مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Meysam P
  • تاریخ عضویت : 1392/8/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

HTC Nexus 9 HTC Nexus 9

1393/7/25 به جرعت میتونم بگم زیباترین تبلت تولید شده تا به امروز هست، تا قبل از این تبلت z2 زیباترین بود اما HTC با طراحی این تبلت زیبا باز هم قدرت طراحیشو به رخ بقیه رقبا کشید، خیلی وقت بود منتظر یه تبلت از htc بودم اگه قیمتش از z2 کمتر باشه میخرمش چون با خرید این تبلت همه چیز رو در کنار هم خواهید داشت، قدرت، زیبایی، و کیفیت فوق العاده برند htc که هیچ تبلتی جز محصولات اپل نمیتونه باهاش رقابت کنه که البته باز این ویژگیهایی داره که اونو از تبهای اپل هم بهتر و کاربردی تر میکنه..

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1393/7/22 دوستان من یه مشکل کوچک دارم اگر کسی اطلاعی در مورد مشکلم داره بتونه کمک کنه ممنونش میشم،
من نرم افزار فایل منیجر es xplorer رو رو گوشیم داشتم بعد یه مدت دیدم نمیشه فایلهارو از یک پوشه به پوشه ی دیگه انتقال داد، مجبور شدم حذفش کنم تا دوباره نصب کنم شاید مشکلش حل بشه اما بعد حذف دیگه نصب نمیشه تا مرحله اخر نصب میره اخرش پیغام میده برنامه کاربزدی نصب نشد, در حالی که نرم افزارهای دیگه نصب نصب میشن فقط این اینطوره!
با نرم افزارهای فایل منیجر دیگه هم انتقال فایل با خطا مواجه میشه... اساتید کسی میدونه مشکل از کجاست؟ ممنون میشم کمک کنید

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1393/7/22 درود دوباره به همه دوستان
در مورد این گوشی گفتنی ها زیاده، من برای اولین بار که موزیک رو باهاش پلی کردم از کیفیت فوق العاده بالا و وضوح صداش تعجب کردم و واقعن لذت بردم و از انتخابم مطمئن شدم که در مقایسه با بقیه رقبا بهترینه گذشته از اینها برند HTC درمقایسه با بقیه ی برند ها یه سر و گردن بالاتره و تقریبن از این مدلش هیچ عیب و ایرادی نمیشه گرفت، از کیفیت عالی و طراحی بسیار زیبا و عملکرد عالی و قابلیت ها و امکانات خوبش در کنار مارک خاصش جای حرفی رو باقی نمیذاره..
به نظر من htc بهترین و مطمئن ترین تولید کننده ی تلفن همراه در دنیاست، به شخصه تاحالا کسی رو ندیدم که htc دستش باشه و از اون ناراضی باشه چیزی که در باره بقیه برندها کمتر دیده میشه..! تنها برندی که از لحاظ کیفیت و طراحی ، زیبایی،قابلیت ها و خوشنامی میتونه با این برند رقابت کنه فقط اپله چون بقیه تولید کنندگان همه ی این گزینه ها رو در کنار هم ندارند..
همه ی دوستانی که این گوشی رو دارند مبارکشون باشه و دوستانی هم که قصد خریدشو دارند و یا مردد هستند در خریدش شک نکنند چون در غیر این صورت دیر یا زود ممکنه از انتخاب های دیگه شون پشیمون بشن..
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا