مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهدی ف
  • تاریخ عضویت : 1392/9/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 17

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1398/8/4 آقا فقط اگر مي خواهيد گوشي بخريد از پارسيس موبايل نخريد كه بجز علافي و سركار گذاشتن تا حدي كه مجبور به انصراف و دريافت وجه بعد از يكي دو هفته بشيد،‌هيچ چي نصيبتون نميشه. از ما گفتن بود و نتيجه يك هفته انتظار براي اين گوشي از اين سايت. به شدت بي برنامه و غير پاسخگو به ويژه در زمينه ارسال هستند.

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/5/29 سلام، اگر زحمت می کشیدی یه نگاهی به پستهای قبل مینداختی جواب 90 درصد سوالاتت رو می گرفتی. با این حال امیدوارم برای سایر دوستانی که مثل شما حس برگشتن به صفحات قبل رو ندارن هم مفید واقع بشه:
1- خیر
2- 1080P
3- بله
4- بله
5- بله
6- بله
7- مدل دقیق و غیر دقیق نداره. Lenovo S650
8- IPS
9- بله
10- تا چه طوری ازش استفاده کنی
11-بله
خداییش نری مثل آژانس بین المللی اتمی، یه سری سوال دیگه جورکنی بیاری که دیگه حس پاسخ دادنش نیست.

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/5/5 سلام
خواهش می کنم. اون مطلبی رو که خدمتتون عرض کردم بعد از مدتها کلنجار رفتن با منوهای مختلف گوشی و بعد از سه چهار ماه استفاده از اون تازه هفته گذشته متوجهش شدم. خداییش برای خودم خیلی جالب بود. در خصوص گارد صفحه و محافظ ژلاتینی به صورت رایگان با یک قلم تاچ خازنی معمولی روش بود که گارد و محافظ رو خود شرکت لنوو رو محصولاتش می ذاره.

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/5/5 سلام
1- روش آموزش برای هر فردی می تونه متفاوت از دیگری باشه. من خودم شخصاً با استفاده از کتابهای آموزش عکاسی که اون موقع مربوط به دوربینهای آنالوگ بود، تکنیکهای اولیه را فرا گرفتم و در تالارهای گفتگوی سایت akkasee مقداری اطلاعاتم رو به روز کردم. گرچه مدتهاست فرصت سرزدن به این سایت خوب رو نداشتم. سایت معرفی شده توسط شما هم سایت بسیار خوب و مفیدی هست.
2- بله درست فرمودید. البته در سایت www.devicespecifications.com حتی مشخصات کانونی و سنسور بسیاری از موبایلها را می توانید مشاهده کنید. در مورد این موبایل هم تو پست قبل مرجعش رو خدمتتون عرض کردم.
موفق باشید یا علی

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/5/4 سلام
مبنا EXIF عکسهایی بوده که با این گوشی گرفتم. همون عکس غروبی رو که براتون به اشتراک گذاشتم رو با ACDSee باز کنید و در قسمت Properties روی Tab مربوط به EXIF کلیک کنید. علاوه بر اطلاعات درخواستیتون اطلاعات زیاد دیگری رو هم بدست خواهید آورد.
موفق باشید یاعلی

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/5/3 سلام آقا جواد. جسارتاً این شرکت دو تا مشکل عمده داره:
1- نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی رو نداره و فقط یک عکس که به ل.ن آدرس می ده رو روی سایتش گذاشته. جهت اطلاعتون اگر این نمار به شکل واقعی کسب شده باشه وقتی روش کلیک می کنید, مجوزی که شامل مشخصات این سایت و تاریخ شروع و پایان اعتبار هست نمایش داده می شه.
2- قیمتش 100 هزار تومن بالاتر از فروشگاه های معتبرب که از چین جنس رو میارند هست و اون ضمانت یک ساله رو هم خیلیها می دن که خیلی نباید روش حساب کنید.

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/5/3 محسن جان این گوشی در دو حالت 7 و 11 شماره عمل انطباق شماره داخل دفتر تلفن رو با شماره تماس گیرنده انجام می ده. لذا اگر شما روی حالت 11 شماره که پیشفرض اون باشید، اگر یکی از دو مورد فوق با 09 و دیگری با 98+ شروع بشه برای یکی عدد یازهم را صفر و برای دیگری 8 می شه و نمی تونه درست انطباق بده. پس راه حل قراردادن حالت انطباق روی هفت شماره است. باری حل مشکل به این مسیر برید:
1- منو بار اصلی
2- Phone
3- منو( کلید لمسی سمت چپ)
4- More futurees and settings
5- More display feautures
6- Number match bits
7-By 7
انشاء ا... مشکلتون حل خواهد شد.
موفق باشید. یا علی

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/5/3 سلام حمید جان.
من معمولاً از حالت HDR -به لحاظ لزوم ثبات دست هنگام استفاده از این حالت عکاسی و اینکه شاید در شرایط عکاسی از سوژه ای که پشت به نور هست مشکل تاریکی رو جبران می کنه ولی با کوچکترین تکانی یک سایه بیرنگ در عکس ایجاد می کند- استفاده نمی کنم. ضمناً، در این عکس هدف صحنه غروب آفتاب و نه افرادی کنارساحل، بوده که در چنین شرایطی به نظر می رسد عکاسی در حالت نرمال زیباتر از حالت HDR در می آمد. ضمناً، به دوستانی که علاقمند به فراگیری نکات عکاسی از سطح مبتدی تا حرفه ای هستند، سایت زیر رو توصیه می کنم. www.akkasee.com یکی از نکات مهم در انتخاب دوربین دیجیتال به خصوص برای موبایل میزان حداکثر بازبودن دیافراگم دوربین است که با F/x مشخص می شود و هر چه x که یک عدد است دارای مقدار پایینتری باشد لنز می تواند نور بیشتری را از خود در بازترین حالت آن عبور داده و به اصطلاح سریعتر است. لذا در شرایط نور کم عکس بهتری را ثبت خواهد کرد. این عدد برای دوربین S650 برابر F/2 هست که مقدار بسیار خوبی می باشد. باز هم از نظرتون متشکرم.

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/4/31 سلام. متشکرم از صحه گذاریتون. اتفاقاً, یکی از نقاط قوت این گوشی از نظر من دوربینشه که به خصوص در شرایط نور روز رنگهای تولیدیش بسیار طبیعیه و مثل برخی دوربینها اشباع و مثل برخی دیگه کمرنگ و یا آبرنگی نیست و در شرایط نور کم در صورت نویز زیادی نداره. البته اگر شما یه مقدار با تنظیمات دوربین صحنه مورد نظر و میزان نور مورد نیاز رو تنظیم بهتری کنید, نتیجه در حد عالی خواهد بود. این دوربین رو با دوربینهای دیجیتال عکاسی نباید مقایسه کنید ولی حتی شما می توانید با انتخاب زاویه دید مناسب، عکسهای کارت پستالی داشته باشید. عکس غروب آفتاب از آخرین سفر شمالی که رفتم و با دوربین این موبایل گرفتم رو براتون به اشتراک گذاشتم. ببینید و قضاوت کنید.
http://upload7.ir/imgs/2014-07/80172448258542078553.jpg
موفق باشید
یا علی

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/4/31 سلام!!! آقا رضای گل گلاب عرق بیدمشک!
اگر به متن نوشته ام در عنوان الف دقت می کردید جوابتون رو می گرفتید و نیازی به پرسیدن سوالی به این شدت( با سه علامت سوال، که به نوعی می خواهد بی اطلاعی فرد مقابل رو از اطلاعاتی که در اختیار دیگران گذاشته نشون بده و مودبانه هم نیست) نبود. مبنای بنده نرم افزار دوربین رسمی شرکت لنوو که بر روی گوشی S650 نصب شده و فیلم هایی که با این کیفیت گرفته ام، می باشد. اگر کیفیت فیلم برداری رو به جای High روی Fine بزارید، کیفیت فیلم برداری از HD به Full HD ارتقا می یابد، مگر اینکه گوشی شما سوای سایر گوشی های S650 لنوو باشد.
موفق باشید. یاعلی

