مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ehsan P
  • تاریخ عضویت : 1390/1/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/3/4 این گوشی برای بازی های سنگین ساخته نشده پس بدونید دارید برای چه کاری میخرید.
مشکل تاچ در زمان استفاده از گلس ممکنه برای هر گوشی پیش بیاد اما سامسونگ توی تنظیمات آپشن بالا بردن حساسیت تاچ رو گذاشته و با انتخاب این گزینه تاچ به بهترین شکل کار می کنه
تلگرام اصلی نسخه آخر رو هم بریزید هیچ مشکلی نداره ، و اگه از تلگرام های غیر اصلی استفاده می کنید احتمالا اگر سازنده آپدیت بده و بعد از به روز رسانی به نسخه آخر مشکلتون حل میشه و در ضمن باید سپر ایمنی گوگل پلی رو غیرفعال کنید که اصلا پیشنهاد نمیشه، و بهتره که از خود تلگرام به خوبی و خوشی استفاده کنید.
قیمت نسخه 64 گیگ هم در حال حاضر 3 تومن هست بیشتر هزینه نکنید

Sony Xperia XZ Sony Xperia XZ

1396/4/2 من از طرفداران واقعی سونی بودم. الان شش ماهه که ایکس زد دارم. متاسفانه هر روز یه [مورد] از توی این گوشی کشف میکنم. فست شارژ ایکس زد اصلا کار نمیکنه حتی با شارژر اصلی فست شارژی که دویست هزار تومن خریدم. درگاه یو اس بی ورژن دو هست و اصلا ارتباط تصویری با سیم رو پشتیبانی نمیکنه. ارتباط تصویری بی سیم هم که چون حداکثر سرعت وای فای این دستگاه سیصد مگابیت بیشتر نیست برای رزولوشن اچ دی هم حتی پاسخگو نیست. هرچه هم که به فصل گرما نزدیک میشیم این گوشی توی روز قابلیت هاش رو از دست میده و اینقدر داغ میشه که حتی اجازه باز کردن اپلیکیشن دوربین رو نمیده و یا اگر هم بده قابلیت لرزشگیرش رو خاموش میکنه، و حتی با لرزشگیر هم تصویر ضبط شده کلی لگ داره. باتری گوشی هم که در عرض پنج ساعت تموم میشه و وقتی زیر ده درصد میرسه دیگه گوشی هنگ میکنه و امکان استفاده عملا نخواهید داشت. حالا پریمیم هم صد در صد همین معایب و هزارتا عیب دیگه هم خواهد داشت. واقعا متاسفم، من از قدیم از سونی استفاده میکردم. ولی روز به روز اوضاعش خراب تر داره میشه. اصلا هم توجهی به این ایرادات نداره. چطور به دروغ میگن این گوششی فست شارژ از نوع سه داره در حالیکه اصلا نداره!

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/4/2 من از طرفداران واقعی سونی بودم. الان شش ماهه که ایکس زد دارم. متاسفانه هر روز یه [مورد] از توی این گوشی کشف میکنم. فست شارژ ایکس زد اصلا کار نمیکنه حتی با شارژر اصلی فست شارژی که دویست هزار تومن خریدم. درگاه یو اس بی ورژن دو هست و اصلا ارتباط تصویری با سیم رو پشتیبانی نمیکنه. ارتباط تصویری بی سیم هم که چون حداکثر سرعت وای فای این دستگاه سیصد مگابیت بیشتر نیست برای رزولوشن اچ دی هم حتی پاسخگو نیست. هرچه هم که به فصل گرما نزدیک میشیم این گوشی توی روز قابلیت هاش رو از دست میده و اینقدر داغ میشه که حتی اجازه باز کردن اپلیکیشن دوربین رو نمیده و یا اگر هم بده قابلیت لرزشگیرش رو خاموش میکنه، و حتی با لرزشگیر هم تصویر ضبط شده کلی لگ داره. باتری گوشی هم که در عرض پنج ساعت تموم میشه و وقتی زیر ده درصد میرسه دیگه گوشی هنگ میکنه و امکان استفاده عملا نخواهید داشت. حالا پریمیم هم صد در صد همین معایب و هزارتا عیب دیگه هم خواهد داشت.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1394/1/31 خیلی عجیبه ، من از باتری گوشیم فوق العاده راضیم ، با وب گردی و بازی و در حالی که تمام مدت 3G هم روشن بود ( البته به جز موقع خواب ) .... دقیقا 36 ساعت باتری دووم آورد.
بهتره که به جای اینکه اینجا فقط ایراد بگیرید ، یه کم تحقیق کنید راجع به نحوه تنظیم گوشی برای اینکه کمترین مصرف رو داشته باشه ... انتظار شما از باتری 3100 میلی آمپری چی میتونه باشه؟؟؟
برنامه های بلا استفاده رو غیر فعال کنید ، نور صفحه رو تنظیم کنید ... مطمئن باشید که انتظار شما رو برآورده می کنه ...

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1394/1/20 http://mobone.ir/wp-content/uploads/2015/04/Xperia-Z3-Dual-Lollipop.png
سرتیفیکیت اندروید 5 برای D6633 تایید شده دوست من
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام