مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد م
- تاریخ عضویت : 1392/9/7
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
تو کاتالوگ انگلیسی گوشی نوشته که هروقت با یک سیم صحبت میکنی ، دومی مشغولی میزنه . ولی در مورد اینترنت (GPRS) اینطور نیست .
دوستانی که دارن بگن بازی های HD رو اجرا میکنه؟کم نمیاره؟لگ نمیزنه؟
لوازم جانبیش خوب گیر میاد؟کجا هست؟(قاب و برچسب و ...)
Lg G2 بهتره . باطریش 3000 میلی آمپره . 2 سال گارانتی معتبر ال جی داره . صفحه نمایشش بزرگتر و از نوع IPS هست که بهتر از S4 هست . برو همکف پاساژ علاالدین باهاش کار کن ببین چه غولیه . برای من رادیو فاکتور مهمیه که s4 نداره ولی g2 داره .
تو این سایت 3 نمونه از عکسای گرفته شده با این گوشی و چند گوشی معروف دیگه رو گذاشته .خداییش کیفیت عکساش خوبه.اصلا تفاوتها به چشم نمیان.خودتون برین ببینین.
http://www.notebookcheck.net/Review-Huawei-Ascend-G700-Smartphone.104731.0.html
فقط میگن یکم صدای اسپیکرش کمه.کسایی که دارن لطفا بگن درسته یا نه؟و اینکه اینقد کمه که اذیت میکنه یا قابل قبوله؟چراغ LED برای اس ام اس و تماس بی پاسخ داره یا نه؟رادیو چطور؟
لطفا جواب بدین چون قصد خرید این گوشی رو دارم.
لطفاً یکی از دوستانی که این گوشی رو داره بگه کیفیت فیلم برداری 1080 اون چطوره؟حجم 1 دقیقش حدوداً چقدر میشه؟
مصرف باطریش چطوره؟برای کسی که زیاد با گوشی ور نره 2 روز دوام داره؟
سنسور خاموش شدن صفحه موقع مکالمه رو داره؟
چراغ LED هشدار SMS و Missed Call داره؟
متشکرم