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/4/31 آقا رضا، دوست عزیز فوق تخصص در مباحث گوشی های لنوو و غیره!!! بنده بر مبنای کیفیت فیلمی که با نرم افزار دوربین گوشی و با کیفیت Fine اون که حداکثر کیفیتش هست، Full HD بودنش رو اعلا کردم. اگر زحمت بکشید و تشریف ببرید تو منوی دوربین، بخش فیلم برداریش، کیفیت(Video Quality) از High به Fine تغییر بدید، این رویداد شگفت انگیز! رو مشاهده خواهید کرد!!!
البته با سوابق درخشانی که از شما دارم انتظار ندارم بعد از دریافت اشتباهتون در این زمینه به اون اعتراف کنید.
در زمینه سایتداری موفق باشید. یا علی

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/4/30 سلام حمید جان. خواهش میکنم. زکات دانش نشر اون هست و امیدوارم اطلاعاتی که می دم مفید باشه.
در خصوص سوال جدیدت ببین WCDMA و UMTS در اصل پروتوکل های استانداردی هستند که حداکثر سرعت دسترسی به اینترنت نسل سوم را مشخص می کنند و فرکانسی که بعد از اونها میاد در اصل باندهای آنتن دهی رو مشخص می کنه. ضمناً HSPA ارتقا یافته حالت پایه دو پروتوکل دیگر است که حدکثر سرعت اینترنت نسل 3 رو که در استاندارد پایه WCDMA 384kbs است با توجه به نسخه اون به شدت افزایش میده. ضمناً استاندارد UMTS در مکالمه رادیویی از استاندارد WCDMA استفاده می کنه. به شکل خلاصه با توجه به توضیحی که در پاسخ قبل بهت دادم در خصوص حداکثر سرعت دسترسی به اینترنت که تا 512 بالا می ره UMTS استفاده شده در این گوشی از نوع ارتقا یافته (HSPA) هست و کل باند رادیویی تحت پوشش رایتل رو هم در بر میگیره. پس بدون نگرانی می تونی سیم رایتل رو روی این گوشی (البته در شکاف 1) استفاده کنی.
موفق باشید. یا علی

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/4/29 سلام
در مورد سوال الف) کیفیت حداکثرش که همون fine باشه 1080 و 30fps هست.
در خصوص سوال ب) هر دو باند رو پشتیبانی می کنه(UMTS 900, UMTS 2100). من که سیم کارت رایتل رو سیم 1 دارم و جایی که رایتل آنتن داره مشکلی نداشتم. ضمناً کیفیت اینترنت 3G هم که پایه 128Kb گرفتم تا 512 هم در ساعات کم ترافیک بالا می ره.

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/4/29 سلام
در مورد سوال الف) کیفیت حداکثرش که همون fine باشه 1080 و 30fps هست.
در خصوص سوال ب) هر دو باند رو پشتیبانی می کنه(UMTS 900, UMTS 2100). من که سیم کارت رایتل رو سیم 1 دارم و جایی که رایتل آنتن داره مشکلی نداشتم. ضمناً کیفیت اینترنت 3G هم که پایه 128Kb گرفتم تا 512 هم در ساعات کم ترافیک بالا می ره.

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/2/14 آقا رضای گل، به نظرتون اگر یک گوشی محاسنی داره و من نوعی که دارم ازش استفاده می کنم، در قسمت نظرات مربوط به اون گوشی و نه در قسمت نظرات سایر گوشیهای سایت، تجارب استفاده ام از اون رو با سایر دوستانم به اشتراک بگذارم کار تبلیغاتی کردم؟!! به نظر شما داشتن نظری مخالف نظر شما حتی با ارائه مستندات و با استفاده از نرم افزارهای بنچمارک معتبر اشتباهه؟ اگر دقت کرده باشید من راجع به کیفیت آنتن دهی این گوشی ادعایی نکردم چون از گوشی سونی پایینتر بود. ولی چیزی که خوب هست رو نمی تونم بگم بده تا متهم به نمایندگی اون شرکت نشوم. گوشی Inew v3 که شما به مدلش هم در متنتون اشاره نکردید صرفنظر از مشکل ضعف باتری یکی از بهترین گوشیهای اون رده قیمتی هست و اگر دارید ازش استفاده می کنید مبارکتون باشه. خوب گوشییو را به نسبت قیمتش خریدید. بنده اعتقادم اینه که اگر جنسی می خریم بهترین انخاب رو در اون رده قیمتی انجام بدیم و گوشی V3 در رده قیمتی خودش در مجموع گوشی فوق العاده ای هست و اگر مشکل باتری رو نداشت به جای S650 اونو می خریدم. ضمناً با این سرعتی که شرکتهای چینی در حال پیشرفت در تولید گوشی های هوشمند با کیفیت هستند شک نکنید که ظرف 5 سال آینده عمده بازارهای دنیا رو قبضه خواهند کرد. امیدوارم عمر هر کدوم از اون شش تا گوشی که باهاش بیشتر حال می کنید بیشترین باشه و ما فقرا رو هم با S650 فقیرانمون تنها بگذارید. دیگر عرضی نیست. یا علی.

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/2/11 آقا رضای عزیز. به نظر شما می شه با داشتن 3 تا گوشی از نع دیگه راجع به یه گوشی دیگه نظر داد. به عبارت دیگه تجربه تعمیم داده شده شما, ثاقبتر از نظر فردیه که داره از اون گوشی استفاده می کنه؟!! بنده تا قبل از این گوشی از برند سونی استفاده می کردم و قبل از خریدش بین اون و Xperia C و هواوی G700 مردد بودم. به خاطر همین نزدیک به دو ماه از جمیع جهات اونا رو با هم مقایسه کردم و در نهایت به این گوشی رسیدم. ضمناً با استفاده از آخرین ورژن antutu -نسخه 4.4 - تستش کردم که امتیاز 17117 به دست اومد. اگر خواستید عکس و اطلاعاتش هم موجود هست، بفرمایید بگید کجا میشه عکسا رو اضافه کرد تا خدمتتون ارائه کنم. رم 1 تا حالا با نصب نزدیک به 100 برنامه کم نبوده و راحت بین 300 تا 400 تاش خالیه. به نطر من هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار گوشی مهمتره که s650 در این خصوص نمرش یسیار بالاتر ار رنج قیمتشه. دیگه عرضی نیست. یا علی.

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/2/9 سلام, من یک هفته هست که این گوشی رو دارم و پس از اینکه با زحمت روتش کردم, به لحاظ جنبه های مختلف تستش کردم. سرعت نصب و اجرای برنامه ها, کیفیت صفحه, کیفیت ساخت, عدم هنگ موقع بازی های سه بعدی سنگین عالی, کیفیت عکاسی و فیلمبرداری بسیار خوب, کیفیت باتری و حفظ شارژ بسیار خوب می باشد. کیفیت و ظاهر قاب محافظش هم عالی بوده و به گوشی خیلی میاد. کلاً با این امکانات قیمتش خیلی بیشتر از اینا باید باشه. در جواب آقا رضا خ هم باید بگم اگر قرار به مقایسه باشه این گوشی حداقل باید با G700 مقایسه بشه نه با G610 که به هیچ وجه قابل مقایسه با این گوشی نیست و بهتره به جای وزنه برا تقویت مچ استفاده بشه.
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
ایسام