مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امین ف
  • تاریخ عضویت : 1392/9/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1396/11/22 بله همینطوره. دوربین جلوی این گوشی نقص سخت افزاری داره چون قابلیت فوکوس اتوماتیک یا حتی دستی براش در نظر گرفته نشده و سنسور دوربین برای یک فاصله کانونی مشخص (که تقریبا فاصله یک تا دو متری هست) فیکس شده. در نتیجه فواصل عقب تر اون رو تار نشون میده. حتی در همون فاصله یک تا دو متر هم کاملا واضح نیست. به نظر میاد که ارائه قابلیت فوکوس با آپدیت امکان پذیر نباشه و مشکل سخت افزاریه. بنابرین باید با همین مشکل ساخت.

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1396/11/10 سلام
باتری این گوشی یک از نقاط قوتشه. بستگی داره چقدر از گوشیتون کار بکشید و کاربریتون چطوری باشه. اگه اهل بازی و نت رفتن و شبکه های اجتماعی و.. باشید خب اینا زیاد باتری میخوره. من که استفاده خیلی معمولی دارم، شارژم کاملا تا دو روز دوام داره. البته مشکل شارژ تا 95 - 92 درصد و نرفتن تا 100 رو دارم ولی ظاهرا مشکل نرام افزاریه که با اپدیت حل میشه.
برای شارژ حدود دو ساعت زمان میبره تا از 20 درصد برسه به 90 درصد. البته این نرمالش هست و بسته به شرایط مختلف فرق میکنه.
شما اگر روی انتخاب این گوشی مردد هستید بهتره روی باتریش هیچ تردیدی نکنید. روی فاکتورهای دیگش فکر کنید

LG Optimus L7 P700 LG Optimus L7 P700

1392/11/6 بسم الله
من این گوشی رو دو هفته هست که خریدم. در حد همین دو هفته نکاتی که تجربه داشتم میگم:

1) صفحه نمایش با کیفیت که حساسیتش به لمس خیلی خوبه. مخصوصا در مرور گالری و عکسها. خواناییش در روز هم اگر درصد نورش رو بالا ببرید کاملا خواناس.

2) باتری: من با استفاده معمولی تا سه روز تمام ازش استفاده کردم به راحتی. نور صفحه رو روی 23درصد گذاشتم و نور کلیدهای جلویی رو هم خاموش کردم. (البته تعریف هر کس از استفاده معمولی فرق میکنه. من در طور روز شاید کمتر از یک ساعت با برنامه و بازیهاش کار کنم و کمتر از ده تا تماس داشته باشم و کمتر از ده تا پیامک بدم و چند لحظه ای هم باهاش عکس نگاه کنم که با این نوع استفاده تا دو روز قطعا شارژ نگه میداره و حتی بیشتر)

3) اون کندی که بعضی از دوستان در مورد باز شدن صفحه تماسها گفتند من الان دارم به وضوح میبینمش و تصدیق میکنم. البته فقط در مورد باز کردن صفحه تماسها اینطوره ولی در دادن پیامک مشکلی نداشتم. ضمنا سرعت گوشی در اجرای برنامه ها هم مناسبه.

4) صدای گوشی خیلی زیبا و با کیفیته. هم توی تماسها و هم توی بلندگوی پخش گوشی.

5) آنتن دهی به نظرم خیلی عالی.

6) برنامه یادداشت برداری لمسی خیلی کارآمدی داره و میشه از نت هم دانلود کرد. این برنامه با توجه به صفحه بزرگ و با کیفیتش فوق العاده در نت برداری لمسی سریع کارامده (مخصوصا برای دانشجوها یا کسانی که مدام باید دفترچه یادداشت همراشون باشه).

7) دوربین گوشی چیز خیلی فوق العاده ای نیست. در روز خوبه و در شب پر از نویز. برنامه های عکاسی اچ دی ار و نایت کامرا یا برنامه های اینچنینی هم گرچه در بهتر شدن کیفیت عکس خروجی بی تاثیر نیست اما نهایتا نمیتونه کمکی بکنه چون سنسور تصویر دوربینش قدرتمند نیست. اما در شرایط نوری مناسب، راضی کنندس. کیفیت فیلمبرداریش هم خیلی خیلی معمولیه.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا