مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمدرضا چ
  • تاریخ عضویت : 1392/8/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 96

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 96 مورد

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1394/3/14 با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران عزیز

وقتی داشتم نظرات کاربران رو میخوندم با چند مورد بحث در مورد کشور سازنده این گوشی مواجه شدم که جا دونستم به اونها بپردازم

ماجرای تولید نوکیا لومیا 1020 بر میگرده به سال 2013 یعنی تقریبا اوایل واگذاری امتیاز نوکیا به مایکروسافت و این گوشی تقریبا تو این برهه زمانی تولید شد که خط تولید ابتدایی یا به قول دوستان سری اول در سه کشور فنلاند و سوئد و ایتالیا راه افتاد (ولی تمام قطعات دوربین و طراحی اون برای شرکت زایس در آلمان بود اما الان همه قطعات گوشی در چین تولید می شود البته با نظارت مهندسین خط تولید اولیه)که فقط اندکی محصول فنلاندی و به تعداد انگشت شمار ایتالیایی که بجز گوشی خودم که محصول همین کشور فقط یک مورد دیگه دیدم که به صورت قاچاق وارد ایران شدند ..... که اندکی بعد خط تولید ایتالیا و سوئد متوقف و در اوایل 2014 خط تولید فنلاند نیز فقط داخلی شد و کلیه امور به کشور چین واگذار شد وبا توجه به تجربه ای که بنده در این زمینه کسب کردم تمامی گوشی هایی که داستانی از این قبیل دارند یعنی ادامه تولید رو به چین واگذار می کنند از این قرار هست که چین تولید اولیه را بسیار خوب شاید بهتر از کشور اصلی شروع میکنه ولی اندکی بعد محصولی بد وبد تر رو صادر میکنه برای مصرف کننده ها مثل داستان گلکسی اس 3 کنونی با گلکسی اس 3 سال 2012

و بهتره این رو هم بدونید که خط تولید سری 1020 به تعداد انگشت شمار رسیده و رو به توقف هست مخصوصا زمانی ک 1030 وارد بازار بشه و باتوجه به گفته دوستم در گمرک که توی چند ماهه اخیر هیچ 1020 جدیدی وارد ایران نشده میشه نتیجه گرفت که اندک گوشی های باقی مانده از این سری در مغازه هایی مثل پاساژ علائدین و غیره یا به صورت قاچاق وارد شده اند یا رفرشی ویا ویترین-عتیقه ای مغازه ها هستند و خرید اون دیگه توصیه نمیشه چون دیگه اونی که فکر میکنید فقط ظاهرش باقی مونده.

در کل این نکته رو هم اضافه می کنم که مقایسه 1020 کنونی با قبلی ها یعنی تقریبا 2013 مثل مقایسه اس 3 الان با اس3 دوسال پیش هست و علت ارزان بودن اون هم این روزهه اگه بتونید از زیر زبون فروشنده های منصف بکشیدبیرون یا آشنای متخصص داشته باشید دقیقا همین هست چرا که شخص بنده بعد از گوشی خودم هشت مورد 1020 برای دوستان و آشنابان خریدم واین توضیحات روند تولیدی اکثر گوشی های بازار هست.

The End

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/9/16 با سلام دوست عزیز

اولا که این نکته رو اشاره کنم که با کانن 8 میلیونی هم اگه شرایط محیطی رو نسنجی عکس های خیلی بی کیفیتی میندازه (که گه گاه برای برادرم این مشکل پیش میاد) چه برسه به این موبایل.
اما برای شرایط محیطی به طور مختصر و ابتدایی بخام بگم مهمترین مسئله نوره1. همیشه سعی کن آفتاب از جلو به سوژه مورد نظرت بتابه نه به پشت سوژت. 2. توی محیط های بسیار تاریک از فلش استفاده کن مثلا اگه شب بخای زیر نور لامپ توی خونه عکس بگیری سه تا گزینه داری که یک یا با فلش عکش بگیری دو بدون فلش عکس بگیری و سه لامپ هارو خاموش کنی و با فلش عکس بگیری که بهترین گزینه همین آخری هست و در مورد فلش زنون این گوشی بگم که قدرت مفیدش 3 متره که توی گوشی هات تکه.
3. تا جای ممکن لرزش دستت رو بگری یا گوشی رو جای ثابت بذاری یا از گریپ وسه پایه استفاده کنی. درسته که میگن لرزشگیر داره اما شاید بعضی دوستان معنای کلمه لرزش رو با زلزله اشتباه کرده باشند.
اما در مورد تنظیمات عکسبرداری من هیچ موقع تنظیمات اتوماتیک خود گوشی رو تغییر نمیدم.
ولی بعد از گرفتن عکس یک سری تنظیمات مهم هست که تو کیفیت عکس تاثیر به سزایی داره مثل FIX کردن که رو عکس گرفته شده وارد edit شده و سپس وارد گزینه اولی یعنی crop rotatue auto fix شده واز قسمت پایین گزینه fix رو میزنید (علامتی که شبیه چوبک شعبده بازیه).
همچنین می تونید از edit وارد گزینه دوم یعنی creative studio بشید که در ابتدا میتونید قالب رنگ رو انتخب کنید و سپس آرم مداد (edit) رو از پایین انتخاب کنید و اینجا میتونید تغییرات زیادی ایجاد کنید که مهمترین اونها تععین مکان فوکوس(radial+tilt shift) , از بین بردن قرمزی چشم (red eye).و مقدار شارپنس (clarity اگه اشتباه نکنم) هست.
موفق باشید.

The End

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/9/16 با سلام

توی تهران راه داره بین 1400 الی 1500 بسته به انصاف فروشنده بخری مثلا اگه بری طبقه اول علائدین بهت میگن 1400 ولی تا میای بگیری میگن 100 الی 150 تومن برنامه ریزی اجباری داره که یعنی یه دروغ محض یا مهمتر از همه اینکه ممکنه بر اساس رفرشی بودن گوشی (بازگشت گوشی به کارخانه توی گمرک و جا های دیگه برای رفع عیب که حالا ممکنه گوشی باز بشه یا نه) قیمت پایین باشه که قلق های خاص خودشو داره که هر جور بهت بگم نمیفهمی پس با آدم وارد برو چون توی علاءدین 50 درصد احتمال داره گوشی رفرشی بدن بهت (البته 90 درصد گوشی های رفرشی ایراد ندارن به هر حال کار از محکم کاری عیب نمیکنه).
یا اگه میخای گوشیت کاملا سالم و همه چیش اصل باشه از بازار موبایل بخر ولی حدود 200 تومن گرونتر.
در مورد گریپ هم که اصلا قیمت نداره بین 80 تا 250 تومن هم تو بازار هست.

یه نکته هم به شما و همه دوستان عرض کنم که اگه خاستید گریپ بخرید حتما یه سه پایه حداقل 20 تومنی هم بخرید چون گریپ بدون سه پایه معنایی بجز یه باتری 1000 میلی آمپری نداره.

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/9/16 دوست عزیز نگران نباش واسه منم یه مدت یعنی حدود دو ماه این مشکل پیش اومد که با وایفای 2 مگ بر ثانیه مخابرات مدت ها طول می کشید تا یه فایل 10 مگابایتی دانلود بشه و بعد هم خودش خود به خود درست شد
به گفته آقا سعید احتمالا از سرویس دهنده هست مشکل
the end

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/9/13 با سلام
دوست عزیز منم مثل شما هم 1020 داشتم و هم 808 (یکی از برادرام) و تجربه ی کار با هردو را داشته ودارم ولی نظرم در مورد دوربین این دو تا با شما تفاوت زیادی داره اول از اینکه درسته لنز 808 مقدار ناچیزی بزرگتر از 1020 هست ولی تکنولوژی عکس برداری 808 کجا و 1020 کجا چون تو دنیای امروز تکنولوژی هست که حرف اول رو میزنه نه اندازه و الا به ذهن کسی خطور نمی کرد که دوربین به این کوچیکی بتونه 41 میلیون پیکسل وسعت بگیره.
درضمن چند تا تفاوت دوربین این دو مدل توی اینه که 1020 کمی برای جلوه صفحه نمایشش رنگ هارو اشباع میکنه که به سلیقه طرف بر میگرده مثلا شاید طرف این اشباع رو نخواد که این مورد خیلی کم پیدا میشه.
تو مبحث سرعت عکس برداری چون بنده با چشمان خودم دیدم که 1020 سرعت بیشتری نسبت به 808 داره حرف شما رو تایید نمیکنم.(البته تمام ای این تفاوت در حد میلی ثانیه هست و اصلا جای بحث نداره).

اما در مبحث قدرت زوم هر چقدر دقت کردم تمایزی قائل نشدم.

ولی در مقایسه کیفیت عکس و رنگبندی ونمایش جزییات عکس
( نه تو خود گوشی بلکه توی ال ای دی 4k پنجاه اینچی به خاطر اینکه هردو عکس رو تو یه صفحه نمایش بدم ) از نظر اعضای خانوادم و اقوام 1020 کمی بهتر عمل میکرد.

در کل نظر خودم اینه که 808 و1020 تو زمینه عکس برداری تفاوت قابل بحثی ندارند ولی در زمینه فیلمبرداری 1020 یه سر گردن از 808 بالاتر هست/.

و این رو هم در پایان اضافه کنم که 808 و 1020 بهترین دوربین های اسمارت فونی بازار هستند.

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/9/12 سلام دوباره دوستان بعد شش ماه
خواستم نحوه مصرف گوشی خودمو بگذارم تا شاید کمکی کرده باشم
دوستان حدود یک سالی هست که من این گوشی رو دارم و میانگین دو روز شارژ نگه میداره البته بخاطر اینه که من نسبتا کم ازش استفاده میکنم مثلا تو این دو روز به طور میانگین 10 تا عکس و 5دقیقه مکالمه و 2 ساعت نت وواتساپ و 1 ساعتم ولگردی تو گوشی مثل گالری وغیره (البته همه ی اینایی که زمان هاشو گفتم به طور داءم بود مثلا دو ساعت نت دائم)
و تو استفاده زیاد مثلا فیلمبرداری و کسبرداری وخلاصه استفاده زیاد مثل بازی آسفالت 8 که باتری رو داغون میکنه یه 24 ساعت دووم میاره البته من هم گریپ دارم ولی تو این یه ساله یک بار بیشتر استفاده نکردم.
بعضی وقت ها هم که خیلی کم استادهخ میکنم تا سه روز هم دووم میاره.

ابته این نکته های مهمرو هم اشاره کنم که نور صفحه نمایش من همیشه تا آخر ررر بالاست (high) واینکه من از اون موقعی که خریدم تا الان حدود 132 تا برنامه و 50 تا بازی روش نصب کردم و حافظه گوشی هم تقریبا پره(4 گیگ خالی).
قربون همه 1020 تی ها

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/2/3 سلام دوستان عزیز این کامنتو در پاسخ به نظر دوستانی که می خواهند مقایسه ای از این گوشی و یه دوربین دیجیتال رو داشته باشند گذاشتم هرچند می دونم که مقایسه دوربین یک گوشی با یه دوربین دیجیتال کار مناسبی نیست وعلتشم اخر سر میگم ولی بنده هم یه مقایسه ای بین این گوشیم و دوربینم (power shot sx160 is) داشتم به شرح زیر.
توی قسمت فیلمبرداری با lumia 1020 با کیفت full hd فیلم گرفت و با دوربینم هم که نهایت کیفیت فیلمبرداریش hd هست فیلم گرفتم که قدرت زووم هر دو تو فیلمبرداری یکسان و 4x digital بود و روی سوزه های مختلفی مثل چهره یا گل فوکوس یا زوم میکردم ولی وقتی تو pc و نه خود دستگاه ها مقایسه کردم lumia 1020 توی زمینه سرعت و قدرت زوم و فوکوس یه پله بالاتر بود وتوی رنگها دوربین کمی جلوتر بود که علتشم واضحه بخاطر لنز و دهانه دیافراگم بزرگتر و در زمینه لرزشگیری هم با هم برابر بودند.
اما در زمینه عکس نیز وقتی از یه سوزه عکس میگرفتم (بدون فلش) تو نگاه اول در زمینه رنگ ها دوربین روشن و شفافتر بود اما وقتی روی عکس های 1020 یه مرحله با خود گوشی fix اعمال میکردم کیفیت ظاهری باهم برابر میشد.

اما چیز شگفت اینجاست که تصاویر 1020 خیلی بزرگتر از دیجیتال بود (5360*7152 دربرابر 3465*4608)
و درسته که پیکسل بالاتر توی کیفیت تاثیر نداره اما در بحث زوم این تعداد پیکسله که مورد نظره و این باعث میشد که 1020 در زمینه زوم خیلی بهتر عمل کنه.
و همچنین توی عکس هایی که بافلش میگرفتم 1020 تمام قدرت خودشو نشون میداد یعنی مثل این بود که فلش عظیم این گوشی با دوربین یه کار ترکیبی با هم انجام میدادند که به نظرم توی نور متوسط هم عکس های با فلش بهتر بودند (در فضای بسته) اما دوربین دیجیتالم شب ها توی فقط توی فضا های باز بهتر عمل میکرد.
اما نکته اخر اینه که ما اینجا دوتا device داریم که
یکی به قیمت 4.5 میلیون و دیگری 2 میلیونه.
یکی فقط دورببینه و اون یکی دوربین فقط جزئی ازشه(الته جز عظیم)
یکی رو فقط بعضی وقت ها می تونیم به مشقت حمل کنیم و اون یکی همیشه باهامونه
مثلا فکر کنید بچه داداشتون داره میخنده شما می تونید بهش بگید همینجور وایسا تا من برم از خونمون دیجیتالمو بیارم ازت عکس بگیرم؟؟؟؟
که اینها همه و همه مواردی هستند که باعث میشه تو مقایسه lumia 1020 با یه دوربین نیمه حرفه ای این 1020 باشه که برتر به نظر برسه و البته منظورم این نیست که عکاس ها برن 1020 بخرن چون نباید از این مسئله گذشت که دوربین دیجیتال یه وسیله تخصصی هست و همین مسئلله و امکانات تخضضی اونه که باعث میشه 1020 جای اونو نگیره چون با همه این خصوصیت هایی که داره باز هم یه گوشی موبایلی محسوب میشه و کلمه عمومی رو تداعی میکنه بخاطر همینه که اول کامنتم گفتم مقایسه این دو مقوله کار درستی نیست.در آخر این که lumia 1020 یه گوشی خاص برا آدمای خاص هست و دوربینی عظیم اما فشرده شده ای با لنز شش کاره یا بهتر بگم شش لنز ترکیبی داشته و محصول یکی از بهترین کمپانی های دنیا تو این زمینه یعنی carel zeeis آلمان هست و بحث اغراق در زمینه دوربین این گوشی معنی نداره.
the end

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/1/29 سلام دوستان بالخره برادرم بعد مدت ها انتظار 2 روز پیش این گوشی رو از امارات خرید منم که خیلی باهاش کار نکردم در حدود دو سه ساعت ولی میخوام چند تا تجربه کوچیک رو تا اینجا فعلا از این گوشی بگم یکی اینکه گوشی بسیار شکیلی هست بر خلاف s5 که واقعا حرف نداره و توی بنچمارک رتبه 35400 رو میزنه البته هنوز هیچ آپدیتی نکرده و ممکنه بیشتر از اینا باشه. توی جعبه هم یه هنذفری حرفه ای با شکل و شمایل خاص هست. شاید چیز های دیگه ای هم باشه که هنوز نپرسیدم. صفحه نمایش نسبت به z1 تغییر جزئی کرده و مشکل زاویه دیدم بگم که واقعا حل شده.گوشی سبک تر به نظر میرسه.رابط کاربری واقعا زیباست و یه جورایی اندروید خام هست. سیستم عاملم که دیگه خودتون میدونید(kit kait 4.4).لمسش هم با مداد و هم با بعضی خودکار ها کار میکنه.
و چند تا مورد کوچیکی که من تا اینجا دیدم یکی توی دوربین هست که هنوز توی شب مشکل داره و مقدارکمی نویز هست یعنی باید فکر زوم کردن رو عکس رو تو شب از سرتون بیرون کنید ولی توی روز عالیه و بنظرم قابلیت 4k قابلیت ناکارآمدی هست چون اگه بخوایم عقلانی نگاه کنیم خود گوشی که بالاتر از full hd نشون نمیده توی لپتاپ تا pc هم همینطور و اینکه میگن باید توی tv های 4k ببینی تا بفهمی هم والا من توی sony 4k شصست میلیونی هم دیدم و باید توی تلوزیون خورد میشدی تا یه خورده تفاوت با full hd ببینی در کل میخوام بگم زیاد رو این قابلیت زوم نکنید چرا که این قابلیت رو دوربین های میلیونی هالیوودی هست نه برای دوربین یک سانتیمتری موبایل و 4k موبایل رو با اون 4k ای که تو تصوراتتون هست مقایسه نکنید که زمین تا زیر زمین فرقشونه.
ولی یه قابلیت خیره کننده ای که دوربینش داره و من واقعا خوشم اومد قابلیت لرزش گیر اپتیکال تصویر حالت فیلمبرداری هست که هم پای گوشی خودم (lumia 1020) میاد بطوری که توی لرزش شدید ماشین فیلمبرداری کردم و با چند تا پرچمدار دیگه تو خانوادمون (5s ,g2,s4)مقایسه کردم واقعا معرکه بود نسبت به اونا و منو واقعا شگفت زده کرد مثل این که گوشی رو تو پر قو نگه داری و فیلم بگیری و سونی توی این زمینه عالی عمل کرده به نظرم.
یه عیب کوچیک دیگه ای که دیدم اینه که صدای اسپیکر این گوشی به اونقدری که جلوه میدن زیاد نیست بلکه نسبت به گوشی های قبلی خود سونی مثل z1 یا z ultra ای که تجربه کار باهاشو داشتم زیاد شده و هنوز نسبت به غول های صدا یعنی htc و lumia 1520 عقب هست اما با قابلیت ضد آب بودن این گوشی همین مقدار هم استاندارد هست.
خلاصه اینکه گوشی عالی ای هست best smartphon و قیمتش هم به پول ایران 2105 تومن شده فکر کنم.درکل حیف این گوشی که دست برادرمه آخه هیچی ازش سر در نمیاره وبه پیشنهاد من گرفته.
انشا ا.. توی فرصتی دوباره در مورد باتری و محتویات جعبه و... براتون میگم فعلا خداحافظ.
the end

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/1/27 سلام دوستان بالاخره علت اینو که گاهی بعد از اتصال به pc از عکس های گرفته شد با خود گوشی یعنی تو قسمت roll camera چرا کپی گرفته میشه.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/1/18 دوست عزیز واقعا رو چه حسابی این حرف رو میزنی پس چطور توی اینترنت یا روی عکس ها زوم میکنی در ضمن اون برنامه یا بازی که استفاده میکنی باید خودش قابلیت چند لمسی داشته نه خود گوشی مثلا تو یه بازی قابلیت چند لمسی رو مشاهده نمکنی علتش اینه که خود بازی قابلیتش رو نداره و به گوشی مربوط نمیشه.

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/1/18 دوست عزیز شما باید اول سخت ترین انتخاب یعنی سیستم عاملی که می خوای رو انتخاب کنی که کدوم بیشتر به نیازت میخوره و اگر این گزینه بررات چندان اهمیتی نداره بهترین انتخاب 1020 هست.
یعنی باید ببینی یه سیستم عامل متن باز و دارای برنامه های زیاد که امکان شخصی سازی درش زیاد هست رو میخوای(اندروید) یا یه سیستم عامل روون همراه با برنامه های با کیفیت اما به تعداد کمتری از برنامه های اندرویدکه فقط خود شرکت مایکروسافت که بهتر بگم بهترین شرکت تو این زمینه تو دنیاست رو میخوای.
و نکته اینجاست که خصوصیات و مقایسه هر کدوم از این سیستم عامل ها کار یک کامنت و یک صفحه نیست. پس خوب در این مورد فکر هاتو بکن.در ضمن اینم اضافه کنم که وین فون سیستم عاملیه که به سخت افزار زیاد وابسته نیست و یقین میدونم اگه مشخصات سخت افزاری این گوشی الان داره 1/3 اینم بود بازم میتونست همه بازی ها و برنامه های سنگین امروزی رو اجرا کنه حالا دیگه وای به حال این ونمونه اش روهم میتونی تو lumia 520 چهارصد تومنی ببینی که چطور با اون سخت افزارش فیلم های full hd وبازی های سنگینی مثل asphalt 8 رو اجرا میکنه.
بنابرین من هیچ کدوم از سیستم عامل هارو برتر معرفی نمیکنم چرا که ممکنه یه سیستم عامل برترین دنیا باشه اما نیاز من چیز دیگه باشه پس انتخاب با خودت.
از بحث سیستم عامل که بیام بیرون خصوصیت not3 قلم کاربردی و full hd بودن صفحه نمایش هست و لومیا هم دارای اندازه ای معقول و بدنه خیلی شیک تر و بسیار مقاوم تر (پلی کربنات وقعی) و از همه مهمتر دوربین عظیم الجثه و فوقالعاده که مهمترین مزیت این گوشی محسوب میشه هست.
و در آخر دوتا برند رو در مقابلت داری NOKIA و SAMSUNG. درضمن این توضیحات خیلی مختصرا و پیشنهادم به شما اینه که بررسی تخصصی سایت و کلیپ های فراوونی که تو بحث مقایسه گوشی ها هست رو هم ببینی.
THE END

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/1/18 دوست عزیر از بین حدودا 1000 تا ویروسی که برای موبایل نوشته شده حدود 900 تای اون برای اندروید و تنها 1 مورد برای وین فون و بقیه هم برای سیتسم عامل های دیگست که با این اوصاف احتمال ویروسی شدن این سیستم عامل تقربا صفره.

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/1/18 بهترین و آسون ترین و سریعترین راه اینه که با wifi خونه یا جایی که wifi داشته باشه مثل خدمات کامپیوتری ها بری به این صورت که که وارد phone updata گوشی میشی و گزینه cheking for updata رو میزنی و حدود 1 ساعت ه زمان میبره حجمش هم حدودا 200 مگابایت هست. موفق باشی.

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/1/18 ببین داداش قیمت میانگین این گوشی تو کل کشور پک کوچیک حدودا 1820 و فول پک 1950 هست اول باید ببینی بانه قیمت چنده اگه پک کوچیکش (بدون گریپ) برات زیر 1750 بیارن و پک بزرگش هم (با گریپ) زیر 1900 بیارن خوبه.
اینا پایین ترین قیمت های استان های مرکز کشور هستند.

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/1/8 س دوست عزیز والا من در مورد مشکل شما توی چند تا سایت داخلی و خارجی هم تحقیق کردم که اکثرا با ریست یا آپدیت مشکلشون حل شده بود از یه مغازه دار هم پرسیدم اونم باز همین جوابو بهم داد
آخریت پیشنهادم به شما اینه که تو سایت وینفون سنتر سر بزنید و از بچه های اون جا هم بپرسید چرا که در غیر این صورت باید تا آپدیت 8.1 صبر کنید البته این راه حل ها برای مشکل نرم افزاری هست نه سخت افزاری مثلا اگه خود باتری گوشی مشکل پیدا کرده باشه که...
امیدوارم مشکلتون در حد نرم افزاری باشه the end

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/1/5 دوست عزیر اگه واقعا اینطوری که شما میگی باشه حتما یه مشکلی وجود داره که اگه نرم افزاری باشه به احتمال زیاد با ریست فاکتوری حله.البته اگه مقدوره براتون و قبلشهم از فایل های ضروریتون backup بگیرید.
در ضمن شما الان توی چه آپدیتی هستید اگه هنوز توی amber هستید به black آپدیت کنید و بازم بگم در صورتی که مشکل نرم افزاری باشه این روش ها کارامد واقع می شوند.
و اگه بازی که شما میکنید asphalt 8 باشه نهایتا 4 ساعت دووم میاره (4 ساعت مداوم و بدون وقفه) و توی بیشتر گوشی ها یه امر عادی هست.
در مورد داغ شدن گوشی هم بگم دو کلمه مد نظره یکی گرم شدن و دیگری داغ شدن که گرم شدن امری عادی محسوب میشه و تو استفاده معمولی با بازی و برنامه های معمولی پیش میاد و مورد دووم یعنی داغ شدن تو فشار بالا و بازی و برنامه های سنگین اونم بعد از گذشت مدتی زیاد ممکنه پیش بیاد مثلا فون خود بنده توی انواع برنامه ها و بازی ها داغ نمیشه ولی تو استفاده خیلی زیاد از دوربین گاهی فقط قسمت برامده پشتش کمی داغ میکنه که اونم چند تا دلیل داره اعم از فلش عظیم زنون و اینکه بیشتر سخت افزار گوشی تو این قسمت تعبیه شده و یه دلیل دیگه ای که وجود داره اینه که این قسمت برامده بر خلاف سایر قسمت ها از نوعی فلز ساخته شده البته نوع آلیازشو نمیدونم ولی اینکه فلزات رسانای خوبی برای گرما هستند کاملا مشهوده.
شما هم ببین داغ شدن گوشیتون تو این زمینه ها هست یا اگه نیست نحوه استفاده تون رو بگید شاید بیشتر بتونم راهنمایی تون کنم.موفق باشید
the end

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/1/3 با سلام
1.بدنه: بدنه این گوشی از نوع پلی کربناته فوقالعاده سخت هست و امکان ضربه دیدن بر اثر سقوط های احتمالی در حدود 1.5 خیلی خییلی کمه و علاوه بر جنس بدنه یه عامل دیگه هم تو استحکام گوشی های نوکیا موثره که اونم اینه که شیشه صفحه نمایش در انتهای اطراف لبه نداره چون اولین عاملی که باعث میشه صفحه نمایش فورا بشکنه فشاری هست که به لبه های شیشه وارد میشه و نوکیا با ارگونومی خاصی که تو بدنه گوشی هاش بکار میبره این مشکل رو حل کرده البته از این کلمه پلی کربنات برند های دیگه ای مثل سامسسونگ هم هستند که اظهار می کنند اونا هم دارند ازش استفاده می کنند ولی آزمایشات و تست های گوناگون سقوط خلاف اینو میگه و تو تجربه ای که ما از نوکیا دیدیم اینو میگه که بدنه این برند حرف اولو میزنه.
حتی تو تجربه شخصی ای که خودم دارم وقتی یه هفته مونده بود به عید برای گرفتن عکس یادگاری برده بودمش دانشگاه که بر اثر شیطنت بچه ها از دستم در رفت و 2 متر اونورتر فرود اومد اما وقتی دیدم کوچیکترین نقطه ای روش نیافتاده اونم با اون شدتی که داشت واقعا فهمیدم که دیگه از بدنه این گوشی خیالم راحته.در مورد صفحه نمایش هم(coring gorilla glass 3) که کاملا ضد خشه و محکم بطوری که من با یه عالمه کلید و خودکار تو جیبم حمل میکنم.
2. باتری: باتری این گوشی بستگی به دونوع استفاده داره که یکی دوربین محوره و یکی دیگه هم استفاده عمومی و استاندارد از هر چیزی که اگر مورد اول هدف شما باشه 1 روز و اگر مورد دومی باشه نهایتا2 روز علتشم که دیگه خودتون میدونید با دوربین عظیم و فلش فوقالعاده ای که این گوشی داره اگر زیاد از دوربین استفاده کنید نهایتا یه روز دووم میاره و برای رفع این مشکل میتونید گریپ رو هم همراه گوشیتون بگیرید که علاوه بر اینکه 1000 میلی آمپر باتری یدکی داره به علاوه 2000 میلی آمپر خود گوشی میشه 3000 میلی آ مپر که واقعا زیاده و تو مسافرت ها بدرد میخوره کارایی های خاصی از قبیل اتصال سه پایه هم داره که درمجموع گوشی تبدیل میشه به یک دوربین واقعی تا گوشی. در کل باتری این گوشی نه شاهکاره ونه ضعیف و معمولی هست.
3. سیستم عامل: مزایای سیستم عامل که زیاد هست و ویزگی های خاص خودشو نسبت به اندروید و ios داره و بحث کاملا مفصلی داره اما اگه بخوام معایب رو بگم .
1.نبود امکان اتصال otg که قراره تو 8.1 بیاد
2.کامل نبودن مرورگر
3.به دلیل امنیت محور بودن این بودن این سیستم عامل امکان نصب برنامه بدون دانلود و بلوتوث کامل نیست که امیدوارم تو آینده ای نزدیک این مشکلات حل شه و بعضی از مشکلات هم که تا به امروز حل شده مثل پشتیبانی از فرمت mkv.
the end

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/1/2 هنگ!!!!!!!!!! وینفون و هنگ!!!!!
دوست عزیر مطمئن باش هنگ کلمه ای هست که برای وینفون تعریف نشده حالا چه سی تا برنامه و چه سیصد تا برنامه.... خیالت راحت اونم با 2 گیگ رم .

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/1/1 سلام دوست عزیر
ببین تو بازار سه نوع رایج گرافیک adreno وجود داره از قبیل 225.330.305 که هر کدوم برای رده های خاصی از گوشی ها ساخته شده مثلا adreno 305 توی گوشی های میان رده استفاده میشه مثل lumia 1320 و lumia 520 و ... وadreno 225وadreno 330 توی گوشی های رده بالا و قدرت اونا به عددشون مربوط نمیشه
ودر آخر بگم که 330 از همه قویتر بوده یعنی حدود 25 درصد قویتر از 225 و 50 درصد قویتر 305 و بعد از هم به ترتیب 225 و 305 قرار میگیرند.
وامروزه گرافیک های adreno جدید تری هم ساخته شدن که توی گوشی هایی از قبیل z2 ,s5 استفاده می شوند.
اما چند نکته اساسی اینکه بیشتر بازی های امروزی با 225 سازگارند و مهمتر از همه اینکه توی بحث سخت افزار و ظاهرا هیچ فرقی بین نوع گرافیک ها نیست و برتریشون بیشتر توی کاغذ هست چه ظاهرا و چه باطنا این ram و cpu هستند که تو سخت افزار حرف اولو میزنند و اولویت اول محسوب میشند.ژ
the end

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/12/24 سلام دوست عزیر لینک رو میخوای چیکار خودم کامل بهت میگم.
این گوشی دو نوع پک داره
1.پک کوچیک شامل هنذقری همرنگ گوشی و شارر هست.
2.پک بزرگ یا به اصطلاح فول پک که شامل هنذفری و شارر ویه بند موبایل وگریپ دوربین هست .
و تفاوت قیمتشونم باید 200 تومن باشه.
البته گریپ رو میتونی جدا هم بخری که حدود 200 و خورده ای هست.
نکته آخر این که برخلاف گفته بعضی ها سه پایه تو هیچ کدوم از پک های این گوشی وجود نداره .

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/12/14 دوست من من تو مدتی که این گوشی رو داشتم با 4 نوع کامپکت حرفه ای مقایسه کردم که از همه اونها سر بود و با دو مورد دوربین dslr میلیونی (fujitso و canon) مقایسه اجمالی کردم که تو بیشتر زمینه های عمومی با اونها هم پا و تو خانوادمون هم با (NOT3 ,lumia 1520 ,5s,s4) مقایسه داشتم و با جرات میگم که این گوشی عکاس باشی سرزمین گوشی های هوشمند هست و تا چند سالی میمونه و نظر آخرم اینه که مقایسه دوربین این گوشی با گوشی های دیگه کار بی خودیه .
شاید اگه دوربین این گوشی لنز و دیافراگم بزرگ تری داشت (از یه عکاس باشی آشنام)(که البته غیر معقوله و اونموقع از حالت گوشی بودن خارج میشه ) دیگه کمتر کسی سراغ دوربین های dslr میلیونی می رفت.
THE end

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/12/13 سلام دوستان من بالاخره موفق شدم به بلک آپدیت کنم و تا اینچا دو سوال برام پیش اومده که ممنون میشم پاسخ بدید.
۱. چطور میشه با فرمت raw عکس گرفت یعنی با چه برنامه ای و حجم عکس ها چقدر هستند و اینکه میشه اونهارو تو pc دید.
۲. آیا میشه تو یه ردیف سه تا کاشی متوسط یا شش تا کوچیک قرارداد یا این قضیه برا آپدیت 8.1 هست.

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/12/5 دوستان روش آپدیت رو هم موبه مو بگید واقعا ممنون میشم

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/12/5 سلام دوستان من تو قسمت زبان گوشی زبان فارسی رو پیدا نمیکنم البته صفحه کلید فارسی میشه ولی خود گوشی نه می خواستم بدونم راهی وجود داره که بدون عوض کردن رام گوشی رو فارسی کنم
درضمن حجم آپدیت چقدره میشه با wifi خود گوشی آپدیت black رو اعمال کرد
و یه مورد دیگه اینکه این آپدیت gdr3 چی هست آیا لازم هست که هردو رو اعمال کنم
پیشاپیش از لطفتون ممنون

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/12/1 با سلام خدمت دوستان عزیر بالاخره بعد از مدت ها شک و تردید بین 1020 و 1520 بالاخره این گوشی رو امروز از طبقه 6 علائدین باقیمت 1800 با گریپ خریدم زرد رنگ.
از دوستان عزیر خواهشمندم اطلاعاتی درباره ی کارکردن با وینفون بدن چون تازه کارم و گوشی قبلیم هم z ultra بود . سالار گوشی ها NOKIA

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/11/23 بابا یکی پیدا شه جواب سوال مارو بده تو خدا نبوددددددددددددد
محتویات جعبه چیه آیا گریپ هم روش هست یا اگه جداست قیمیتش چنده.
یه دو سه تا دونه یا اصلا یکی عکس بذارید یا برام ایمیل کنید اجرکم عندالله
namakdon1375@gmail.com

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/11/21 سلام بنده رکورد باور نکردنیم 36920 بود و حیف شد که save نکردم چون دیگه هیچ وقت نتونستم بهش برسم والان همش 35000 میارم
درکل من اصلا به بنچمارک اعتقاد ندارم و اونو ملاک برتری یه گوشی نمی دونم و فقط به چشم سرگرمی یا درخواست دوستام براشون بنچ می گیرم چون وقتی تو یه ساعت دوتا بنچ میگیری که 4000 تا با هم اختلاف دارن معلومه چیز بیخودیه و به شرایط خاصی بستگی داره.

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/11/21 سلام کسی بین شما دوستان هست بتونه جند تا از عکس هایی که با گوشیش گرفته بذاره یا برام ایمیل کنه. لطف کنین محتویات جعبه روهم بگین رفقا یا اینکه چند نوع پک داره.

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/11/18 بابا قیمتش دیگه استثنایی شده با اینکه قیمت جهانش میانگین 505 دلاره یعنی حدود یک و نیم میلیون ولی تو ایران از قیمت جهانیش هم ارزونتره می دن
که پیشه نتیجه گرفت یا کاسه ای زیر نیم کاسه هست یا اینکه فروشنده های ایرانی انصافشون رفته بالا که بماندحالا نظر شما چيه.
البته به همچنین بحث قیمتی ای تو lumia ها هم دیده پیشه مثلا با اینکه قیمت 1020 از 1520 جایش بیشتری ولی تو ایران قیمت 1520 بالاتره.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1392/11/18 با سلام خدمت دوستان تو این تاپیک قصد دارم مقایسه ای بین بعضی وبازم بگم که بعضی قسمت های دو گوشی که خیلی ها روش بحث دارن بذارم یعنی not 3 n9005 و lumia 1520
البته من خودم z ultra دارم و از اعضای خونوادمون هستند که دو گوشی ذکر شده رو دارن و منم حسابی با هاشون کار کردم.
از لحاظ ظاهر که خودتون می دونید lumia 1520 سرتره درسته هر دو پلاستیک هستند اما تو تجربه ای که ما از پلی کربنات داریم نو کیا خیلی بهتر عمل کرده و محکمتر بوده و رنگ آمیزی های نوکیا به مراتب جالب تر هست.
از لحاظ سرعت و قدرت که هر دو از یه چیپ پردازشی پردازشی بهره می برند ولی win phone براش کمی زیاده این چیپ و تو روونی سرعت هم که هیچ کدوم کم نمیاره.
توصفحه نمایش هم که تراکم پیکسل تقریبا برابر و هر دو FH هستند که یکی LED و اون یکی LCD و بحث اینکه کدوم بهتره باید بگم اشتباست چون هر کدوم ویژگی خااص خودشو داره مثلا نوکیا صفحه ای یا رنگ های طبیعی داره و not3 کمی رنگ هارو اشباع می کنه یا زیر نور آفتاب که هردو عالی هستند البته اگه نور صفحه رو رو آخر بذارید.
اما تو بحث دوربین خودم هم موندم چون با اینکه دوربین lumia 1520 بیست مگاپیکسل هست درمقابل 13 مگاپیکسلی not 3 تو بعضی شرایط کمی ضعیف تر عمل میکنه مثلا تو بخش فیلمبرداری not 3 با قابلیت 4k فیلمبرداری میکنه که با اینکه به اعداد و ارقام کاری ندارم اما ظاهر قضیه میگه که not3بهتر هست یا تو زمینه زوم عملکرد بهتری داره یا تو عکسبرداری بعد از اینکه تا آخر زوم می کنی رنگ عکس های lumia کمی مرده به نظر میاد البته این مقایسه هارو تو کامپیوتر انجام دادم نه خود گوشی اما به شخصه بگم که قابلیت های دوربین lumia 1520 کامل تر هست و شباهت بیشتری به امکانات دوربین های dslr حرفه ای داره و یه نکته دیگه اینکه لنز 1520 حدود 20 درصد از not 3 کوچک تر هست.
تو زمینه ضبط صدا lumia 1520 با چهار میکروفون عالی عمل میکنه و تو زمینه صدای بلند گو ها یا صدای خروجی not 3 کمی بلندی بیشتری داره ولی تو بحث کیفیت صدا lumia 1520 کمی ببهتر عمل میکنه.
تو زمینه باتری هم lumia دوام بیشتری داره.
تو زمینه امکانات نرم افزاری هم که not 3 یه سری امکاناتی داره که برا بعضی ها می تونه کاربردی باشه یا قلم s pen که معروفه و کاربرد خوبی داره یا قابلیت otg که هنوز به win phone اضافه نشده اما به نظرم بیشتر این امکاناتی که سامسونگ روش تبلیغ میکنه مثل همین تبلیغات گوشی s4 رو میشه به گوشی های میان رده اندرویدی هم با نصب چند تا برنامه ساده اضافه کرد مثلا قابیلت air toch . و لی از این هم غافل نباشیم که مایکرو سافت هم تو بخش امکانات نرم افزاری چیزی کم نذاشته مثل همین office گوشی های نوکیا یا map هاشون که بین اسمارت فون ها بی نظیره اما تو زمینه نصب برنامه هم که lumia 1520 کمی پیچیده می کنه مسئلو رو و اونم به خاطر اپن سورس نبودنشه که با سیستم عامل بازی مثل اندروید تفاوت هایی داره و صد البته که این قابلیت اپن سورس بودن می تونه برا بعضی ها سودمند باشه اما امروزه افراد بیشتر یه سیستم عامل باز نیاز دارن که امیدوارم تو آینده برنامه هایی پیدا بشه که بشه این سیستم عامل رو هم مثل روت اندروید یا جیلبریک ios بشه دور زد و شخصی سازی ترش کرد.
و نظر به دوستانی هم که میگویند این سخت افزار برا این گوشی زیاده باید بگم که مایکروسافت برای آینده این فبلت حساب باز کرده نه حال .
the END

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/11/10 فلش تا 16 گیگ وصل کردم و هارد 500 گیگ دو نوع دارم که یکی شو جواب میده ولی او یکی رو نه که هر دو هم اکسترنال برند سیگیت هستند

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/10/28 از دوستان عزیز به در خواستی داشتم که می خواستم ببینم چطور ميشه بدون روت کردن فونت گوشی رو عوض کرد.

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/10/27 دوست عزیز خب صفحه نمایش این گوشی هم ips هست درسته که تو بعضی سایت ها خورده tft اما خودمدیر فروش سونی گفته که ما تو این گوشی ازips و تو z1 از tft استفاده کردیم که مطلبشرو چند ماه پیش تو سایت نارنجی هم دیدم ولی اکثر سایت های جهانی صفحه نمایش این گوشی رو نه ips و نه tft بلکه تریلومینوس. و X reality می دونن. که به صفحه نمایشه با دوموتور که مخلوطی از ips و tft هست مبتنیه.
حتی اکثر کاربران هم پنل این گوشی رو نسبت به z1 بهتر می دونن چرا که زاویه دید فوق العاده ای
داره.
در ضمن اگه دقت کنی این گوشی که شما ميگه جدید اومده اسمش Xperia t2 ultra هست و هم خانواده T هست یعنی Xperia T2 که کلمه ultra ر بخاطر صفحه نمایش بزرگش بهش تعلق گرفته ولی نمی دونم چرا بعضی دوستان مثل شما اون رو با خانواده z اشتباه میگیرن آخه هر گردی که گردو نیست. the end

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/10/24 خدمت دوستان گلم در خصوص اندروید 4.3
1.قابل توجه ترین چیز اینه که سرعت گوشی تو همه ی زمینه ها از جمله آلبوم رفته بالا هرچند قبلا هم خوب بود ولی الان بهتر از قبل مخصوصا تو آلبوم.
2. شارز گوشی بهینه تر شده و مدت زمان شارز کامل از 2.5 ساعت به 2.05 ساعت به طور دقیق از 2 تا 100 درصد رسیده.
3.شفافیت تصویر یا همون نو زمینه یه 10 درصدی زیاد شده که اینو وقتی با یکی از دوستام که هنوز آپدیت نکرده بود مقایسه کردم.
4.کلا سیستم دوربین تحول یافته و بهبود البته خیلی کم محصوصه ونویز نور کم کمتر شده.
5.یه چند تایی apilication اضافه شده که بعضی کارایی هاشون تو سایت سونی نوشته ولی تا حالا استفاده ای نکردم.
6.تست antutu هم بالا رفته که رکوردم نزدیک به 37 هزار بود ولی قبلا 35 هزار.

در کل اگه آپدیت نکردید از قافیه عقب نیافتید و اما چند نکته
1. بهترین و آسونترین روش آپدیت از طریق خود گوشی و با wifi هست که کلا با نصبش 1 ساعت زمان میبره .
2. ریست فکتوری بعد از آپدیت یادتون نره البته از فایل های ضروری تون مثل دفتر چه تلفن backup بگیرید.
3.کل حجم آپدیت که همون فریمور 290 هست 220 مگابایت هست ولی اگه بخواهید از کامپیوتر آپدیت کنید 850 مگابایت هست چون همه منطقه هارو یه جا داره.
4.دو تا آپدیت هم مربوط به آلبوم و والکمن هست که جمعا 24 مگابایته و از اونها هم غافل نشید.
5. و اینکه موفق باشید. the end

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1392/10/24 با سلام
بنده کاملا حرف آقا رضا رو تایید می کنم خودم به شخصه چندین بار تو اکثر سایت ها خوندم که snap dragon 800 جزو pc class رده بندی میشه اونوقت شما چطوری میگه نمیشه یعنی میگی این همه آدم و سایت مریض بودن که این حرفو زدن

قدرت Cpu »
4 * 2.2 * 5.4 = 47.5 میلیارد محاسبه. می دونی این عدد یعنی چی حتی خودم دو ماه پیش تو یه مقایسه ای که بین این cpu و لبتاب lenovo b570 گذاشته شده بود دیدم که که قدرت پردازشی snap 800 این 27 درصد قوی تر بود. در کل هم این همه سایت یا منبع معتبر پس اول تحقیق کنید وبعد نظر بدید.
در کل هم من به این آمار و ارقام کاری ندارم و تنها در عمل هست که مورد توجه منه من هم win phone داشتم و هم الان اندروید (z ultra) برادرم هم تازگی ها 1520 گرفته هردو شون هم عالی هستند و تو هیچ زمینه ای اصلا هنگی نداره و کلا بی معنیه هرچند قبلا تو گوشی های قبلیم هم هنگ کردن lumia 920 رو دیدم و هم s2 ولی در کل اگه برا این قدرت cpu هنگی وجود داشته باشه دیگه وین فون و اندروید نمیشناسه اما معماری این cpu طوری هست که تا چند سال آینده سالار باشه در کل نسبت دادن سرعت و قدرت گوشی به سیستم عاملش کاری بس اشتباهه و تو هر گوشی تا زمانی که پا رو دمش نذاری و درست استفاده کنی هنگ بی هنگ.

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/10/23 درسته و حرف شما مورد تائید بنده نیز هست آخه بنده نیز موقع خرید از فروشنده خواستم تو دست خودش یه امتحانی بکنه و یه 5 دقیقه ای انداختیم تو پارچ آب
حتی یه بار افتاد تو برف و خاک و خیلی کثیف شد منم با خیال راحت بجای اینکه با دستمال تمیز کنم گرفتم زیر شیر آب بدون هیچ مشکلی.
ولی چند تا نکته برا دوستان دارم
1. با آب داغ به هیچ وجه امتحان نکنید
2.از بسته بودن کامل درپوش اطمینان حاصل کنید
3.یه 1 ساعتی بعد از این که از آب در آورید استفاده نکنید که اثرات رطوبت از روی قسمت های حساس ازبین بره که این توصیه خود کمپانی سونی هست.
در کل رعایت کامل همه اینها الزامی نیست ولی احتیاط شرط عقله. the end

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/10/22 thank you

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1392/10/21 گوشی عالی هست و یکی از کاندیدای انتخاب شما میتونه باشه
اما بر خلاف نظر بعضی از دوستان بگم که این گوشی مزایای خودشو داره و اندروید هم مزایای خودشو و از دوستان می خوام که اکه فلان گوشی رو پیشنهاد می کنند وجه ی گوشی دیگرو خراب نکنن که هیچ فایده ای جز گمراه کردن کسی که چیزی نمیدونه نداره و همه به نوع نیاز طرف مربوط میشه نه به سلیقه و تبلیغات دیگران که این طرز راهنمایی کردن بعضی دوستان کاملا اشتباهه

ما تو خانوادمون انواع پرچمدار هارو داریم از قبیل خودم z ultra وبرادر کوچکترم هم حدود 1 ماهی میشه که این غول رو خریده و گوشی هست که حرفی برا گفتن نداره واقواممون هم نوت3 من تو تجربه شخصی که هر روز بین گوشی خودم و برادرم یعنی lumia 1520 دارم هیچ فرق آشکاری از قبیل سرعت و قدرت در اجرای هر بازی و برنامه مشاهده نمیشه و هر دو پا به پای هم میان و فقط دوربین 1520 سرتره
تو مشخصات سخت افزاری کاملا یکسان هستند. مثل cpu snapdragon 800 ,ram 2gig و حتی قدرت پردازشی گرافیکی (gpu) هردو که adreno 330 هست
در کل من به این آمار و ارقام اصلا کاری ندارم و منظورم در عمله اینکه میگید سرعت وین فون از هر سیستم عامل دیگه ای بالا تره رو اصلا قبول ندارم چون به تجربه دارم می بینم و شنیدن کی بود مانند دیدن و عالی بودن هر دو سیستم عاملو قبول دارم که قدرت و سرعت کاملا برابر هستند و تنها فرق تو امکانات نرم افزاری هر دو سیستم عامل هست.
امکانات نرم افزاری هر دو عالی هست ولی مال یکی امکانات نرم افزاری زیاد و اون یکی کم هست .
و بحث بعدیم سر اینه که می گید برنامه های اندروید کابردی نیستند
من یه سوالی از اونهایی که این حرف غیر منطقی رو می زنند دارم و اونم اینه که آیا شما هستید که کاربردی بودن یا نبودن یه برنامه رو مشخص می کنی مثلا اگه به فلان برنامه مثلا دیکشنری تو موبایلد نیاز نداشته باشی این بدین مظوره که این برنامه کاربردی نیست ... آیا غیر از اینه که فقط نوع نیازه تعیین می کنه چه برنامه ای کاربردی هست یا نه ...من کلا به سیستم عامل کار ندارم فقط منظورم اینه که این طور طرز راهنمایی بعضی ها اشتباهه.
در کل چه غول های وین فون و چه غول های اندرویدی عالی هستند و هر کدوم مزیت خاص خودشو که تو اکثر زمینه ها مشابه هستند داره و هدف این سایت از گذاشتن کامنت اینه که سطح اطلاعات رو بالا ببره نه اینکه یکی بیاد بدتر گمراه شه. و بشینه جدال بعضی هارو سر اینکه کدوم بهترینه تماشا کنه و آخرش کلا نیاز خودشو فراموش کنه و بر اساس گفته ها انتخاب کنه نه نیازش . the end

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1392/10/21 فقط ییخشید یه سوال دیگه اینکه شماره سریال گوشیتون رقم 7 و8 امی چنده بازم ممنون

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/10/21 ضمن کل کامنت های قبلیم در مورد دوربین و نظرات آقا رضا که خوندید اضافخ کنم که
کلام آخر
رو دوربین این گوشی فقط و فقط تو روز و نور طبیعی آفتاب حساب باز کنید که حرفی برا گفتن نداره ولی تو شب به هیچ وجه حتی نور مصنوعی چون نویز بالا میره و فلشم که نداره والسلام .......
موارد 1 تا 40 از مجموع 96 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا