مشخصات کاربر
 - نام کاربر : B A
- تاریخ عضویت : 1392/8/18
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
بله خودمم متوجه شدم وقتی حجمش خیلی میشه این اتفاق میفته متاسفانه:(
بازم ممنون
نه تو دنیای مجازی
نه دنیای واقعی
هیچکس جوابی نمیتونه به من بده ؟
ممنون میشم ب سوال بنده جواب بدین...
گوشی رو فلش کردم بازم مثل قبله
=============سوال پرسیده شده من:
حدود یک سالی میشه من این گوشی رو خریدم از همه نظر ازش راضی ام چون فوق العاده اس.
ولی یه مشکلی دارم وقتی باش sms میدم پیامام قاطی برای طرف ارسال میشه و همچنین توی دریافتشم همینطور، البته همیشه نه ولی خب اینجوره و اینکه از برنامه gosms pro برای ارسال پیام استفاده میکنم.
تا چند وقت پیش یه خط ایرانسل روش بود ولی الان یک هفته ای میشه همراه اول گذاشتم دیگه مشکلی نیست قاطی نمیشن.
حالا سوال
میخواستم ببینم مشکل از خط ایرانسله؟
یا این گوشی با ایرانسل مشکل داره؟
و اینکه چرا در طول یک سال که خریدمش تنها برای یکی از مخاطبینم که اونم خط ایرانسل داره و گوشیش galaxy y هستش پیامام قاطی ارسال میشه؟
(منظورم از قاطی:
مثلا :
(امروز کلاس داریم ساعت، وقتی مهمانا رفتن میام)
در صورتی که من قسمت دوم پیام رو ننوشتم و خودش از بین پیام های موجود یا حذفی ها تلفیق میکنه
از هرکس میپرسم بلد نیست:(
کمک لطفا ================
شما میتونین کمکی ب من کنید :( ؟
ولی یه مشکلی دارم وقتی باش sms میدم پیامام قاطی برای طرف ارسال میشه و همچنین توی دریافتشم همینطور، البته همیشه نه ولی خب اینجوره و اینکه از برنامه gosms pro برای ارسال پیام استفاده میکنم.
تا چند وقت پیش یه خط ایرانسل روش بود ولی الان یک هفته ای میشه همراه اول گذاشتم دیگه مشکلی نیست قاطی نمیشن.
حالا سوال
میخواستم ببینم مشکل از خط ایرانسله؟
یا این گوشی با ایرانسل مشکل داره؟
و اینکه چرا در طول یک سال که خریدمش تنها برای یکی از مخاطبینم که اونم خط ایرانسل داره و گوشیش galaxy y هستش پیامام قاطی ارسال میشه؟
(منظورم از قاطی:
مثلا :
(امروز کلاس داریم ساعت، وقتی مهمانا رفتن میام)
در صورتی که من قسمت دوم پیام رو ننوشتم و خودش از بین پیام های موجود یا حذفی ها تلفیق میکنه
از هرکس میپرسم بلد نیست:(
کمک لطفا