مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Reza R
  • تاریخ عضویت : 1392/8/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 70

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 70 مورد

Asus ZenPad 8.0 Z380KL Asus ZenPad 8.0 Z380KL

1395/8/26 خیر مشکلی پیش نمیاد. من الان ۶ را روی این تبلتم دارم.

Asus ZenPad 8.0 Z380KL Asus ZenPad 8.0 Z380KL

1395/4/15 ضمنا در بخش دوربین اش هم دقیقا در اون Application ها نوشته شده 8 مگاپیکسل با رزولیشن 2448*3264 و دوربین جلو اش هم 1.9 مگاپیکسل که گرافیک GPU اش هم Adreno است.

Asus ZenPad 8.0 Z380KL Asus ZenPad 8.0 Z380KL

1395/4/15 کاملا درسته. من هم خود تبلت را با Application های مختلف که مشخصات سخت افزاری را نمایش می دهد در قسمت CPU نوشته Qualcomm Snapdragon 410 MSM8916 و 4x ARM Cortex A53 @ 1200MHz که ARMv7 چهارهسته ای و رم 2 گیگابایت LPDDR3 دقیقا برای مدل Z380KL

Asus ZenPad 8.0 Z380KL Asus ZenPad 8.0 Z380KL

1395/4/9 این تبلت عالیه. بین همه تبلت های اندرویدی فعلی با توجه به قیمت اش واقعا کیفیت اش خوبه. من اندرویدش هم با نصب رام جدید Android 6 Marshmallow Android N هم که براش اومد نصب کردم و خیلی خوبه. قابلیت لمسی Touch اش هم خیلی خوبه. من قبلا یک لنوو ۸ اینچی ۴جی مدل Lenovo Tab 2 A8 هم داشتم. اون تبلت ۸ اینچی لنوو اندروید ۵ براش اومد نصب کردم و دیگه اندروید ۶ نمیاد براش اما این ایسوس اومد و خوبه. اون لنوو تاچ اش نسبت به این خیلی ضعیف تر بود و تقریبا برای باز کردن منوی نوتیفیکیشن بالا اش باید تقریبا صفحه را فشار می دادم اما این ایسوس خیلی خوب و روان هست. اون لنوو سنگین تر هم بود از لحاظ وزنی. این ایسوس رم اش هم ۲ هست. من که خیلی راضی ام از این ایسوس ۸ اینچی.

Lenovo Tab 2 A8 Lenovo Tab 2 A8

1395/2/4 يك پرسش اي دارم: تاچ اين تبلت جطوره؟ آيا حساسيت تماس انگشتان به صفحه اش خوب و سريع هست؟
من تبلتم فعلا آيپد هست اما بنا به دلايل مالي مجبورم بفروشم اش و فعلا يك تبلت ارزان تر بخرم، آيا در صورتي كه اين تبلت لنوو اندرويد را بخرم، از خريدش بعد از آيپد مأيوس و پشيمان نمي شوم؟ حساسيت تاچ اش خيلي برام مهمه.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/4/10 خب من این روزها LG G3 Stylus را به Android 5.0.2 Lollipop ارتقا دادم. سرعت منوها سریع تر هم شده و زبان فارسی و انگلیسی هم برای تایپ و مطالعه متن ها به راحتی از منوی Language Keyboard قابل انتخاب هست.

موضوع ای که متوجه شدم اینکه مشکل Lock در قابلیت knock که در Android 4 با Double Tab روی صفحه گوشی و ورود به محیط کاربری داشت، حالا برطرف شده.
البته همچنان صفحه روشن می شود اما دیگه روی صفحه Lock شده به محیط گوشی وارد نمی شود. دوستانی که اصلا از قابلیت Knock خوششون نمی آید می تونند از راه حل ای که روزهای قبل پیشنهاد دادم استفاده کنند و کلا این قابلیت Knock را غیرفعال کنند که صفحه به جز دکمه Power پشت گوشی روشن نشود.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/4/3 بارکد من که روی جعبه اش Made in Korea هم درج شده است با 806 شروع شده.
بارکد شما هم اگر توی جدول مربوط به کره است، پس درسته. جای نگرانی نیست. گفته بودم مدل های تقلبی و High Copy ندیدم هنوز. حتی اگر China هم باشد تحت لیسانس سازنده اصلی است و کمی تفاوت قیمت هم برای همینه. اگرچه چوت تحت نظارت سازنده اصلی است من برای اونقدرها اهمیتی ندارد.
---------------------------
در مورد بازی و تست اش روی گوشی، نه هنوز نصب نکردم. واقعا زمان به سرعت می گذره. برای کارهای روزمره هم وقت کم می آد. در فکرش هستم در اولین فرصت من هم مثل شما تست کنم. فراموش نکردم. نتیجه هم اعلام کنم.
این بازی آسفالت حجم دیتا اش خیلی زیاده حدود 1 و نیم گیگابایت و با این سرعت کم، فکر کم دریافت اش سالیان سال طول بکشه هممون پیر بشیم. در تلاش هستم. یک کاری اش می کنیم حالا.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/30 امیر جان خیلی متشکرم از این راهنمایی ات. من هم میرم به این روش امتحان کنم ببینم چطور بشه.
تلاش ام را می کنم امیدوارم موفق بشم بتونم سوکت باتری را در آرم و دوباره جا بزنم. روش ای که پیشنهاد دادید خیلی خوبه. من یک مرتبه از سنجاق قفلی استفاده کردم اما باز نشد و کمی گوشه اش را خش انداخت. اما روش شما خیلی خوبه. میرم با دقت انجام بدهم.
واقعا برام عجیبه چرا تبلت ها و گوشی های جدید اینطوری طراحی شده اند به گونه ای که کاربر این همه پول داده یک وسیله را خریداری کرده اما برای تعویض باتری نتونه بهش دسترسی داشته باشد!!

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/28 1- اون مواقعی که میگید "گوشی میره اینترنت و کنار باند کام÷یوتر میذاری یک صدای بوق مانند مقطع میاد" و وقتی که شب میشه و همه جا ساکته صداش قابل شنیدنه، پیشنهاد می کنم گوشی را کنار باند کامپیوتر قرار ندهید.

2- سایت فراتل؟ 580 تومان؟
همینجا در موبایل.آی آر که این روزها قیمت 680.000 تومان هست. توی بازار هم تقریبا همین.
این تفاوت 100.000 تومان قیمت خرید شما قطعا دلیل ای داشته. همونطور که گفتید بدون گارانتی و Made in China

3- بازی آسفالت 8 و به قول شما رعال ریسر! را روی گوشی LG G3 Stylus خودم نصب و اجرا خواهم نمود. اگر فرصتی پیش بیاد که تست کنم.
به احتمال 90% هیچ مشکلی نخواهد بود چون پردازنده اش Quad Core 1.3 گیگاهرتز Mediatek است. رم 1 گیگابایت هم پاسخگوی تقریبا همه کارهای عادی با یک گوشی تلفن همراه هست.
این بازی ها را دریافت نموده و تست خواهم نمود. به نظر من گوشی قدرتمندی مثل LG G3 به خوبی به قول شما "می کشه".

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/28 1- در مورد چنین صدایی، طبیعی است که سیگنال های بعضی لوازم دیجیتال روی بعضی لوازم دیگر تاثیر امواجی بگذاره یا حتی گاهی تداخل فرکانس ای پیش بیاد.
من یک گوشی Samsung Note داشتم که دقیقا کنار لپتاپ ام که قرارش می دادم در یک نقطه خاص (پایین سمت راست لپتاپ) وقتی زنگ می خورد، صدای اسپیکر لپتاپم خش خش می کرد. با دور کردن گوشی از باند های Speaker ها اون صدا کاملا قطع می شد. این موضوع نه یک ایراد از گوشی بود و نه لپتاپ. صرفا یک تداخل ساده فرکانس ای بود و به هیچ عنوان مشکل آزار دهنده ای هم نبود.

2- گوشی Lg G3 Stylus من دقیقا روی کارتن اش نوشته Made in Korea و پایین اش هم بارکد و همچنین رنگ گوشی TITAN Black درج شده است.
نمی دونم چرا برای شما made in china است؟! گوشی شما گارانتی چه شرکت ای است؟ این گوشی ها تقلبی ندارند. عموما در گوشی های Samsung نمونه های کپی دارد که البته قیمت اش هم اصلا قابل مقایسه با نمونه های اصل نیست. گوشی ای که همراه گارانتی معتبر خریداری شده باشد مطمئن باشید که کپی و تقلبی نیست. برای LG نمونه های تقلبی ندیده ام. این احتمال در مورد گوشی شما این هست که جزء سری تولیدات ای است که در چین اما کاملا زیرنظر شرکت تولید کننده اصلی و تحت لیسانس تولید و به بازار عرضه می شوند. به نظر من جای نگرانی نیست.

3- در مورد اینکه گزینه KnockOn را رد لیست برنامه ها مشاهده نمی کنید، من واقعا برام عجیبه. چون LG G3 Stylus من این گزینه را در لیست دارد و به طریق ای که توضیح دادم، انجام داده و هیچ مشکلی ندارم. پیشنهاد می کنم Android 5 را نصب کنید. من طی روزهای آینده اگر فرصت ای پیش بیاد، این Android 4.2 را به 5.1 ارتقاء خواهم داد. فعلا که تبلت سامسونگ ام اندروید 5 هست و هیچ مورد ویژه و تفاوت خاص ای نمی بینم. جز اینکه منوها رنگش از مشکی به سفید تغییر داده شده اند در حالیکه همین Android 4.2 برای LG خودش رنگ منوهایش سفید هست.

4- ضمنا Keboard خود این گوشی LG G3 بسیار کیبورد زیبایی است و طرفداران زیادی دارد.
به هر حال من که با کوچک ترین مشکل ای مواجه نیستم و کاملا از گوشی ام راضی هستم.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/27 متوجه منظورتان نمی شوم. صدای نویز اینترنت؟!
کیفیت میکروفون و اسپیکر گوشی در صورتی که با خود گوشی مکالمه می کنید بسیار عالی و قوی است.
صدای اسپیکر بلندگو اش هم مثل بقیه گوشی های امروزی خوب و مناسبا مثل بقیه گوشی های خوب.
متوجه منظورتان از "صدای نویز اینترنت از اسپیکر گوشی" نمی شوم. دقیق تر توضیح بدهید.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/27 اول اینکه ببینید نسخه اندروید گوشی تان کدوم نسخه است؟ برای من 4.4.2 هست. هنوز فعلا به نسخه 5 که برایش ارائه شده است ارتقاء نداده ام.
سپس در برنامه Any Cut روی دکمه New Shortcut بزنید و سپس گزینه Activity و سپس از لیستی که باز می شود و برنامه های نصب شده داخل گوشی به ترتیب حروف الفبای لاتین می باشد دقیقا عبارت KnockOn را پیدا کنید و انتخاب اش کنید و سپس با دکمه OK یک shortcut از اون برنامه روی صفحه اصلی و Home گوشی ایجاد خواهد شد. روی Icon اون که بزنید می تونید از اون بالا دکمه On/Off را ببینید که در صورت لزوم و تمایل خودتان این قابلیت KnockOn را فعال یا غیرفعال کنید.
با Off نمودن اش، دیگه صفحه گوشی LG G3 Stylus با یک تماس یا Double Tab روشن نخواهد شد.
اگر چنین عبارتی در اون لیست برنامه هایتان ندارید آیا گوشی شما root شده؟
کدام نسخه Android روی گوشی تان نصب هست؟

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/27 لطف می کنید توضیح بدهید چطوری درب پشت این تبلت را باز می کنید؟ توسط چه جور ابزارهایی؟ دقیقا از کدوم قسمت اش شروع به باز کردن می کنید؟
من هم می خ اهم درش را باز کنم و سوکت باتری را جا بزنم اما نمی دونم چطوری باید این کار رو انجام بدهم؟
نوشتید که تعمیرکار مجرب این کارو انجام می دهد اما من می خواهم که خودم هم بتونم همین کارو انجام بدهم، لطف می کنید بیشتر راهنمایی کنید؟ از کدوم لبه و دقیقا از کدوم طرفش و با چه ابزارهایی؟

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/25 همونطور که عرض کردم از برنامه Any Cut استفاده می کنم و با چنین مشکلی مواجه نیستم.
تحت هر شرایطی چه داخل جیب شلوار یا جیب پیراهن یا حتی به طور سهوی دستم به صفحه اش برخورد کنه، گوشی عزیزمان نه تنها ناخواسته روشن نمی شود بلکه جز با عملیات باز نمودن قفل صفحه نمایش، وارد محیط کاربری هم نمی شود.
پیشنهادم را انجام بدهید مشکل تان 100% حل می شود.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/24 اگر کد پایین را که ذکر شد برای شما کار نکرد این را امتحان کنید:
(برای من به خوبی کار می کند)
رقم 3845 مربع ستاره 690 مربع
---------------------------------------
در نهایت هم بهترین راه حل ای که پیشنهاد می کنم:
برنامه و Application ای به نام Any Cut را روی گوشی خود نصب کنید.
سپس روی دکمه New Shortcut و سپس گزینه Activity و از لیست ای که باز می شود گزینه KnockON را انتخاب کنید.
با این کار یک Shortcut به اسم KnockON که نمای Icon مربوطه اش یک دست مشت شده که روی آن دو هلال زرد رنگ هست روی صفحه Home Screen گوشی شما ایجاد خواهد شد.
وقتی وارد آن می شوید، در قسمت بالا دکمه On که بزنید و Off کنید، دیگر قابلیت Knock گوشی شما که گاهی با لمس ناخواسته گوشی روشن و وارد آن می شود غیرفعال خواهد شد و مشکلتان حل می شود.
موفق باشید.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/24 من هم با این موضوع Knock و Double Tab مواجه شده ام.
ببینید این کد در Dial Pad برای گوشی شما کار می کند؟
رقم 3845 سپس مربع سپس ستاره سپس 855 سپس مربع
برای من کار نمی کند. نسخه Android من فعلا 4.4.2 هست. اگر Android شما 5.0.1 باشد، احتمال کار کند. تست کنید و نتیجه را اطلاع بدهید.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/24 برای انجام تنظیمات مربوط به قفل صفحه گوشی به این قسمت بروید و تنظیمات دلخواه تان را انجام بدهید: (در صورتی که زبان منوهای دستگاه شما انگلیسی است)

بروید به Settings و سپس در بخش Device گزینه Lock Screen سپس گزینه Select Screen Lock که پیشنهاد می کنم گزینه Pattern و یا PIN را بستگی به سلیقه شخصی خودتان برای گوشی تان اتخاب کنید.د
در گزینه Pattern، شما با ترسیم یک شکل توسط انگشتان تان روی اون چند دایره کوچک، همان شکل رسم شده را به عنوان رمز عبور هر دفعه برای ورود به گوشی تعیین می کنید که در نهایت هم در صورتیکه اون شکل را فراموش کرده باشید می توانید با وارد کردن یک کلمه عبور چهار رقمی هم وارد محیط کاربری گوشی بشوید.
هر دفعه با Double Nock و یا دو بار تب زدن، قفل صفحه گوشی شما باز می شود و وارد محیط کاربری گوشی می شوید. با تعیین قفل دلخواه خود، مانع از دسترسی دیگران به گوشی خود شوید.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/21 تبریک میگم. مبارک تان باشد. توی این محدوده قیمت واقعا گوشی خوبیه. من برای محیط کاربری اش یک نرم افزار Go Launcher Ex هم روش نصب کردم و تصویر Wallpaper و نوع فونت و نوشته ها و همه را به سلیقه خودم تغییر هم دادم و عالی شده. دوربین اش هم که توی نور خوبه. توی این محدوده قیمت گوشی سامسونگ گرند 2 هست که اون دوربین اش 8 مگاپیکسلیه ولی این ال جی جی 3 استایلوس 13 مگاپیکسلیه و در کنار هم قرارشون دادم زیر نور فروشگاه این ال جی بهتر بود. من که کاملا با توجه به قیمت های گوشی ها از این راضی هستم. بهتون تبریک میگم. شما هم لذت اش را ببرید. هم اندازه و سایز صفحه اش به نظر من که خیلی خوب و مناسبه. هم وزن اش سنگین نیست. باتریش که عالیه. من تا سه روز کامل میتونم ازش استفاده کنم و حتی استفاده عادی داشته باشم و نور صفحه نمایش را کم کنم تا 4 روز هم شارژ نگه داره. دو سیم کارت هم میخوره. من یک رایتل و یک ایرانسل دارم که با برنامه Go SMS اس ام اس هام را کار میکنم و وایبر و لاین هم که عالی کار میکنند. همه چیزش اوکی هست.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/20 عکس هایی که با دوربین اش میگیره بهترین حالت ممکن و بالاترین کیفیت را زیر نور دارد. مثل هر گوشی دیگری "نور کافی" در کیفیت عکس ها بسیار بسیار حیاتی و ضروری و لازم است.
یک اصل کلی که در عکاسی وجود دارد که تنها شرط برای بالاترین کیفیت تصاویر فقط اینکه به دوربین، نور برسونید و سوژه در نور و روشنایی باشد.
در این شرایط، کیفیت عکس هایی که میگیره به نطر من خوبه. در محیط تاریک و کم نور همونطور که می دونید اصلا عکس گرفتن با هر دوربینی را باید فراموش کرد. ضمنا این ها دوربین های حرفه ای عکاسی نیستند و اگر خیلی روی کیفیت تاکید دارید و مهم هست خرید دوربین عکاسی قیمت 2.0000.000 تومانی را پیشنهاد می کنم. دوربین این گوشی با توجه قیمت اش و در شرایط نور کافی خوب است. در زیر نور شدید هم مثلا کنار ساحل دریا در یک ظهر تابستان، کیفیت تصاویر بسیار بسیار خوب است.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/20 چطوری باید این کارو انجام داد؟ من با چنین مشکلی مواجه نشدم اما اگر لازم شد چطوری باید سوکت باتری را یک بار خارج و دوباره نصب کنم؟
پشت تبلت را نگاه کردم هیچ جایی برای باز کردن ندارد. قاب پشتش قابل جدا شدن نیست که بشه به باتری اش دسترسی داشت.
مثل گوشی ها نیست که به راحتی باز بشه. دوستان عزیز لطفا راهنمایی کنید. دقیقا کدوم قسمت تبلت را باید نگاه کنم تا بتونم باتری اش را جدا نموده و دوباره نصب کنم؟

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/14 محمد جان شوخی کردم.
در مورد اون قطعه که گفتید مربوط به مادون قرمز هست کاملا درسته. چه تبلت باحالیه. من اصلا توجه به این قابلیت اش نداشتم. احتمالا تصمیم دارم چند تا Application مادون قرمز احتمالا یکی به اسم Smart Remote روی تبلت نصب کنم ببینم با تلویزیون ام چطوری کار می کنه. فقط یک موضوع ای که هست اینه که فقط با تلویزیون های Samsung کار می کنه یا میشه برای هر تلویزیون LED یا LCD معمولی هم ازش استفاده کرد. فکر کنم Smart Remote را خودش در Android 4.4 داشت. اینقدر Application های مختلف رویش دارم که اصلا نمی دونم هر کدوم کجا هست اینقدر که شلوغه.
روی Remote Control های تلویزیون ها، این قطعه مادون قرمز درست بالای کنترل هست که رو به تلویزیون قرار می گیره، اگر کارایی این قطعه روی این تبلت هم به این منظور باشد کمی برام عجیبه که چرا به جای بالای تبلت در قسمت جانبی و کنار تبلت قرار گرفته. یعنی تبلت را باید بچرخونم به طور Landscape رو به تلویزیون بگیرم؟
دوستان تجربه عملی مشابه ای دارند؟

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/13 روی بدنه اش محل اتصال بند داشته باشه؟! که چه کارایی داره؟ تبلت را با اون بند بندازند توی گردن شان مثلا؟
ولله من اطراف بدنه تبلت را هرچقدر نگاه می کنم چنین چیزی یا چنین محلی نمی بینم.
معمولا چنین بندهایی را اگر ضروری هم باشد، برای گوشی های موبایل تعبیه می کنند.
.........................
پرسش خودم از سایر دوستانی که این تبلت را دارند اینه که:
در اطراف بدنه تبلت، دیواره جانبی سمت راست، بالای درگاه اتصال مموری و سیم کارت و تقریبا زیر دکمه تنظیم صدا، یک مستطیل رنگ تقریبا شیشه ای به رنگ مشکی وجود داره. ممکنه دوستان راهنمایی کنند که اون قطعه مشکی رنگ چی هست؟
..........................
راستی دوستان ای هم که درب پشت تبلت را باز کردند و به باتری اش دسترسی پیدا کردند لطفا راهنمایی کنید که چطوری قاب پشتش را و با چه ابزاری باز کردید؟ به طوری که صدمه نبینه؟ مدت کارایی باتری تبلت شما از 100% کامل تقریبا با اتصال به Wi-Fi و نور صفحه تقریبا 80% چند ساعت هست؟

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/12 دقیقا باتری اش هم عالیه. حتی شکل و ظاهر Keyboard اش هم خیلی قشنگ و خوش دست و پر امکانات هست.
من فعلا Android 4.4.2 روی Lg G3 Stylus ام هست. تصمیم دارم این نسخه جدید Android 5 را هم که برایش منتشر شده را هم رویش نصب کنم. ببینم چطوریه.
قبلا هم در خبرها اشاره شده بود که نسخه رسمی 5 اندروید برای Lg G3 Stylus منتشر خواهد شد.
واقعا گوشی خوبی هست.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/11 آقای ehsan14 r من هم با نظر شما در مورد این گوشی موافقم. دقیقا تفاوت هایشان را بیان کردید و کاملا درسته صددرصد تایید می شود. من هم دقیقا به خاطر دوربین بهتر استایلوس که 13 مگاپیکسل هست و در روز و زیر نور کافی، کیفیت عکس هایش خوبه و همینطور اندازه صفحه بزرگتر 5.5 اینچی این G3 Stylus را به beat ترجیح دادم. کیفیت صفحه نمایش اش به نطر من راضی کننده است. اگر در کنار صفحه نمایش های Super Amoled قرارش بدهیم کمی رنگ ها کمتر هست و ممکنه در کنار یک Super Amoled ای قرار بگیره تفاوت به چشم بیاد. اما یک پیشنهادی دارم اینکه برای مشاهده قدرت و کیفیت واقعی تصویر این گوشی Stylus دقیقا همون تصویرهای بسیار باکیفیت و رزولیشن بالای Full HD یک گوشی Super Amoled ای را در این گوشی قرار بدهید و همون تصویر را روی صفحه نمایش این ببینید. واقعا عالیه. به نطر من خوبه. چون خودم دقیقا در کنار این LG 3 Stylus یک تبلت Samsung Tab S 8 هم دارم و یک عکس از تصاویر پیش فرض تیلت سامسونگ ام را روی این گوشی نگاه کردم خیلی خوب بود. برای سنجش کیفیت یک صفحه نمایش باید اون را در نهایت توان و قدرت و کیفیت اش مورد ارزیابی و سنجش قرار داد نه اینکه یک عکس معمولی روی اون دیده بشه و قضاوت عجولانه بشه. من که با توجه به امکانات و کیفیت از G3 Stylus کاملا راضی هستم.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/11 benchmark این نبلت Samsung Tab S 8.4 LTE SM-T705 با برنامه Antutu Benchmark که الان گرفتم نوشته27437 و بالای این امتیازش هم نوشته Great.
امتیاز برای گوشی Samsung Galaxy S5 نوشته 35000 و برای گوشی HTC One M8 هم کمی بیشتر از 35000 و برای Samsung Note 3 هم در نمودار امتیازها به 35000 نمی رسد.
امتیاز Samsung Note 2 کمی بیشتر از 20000 و برای Samsung S4 تقریبا 25500 را نمایش می دهد. و Samsung S3 هم 15500
.................
در مورد OTG هم بله. به راحتی ساپورت می کند. من خودم به محض اتصال فلش درایو 16 گیگابایتی که فرمتش FAT32 هست را در مرورگر فایل و خیلی سریع متصل می شود.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/3/11 درسته. من هم در قسمت About با Update Center خود گوشی که تست کرده بودم گفت که یک فایل Update جدید حدود 500 مگابایتی آماده است و اون رو دریافت کنم.
دوستان ای که این فایل Update را دریافت کرده اند، آیا زبان انگلیسی و فارسی خودش دارد؟
محیط ظاهری چطوریه؟ رنگ منوها و پس زمینه اون ها سفید و روشن هست؟
به طور کلی تفاوت خیلی چشمگیر با Android 4.4 فعلی این گوشی دارد؟ چه تجربه هایی دارید؟

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/11 این سنسورهای Air View و Air Wake Up چی هستند حالا؟ کارشون چیه؟ Wake Up به معنی "بیدار شدن" یعنی دقیقا چکار می کنه؟
کدوم تبلت ها چنین ویژگی ها و سنسورهایی دارند؟ ممکنه چند مورد از اینگونه تبلت هایی که این دو سنسور را دارند معرفی کنید؟

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/10 سنسور Air Gesture همین هست که با قرار گرفتن دست با فاصله اندک روی صفحه نمایش، خاموش می شود؟ من نمی دونم چطوری باید چنین سنسوری را متوجه بشم یا دارد یا نه. آیا نرم افزاری برای امتحان کردن اش وجود داره؟ معرفی کنید.
یک حس گری دارد که اگر با کناره کف دست، از سمت راست به چپ و یا چپ به راست روی صفحه نمایش بکشیم از محتوای صفحه نمایش عکس و Screenshot می گیرید. در صورتی که در قسمت تنظیمات مربوط به این گزینه Motion را فعال کرده باشیم.
در برنامه Antutu Benchmark که بررسی کردم، حسگر ها و سنسورهایی که در برنامه وجود دارد را فعال و Support نشان می دهد. در واقع این سنسورها را ساپورت می کند : Directional Sensor و G-Sensor و Acceleration Sensor و Light Sensor و E-Compass و Proximity Sensor و Gyro Sensor و Linear Accelerator Sensor و Rotation Vector Sensor که گزینه Air Gesture اصلا در برنامه Antutu Benchmark موحود نیست که ببینیم این تبلت Support می کند یا نه.
جلوی سنسورهایی هم که نوشته Not Support این ها هستند : Temperature Sensor و Pressure Sensor و Ambient Temperature Sensor و Relative Humadity Sensor

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/10 اگر منظورتون Samsung Tab Pro 8.4 هست که اون اصلا سیم کارت نمی خوره. بنابراین نمیشه از SMS و 3G و 4G و مکالمه و .... استفاده کرد.
اگر هم Samsung Tab Pro 8.4 3G/4G هست که اون هم در بازار موجود نیست.
در حال حاضر از بین تبلت های زیر 10 اینچ و باکیفیت، این Samsung Tab S 8.4 LTE غول بازار هست که بهترین و با امکانات ترین تبلت حال حاضر و همچنین با کیفیت صفحه نمایش بسیار عالی که سیم کارت هم می خورد.
Tab S 8.4 LTE بهتر هست.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/7 من اون مشکلی که نمی تونستم از نرم افزار بازار دانلود کنم حل شد.
مریوط به روت بود. وقتی unroot کردم درست شد.
چند تا پرسش دارم ممنون میشم پاسخ بدهید :
1- دوستان ای که به Android 5 Lollipop ارتقاء داده اند، تبلت را چطوری Root کردید؟
2- میزان مصرف باتری شما به طور معمول چگونه است؟ وقتی به Wi-Fi متصل هستید و همزمان با تبلت هم کار می کنید، معمولا باتری تبلت شما چقدر شارژ نگه می دارد؟
3- تصمیم دارم یک Power Bank بخرم. شما چه مدل یا برند خاصی پیشنهاد می کنید؟ خودتان برای ایت
ن تبلت از پاور بانک هایی که در بازار موجود هست استفاده کرده اید؟ راضی بوده اید؟

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/5 الان که Android 5.0.2 نصب شده، حالا چطوری Root کنم؟

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/5 یک موضوعی برای من پیش اومده.
بعد از Update به Android 5 حالا نمی تونم از Bazaar دانلود کنم. مدام پیام تلاش مجدد می دهد.
از Google Play Store می تونم دانلود کنم اما نه از بازار و نه از کندو نمی تونم فایل ای را دریافت کنم.
ضمنا حدس می زنم با Bluetooth هم مشکلی پیش اومده باشد. نمی تونم فایلی از گوشی دیگر از طریق بلوتوث دریافت کنم اما می تونم ارسال کنم.
فکر می کنم Memory داخلی قابل نوشتن نیست. همونطور که می دونید توی Android 4.4 KitKat هم چنین مشکل مشابه ای با مموری جانبی External SD پیش اومده بود که با نرم افزار میشد آن را قابل نوشتن کرد. نمی دونم خطای دسترسی به مموری داخلی هست یا چیز دیگری؟
------------
پرسش بعدی ام هم در مورد باتری هست. باتری برای شما چقدر کار می کند؟ در بهترین حالت ممکن که نور صفحه 85% روشن هست و به Wi-Fi متصل هست و با Application های مختلف هم کار می کنید. باتری اش برای شما چقدر هست تا دوباره شارژ کنید؟ آیا باتری این مدل قابل خریداری به صورت جدا هست؟ چطوری باید باتری را در صورت پایان عمر مفید اش تعویض کرد؟

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/3/4 خب دوستان من هم Android 5 Lollipop نسخه Germany را نصب کردم. زبان انگلیسی و آلمانی داشت. و زبان Persian هم بعدا از طریق منوی Language بهش اضافه کردم.
عالی شد. این تبلت واقعا عالیه.
رنگ برنزی اش خیلی شیکه قشنگه. من که کاملا راضی ام.
کیفیت تصویر و رنگ هایش محشره. وقتی فیلم و عکس های خود Samsung را به صورت پیش فرض داخل تبلت هست را باهاش تماشا می کنیم که رزولیشن Full HD خیره کننده است رنگ هایش. عالیه.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/2/29 "فرشید ر" عزیز دل برادر.
عالی عالی عالی.
با توضیحات بسیار خوب شما، من هم میرم که Android 5 Lolipop را روی Samsung Tab S 4.8 LTE 705 نصب کنم.
محیط پس زمینه Android 4.4.2 فعلی ، رنگ هایش مشکی است و به طور کلی محیط رابط کاربری به نظر من کمی تاریک هست. چون گوشی ام Lg G3 Stylus هست و Android اون در قسمت About اش 4.4.2 هست اما محیط و رابط کاربری و رنگ پس زمینه منوهایش سفید هست و به نظر من این سفید خیلی قشنگ تر از محیط تاریک مشکی برای منوها است.
توی Android 5 Lolipop برای Samsung Tab S هم فکر می کنم از مشکی به سفید تغییر داده شده. و به نظرم از این لحاظ رابط کاربری که خیلی خوب و بهتر هم خواهد شد. سایر امکانات اش و سرعت و مزیت هایی که قطعا در بروزرسانی جدید Android 5 Lolipop وجود دارد هم که جای خود.
خیلی مشتاق ام سریع تر با راهنمایی دوستان، من هم بتونم Android 5 را روی Tab S 8.4 عزیز دل تجربه کنم.
در حال حاضر منتظرم فایل اش با نام T750XXU1BOD5 که حجم اش 1.54 گیگابایت هست کامل بشود و از طریق Odin طبق راهنمایی "فرشید ر" عزیز به تبلت انتقال اش بدهم و باقی ماجرا.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/2/28 ارتقاء سیستم عامل اش را با استفاده از Odin باید انجام بدهم.
در مورد انتخاب ROM هم متوجه شدم. نسخه 4.4.2 برای Iran هم منتشر شد.
من فعلا دام نسخه 5 برای Germany را نصب می کنم. امیدوارم زبان فارسی و انگلیسی برای خوانون و نوشتن در اون ROM موجود باشد و زبان اش فقط صرفا آلمان ای نباشد.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/2/28 وووووووای عجب تبلت معرکه ای است این سامسونگ اس 8.4
من امروز این مدل را خریدم. خیلی خوبه. عالیه. صفحه نمایش اش فوق العاده است.
همین الان با همین دارم تایپ می کنم.
خیلی خوشحال ام. اندازه اش برای من خوبه.
الان اندروید 4.4.2 داره. با توجه به صحبت دوستان، دلم میخواهد اندروید 5 را روی این ببینم. فقط پرسش ام اینه که اون لینک کدوم رام را دریافت کنم و نصب کنم؟
دوستان گفتند هر رام ای فرقی نمی کند فقط برای اپراتور خاصی نیاشد. خب اونجا فقط در نام رام ها چند حرف مختصر میبینم. نمی دونم به عنوان مثال رام هنگ کنگ کدومه یا همین آلمان؟ می خواهم که فارسی اش از بین نرود.
دوستان لطفا راهنمایی کنید دقیقا کدوم رام با چه نام ای؟
الان در بخش About برای من United Arab Emirates هست. کدوم را بزنم؟ باید بگردم هم ببینم چطوری نصب اش کنم.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1393/12/29 با کمال احترام, من دقیقا LG G3 Stylus را در نمایشگاه هایی که گوشی های مختلف را پیش از خرید در اختیار کاربران قرار داده اند در کنار HTC Desire 816 قرار دادم. کیفیت تصویر و رزولیشن و عمق رنگ در هر دو تقریبا مشابه حتی بدون جانبداری یا تعصب میتونم بگم صفحه LG G3 Stylus را بهتر از HTC 816 دیدم. علاوه بر این, روشنایی صفحه در بالاترین حالت ممکن در مقایسه با LG G3 Stylus خیلی کم بود. به نظر من که مدت ای است با صفحه نمایش LG G3 Stylus کار می کنم, روشنایی و Brightness صفحه HTC 816 تاریک بود. از این نظر من خودم واقعا از LG G3 Stylus و همینطور Theme های موردعلاقه ام و Font هایی که خودم نصب کردم بسیار راضی ام. حتی شخصا با سایر گوشی های همرده از سایر برندها هم به دقت مقایسه کردم و با اطمینان این احساس رضایت را دارم. ضمنا رنگ های دوربین در HTC desire 816 در کنار دوربین LG G3 Stylus و هردو از یک سوژه در زیر یک نور و محیط یکسان کاملا در HTC رنگها به زردی می زد. دوربین LG G3 Stylus شفاف تر صاف تر بود.
در مورد Sony هم واقعا به محض اینکه گوشی هایش را دستم میگیرم احساس خوشایندی حتی از فرم و شکل گوشی هایش هم ندارم. برای دوربین اش که شایع میکنند ولله بالله کیفیت دوربین سری نوت سامسونگ بسیار بهتره. و گل سرسبد دوربین خارق العاده گوشی های iPhone هست نه سونی. در نهایت کاملا سلیقه ایه.
درمورد گوشی های تولید هوآوی Huawei که هنوز عده ای بهش هاوایی! که اصلا....
بحثی نیست.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1393/12/27 کاملا مشهود است که نظر شما با تعصب و غرض ورزی شخصی ابراز شده. گوشی ای که طبق گفته خودتان "نو" خریده اید و باگارانتی هم بوده. یعنی چی "صفحه اش خراب بود"؟! ممکنه بگید یعنی دقیقا چه اتفاقی افتاده؟ از اون جالب تر که بردید گارانتی بعد صفحه اش "پرش داشت" ؟! جالبه. پرش داشت؟ در نهایت هم از سونی! و برند دیگری نام بردید. اون هم با این استدلال منطقی که اگر سرعت! بیشتر می خواهید یا نمی خواهید سراغ فلان "Brand" بروید یا نروید! دوست گرامی خوب است بدانید که سرعت هر دستگاه ای کاملا مرتبط به پردازنده و CPU است. چه ربطی به برند داره حالا! این برندها شرکت های تولیدکننده ای هستند که قطعات سخت افزاری از جمله cpu را کنار هم به عنوان مجموعه ای با نام گوشی تلفن همراه یا mainboardکامپیوتر یا تلویزیون یا هر دستگاه دیگری تولید می کنند. استدلال شما و نظرتان در مورد این گوشی پایه و اساس منطقی ندارد که صفحه اش "پرش" دارد! قابل استناد و اعتماد نیست.

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/12/22 آیا این گوشی OTG و اتصال Flash و Hard ساپورت می کنه؟

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1393/12/17 خوبه که از تجربه تان گفتید. اون دوستمون هم این راهکار تعویض لیبل صفحه را امتحان کنند مشکل شان طبق پیشنهاد و تجربه شما حل بشود.
موارد 1 تا 40 از مجموع 70 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا