مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ا
  • تاریخ عضویت : 1390/1/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 22

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد

Apple iPhone 15 Pro Apple iPhone 15 Pro

1402/12/14 من قبل این 13promax و 11promax داشتم و این دو تا قبلی‌ها تقریبا شارژدهی برابری داشتن ولی این گوشی شارژدهی معرکه ای داره حداقل ٢ برابر اون قبلی‌ها شارژ نگه می داره.
به خاطر بدنه تیتانیومی وزن و خوش دستی خاصی داره .

Apple iPhone 15 Pro Apple iPhone 15 Pro

1402/12/9 بیشترین چیزی که مدل پرو برای کسانیکه قبلا پرومکس داشتن جلب توجه می‌کنه اینه که به شکل بسیار دوست داشتنی وزن این گوشی کمتره و در دست و جیب بسیار‌راحت قرار میگیره. بدنه تیتانیومی به کاهش وزن احساسی این گوشی خیلی کمک کرده

Motorola RAZR V3 Motorola RAZR V3

1402/5/7 زیباترین گوشی که تا حالا داشتم از قله نمک آبرود یه عکس در یک اردوی دانشجویی گرفتم تا یکسال بکگراند دسکتاپ همه دانشجوها بود بس که با کیفیت بود . خاطره بدش اینکه سربازی ازم زدن.

Apple iPhone 13 Pro Max Apple iPhone 13 Pro Max

1400/9/6 سلام اگر با قیمتش مشکلی نداری حتما بخر من هم گوشی هایی که شما داشتی رو قبلا داشتم s8+ مشکلش شکستن صفحه بود که برای من ۲ بار شکست یکبار با طرح شرکت با ۱۶۰ تومن تعویض شد بار دوم ۱.۵ هزینه برداشت.
خوبی آیفون کیفیت و قابلیت اطمینان همیشگی اونه

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/9/13 الان وقتشه بخر تا مدل بعدی نیاد کم نمیشه

Apple iPhone XS Max Apple iPhone XS Max

1397/9/13 network selection--- cellular plans--- cellular رو از حالت اتوماتیک خارج کنید و روی اپراتوری غیر از اپراتور خودتون تنظیم کنید.

Apple iPhone XS Max Apple iPhone XS Max

1397/9/12 برای استفاده بلند مدت آیفون بهتره چون هم افت قیمت کمتری از سامسونگ داره و هم احتمال شکستن صفحه کمتره و هم با استفاده بلند مدت استهلاک کمتر و کارآیی بیشتری نسبت به سامسونگ داره و به قولی دیرتر کهنه میشه

Apple iPhone XS Max Apple iPhone XS Max

1397/8/28 سلام دوستان
من حدود یه هفته هست این گوشی رو خریدم و ازش راضیم و پاسخ به دوستان و هم برای راهنمایی باید بگم:
۱- من قبلا آیفون 7plus داشتم و فکر میکردم حذف دکمه هوم شاید برام در این مدل دردسر ساز باشه که خوشبختانه اینطور نبود.
۲- حتما دوسیم کارت پارت نامبر چین بخرید و به حرف هیچ فروشنده ای غیر این گوش ندین.من از دوستم خریدم میگفت همه دنبال پارت چین هستن و هیچ کس پارت دیگه ای نمیخره . خوب در این شرایط فروشنده ای که پارت دیگه ای داشته باشه میخواد به هر طریقی که شده بفروشه.
۳- دو سیم کارت به خوبی کار میکنه و من که همه گوشیهای سری S سامسونگ را داشتم از نحوه طراحی دیالر دوسیم کارته آیفون بیشتر خوشم میاد.
۴- این گوشی رو اگر خریدید حتما یه ساعت هوشمند و یه هندزفری بلوتوثی هم داشته باشید تا مجبور نشید توی خیابون برای تماس از جیب دربیاریدش چون با این قیمتی که داره جون تون رو به خطر میندازین.
۵- اگر آیفون باز هستین و پول خریدشو دارین شک نکنید.
۶- نحوه نمایش آنتن دو سیم کارت بالای صفحه خیلی ابتکاری هست.
۷- فیس آیدی خیلی راحتتر و سریعتر از اثر انگشت دکمه هوم آیفونهای قبلی هست.
۸- با توجه به فول اسکرین بودن این مدل در هنگام بازی مثل مدلهای ادج سامسونگ وبقیه فول اسکرین ها امکان لمس تصادفی کناره های صفحه هست.
پایدار باشید

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1396/6/22 اگر شما چیز جدیدی دیدید در مورد این گوشی به من همربگین من هم سامسونگs8+ دارم و هم آیفون 7+ چه قابلیت جدیدی نسبت به این دو گوشی داره؟
واقعا خجالت نکشید ظاهر سری 8 هیچ فرقی با سری 7 نداره .
حذف پس زمینه پرتره که در آینده روی سری 7 هم نصب میشه. درود بر سامسونگ که تشخیص عنبیه و edge رو خیلی وقته اجرا کرده. کاش به جای تقلید از ال جی و سامسونگ خود اپل شجاعت داشت و دنبال ابتکار بود.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/3/23 بله متاسفانه قطع و وصل میشه

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/3/11 سلام
دوستان من حدود سه هفته قبل این گوشی رو خریدم و تا امشب ۲بار صفحه گوشی شکسته. بار اول از فاصله نیم متری روی زمین افتاد و شکست و با استفاده از خدمات vip بعد از ۱۱ روز که در نمایندگی بود با ۱۷۰هزار تومان تعویض شد و صبح از نمایندگی تحویل گرفتم اما امشب از روی هولدر روی داشبورد ماشین روی کف موکتی ماشین افتاد و با کمال تعجب در حالیکه گلس داشت باز هم صفحه شکست. من قبل این s7 edge و s6edge plus داشتم و در طول ۲سالی که این گوشیها رو داشتم هیچ مشکلی از این لحاظ نداشتم مخصوصا s7 edge بارها سقوط کرد ولی کوچکترین مشکلی براش پیش نیومد. لطفا در خرید دقت کنید تبلیغ s7 edge این بود که در ۸۰%موارد سقوط آزمایش شده از ارتفاع ۱.۵ متری هیچ آسیبی به گوشی نرسیده ولی تبلیغ این گوشی بجای این تست گفتن که صفحه گوشی یکبار با قیمت ۱۷۰هزار تومان تعویض میشه. تفاوت در اینه. از سامسونگ این خیلی بعید بود. مشخصه که استحکام در این گوشی نسبت به نسل قبل نزول کرده. من که تا امروز طرفدارش بودم دیگه ازش خرید نمیکنم.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/2/26 سلام من امروز این گوشی رو به قیمت ۲۹۵۰ از طبقه هفتم علاالدین خریدم این رو هم بگم که من s6 edge plus و S7 edge داشتم ولی تغییری که در این گوشی صورت گرفته خیلی نسبت به تغییرات​ هر ساله در گذشته بیشتره و باعث شده که من از خریدم کاملاً راضی باشم. نقطه قوت اساسی این گوشی طراحی منحصر به فرد و خیره کننده شه. برای کسانی که S7 edge داشتن بگم که مشکل تایپ در حالت landscape حل شده و در این حالت دکمه های سه گانه فیزیکی دیگه مشکل ساز نیستند. انحنای edge هم کمتر شده که کارکردن با دستگاه رو لذت بخش تر کرده.پخش ویدیو در حالت تمام صفحه خیلی زیبا هست.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/1/15 سلام دوستان
خیلی از دوستان نگران آسیب پذیری صفحه نمایش سری اچ هستن که به نظر من جای نگرانی نیست به شرطی که کمی مراقب باشید البته وقتی بالای ۲میلیون پول به گوشی بدین حتما خودتون مراقب خواهید بود. من هم s6 edge plus داشتم و هم s7 edge و در مورد ضربه به صفحه هیچ مشکلی در طول این یک و نیم سالی که از این گوشیها استفاده کردم پیدا نکردم. اگر خاطرتون باشه s7 edge از ارتفاع بیش از یک متر در ۸۰% سقوطها هیچ آسیبی پیدا نمیکرد و من فقط اوایل که s6 edge plus داشتم از گلس استفاده میکردم بعدش فهمیدم که smart cover هم شیک تره و هم آسیب پذیری رو کمتر میکنه ولی الان حتی از اونم استفاده نمیکنم. کلی پول بدی که گوشیت از پشت و رو ضد خش و ضد ضربه باشه و باریک بعد هم بیای برچسب ساخت چین روش بچسبونی و کلی بدریختش کنی. بهتره وقتی گوشی دست میگیرین فکر استفاده از اون باشی تا قیمتش وقت فروش. ما ایرانیها باید یاد بگیربم بعضی از کالاها مصرفی هستن نه سرمایه ای.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/10/22 از طبقه همکف علاالدین به هیچ عنوان خرید نکنید چون حتما کلاه سرتون میذارن من s6edge+ داشتم و فقط محض تنوع گوشیمو عوض کردم ولی بخاطر اینکه کلاه سرم گذاشتن از این گوشی دل چرکی شدم. قبل پول دادن کارت ضمانت شرکت داخلی ضمانت کننده رو چک کنین و کارت شناسایی به دست کسی ندین.

Samsung Galaxy S6 edge+ Samsung Galaxy S6 edge+

1395/1/17 در مورد کیفیت و امکانات دوربین این گوشی که الحق و الانصاف جای هیچ حرفی وجود نداره در مورد اچ بودن و امکان سقوط و شکستن قسمت اچ که به نظر من وقتی گوشی سقوط میکنه معمولا روی گوشه ها ضربه وارد میشه که با توجه به فلزی بودن گوریل گلس 4 در صفحه و پشت و همچنین منحنی بودن همه زوایای گوشی در سطوح جانبی حداقل ضربه جذب گوشی میشه ضمن اینکه اگه گلس اضافه بچسبونین فکر کنم از مقاومترین گوشی ها بشه.
سپاس

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1394/8/24 سلام دوستان
شنیدم جدیدا سونی کیفیت گوشیهاشو بالا برده این گوشی هم امکانات خیلی خوبی داره ولی ای کاش سونی روی طراحی گوشی بیشتر هزینه میکرد چند ساله که همه گوشیهاش شبیه هم هستن و در ضمن حاشیه بالا و پایین صفحه نمایشش خیلی زیاده و نسبت تصویر به نمای مقابل گوشی رو کاهش داده که برای گوشی با این قیمت مناسب نیست.

Nokia XL Nokia XL

1393/4/31 بازي اسفالت ٨ ررش نصب كردم مشكلي نداره و راحت اجرا ميشه. فيلمشم خوبه مشكلي نداره. دبل تب هم مثل ال٧٠ داره با اين تفاوت كه XL هرجاش ضربه بزني روشن ميشه ولي ال٧٠ فقط صفحش جواب ميده.
اندرويد كيت كت مشكلي داره اينه كه نميذاره اطلاعات بين مموري كارت و حافظه كوشي منتقل بشه.

Nokia XL Nokia XL

1393/4/28 سلام دو روزه اين گوشيو خر يدم شارژش خوبه کيفيت و قدرت صداش خوبه صفحه نمايشش کمبود تراکمش حس نميشه عکس و فيلمش با کيفيته فقط بايد محافظه صفحه براش. بگيرم.
از همه گوشي توي اين قيمت بهتره ميخواستمdesire816بگيريم به تفاوت قيمتش نميارزيد
از فروشنده چيز اضافي نگرفتم استور خود گوشي نرم افزار تايپ فارسي داره پول اضافي ندين

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1392/10/16 امشب من توی بازار احمدآباد مشهد دیدم که ۲۵۰۰ می فروختن و ۱۳۲۰ رو هم ۱۸۰۰ میدادن

LG Optimus 3D P920 LG Optimus 3D P920

1391/1/22 قیمت این گوشی در بازار 700 تومنه.

Nokia C7 Nokia C7

1391/1/12 سلام دوستان
اگه براتون مهمه که گوشیتون همه نوع امکاناتی رو با هم داشته باشه حتما تنها گزینه ای که در اختیار دارین فقط و فقط همین گوشیه چون :
1- از معدود گوشیهایی هست که از هر 5 باند فرکانسی موجود در کشورهای دنیا پشتیبانی میکنه
2- از لحاظ دیگر امکانات ارتباطی منحصر به فرده ، چون شما هیچ گوشی دیگه ای رو پیدا نمیکنین که همزمان usb on to go ، NFC ، Blue tooth 3 ، امکان انتقال اطلاعات از طریق کابل usb با سرعت 10mb بر ثانیه ، امکان اتصال مستقیم به تلویزیون، فرستنده FM رو یکجا داشته باشه اگه شما همچین گوشی سراغ دارین لطف کنین و بگین تا ما هم بفهمیم.
3- بقیه امکانات این گوشی هم از بهترین گوشیهای بازار چیزی کم نمیاره مثل حافظه داخلی 8 گیگ، دوربین 8مگاپیکسل با فیلمبرداری 720p HD، جنس بدنه از استیل و پلاستیک خیلی مرغوب، صفحه نمایش Amoled و پشتیبانی nokia clear black lcd تنها رقیب این گوشی نوکیا701 هست اختلافی که با این گوشی داره اینه که صفحه نمایشش lcd هست و نه amoled. پردازنده مرکزی هر دو گوشی یکیه فقط نوکیا سرعت کلاک cpu نوکیا701 رو بالاتر برده و روی 1000 تنظیم کرده و قراره با آپدیت fouture pack به 1300 ارتقاء پیدا کنه ولی معلوم نیست که c7 هم از این به بعد آپدیت دریافت کنه یا نه.
در کل با وجود پول کمی که میدین تمام امکانات بهترین گوشیهای هوشمند رو دریافت میکنین. سیستم عامل belle به نظر من در آینده جای خودش رو بین سیستم عاملهای برتر باز میکنه و جا برای پیشرفت زیادی داره چون هنوز 2 ماه بیشتر از معرفی این سیستم عامل نمیگذره.

Nokia C7 Nokia C7

1390/12/29 سلام دوستان من سه هفته س این گوشیو خریدم. فکر میکنم با این قیمت گوشی بهتری از این نیس.
بهترین خصوصیات و امکانات این گوشی: راهنمای صوتی رایگان، 8گیگ حافظه داخلی، فرستنده FM، دوربین 8 مگاپیکسل و فیلمبرداری 720 پیکسل HD، طراحی زیبای بدنه به شکل فلزی ، صفحه نمایش AMOLED خیلی باکیفیت و باریک بودنه. نسبت به قیمت گوشیهای سامسوگ و HTC این گوشی خیلی مقرون به صرفه تره. من این گوشیو به BELLE آپدیت کردم و به نظر من این سیستم عامل چیزی از آندروئد کم نداره. اگه نرم افزار SPB MOBILE SHELL رو هم نصب کنین که محیط کاربری تون محشر میشه. قدرت این گوشی برای بازی هم خیلی بالاس. مثلا بازی ANGRY BIRDS از HTC LEGEND خیلی با سرعت و کیفیت بهتری انجام میشه.
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا