکنه. سیستم هوش مصنوعی یاد میگیره نحوه استفاده شما رو و شاید اون تغییر عدد یک پیش بینی( چون با چند درصد کاهش متوقف میشه) یا پیشگیری توسط دستگاه باشه که به شما بگه استفاده نامناسبی از باطری دارید.
مورد پنجم سیکل شارژ و دشارژ نامناسب .
یعنی اینکه شما هر روز بخواهید باطری برسه به مثلا5 % بعد بزنید به شارژ تا 100 %. این مضر هستش اگر بتونید بین 30 تا 90 یا 30 تا 100( درصدهای متفاوتی برای پیک شارژ توصیه شده عده ای 98 درصد پیشنهاد میکنن) حفظ کنید عمر مفید باطری بیشتره . ضمن اینکه با این ترفند هر دوبار شارژ در واقع به اندازه یک سیکل 0 تا 100 از عمر باطری رو کم میکنه دلیلش اینه که دستگاه 30 درصد اولیه رو با فشار بیشتری شارژ میکنه و حرارت باطری خیلی تو اون محدوده بالا میره ولی بعد از 30 دستگاه با عطش کمتری شارژ میشه و زمان بیشتری میبره ولی حرارت باطری میاد پایین.
مورد ششم شارژ شبانه هستش ، اگر اینکار رو میکنید سعی کنید با یک شارژر وایرلس استاندارد باشه که بعد از فول شارژ شدن جریان رو قطع کنه. من خودم از پد شارژی که برای نوت 5 تهیه کرده بودم استفاده میکنم و ظرف 2 ساعت 24 دقیقه از 37 به 100 میرسه حرارتی هم نداره. ( با شارژر عادی و نه فست ) و رقم شارژ 100 تا 40 دقیقه در حالت استفاده میمونه که عالیه. نوت رو من با 100% از برق میکشیدم دو دقیقه بعد رو 98 بود .(اون دستگاه هم من شارژ عادی انجام میدادم)
نهایتا درباره عمر باطری که در مورد اول اشاره کردم میتونید تاریخ ساخت گوشی رو با وارد کردن سریال گوشی در لینک زیر ببینید : مثلا گوشی خود من در هفته 48 ( ماه دسامبر ) در سال 2018 تولید شده.
http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html
امیدوارم مطالب این دو پست برای دوستان مفید بوده باشه - از اساتید حاضر به جهت پر حرفی عذرخواهی میکنم

Apple iPhone XS Apple iPhone XS

1398/3/13 سلام به همه دوستان عزیز - بالاخره بنده بعد از حدود 5 ماه استفاده از نوت 9 ، یک هفته قبل این آیفون ارزشمند و البته گرانقیمت رو خریدم . قبل از نوت 9 هم آیفون 8 پلاس داشتم .
تو این مدت همه جوره گوشی رو تست کردم و شرایط نرمال و استرس گوشی رو سنجیدم. این واقعا یه هیولا هست ! نرم افزار ایرانی رو که: تاپ و آپ و ایرانسل رو دارم. نرم افزار عادی شبکه های اجتماعی و بیش از 60 عدد کلیپ با کیفیت مستر و فول اچ دی و ...
اما بخش بازیها که البته در کنار نرم افزار بنچمارک گیری آنتوتو و گیک بنچ بخش مهم فشار حداکثری هست شامل :
marvel future fight
darkness rises
asphalt 9
gods of rome
بعلاوه چندتا بازی سبک تر - حالا نکته اینجاست که اینها همه بازی های آنلاین هستند.
من توی نوت 9 چندتا مشکل داشتم : اول اینکه بازی مارول کاملا توی مارکت غیرقابل دسترس بود و میگفت برای کشور شما در دسترس نیست در حالی که تو اپ استور اپل کاملا در دسترسه .
دوم اینکه بازی darkness rises در پلتفرم آندروید برای قسمت هایی مثل بخش دوستان نیاز به شیلترفکن داشت که الان تو آیفون نیازی نیست و اینکه پیدا کردن شیلترفکن فعال در آندروید کاری سخت هست که در ios خیلی راحته. اما نکته مهم این بود که توی نوت 9 چندتا مشکل نرم افزاری که داشتم و اذیتم میکرد : گاهی force close شدن این بازی ها بعد از یکساعت بازی مداوم بود ( خصوصا زمانی که با نت دیتا بودم ) - گاهی این بسته شدن به بخش مسیج ها ، تنظیمات ، اینستاگرام و... هم میرسید - نکته دوم : باگ عجیب صفحه کلید بود مثلا کلید ط رو نگه میداشتم که حرف ظ رو بنویسم و کیبورد بسته میشد که با هر بار بروز این مشکل یه ریستارت میکردم درست میشد. مورد بعدی مصرف باطری در طول شب تا صبح بود که جالب نبود . خریدن یه چیزی مثله محافظ صفحه نمایش براش یه چالشه و نهایتا باید یه محافظ tpu روش میذاشتم و نهایتا افت قیمت زیاد دستگاه بود. خب راستش به شخصه دلم برای ویژگی های 3d touch و tap to top هم تنگ شده بود. .... خب حالا این یعنی چی ؟ یعنی جاییکه ارزش آیفون خودش رو نشون میده - که همون هماهنگی سخت افزار و نرم افزاره . در واقع نوت 9 یک گوشی زیبا - با کیفیت - با امکانات و قدرتمنده که نرم افزارش خوب نیست.. دلیل اصلی اینکه میگم خوب نیست اینه که شما اگه یه باگ توش پیدا کنی خیلی طول میکشه تا بسته بروزرسانی برای رفعش بیاد و باید با اون مشکل کنار بیاید ولی تو آیفون بعد از شناسایی مشکل نهایتا یک هفته یا کمی بیشتر طول میکشه تا بروزرسانی بیاد . پس وقتی مبلغی رو صرف خرید این گوشی های گرون میکنیم خیالمون راحته که مشکلات نرم افزاریش به سرعت حل میشه و صدالبته خیلی طولانی تر توسط سازنده ساپورت نرم افزاری میشه.
در مورد صدای خروجی اسپیکر و هدفون هم که خب آیفون 10s به وضوح بهتر از نوت 9 هستش و کیفیت ساختش هم محشره ! عکاسی شب در نوت خیلی بهتر بود . در نور روز خصوصا دوربین سلفی در آیفون بهتره ( توی نوت گاهی آسمون سفید میشد ) - ظرفیت نوت خیلی بیشتر بود مال من 128 بود که 60 گیگ پر بود و روش کلی فیلم داشتم و خب کارت هم میخورد. ولی با این 64 هم مشکلی ندارم الان تقریبا 28 گیگ خالی دارم هنوز .صفحه نوت برای دیدن فیلم خیلی بهتر بود ، این ناچ آیفون رو مخه تو تصاویر.
حالا سئوال بزرگ اینه : آیا این تفاوت ها میتونه تفاوت قیمتی رو توجیه کنه ؟! راستش رو بخواید برای اکثر کاربرها نوت9 گزینه عاقلانه تری به نظر میاد . ولی من که سالها در این زمینه فعال بودم و در مورد گوشی کمالگرا هستم بله این تفاوت قیمت رو به جوون میخرم .

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/11/15 سلام - مبارکه انشاالله. گوشی شما کاملا سالمه قسمت پایین فقط یک عدد اسپیکر داره سمت مقابل هم برای تقارن و میزبانی میکروفون و ... اون شکلی شده . دستگاه کلا دو عدد اسپیکر داره که یکی پایین و دیگری در قسمت بالای گوشی و در مکان مشترک با اسپیکر گوش برای مکالمه هست .
شارژر گوشیتون هم کاملا سالمه -فقط از نوع معمولی هست و سریع نیست .

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/10/19 ممنونم از پاسخگویی شما .

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/10/19 سلام - دوست عزیز یه قند شکن فعال کنید راه میوفته ! خخ ایرانه دیگه ...

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/10/16 سلام - دوستان من امروز داشتم لوازم گوشیم رو بررسی میکردم یه نکته ای توجه منو جلب کرد .
تو جعبه گوشی نوت 5 بنده در یک پلاستیک وکیوم شده حاوی انبر بعلاوه 5 عدد نوک یدکی برای اس پن وجود داره ولی تو جعبه نوت 9 یک انبر بعلاوه دو عدد نوک یکی به رنگ سفید و دیگری سیاه هست ! شما هم دو عدد نوک یدکی دارید ؟

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/10/16 سلام خدمت شما - ببین دوست من ، اولا آیفون 8 رو کلا از انتخابهاتوت حذف کنید ( کوچیکه و رمش کمه و دوربینش معمولیه و در کل نسبت به قیمتش ارزش نداره فعلا)
بین آیفون 8پلاس و سامسونگ 9 پلاس : اگر هر دو رو با ظرفیت 64 گیگ در نظر بگیریم از نظر قیمتی تفاوت خیلی زیادی دارن نزدیک به 3 میلیون ! خب من که آیفون 8 پلاس داشتم و الان هم نوت9 رو دارم استفاده میکنم با توجه به اینکه در اکثر بخشها شبیه به اس9 پلاس هستش فکر نمیکنم این اختلاف قیمت با آیفون رو بشه توجیه کرد درواقع ارزش خرید اس9 پلاس به مراتب بهتر از آیفون 8پلاس نسل قدیمی هست.
قیمت 7 و750 رو با 10 و 700 داریم مقایسه میکنیم ! در واقع با پول کمتری میتونید محصول جدیدتری بخرید. بازار دست دوم آیفون بهتره و افت قیمت کمتری داره و در ضمن سامسونگ زود به زود گوشی میده و باعث افت قیمت میشه پس اگه زیاد خرید و فروش میکنید این بخش رو در نظر بگیرید.
خب بدنه آیفون با کیفیت تر و مقاوم تر هست . ولی دیگه باید پذیرفت که آیفونهای جدید دارای نسل متفاوتی از طراحی و امکانات هستند و 8 پلاس قدیمی شده . قیمت همه گوشی ها غیر واقعی و نامعقول هست ولی الان واقع قیمت آیفون 8 پلاس برای من قابل پذیرش نیست. صددرصد گوشی خیلی خوبیه اما چند نسل عقب هست .
در مورد کارایی هم خدمت شما عرض کنم که بنده یک عدد نوت 5 هم دارم که در پست های قبی تو همین صفحه هم عکسشو گذاشتم - حتی اون گوشی هم الان ضعف عملکرد نداره و کند نشده ولی صقحه نمایش برن اوت شده و پیکسل سوخته داره( بالا و پایین اینستاگرام روی صفحه سوخت و حک شده ) که مختص صفحات آمولد هست . به نظرم دوره کند شدن گذشته و سامسونگ و آندروید خیلی پخته تر از اون زمان ها عمل میکنند ضمن اینکه خب پردازنده ها و رم ها در گوشی های آندرویدی خیلی قدترتمند شدن و کند شدن آندروید رو جبران میکنن.
در نهایت اگر میخواید تو رنج قیمتی 8 پلاس خرید کنید پیشنهاد میکنم نیم نگاهی هم به نوت9 داشته باشید که در حال حاصر قیمتش خوب شده و بین اس 9 پلاس و آیفون 8 پلاس قیمت داره و با توجه به امکانات بیشتر نسبت با نسخه اس سامسونگ ارزش خرید بالایی داره. موفق باشید.

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/10/16 سلام دوست عزیز- بنده همزمان که آیفون 8 پلاس داشتم نوت 9 رو خریدم و بعد از حدود یک هفته که در کنار هم استفاده کردم در نهایت هفته گذشته آیفون رو فروختم خب هم پولش رو نیاز داشتم و هم خیالم از نوت راحت شده بود. البته من همیشه همه برندها رو استفاده کردم و تعصب خاصی هم ندارم . همین الان هم نوت تنها گوشی من نیست و برندهای دیگه هم دارم. من مرتب گوشی عوض میکنم و دیگه بعد از این سالها محدودیتی از بابت پلتفرم و برند ندارم درواقع این کیفیت و سخت افزار و عملکرد گوشی ها هست که منو ترغیب به خریدشون میکنه نه برندشون .
تو مدتی که همزمان داشتم این دو گوشی رو چند نکته رو به چشم خودم دیدم :
1- صدای اسپیکرها و هدفون در گوشی آیفون مناسب تر بود حجم و بیس بهتری داشت - نوت صدای بلند اما تیز داره ولی صدای نوت وضوح بیشتری داره . اما هدفون های برند آکی جی نوت با وجود تبلیغات زیاد متاسفانه اصلا صدای خوبی ندارند و تیز و در ولوم بالا کمی نویزی هستند. ( حداقل من رو راضی نکرد ) اما نکته مثبت اینه که جک هدفون داره پس با هدفون دیگری میشه ازش لذت برد.
2-سیکل شارژ شدن در آیفون با شارژر استاندارد درون جعبه حدود 3 ساعت هست و نوت در 1 ساعت و 40 دقیفه شارژ میشه از حدود 30 درصد تا 100 اما مصرف کمی به سمت آیفون بهتر بود که خب سیستم عامل آندروید - صفحه نمایش والبته ویژگی صفحه همیشه روشن و قلم در نوت 9 میتونه این تفاوت رو توجیه کنه .( در استفاده روزانه من نوت زودتر نیاز به شارژ داره - و این نکته که شب تا صبح مصرف باطری در آیفون نزدیک به 0 و این گوشی بیش از 10 درصد هست) مصرف نوت در بازی بهتر و مصرف آیفون در اینترنت بهتر بود.
3-صفحه نمایش نوت به راحتی برتر هست.
4- دوربین نوت در تمام شرایط بهتر هست.
5- فضای داخلی گوشی آیفون 64 گیگ و نوت 128 گیگ هست ضمن اینکه نوت کارت هم میخوره .
6- پیدا کردن قند شکن فعال برای شبکه های اجتماعی در آیفون راحت تر بود.
7-مارکت اپل به راحتی مارکت گوگل رو از نظر برنامه شکست میده چون قانونمند هست مثلا شما تو آیفون یه برنامه سرچ کنید و پیداش میکنید ولی تو گوگل پلی 2000 تا برنامه پرنک میاره آخرشم برنامه رو نمیبینید!
در نهایت چندتا نکته عرض کنم : اولا تکلیف خودتون را بین دو پلتفرم آی او اس و آندروید روشن کنید تا انتخاب خوبی داشته باشید. هر دوم معایب و مزایایی دارن و اگر تا حالا آیفون نداشتید خیلی بهتون پیشنهاد نمیکنم مگر اینکه مثله من عشق گوشی باشین و دنبال آشنایی با پلتفرم های جدید پس باید وقت بذارید و کار باهاش رو یاد بگیرید و زود جا نزنید و پشیمون نشید چون آی او اس یک دنیای متفاوته. دوم اولویت هاتون رو مشخص کنید ظرفیت - دوربین - کیفیت - امنیت - پشتیبانی- قیمت و ... . سوم در نظر بگیرید که آیفون 8 پلاس قدیمی تر از نوت9 هست . در مورد باطری قابل شارژ بیکار مونده قبلا توضیح دادم تو نظراتم میتونید بخونیدش. در نهایت قیمت الان نوت9 که آخرین سری نسل خودش هست به نظرم بسیار مناسبه نسبت به آیفون 8 پلاس که نسل ایکس و ایکس آر و ایکس اس و ایکس اس مکس ... رو جلوی خودش داره. بازار دست دوم آیفون بهتره چون افت قیمت کمتری داره . کیفیت ساخت آیفون هنوز هم بهتره با اینکه نوت هم عالیه. من فکر میکنم با توجه به شرایط کنونی قیمت ها خرید نوت9 توجیه اقتصادی بهتری داره. موفق باشید.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/10/12 سلام - منم نمیتونم بگیرم ، ارور زیر میاد :
An unknown error has occurred.try again later.
2010/3010/T500004

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/10/12 ممنون.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/10/12 بله ممنونم دیدمش - فقط این نوشته جنسش tpu هستش و گلس نیست خوبه جنسش ؟
و اینکه هم شفاف داره و هم مات . فکر کنم اگه مات بگیرم در مورد جذب اثرانگشت هم کمی بهتر بشه درسته ؟

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/10/12 سلام به همه دوستان عزیز - برای پشت این گوشی چیزی مثله برچسب یا گلس هست ؟
مثلا من برای گوشی آیفون 8 پلاس یه گلس بود مشکی خیلی مقاومت خوبی داشت و مثل گلس صفحه نمایش ضخامت هم داشت یه مقدار و البته نه تنها ظاهر رو خراب نکرد که زیباتر هم شده بود . ممنون میشم اگر برای این گوشی هم چنین چیزی وجود داره بهم معرفی کنید . راستش من خیلی تحمل قاب ندارم این قاب خود گوشی هم به نظرم زیادی محکم گرفته گوشیو حس میکنم تبادل حرارت گوشی با محیط رو ضعیف میکنه ضمن اینکه خب اصلا پشت گوشی دیده نمیشه وقتی این روشه.

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/8/23 سلام - از ایمیل بکاپ استفاده کنید .
اکانت شما کارتی که نیست انشاالله ؟!

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/5/3 دوست عزیز - در درجه اول هزینه ساخت آیفون 8 پلاس به غیر از حق نرم افزار و برندینگ برای اپل 288 دلار تخمین زده شده توسط وبسایت ها و قیمت 799 دلار برای نسخه 64 آنلاک فکتوری در سایت اپل درج شده و توجه شما رو به این نکته جلب میکنم که بنده این گوشی رو در اسفند ماه سال گذشته با یک عدد قاب و گلس پشت و رو به قیمت 4 تومن با گارانتی هماتلکام خریدم . شما دارید افت ارزش ریال و ... و گرون شدن گوشی رو ربط میدید به اپل ؟! اینکه الان در ایران گوشی که 4 میلیون بوده رو میدن 8 میلیون مربوط به داخله ( همون 4 تومنم گرون بود) ! الان وبسایت بست چاینا داره هواوی پی 20 پرو رو میفروشه 8 میلیون تازه هزینه های حمل و گمرک هم میکشه روش که نزدیک 11 تومن یا بیشتر میشه قیمتش تازه یه 20 روزی هم معطل میشید تا برسه آیا به نظر شما ارزش واقعی این گوشی انقدر هست ؟!! یعنی این همه می ارزه ؟ نوت 8 یا سامسونگ اس 9 پلاس یا ... ؟! بله حاشیه سود داره ولی فقط اپل نیست که من گوشی های دیگری هم دارم اونام تقریبا همینه و بقیه هم به همین شکل که حالا به میزان اعتبار یا خدمات برند و نرم افزار و هزینه حمل یا توزیع کننده و یا پیش بینی مالی و انتظارات درآمدی خودشون بهش اضافه میکنند - عرض کردم هیچ گوشی نمی ارزه به قیمت فعلیش در ایران ...
بعد شما دارید سرعت عملکرد تشخیص چهره رو 5 برابر سریعتر برای هواوی اعلام میکنید ...! اولا آیفون 10 چون نیاز به سوایپ کردن داره خب عملا زمان بیشتری نیاز داره و در ثانی اجازه بدید نسل جدید آیفون بیاد و بعد مقایسه کنید نه یک محصول قدیمی رو با جدیدترین نسخه مقایسه کنید و حکم بدید... عملکرد این مورد هم خدا رو شکر تست عملی به صورت فارسی در زومیت داره . لینک :
https://www.zoomit.ir/2018/4/18/270903/review-facial-recognition-function-iphone10-galaxy-s9plus-oneplus-5t-p20pro/
اپل اومد یه تغییر ایجاد کرد و غیر از سایز در سخت افزار مثله دکمه هوم و دوربین و اسکنر و نوع پنل نمایشگر محصول ارائه داد هر کسی بر طبق نیاز و توان و سلیقه خودش خرید میکنه تازه تو پلتفرم مشترک نه رقیب.
بعد میاین رو لپ تاپ ! دوست عزیزم برادر شما پشیمونه چون دستگاهی خریده که نیاز بهش نداشته و یا اطلاعات کافی برای استفاده ازش نداشته ولی یه مبلغ کلان رو صرف خریدنش کرده ، چرا ؟ لوگو اپل ؟! خب هر که را طاووس خواهد جور هندوستان کشد ..! معماری سیستم عامل مک رو میشناسید شما؟ منطق کارکردش رو میدونید؟ میانبرها رو میشناسید؟ تغییر خط مپینگ برنامه و دیتا رو میدونید به چه شکل هست و کجاها ویندوز رو له میکنه ؟! سیستم اپتیک درایو و یا ریکاوری رو کار کردید تو مک بوک ؟! اگر مک بوک در ایران شده 20 میلیون تقصیر خودمونه نه اپل ! اگه با رفتار غلطمون در بازار باعث ایجاد رانت برای برخی برندها شدیم تقصیر هیچ کمپانی نیست ... متاسفانه نحوه نگارش شما بر خلاف ادعای بی طرفی اولیه کاملا جهت دار و سردرگم هست در صفحه گوشی که ندارید بحثی رو راه میندازید و منطقتون قیمت ریالی و بهای تمام شده و تعداد و مگاپیکسل دوربین هست و بعد سراغ گوشی آیفون 10 میرید و لپ تاپ و ... فقط برای برچسب زدن و تمام تلاشتون رو دارید انجام میدید تا هواوی رو برتر معرفی کنید ! ... من تو هر پست دارم یه لینک معتبر میدم ولی شما از این شاخه به اون شاخه میری و برادرتون رو مثال میزنید یا مثلا میگید باید حداقل باطری 4000 داشته باشه، که چی بشه؟ هزینه تولید بره بالا؟ منفجر بشه؟ ضخیم بشه؟ کمی منطقی باشید خواهش میکنم - این آخرین جواب من به شما بود . یا علی..

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/5/3 دوستانی که گوشی 8 پلاس رو دارند و یا دارند تحقیق میکنند( البته قیمت همه گوشی های بازار مسخره شده و خرید هر گوشی موبایلی کمی غیرمنطقی هست ) ما که همه جوره این گوشی رو تست و مقایسه کردیم عملکردش ثابت شده هست برامون ولی جهت بالا بردن دانسته های مالکین و محققان سه تا لینک زیر عملکرد تمام دستگاه های روز دنیا رو از تمام برندها در دو نرم افزار پر طرفدار بنچمارک نشون میده جایگاه گوشی ما یعنی 8 پلاس هم کاملا مشخصه:
http://www.antutu.com/en/ranking/rank1.htm
http://www.antutu.com/en/ranking/ios1.htm
http://browser.geekbench.com/mobile-benchmarks
لینک زیر هم که همه میشناسند و عملکرد دوربین برندهای مختلف تلفن همراه رو لیست کرده و رو هر کدوم هم بزنید نقد و بررسی و نمونه عکسهاش قابل دیدن و مطالعه هستش:
https://www.dxomark.com/category/mobile-reviews
در این لینک هم عملکرد دستگاه در مقابل گوشی قدرتمند اس9 پلاس سامسونگ نمایش داده شده:
https://www.aparat.com/v/CTpjq
همه چیز روشنه و حقیقت امر اینه که این پیرمرد(8plus) هنوزم داره پا به پای جوونا پیش میاد و خیلی جاها بهتر هم هست و اصلا نیازی نیست در مورد یکسری چیزهای تست و ثابت شده بخواهیم بحثی کنیم و زمان و انرژی بذاریم ! از گوشی که دارید لذت ببرید.
یا علی ....

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/5/2 سلام مجدد خدمت شما - این چه حرفیه عزیز ، بنده جسارتی نکردم و میدونم قصد تخریب ندارید و اتفاقا خیلی خوبه که شما و دوست دیگرمون RAD 0 با صحبت هاتون باعث شدید در این دو پست یکسری توضیحات اساسی بدم و نکات مهمی رو روشن کنم - در درجه اول خدمت شما باید عرض کنم که میلی آمپر باطری به تنهایی معنی عمر بیشتر باطری نمیده و کنترل و مدیریت مصرف بسیار دخیل هست ( ضمن اینکه بالا بردن ظرفیت باطری مشکلاتی داره مثله فضا و حرارت و زمان شارژ و ... ) - اینکه میفرمایید برخی گوشی های میان رده میلی آمپر بالاتری در باطری دارند دلیل داره : اولا این دسته از گوشی ها باید نقاط قوتی برای بازاریابی داشته باشند تا توسط افرادی که در بند اعداد گرفتار هستند و یا استفاده خاص دارند خریده بشوند( مثلا شرایط خاص شغلی و عدم دسترسی به برق و ... ). در ثانی با بالا بردن میلی آمپر باطری سعی در پوشش دادن ضعف در کنترل مصرف و سخت افزار های با بازده پایین خودشون دارند.
از نظر سخت افزار آیفون خوب نیست ؟! شما رو به مطالعه بررسی مشخصات پردازنده A11 در همین سایت دعوت میکنم تا به سایز هسته و حافظه کش و نوع عملکردشون بیشتر واقف بشید و خواهش میکنم کاربران دیگر رو به اشتباه نندازید.( این فقط یک بخش از سخت افزار بود تازه) لینک :
https://www.mobile.ir/news/view-1936-apple-a-series-processor-vs-other-chipsets-counterparts.aspx
چون وارد بحث رم نشدید منم از این بخش میگذرم تا صحبت کوتاه بشه و اما در مورد دوربین هم متاسفانه شما به مگاپیکسل اشاره کردید که در بحث عکاسی ثابت شده عامل آنچنان مهمی نیست شما نیازی نیست 10 تا دوربین 20 مگاپیکسلی و یا مثلا 4 تا دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بذارید تا بتونید عکس خوب بگیرید ! کافیه یک یا دو لنز با مشخصات اپتیکی مناسب و تحت کنترل الگوریتم پردازش تصویر بهینه و خوب داشته باشید تا برندهایی که با هدف قرار دادن ضعف علمی مردم و با به بازی گرفتن این تعداد دوربین و اعدادی مثله مگاپیکسل سعی در فریب خریداران و فروش محصولات خودشون رو دارند رو به چالش بکشید.( به عملکرد و نه اعداد در گوشی های سونی xz2 و نسخه پریمیوم همین مدل و اچ تی سی u12 پلاس و همین آیفون و نوت 8 و یا برندهای دیگه توجه کنید لطفا).
در ضمن گوشی های هواوی بارها گفتنم با ذکر چندباره این موضوع که سالها در مخابرات فعال بودم و میدونم زیرساخت مخابراتیمون هواوی هست ولی گوشی هاش همین الان هم به زور نصف قیمتشون ارزش دارند، کافیه دل به دریا بزنید و گوشی های مختلف هواوی رو در کنار یکی از همین برندهای کلاهبردار که میفرمایید باز کنید تا متوجه بشید دقیقا کدوم برندها دارند کلاهبرداری میکنند ..!
در مورد صفحه نمایش هم قبلا لینک داده بودم در پست به تاریخ 16/3/97 و نظرتون رو در این مورد وارد نمیدونم چون آمولدها هم بی نقص نیستند.
لینک :
https://www.digikala.com/mag/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-amoled-ips-lcd-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A8%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AF/
با تشکر بابت صرف زمان جهت مطالعه و امید به خرده نگرفتن به این بنده حقیر بابت صحبت هام.
یاعلی...

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/4/30 سلام - دوست من شما که اینقدر وسواسی هستید چطور زمانی که گوشی رو خریدید متوجه اون خط نشدید ؟!
من فکر میکنم نبوده و دست خودتون این خط بوجود اومده . اون نوار دور حساسه و خط پذیر حتی وقتی توی جیب یا موقع ورود و خروج گوشی به قاب و ... و یا حتی وقتی روی سطوح هست و گوشی رو برمیدارید ممکنه خش برداره ( البته استحکام بسیار خوبی داره خصوصا در مواجه با سقوط تجربه من نشون داده که خیلی خوب از پسش برمیاد ولی خش پذیر هست) ، پس قاب یا بامپر و یا تحمل بیشتر برای دیدن خط و خش رو اضافه بفرمایید به استفاده از گوشیتون و فکرتون رو درگیر یه خط به این ریزی نکنید چون اگر مثله من قاب و بامپر رو دوست نداشته باشید و فقط از گلس پشت و رو استفاده کنید در استفاده روزمره بدون شک با این خط و خش ها در نوار دور مواجه خواهید شد. یا علی ...

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/4/30 سلام - گوشی داریم تو برندهای دیگه که تو یه شب تا صبح 10 درصد یا حتی بیشتر مصرف باطری داره ، روزی 1 یا 2 درصد مصرف تو حالت استندبای کاملا طبیعیه ، به هر حال گوشی روشنه و سیمکارت توش هست به همین اندازه هم باطری درگیره دیگه مصرف صفر نمیشه که ... خیالتون راحت باشه.

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/4/23 سلام ، دوست من طبق چیزهایی که بنده مطالعه کرده بودم ، در زمان معرفی اعلام شد که فقط نورپردازی عکسهای پرتره در آیفون توسط نرم افزار صورت میگیره و عکس سلفی پرتره در آیفون ۱۰ با کمک اسکنر سه بعدی بوجود میاد که آیفون ۸ پلاس فاقد اون هست .

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/4/21 سلام - چون فرمودید کنجکاو هستید اهدافم از خرید این گوشی رو توضیح میدم خدمتتون :
1- دوره کلاس گذاشتن با گوشی خیلی وقته تموم شه پس جسارتا این صحبت های کلیشه ای رو بذارید کنار لطفا ، گوشی هم یک کالای مصرفی هست و الان دیگه همه دارند خداروشکر سن و سال و فقیر و غنی و با سواد و بی سواد هم نداره .
2. من البته از همه برندها استفاده میکنم و عکس چندتاشون رو هم در پستهای گذشته قرار داده بودم پس تعصب خاصی هم ندارم ولی با توجه به تجربه استفاده همه برندها به صورت به روز مطمئن هستم گوشی های سامسونگ در مقایسه با اپل ارزش خرید بسیار کمتری نسبت به قیمت فعلی خودشون دارند.
3. زیبایی کاملا سلیقه ای هست و نسبت صفحه نمایش به بدنه هم آنچنان مهم نبوده برام ( کیفیت و اندازه نمایشگر مناسب بوده برام و زیبایی دستگاه هم برای من مثبت ارزیابی شده)، ضمن اینکه هر چی این نسبت بالاتر باشه شکنندگی گوشی بیشتر میشه خصوصا اگر خمیدگی هم داشته باشه( سونی و اچ تی سی هم تمام صفحه نمیزنند).
4.کیفیت بسیار خوب از سخت افزار - شاسی - اسمبل و باطری و ...
5. نرم افزار و سخت افزار بسیار هماهنگ و کیفیت پردازش مثال زدنی.
6. دوربین بسیار خوب ( در مقام یک موبایل طراحی سال قبل)
7.پشتیبانی نرم افزاری بسیار بسیار بهتر از گوشی های آندرویدی ( البته همیشه سونی و اچ تی سی تو این بخش بهترین های آندروید بودند و هستند و هنوزم معتقدم بهترین انتخابهای اون پلتفرم از لحاظ کیفیت و عملکرد و پشتیبانی هستند)
8.اسپیکر های استریوی خیلی خوب با عمق و باس و شفافیت عالی.
9.بازار دست دوم بسیار خوب همراه با افت قیمت بسیار کمتر در مقایسه با رقبا در ایران.
10. اپل سالی یکبار پرچمدار معرفی میکنه و این باعث حفظ ارزش های مادی و معنوی محصول میشه و برخلاف سامسونگ با تند تند گوشی دادن باعث افت قیمت -کم شدن ارزش خرید و از چشم افتادن محصول برای مالک فعلی و خریدار آتی نمیشه.
11.مارکت بسیار غنی و امن اپل که تقریبا شخصا تا حالا با برنامه فیک و پرنک و ناکارآمد مواجه نشدم بر خلاف آندروید.
12.لوازم جانبی در انواع مختلف به راحتی گیر میاد ( مثلا یافتن یه محافظ صفحه مناسب برای نوت 8 یا اس 9 پلاس تبدیل شده به معضل چون اکثرا بلند میشن یا فالت تاچ ایجاد میکنند.)
13. البته بنده با این قیمتهای فضایی فعلی خرید نکردم و 4 تومن خریدمش ولی در نظر داشته باشید که افزایش قیمت ها مخصوص برند خاصی نبوده - افزایش قیمت بیشتر اپل هم دلایل خاصی در سیاست های بازرگانی و وارد کننده و فروشنده و رانت و ... داره که نمیشه اینجا بازش کنم ... الان هیج گوشی سر قیمتش نیست گوشی های سامسونگ هم آنچنان ارزونتر نیستند.
* در پایان عرض کنم که این مطالب حاصل تجربه شخصی بنده بوده و الزاما همه اینطور فکر نمیکنند و از شما تشکر میکنم بابت مطالعه و زمانی که گذاشتید و امیدوارم با صحبت هام خاطر شما رو مکدر نکرده باشم.
یاعلی...

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/28 سلام از SynciOS استفاده کنید.

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/19 سلام - با تشکر از پاسختون .
البته انتظار داشتم با توجه به نیاز DFU مود به اتصال با آیتیونز برای انجام فعالیت هاش و حتی نیاز به ابتدا خاموش کردن دستگاه بعد از اتصال و سپس گرفتن اون دکمه های مشخص دستگاه بتونه فرق اتصال به برق یا کامپیوتر رو تشخیص بده . به هر حال فرمایش شما کاملا صحیحه خصوصا قسمتی که مربوط به خرابی احتمالی دکمه پاور هست میتونه روشن شدن دستگاه در هر دو حالت رو توجیه کنه.

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/18 از نظر من به این شکل نخواهد بود ، آیفون همیشه خریدار داره ! - اگر اپل بخواد پنل اولد رو حذف کنه اونوقت قیمت آیفون 10 افزایش هم خواهد داشت و شاید حتی با محصول جدید تو بازار رقابت کنه دلیلش هم توقف تولید آیفون 10 هست ! پس من هم مثله خیلی از رسانه های این روزها فکر میکنم آیفون 9 در راه هست که یا طراحی 8 رو داره و یا تو قاب 10 با نمایشگر متفاوت و احتمالا حسگر اثر انگشت پرطرفدار خواهد بود . آیفون 10 هم باید بزرگتر بشه و شاید حتی برای رقابت با هواوی پی 20 پرو دوربین سه تایی و افزایش رم و قدرت چیپست ها هم برای پردازشهای زیاد دوربین ها خصوصا تو بخش انیموجی و می موجی و ... رو داشته باشه. یه نسل جدید آیفون Se هم به نظرم معرفی بشه. پس شاید امسال 4 تا آیفون ببینیم :( 9 - 9پلاس- ایکس ال - اس ای )... یعنی امیدوارم که چنین اتفاقی بیوفته چون در این صورت حاشیه امنیت منه کاربر 8 پلاس هم تضمین میشه. فقط امیدوارم قبلش تو مرداد سامسونگ یه نوت 9 عالی رو معرفی کنه که منم بتونم نوت 5 رو بازنشسته کنم ، متاسفانه از نوت 8 به دلایلی خوشم نیومد ولی چون فعلا از گوشی آیفون 8 پلاس کاملا راضی هستم و احتمالا نسل بعدی آیفون رو هم نمیگیرم فرصت خوبی برای ارتقاء گوشی آندرویدی خواهد بود و اگر نوت 9 هم نتونه نظرم رو جلب کنه احتمالا گوشی اچ تی سی رو به یو 12 پلاس تغییر بدم.

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/17 والا در این زمینه هر شخصی نظری داره -بستگی داره به سطح بودجه و نیاز به خرید - من خودم باشم اگر برای خرید عجله نداشته باشم این سه ماه تا معرفی نسل جدید رو صبر میکنم نه برای خریدنش بلکه برای مقایسه قابلیت ها و سخت افزار با نسل قبل( دلیلش اینه که الان سه ماه تا معرفی مونده بعد مدتی هم طول میکشه تا در ایران ارائه بشه و تازه چند ماه باید منتظر تعدیل قیمت های فضایی ایران بمونیم ! ) ... اگر تغییرات خیلی زیاد باشه صبر میکنم تا بعد اون جدیده رو بگیرم - اگر هم تغییرات آنچنانی نباشند و یا برای خرید عجله داشته باشم خب همون آخرین نسل موجود رو تهیه میکنم . من خودم اگر دوربین اصلی دوگانه و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی - میزان رم - چیپست پردازنده و گرافیکی - قابلیت ضد آب و شارژ بی سیم در آیفون 10 و 8 پلاس مشترک نبود حتما آیفون 10 میخریدم. چون اینا برام خیلی مهم هستند در گوشی . شما هم میتونید صبر کنید ببینید تفاوت ها در چه حدی هستند بعد با توجه به نیاز و بودجه و زمانبندی خریدتون تصمیم بگیرید.

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/17 در مورد کرک آیتولز هم از این دو آدرس استفاده بفرمایید بلکه مشکلتون حل بشه :
http://p30download.com/fa/entry/55315/
https://soft98.ir/mobile/14847-iTools.html

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/17 سلام دوست من - اونو نمیشه فعلا کاریش کرد اما فکر میکنم کار شما با نرم افزار SynciOS راه میوفته ، این نرم افزار رو یه امتحان بفرمایید.
البته امیدوارم فضولی نباشه ولی شما سوالی در مورد لرزش ریز به همراه صدا در هنگام ضربه به اطراف دوربین در صفحه مربوط به آیفون 8 مطرح کردید : اون لرزش مربوط به عملکرد سیستم لرزشگیر اپتیکال دوربین گوشی هستش . توی فیلمی که در زیر لینکش رو براتون گذاشتم در تایم 02:12 این قابلیت لنز رو نمایش میده و اگر خوب دقت کنید صدایی که شما از گوشیتون میشنوید توی فیلم در تایم 02:14 تا 02:17 کاملا مشخص میشه .
https://www.aparat.com/v/BpsnO/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%AA%D8%B9%D9%88%DB%8C%D8%B6_%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87_%D9%84%D9%86%D8%B2_%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86_7_%D9%88_%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86_7_%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3
موفق باشید...

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/16 سلام عملکرد دستگاهتون درسته و مشکلی نداره من خودم وقتی متوجه این موضوع شدم چند گوشی رو تست کردم همه همین شکلی بودند هر جا هم گشتم نکته ای پیدا نکردم متاسفانه - احتمالا مربوط به قابلیت های آی او اس جدید در بخش مدیریت و پایش عملکرد باطری و شارژ و دشارژ و شارژ سریع هستش. خیالتون راحت باشه سالمه. ( بازم اگر کسی چیزی بدونه خوشحال میشم مطرح کنه ). با تشکر..

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/16 سلام - در این مورد بحث شده لطفا بعد از کلیک روی اسم بنده آخرین پست به تاریخ 9/2/97 رو مطالعه بفرمایید.

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/16 سلام البته من نمیدونم شما در حال حاضر از چه گوشی استفاده میکنید ولی کلی خدمت شما عرض میکنم که : اولا صفحه آیفون 10 فقط روی کاغذ بزرگتر از 8 پلاس هست به دو دلیل ( 1- وجود بریدگی در آیفون 10 و 2- عرض کمتر صفحه در آیفون 10 ) در واقع این موارد باعث میشه که شما در عمل حتی گاهی حس کنید که صفحه 8 پلاس بزرگتره ! پس بهتره از نزدیک با هر دو کار کنید و بعد تصمیم بگیرید . ضمن اینکه فکر نکنید صفحه آمولد آیفون 10 مثله صفحات سامسونگ رنگ اشباع شده نمایش میده و در مورد تفاوت نوع نمایشگرها هم در وبسایت دیجی کالا مگ مقاله ای درج شده به همه پیشنهاد میکنم مطالعه کنند :
https://www.digikala.com/mag/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-amoled-ips-lcd-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A8%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AF/
حالا بحث بعدی به این مربوطه که کاربران 8 پلاس و 10 دو مورد رو دارن که برای دیگری شده حسرت !
ما در آیفون 8 پلاس دکمه هوم رو داریم که هم کارهای اصلی خودش رو داره و هم میزبان سنسور اثرانگشت هست. که خب در آیفون 10 چون دکمه هوم نداره عملکردها با ژست حرکتی انجام میشه و قفلش هم با فیس آی دی باز میشه.
اون طرف هم خب اونا چون دوربین سلفی جدیدی دارن که فیس آی دی رو ساپورت کنه جدای از پتاسیل های خاص اون دوربین برای آینده قابلیت انیموجی و الان با آی او اس 12 می موجی رو دارن که ما نداریم. دومی هم قابلیت ثبت پرتره با همین دوربین سلفی جدید هست که بازم ما نداریم.
حالا این وسط تقریبا تفاوت قیمتی 1/200/000 تومنی وجود داره که باید ببینید براتون صرفه اقتصادی داره یا نه چون هر دو از سخت افزار مشابهی بهره میبرند و در بحث عملکرد به نظرم هنوز هم 8 پلاس بهتره چون برخی از نرم افزارها هنوزم برای آیفون 10 کاملا بهینه سازی نشدند. کاملا درسته که آیفون 10 طراحی جدیدی رو داره و اصطلاحا هنوز در حال آزمون و خطا هست قبلا هم گفتم ، اما زبان طراحی و نوآوریهای جدیدی داره که خودش یک مزیت نسبی محسوب میشه و مطمئنا هم محصولات جدید شبیه همین آیفون 10 خواهند بود پس اگر نوآوری در راه باشه احتمال پشتیبانی آیفون10 از اون قابلیت جدید خیلی از 8 پلاس بیشتره در واقع باید قبول کنیم حتی با وجود دریافت آپدیت های جدید با اومدن سری بعدی ، گوشی 8 پلاس کاملا بازنشسته خواهد شد چون قابلیت های جدید با سخت افزارهای جدید همخوانی داره پس بر خلاف نظرات مدتهای قبلم و به دلیل نزدیک بودن زمان معرفی نسل جدید پیشنهاد من آیفون 10 هست اینطوری ریسک جا موندن از قابلیتهای جدید براتون کمتر میشه.
ذکر این نکته هم بد نیست که گلکسی نت 9 سامسونگ مرداد معرفی میشه و خیلی زود به ایران میرسه و آیفونهای جدید هم شهریور معرفی میشن.
در نهایت تصمیم با شماست - امیدوارم مفید بوده باشه - یاعلی ...

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/15 سلام - با توجه به اینکه فرمودید اثرانگشت رو ثبت میکنید کارکرد صحیح سخت افزار اثبات شده هست .
اما برای بخش عملکرد من همه راه ها رو عرض میکنم و جسارتا از ساده ترین راه ها چون از اطلاعات و پیشینه دستگاه های مورد استفاده شما اطلاعی ندارم :
1- همه اثرانگشت ها رو پاک کنید بعد دونه به دونه طبق مدل تصویری که آموزش میدهه انجام بدید و بعد از اتمام هر انگشت تست کنید. ( اگر کاربر سامسونگ بودید مدل انگشت گذاری با سامسونگ فرق داره )
2- سطح دکمه و انگشت خشک و تمیز باشه و روی دکمه برچسب محافظ نباشه .
3- در حالت نرمال دکمه برای شناسایی انگشت باید فشرده بشه این رو رعایت کنید یعنی کلیک اول مربوط به روشن کردن صفحه و کلیک بعدی مربوط به شناسایی انگشت هست و یا اینکه کلیک اول رو کمی انگشت رو با تاخیر بردارید ( در حد میلی ثانیه هست ) پس اینکه انگشت رو فقط بذارید رو دکمه قفل رو باز نمیکنه.
برای حذف این حساسیت به مسیر زیر برید : با اینکار وقتی صفحه روشنه فقط کافیه دکمه رو لمس کنید .
( settings - general - accessibility - home button - rest finger to open)
4- در صورتیکه مشکلتون حل نشد ریست تنظیمات کنید.
(settings -general - reset - reset all settings )
5- در صورتیکه تا الان انجام ندادید به آی او اس 11.4 آپدیت کنید ... موفق باشید .

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/13 سلام البته نمیدونم چه هدفی دارید از این سوال ... امیدوارم که این نتایج مبنای مقایسه قدرت و یا خرید گوشی نباشه براتون چون اولا توی یک گوشی هم نمیشه یک امتیاز رو 2 بار به دست آورد و معمولا این اعداد بالا و پایین میشن به این دلیل که میزان شارژ و درجه حرارت و برنامه های نصب شده و ... در نتایج دخیل هستند و اینکه گوشی داریم که با اورولتاژ به 268000 هم رسیده ولی در آینده آپدیت میدن بهش و احتمالا کلاک پردازنده رو کمی تعدیل میکنند چون غیر از بار فشار افکار عمومی مبنی بر تقلب اصولا به صلاح اون گوشی نیست که به خاطر یه بنچمارک بخواد اورولتاژ کنه چون حرارت خیلی بالا میره و غیر از پیغام اورهیت و مشکلات عملکردی نرم افزاری عملا پدر پردازنده و باطریش درمیاد - به هر حال تصویر نتیجه با گوشی خودم رو براتون آپلود کردم - آی او اس 11.4 و گوشی 8 پلاس هست : نتایج بین 210000 تا رقم توی عکس متغییر بود توی تست من .
http://uupload.ir/files/1set_img_3341.png
http://uupload.ir/files/cxvj_img_3342.png
یاعلی ...

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/3 سلام ، لینک زیر رو ببینید :
http://cafeapple.net/learning/1557-back-up-the-education-of-applications-and-save-games.html

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/2 خواهش میکنم دوست عزیز - هیچ وسیله الکترونیکی وجود نداره که فعالیت کنه و گرما تولید نکنه - گوشی موبایل هم از این مورد پیروی میکنه آیفون هم در تمام مدل ها گرما داره اون فلزی ها که گاهی انقدر تو استفاده خاص گرم میشد که سر انگشت رو میسوزند حرارتش ( یه دو سه بار پشت هم بنچمارک میگرفتی میشد آتیش و البته موردی هم نداشت و بلافاصله بعد از اتمام کار خنک میشد. ) تنها راه کنترلش ایجاد مدار گردش مایع خنک کننده هستش که اونم به دلیل برخی محدودیت ها از جمله مسائل مالی - تعمیرات - محدودیت فضا و ... استفاده ازش توجیه نشده هنوز - این گوشی های نسل جدید هم همه برندها شیشه ای شدند و خب تبادل حرارت با محیط غیرقابل انکار و البته خیلی هم خوبه چون به متعادل شدن سریعتر دمای دستگاه کمک میکنه و بهترین دما هم همون دمای عادی محیط هستش - توی همون پی سی که مثال میزنید هم بخش اعظم حرارت سمت سی پی یو هستش که اگر استفاده از خمیر سیلکون مخصوص نباشه عمرا فن حریف خنک کردنش نمیشد( توی خیلی از مدارات الکترونیکی از این خمیرها استفاده میشه) - تازه با داشتن چند فن در پی سی بازم حرارت کاملا قابل حسه تو نقاط مختلف - اینکه دیگه یه پکیج فشرده سخت افزاری بدون فن و با همون پردازشهای قدرتمند هست شما سخت افزارهای امروز رو ببینید اندازه یه پی سی دارند پردازش میکنند !( شما کلاک پردازنده ها و رم و ... رو ببین چه خبره ) هر کی میگه گوشیش گرم نمیشه دروغ میگه دوست من ، هر برندی میخواد باشه ، گوشی های امروزی به نسبت توان و نوع کاربری مصرف کننده همه گرما تولید میکنند اصلا باید گرما تولید کنند . محدوده دوربین هم دقیقا جاییکه که بیشترین حرارت رو داره و از همونجا گرم شدن شروع میشه (به دلیل نوع قرار گیری مادربورد گوشی ) و کاملا طبیعیه. حرارت بیش از اندازه و به مدت طولانی در درازمدت به هر باطری صدمه میزنه اما این به این معنی نیست که باطری که گرمای کمتری میبینه تا ابد کار میکنه ( قبلا هم اشاره کردم و تو پستها در تاریخ 21.1.97 قابل مشاده هستش عمر مفید باطری برای سنگین ترین شرایط تا 500 بار تضمین شده) یک کاربر عادی به هیچ وجه نیاز نیست نگران این موضوع باشه - با خیال راحت استفاده کنید از گوشیتون . یا علی .

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/3/1 سلام دوست عزیز - مبارکتون باشه انشالله.
در مورد حرارت ما دو بحث متفاوت رو داریم : 1- گرم شدن . 2- داغ شدن .
پس در درجه اول ببینید گرم میشه یا داغ میشه اگر گرم میشه موردی نداره و طبیعیه - اما اگر داغ میشه در حد حرارت بنچمارک گیری (بالا و محدوده دور دوربین ) با توجه به اینکه میفرمایید ریست رو انجام دادید باید ببینید اولا هات اسپات روشن نباشه و دوم اینکه چه استفاده ای دارید هنگام استفاده از دیتا چون اصولا پردازنده که فعالیت کنه دستگاه به نسبت اون فعالیت باید گرم بشه ضمن اینکه صفحه نمایش هم در حال فعالیت هست پس باطری در حال تخلیه با حداکثر سرعت میشه و خب طبیعیه گرم بشه( این مورد وقتی بیشتر میشه که شارژ باطری کمه و باطری نیاز داره با حداکثر قدرتش نیاز دستگاه رو تامین کنه) - دوم اینکه با دیتای سیمکارت متفاوت و یا در محل دیگری که به یک BTS دیگه متصل میشه دیتا رو تست کنید : اصولا گرما زمانی اتفاق میفته که یک سخت افزار زیر بار پردازشی باشه و در مورد دیتا هم اگر BTS محل شما قدرت ارسال سیگنال ضعیفی داشته باشه و یا اثرات تغییرات امنیتی کنونی اینترنت روش تاثیر داشته باشه پس مسلما دستگاه شما که در تلاش بیشتری برای برقراری ارتباط هست حتما گرم میشه. گرما همیشه هست : موقع شارژ - بازی - نت - فیلم - بنچمارک و ... ببینید یه مجموعه سخت افزاری داره فعالیت میکنه که هیچ فنی برای خنک کردن نداره پس طبیعیه که گرم بشه اما اگر این داغ شدن باعث بد رفتاری میشه : مثلا پیغام over heating میاد - دستگاه همیشه موقع داغ شدن کند میشه و لگ میزنه و یا برنامه کرش میشه( توجه کنید : همیشه ) - قسمت هایی از تاچ به لمس پاسخ نمیده یا دیر پاسخ میده - باطری به شکلی غیر منطقی تخلیه شارژ میکنه و ... اونموقع باید نگران بود و دنبال راه حل . بنده تصور نمیکنم گوشی شما مشکلی داشته باشه ... با این حال سعی کردم همه چیز رو توضیح بدم - امیدوارم به کارتون بیاد ... یا علی .

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/2/26 http://technolife.ir/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/2/26 ضمنا حتما مراحل انتقال مالکیت توسط سیستم رجیستری رو انجام بدید تا دچار مشکل نشید ...

Apple iPhone 8 Plus Apple iPhone 8 Plus

1397/2/26 سلام - در مورد باطری اون دستگاه بهتره سوالتون رو تو صفحه خود آیفون 8 مطرح بفرمایید بنده اطلاع ندارم .
در مورد دستگاه هم از لحاظ ظاهری - صدای اسپیکرها - دوربین - کناره ها و گوشه ها - دکمه ها رو تست و بررسی کنید و حتما مهلت تست بگیرید . نهایتا در لینک زیر مقالات مفیدی هست که پیشنهاد میکنم مطالعه بفرمایید. ...... یاعلی.
موارد 1 تا 40 از مجموع 276 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا