مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Reza R
  • تاریخ عضویت : 1392/8/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 32

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/6/17 احتمالا چون سیستم گوشی تان Android 5 هست همونطور که خودتان هم گفتید بعضی برنامه ها که نسخه های قدیمی هستند آیکون های جدید متناسب و سازگار با اندروید 5 نیستند. یا باید منتظر باشید نسخه جدیدی از اون برنامه ها منتشر بشه یا اینکه قبول کنید یا برگشتن به اندروید 4 و نوتیفیکیشن اوکی باشه یا اندروید 5 باشه و این موضوع را زیاد سخت نگیرید. منم برای بعضی برنامه ها مواجه بوده ام که آیکون شان مربع هست. مهم نیست زیاد برام.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/6/3 من از MX Player و دیگری Archos Video Player استفاده می کنم. Codec های مربوطه شان هم نصب کردم و خیلی راحت هر نوع فایل Video ای با هر فرمت رایج را به خوبی نمایش می دهد.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/6/3 بله انجام بدهید.
به نظر من که نسخه 5.0.2 که الان برایش هست، نسبت به اون نسخه 4 قبلی اش بهتره. من که نسخه 5 با نام Lollipop هست را به 4 ترجیح می دهم.
اگر بطور صحیح و استاندارد از تبلت تان استفاده کنید نه. من کلی Application های مختلف دارم و ایراد و باگ ندیدم.
فقط یک چیزی و تنها چیزی که مواجه شده ام که البته در نسخه 4 قبلی هم بود این که: گاهی اوقات در حال استفاده هستم بعضی مواقع نور صفحه یک لحظه کم و بعد خود به خود زیاد میشه. این مورد تنها موضوعی هست که طی این یک سال این تبلتم رو دارم که باهاش مواجه شدم.
در حالیه که نور Brightness صفحه نمایش را از حالت Auto هم برداشتم و تقریبا تنظیمات مربوط به Display را هم انجام داده ام.
این موضوع شاید هفته ای دو یا سه مرتبه پیش میاد که البته نمی دونم شاید مربوط به Application خاصی باشد که نصب کردم و نمی دونم چیه یا شاید هم به قول شما یک باگ هست.
سایر دوستان هم اگر با این موضوع مواجه شده اند اطلاع بدهند.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/6/1 بله.
این تبلت عالی هارد 1 ترابایت هم به خوبی ساپورت می کند.
من هارد یک ترابایتی وسترن دیجیتال اکسترنال ام را که با کابل OTG با USB3 هم هستش به تبلت متصل می کنم خیلی سریع و خوب می شناسد و محتویات هاردم را می بینم.
ضمنا هاردم قبلا فرمتش FAT32 بود که هیچ مشکلی وجود نداشت. بعد هم که NTFS اش کردم توسط Application ای به نام Paragon NTFS&HFS به راحتی محتویات هارد را در محلی که خودش پیشنهاد میکند Mount می کند.
به این منظور حتما باید تبلت Root باشد. من به اون محل که خود نرم افزار نشون میده میرم و فایلهای هاردم که اکسترنال 1 ترابایت و NTFS هست را میبینم.
یک موضوع هم اینه که اگر فایل حجیم فیلم داشته باشم اون رو مستقیما اجرا نمی کنند هیچ کدوم از Video Player هام که باید اون فایل را به محلی روی SD Card یا خود تبلت کپی کنم و بعد اون فایل کپی شده را اجرا کنم. حتی در مورد تصاویر کوچک هم این موضوع هست.
اگر هاردتان فرمتش FAT32 باشد چنین موضوعی هم نیست و همه چی OK هست.
برای پرسش تان در مورد اتصال و شناسایی هارد 1 ترابایت اکسترنال که با قاطعیت عرض میکنم بله. خودم بارها و بارها از هاردم روی این تبلت عزیز و دوست داشتنی استفاده کرده ام.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/6/1 من خیلی راحت به محض فعال کردن Data سیم کارتم H یا E روی G3 Stylus ام ظاهر میشود و خیلی راحت به نت متصل میشم.
شما مطمین هستید که تنظیمات مربوط به فعال کردن Data را در گوشی تان انجام داده و ذخیره نموده اید؟
پیشنهاد می کنم سیم کارتی که قصد دارید از Data اون استفاده کنید را در جایگاه سیم کارت اول گوشی قرار بدهید و از فعال بودن و صحیح بودن تنظیمات مربوطه اش هم اطمینان حاصل کنید. من همیشه به صورت دستی یک New APN تعریف می کنم روی همه گوشی هام و هیچ موقع هم هیچ مشکلی ندارم.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/5/15 بله. گوشی خوبیه. مبارک تان باشد.
در مورد Android M فکر نکنم. زیاد مطمین نیستم. فعلا که خبری هم منتشر نشده.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/5/13 مموری را روی یگ گوشی دیگر امتحان کنید. از سلامت اش مطمین بشوید.
از نرم افزار ES File Explorer برای دسترسی به فایل ها استفاده کنید.
اگر می تونید گوشی را Root کنید.
در اندروید 4.4 به بعد Google به جهت امنیت بیشتر، دسترسی به Micro SD ها را کمی دشوار کرده. از نرم افزارهای جانبی برای Mount کردن یا Application هایی که مربوط به SD Card هستند و با انجام تنظیماتی، این حالت امنیتی سختگیرانه در اندروید 4 به بعد را برای کاربر آسان تر می کنند که مثل سابق به راحتی بشه به فایل ها دسترسی داشت.
ضمنا مطمین باشید که File System مموری کارت شما NTFS نیست اگر احتمالا با کامپیوتر فرمت اش کرده باشید. مطمین باشید که File System اش از نوع Fat32 باشد.
خیلی موارد مختلفی هست که باید هر کدام مورد امتحان قرار بگید و تست بشوند. مطمینا مشکل از خود گوشی نیست. مموری شما چه مشخصاتی دارد و ساخت چه تولیدکننده ای هست؟

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/5/10 بله.
مدت زمان شارژ تقریبا همین حدود هست. ولی باتری خیلی خوبی داره و شارژ که شد عالی نگه می داره.
پس افرادی که تبلت دارند و مدت زمان شارژ صفر تا صد اونها حدود 7 و 8 ساعت طول میکشه پس چی بگن. یک ساعت و نیم و دو ساعت که معمولیه. خوبه.
خیلی خوبه که از شارژر استاندارد خودش استفاده می کنید. خیال تان از بابت نگهداری و مراقبت اصولی اش راحته. عده ای ممکنه از شارژهای غیراستاندارد که آمپر بالاتر داره استفاده کنند که فقط زود شارژ بشه اما ممکنه بی اطلاع باشند از اینکه به همون نسبت به باتری صدمه می زنند و عمر باتری کم بشه.
اندروید 5 هم که هست عالیه دیگه. می تونم بگم گوشی تان در بهترین حالته.
لذت اش را ببرید. یک میکرو مموری اس دی 32 گیگ هم براش بگذارید و برنامه ها را به مموری منتقل کنید که تا حد امکان فضای مموری داخلی اش خلوت بشه اصطلاحا بتونه نفس بکشه.
...........
برای پرسش دوم من با مرورگر پیش فرض خودش که اسمش File Manager هست محتویاتش را که باز می کنم یک Internal Storage دارم و یک SD Card.
فضای Internal Storage ام که فضای داخل گوشی هست را با مرورگر ES File که نگاه میکنم دقیقا 4.08 گیگابایت نشوگ می دهد و SD Card ام را 3.63 گیگابایت در حالیکه مموری کارتم 4 گیگابایت هست اما انگار فضایی را برای فایل های سیستمی در نظر گرفته.
اون Misc که گفتید را به نظرم همون فضای آزاد قابل استفاده که فایل سیستمی را ازش جدا کرده و همون Misc فضایی است که شما بتونید استفاده کنید.
برای اینکه مطمین بشید من اگر جای شما بودم و برنامه های مهمی روی گوشی ام مداشتم از اول یک Default Factory اش یا Format اش می کردم. اگرچه همین 4 گیگ فضای خالی که داده صحیح هست.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/5/9 خیر.
شاید با رام های Custome بشه ولی به حالت پیش فرض امتحان کردم و نشناخت.
من خیلی راحت از مموری SD Card به جای USB Flash هایی که با OTG متصل می شوند استفاده می کنم.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/5/8 درسته. Quad Core ARM v7 Snapdragon هست.

موقع کار با اینترنت یا بازی؟ کمی پشت اش گرم میشه ولی اونقدر زیاد نیست میشه گفت اصلا داغ نیست. این گرم شدن و بالا رفتن دما هم کاملا طبیعیه که. توی همه Device ها و تجهیزات الکترونیکی هست. درست مثل CPU کامپیوترهای عادی یا لپتاپ ها.
اون داغ شدن ها وقتی جای نگرانی هست و موضوع جدی که موجب اختلال در عملکرد بشه. مثلا تا حدی داغ بشه که اصلا در حین بازی اون کامپیوتر یا لپتاپ یا نلفن همراه یا تبلت خاموش بشه یا به هر دلیل هنگ کنه یا موضوع جدی پیش بیاد.
این ها در حد گرم شدن هست چون جریان الکتریکی در مدارها و قطعات الکترونیکی در جریان است و طبیعیه که گرمایی تولید میشه. اما نه به اون شدت که مانع کار بشه یا اصلا داغ!! کنه و خاموش بشه و این حرف ها.
اینگونه حساسیت ها بیشتر توسط کارشناسان سنجش و بررسی دقیق و مقایسه لوازم الکترونیکی و محصولات شرکت های مختلف هست که گاه با مقاصد تبلیغاتی بزرگنمایی یا به عنوان یک عیب و ایراد غیرعادی غیرقابل تحمل وانمود میشود. به نظر من محصولات جدید و شناخته شده این روزها دیگر اینقدر معتبر هستند و در حین فرآیندهای تولید زیر ذره بین آزمایش های مختلف قرار گرفتند که بعد با نتیجه تست کیفیت مثبت به تولید انبوه برسه و وارد بازار بشه. خصوصا محصولاتی که توسط شرکت های معتبر جهانی تولید می شوند.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/5/8 من برای بلک لیست، برایش App نصب کردم. هر برنامه ای که بتونه بعضی لیست شماره هایی که تمایلی ندارم را در لیست سیاه قرار بده. بعضی هاشون هم خوب کار می کنند.
معمولا این چنین قابلیت هایی را میشه بنا به سلیقه افراد، روی هر گوشی یا تیلت که از سیستم پیشنهاد شده توسط سازنده این برنامه ها توصیه میشود، نصب و استفاده کرد.
Application های بسیار زیادی وجود دارند. تقریبا میشه گفت اگر یک گوشی یا تبلت خودش به طور پیش فرض چنین برنامه هایی نداشته باشد، خودمون میتونیم اون هایی که نیاز داریم را نصب کنیم.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/5/8 مونطور که دوستمون هم گفتند اون دو تا دکمه پایین تبلت کنار دکمه Hone که دو دکمه Back و Application نام دارند، به محض اینکه انگشت را روی اون ها قرار بدهید زیرشون یک نور پس زمینه سفید رنگ داره که روشن می شود.
چه در تاریکی و چه در روز و روشنایی بله روشن می شوند.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/5/8 بله سعید جان. این تبلت هم مثل یک گوشی موبایل عادی کار می کنه و درست مثل یک گوشی تلفن همراه میشه باهاش مکالمه کرد. زمانی که تماس را وصل کنی یا تماس بگیری صدا از طریق بلندگوهای گوشی محلی که روی گوش قرار میگیره پخش میشه. علاوه بر اون میشه صدای طرف مقابل را روی Speaker هم قرار داد. دو تا بلندگو در طرف بالا و پایین تبلت هست و صدای این طرف هم که با میکروفون اش منتقل میشه. درست مثل یک گوشی تلفن همراه.
هندزفری هم که میشه استفاده کرد. هندزفری هایی که میکروفون دارند.
هیچ مشکلی برای مکالمه با این تیلت نیست و به راحتی و با کیفیت خیلی خوب صدا شنیده شده و یا منتقل میشود.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/5/7 صادقانه بگم باتری این تبلت خیلی بزرگ هست و مصرف اش هم زیاده. اگر درست مدیریت اش کنید و برنامه های اضافه را ببندید و نور صفحه نمایش در حالت متعادل باشد و نه همیشه روی 100درصد و به طور کلی اصولی ازش استفاده بشه یک روز تا یک تا یک روز و نیم جواب میده. من خودم تقریبا هر روز شارژرش میکنم که 0درصد به 100درصد برسه. و زمان شارژ کامل شدنش هم حدودا 7 و 8 ساعتی طول میکشه.

در مورد OTG هم بله. بسیار خوب ساپورت میکنه. خیلی راحت فلش 16 گیگ ام را بهش متصل میکنم و سریع و بدون مشکل کار میکنه.

بازی های گرافیکی روی تبلت بخواهد اجرا نشه پس روی کروم تبلت اجرا بشوند؟ دوستان عزیز این تبلت در حال حاضر از بهترین ها و شماره یک و برترین تبلت های Android قوی هست. نگران نباشید که چیزی را اجرا نکنه. تبلت قوی ای هست. البته جای بهتر شدن و بسیار پرسرعت تر شدن هم داره اما فعلا با توجه به نیازهای عادی اکثر کاربران و همچنین قیمت گزینه خوبی هست.

اثر انگشت اش من روی تبلتم برچسب Glass داره که دقیقا گویا یک شیشه ضدضربه و ضدخش کاملا شفاف و عالی روی شیشه صفحه نمایش خودش قرار گرفته باشه. اثر انگشت اش را امتحان کردم که قفل اش با اون باز بشه. صادقانه اگر بگم برای من کمی سخت بود. ده مرتبه باید انگشتم را به دقت روی قسمت مربوطه قرار بدهم تا اثر انگشتم را شناسایی کنه و ثبت کند. بعد از اون دیگه مشکلی نیست و قفل با یک بار لمس باز میشه. برای من همون ده دفعه کمی سخت بود و گاهی درست عمل نمیکرد. من همون الگوی قفل Pattern یا ترسیم یک شکل برای قفل را ترجیح می دهم.

به نظر من رنگ برنز اش قشنگ ترینه. من کلا با Device های به رنگ سفید مشکل دارم و اصلا خوشم نمیاد. رنگ کاملا سلیقه ای است. برای من برنز که لبه هایش طلایی است. پشت اش حالت چرم برنزی داره و خیلی قشنگ و شبک هست.

هدفون در جعبه اش ندارد. فقط کابل شارژر و اتصال بل کامپیوتر و همچنین شارژر و دفترچه.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/5/6 1- خیر. مشکلی با سرعت گوشی یا کاراییش پیش نمی آد. اتفاقا برعکس به نظر من و سایر دوستان حتی بهتر هم شده.

2- بله میشه. اتفاقا توصیه میشود همین کارو انجام بدهید.

3- من اگر جای شما بودم از اینترنت اپراتورها و سیم کارتم اقدام به آپدیت نمیکردم. حجم فایل Update زیاده و زمان میبره تا کامل دریافت بشه. من حتی از 4G ایرانسل که سرعت اش خیلی بهتر از3G است هم چنین کاری نمیکنم. ترجیح دادم با اینترنت معمولی و عملیات به روز رسانی را از طریق PC انجام بدهم. که به هر دلیلی اگر وسط کار اختلالی ایجاد شد با مشکل فلش پروندن یا بالا نیومدن گوشی مواجه نشوم. توصیه امن برای به روز رسانی همه گوشی ها و تبلت ها آپدیت Offline و استفاده از PC هست.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/5/6 2- بله. به خوبی OTG را ساپورت می کند.

3- بستگی به رام تبلت دارد. اگر رام فارسی روی تبلت نصب کرده باشید هم منو و هم زبان صفحه کلید قابلیت خواندن و نوشتن فارسی دارد.
اما اگر رام تبلت شما انگلیسی یا آلمانی یا هر منطقه ای غیر از فارسی نصب شده باشد به راحتی می تونید با اتصال تبلت به اینترنت و سپس از منوهای مربوط به زبان در Settings یا تنظیمات، زبان فارسی و کیبورد فارسی را دانلود و خودتان به تبلت اضافه کنید. د بخش مربوطه یک لیست حاوی همه زبان های مختلف جهان باز می شود و میتونید فارسی را انتخاب کنید. پسشنهاد میشود اینترنت سرعت بالا باشد که ظرف دو دقیقه عملیات بارگذاری به طور کامل انجام و روی تبلت نصب بشود.

1- این تبلت در سه مدل مختلف ساخته و به بازار عرضه شده است. یک مدلی که سیم کارت نمیخورد و اصطلاحا wifi هست.
یک مدل همین تبلت که قابلیت مکالمه دارد سیم کارت میخورد و 4G است.
یک مدل سیم کارت میخورد اما فقط 3G است.

در مورد cpu فقط همین مدل LTE 4G T705 از پردازنده snapdragon بهره می برد. اون دو مدل دیگر exynos هستند. عموما این تبلت که در بازار ایران هست همین مدلT705 با پردازنده snapdragon quad core می باشد.

4- در مورد گارانتی نظری ندارم.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/5/6 بله. مثل همه تبلت ها و گوشی هایی که قابلیت مکالمه با سیم کارت دارند، از این تبلت هم میشه به هر دو روش مکالمه نمود. تبلت ها چون معمولا اندازه شون بزرگ هست به همین دلیل عموما هندزفری را به گوشی های خود تبلت ترجیح می دهند. اما به هرحال بنا به سلیقه هر کسی میتونه از هر دو روش برای مکالمه استفاده کند.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/5/3 شما گوشی ای را دیده اید که بشه در یک لحظه با هر دو سیم کارت اش مکالمه داشت؟
امکان پذیر هست؟ لطفا یک نمونه از گوشی هایی که چنین قابلیتی دارند بگید.
طبیعیه که برای مکالمه یا ارسال پیامک باید از طریق اون دکمه پایین برای سوییچ کردن مشخص کنید که عملیات مورد نظرتان از طریق کدام سیم کارت انجام بشود.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/5/1 Lolipop را با خیال راحت نصب کنید هیچ مشکلی پیش نمی آد. فقط همین که بعد نصب باید Reset Factory کنید و تمام برنامه هایی که فعلا روی گوشی تان نصب کردید یا SMS و لیست تماس ها و .... همگی پاک می شوند و باید قبل از Reset Factory کردن از همه اونها Backup بگیرید و بعد از نصب اندروید 5 دوباره همه را Restore کنید که نصب دوباره برنامه ها زمان می بره و دوباره باید تنظیمات مطابق میل خودتان انجام بدهید.
تنها موضوع ای که گاهی من را از به روز رسانی منصرف میکنه فقط همین هست که حوصله و وقت اش را ندارم. اگر برنامه و وقت کافی دارید پیشنهاد میکنم به Android 5 به روز رسانی کنید.
محیط منوها به جای رنگ پس زمینه مشکی و تیره در اندروید 4 به رنگ سفید در اندروید 5 تغییر میکنه و به مرور زمان هم خوشتان خواهد اومد.
قبل از نصب تنها کاری که باید انجام بدهید همین Backup گرفتن از برنامه ها است. بعد از نصب هم اگرچه خودش Reset Factory می کنه اما اگر احتمالا Reset نشد شما خودتان دستی این کارو از منوی تنظیمات انجام بدهید تا تغییرات اعمال بشود.
....................................
جهت اطلاع همه دوستان برای مصرف زیاد باتری اش، من چون زیاد مکالمه ندارم و از سیم کارتم استفاده نمی کنم اون قابلیت سیم کارت را غیرفعال می کنم. در واقع حالت Air Plane mode را فعال می کنم و Wireless ام را مواقع ای که نیاز دارم روشن می کنم. برنامه های پس زمینه که بعضی ها بنا به کارایی شان به طور خودکار اجرا می شوند را هم می بندم. مثلا Viber ام را وقتی که به شبکه متصل نیستم و ....
با این کار میزان باقیماندن شارژ باتری ام خیلی بیشتر می شود. می تونم بگم همین سیم کارت و اتصال مداوم به ایرانسل و همراه اول و رایتل اصلا قاتل شارژ باتری است.
در مواقع ضروری هم جایی که خیلی نیاز هست که باتری شارژ داشته باشد حالت Power Saving را فعال می کنم. در مواقع بسیار بسیار ضروری و حساس هم حالت U. Power Saving که سرنام Ultra Power Saving هست را فعال می کنم که در این وضعیت اصلا حتی رنگ ها هم غیرفعال می شود و تبلت سیاه سفید و طیف خاکستری میشود. این Power Saving در مواقع اضطراری که به برق دسترسی نداشته ام خیلی بهم کمک کرده نجات دهنده بوده.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/4/30 مدت زمان ای که طول میکشه بااری اش کاملا شارژ بشه خیلی کمتر از این سه ساعت هست که میگید. باتری اش خیلی زود و سریع مثلا یک ربع ساعت که از 0 به 100 نمیرسه دقیقا نمیدونم چقدر زمان میبره کاملا شارژ بشه شاید یک ساعت و یک ساعت و نیم اما قطعا سه ساعت نیست.
به شما پیشنهاد می کنم حتما از شارژر استاندارد خودش برای شارژ کردن استفاده کنید.
شارژرهای متفرقه به دلیل اینکه ولتاژ و جریان اش کم و زیاد هست یا برای گوشی های دیگر مدت بیشتری طول بکشه شارژش کنه و البته ممکنه احتمال صدمه زدن به باتری هم پیش بیاد. استفاده از شارژر اصلی را پیشنهاد می کنم و اگر مطمین هستید که باتری اش سالمه.
باتری خودش خیلی خوبه و شارژ هم خوب و متداول معمولی نگه می داره.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/4/30 به. ابتدا این گوشی را از نزدیک ببینید و دستتون بگیرید. صفحه اش هم با بیشترین نور کمی باهاش کار کنید.کیفیت صفحه اش از رقیب اش HTC 816 خیلی خیلی بهتره.
این گوشی G3 Stylus دوربین اش 13 مگاپیکسل هست.
پردازنده اش 4 هسته ای است و صفحه نمایش 5.5 اینچ.
ضمنا از قابلیت دو سیم کارت همزمان فعال هم برخوردار هست.
به نظر من به نسبت قیمت اش گزینه انتخابی خوبی هست.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/4/30 بله. Android 5 برای این گوشی LG G3 Stylus در Update اش ارایه شده است.
با خیال راحت می تونید به اندروید 5 Lollipop آپدیت اش کنید.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/4/27 هومن به نظر من Android 5 Lollipop بسیار عالی شده. هم از لحاظ ظاهری و هم سرعت. من این تبلت ام 4 بود و به 5 ارتقا اش دادم. خیلی عالیه و هیچ مشکلی ندارم.
فقط مصرف باتری هست که هر روز یک دفعه شارژ اش می کنم. موقع ای که اندروید 4 کیت کت بود هم همینطور.
من از نسخه 5 کاملا راضی ام و پیشنهاد می کنم با خیال راحت در صورتی که مایل هستند ارتقا بدهند.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/4/26 این تبلت هیچگونه مشکلی ندارد. حتی موضوعی که مربوط به خاموش شدن تبلت درحالیکه باتری روی 5درصد و 10درصد هنوز شارژ داره و ناگهان خاموش میشود در سری های جدید تولیدات این تیلت دیگه چنین مواردی پیش نمی آد. اگر تبلت را در سال 2015 از فروشگاه ها و نمایندگی ها خریداری کرده باشید تقریبا چنین مشکلی نیست که باید پشت تبلت باز میشد. در سری های جدید وقتی شارژ باتری کاملا 0درصد بشه تبلت هم خاموش میشود.
بقیه موارد کاملا اوکی هست. از جمله سیم کارت و مموری و وای فای و اتصال 4G و ... همگی اوکی هستند و هیچ مشکلی ندارند.
اگرچه باتری هنوز شارژ داره و فقط موقع 0درصد شدن خاموش میشه اما تنها موضوع شاید فقط زود شارژ کم شدنش هست. من با اتصال وای فای و استفاده از تبلتم و مرور نت و مطالعه تقریبا هر روز شارژش می کنم.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/4/26 اون به قول شما دو تا چیز گرد! برای اتصال به کیف اش هست.
کیف مخصوص و اورجینال اصلی این تبلت را که از نزدیک ببینید موقع بسته شدن و قرار گرفتن این تبلت داخلش به کمک این چیزهای گرد کاملا محکم در جای خودش داخل کیف اش قرار میگیره.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/4/26 ولتاژ : 5.3 ولت
جریان : 2.0 آمپر

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/4/20 اون سوراخ های کوچک در بالای گوشی، اونی که ریزتر هست و نزدیک به محل قرارگیری قلم Stylus قرار دارد مربوط به میکروفون گوشی هست. اگر دقت کنید دقیقا یکی هم به اندازه همون و مثل همون در پایین گوشی در کنار محل اتصال کابل USB شارژر هم قرار دارد. هر دو برای میکروفون هستند.
اون دومی در بالای گوشی هم که کمی بزرگتره مربوط به Infrared یا مادون قرمز. شبیه چیزی که در Remote Control کنترل از راه دور لوازم صوتی تصویری و تلویزیون وجود دارد.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/4/19 امیر برای انتخاب ات به نظر من، در ادامه مطلب قبلی احتمالا گوشی با صفحه نمایش 4 اینچی برای پدرتان مناسب تر باشد. فکر کنم همون galaxy core prime را در نظر بگیرید. چون اگرچه دوربین اون 5 مگاپیکسل هست و این LG G3 Stylus دوربین اش 13 مگاپیکسل اما هر دو پردازنده هایشان 4 هسته ای است. Core با توجه به قیمت اش اگر دوربین و اندازه صفحه نمایش کوچک یک گوشی موبایل عادی برایتان مهم نیست می تونه یک انتخاب باشد که با توجه به بودجه و سلیقه خودتان انتخاب کنید.
به نظر من گوشی های با صفحه نمایش 5 اینچ به بالا بیشتر مناسب قشر جوان هست که به عنوان حتی یک مینی تبلت هم ازش استفاده میکنند و بازی ها روی صفحه های بزرگتر لذت بخش تر هستند که عموما افراد میانسال و مسن اهل بازی و مطالعه متن و .... نیستند و نهایتا بیشترین نیازشان مکالمه تلفنی و اس ام اس و گوشی کوچکتر هست. باز هم به سلیقه خودتان هست.
در مورد تفاوت G3 S Dual که به عنوان LG beat می شناسندش با G3 Stylus تفاوتشان در دوربین و کیفیت صفحه نمایش هست. دوربین G3 Stylus هست 13 مگاپیکسل و دوربین Beat هست 8 مگاپیکسل. کیفیت صفحه نمایش و رنگها در Beat بیشتر از Stylus. ضمنا G3 Stylus یک قلم هم دارد که البته به نظر من زیاد کاربردی نیست.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/4/19 ممنون صادق جان. من هم لازم داشتم ال جی ام را که اندروید 5 هست روت کنم. شما راهنمایی کردید. میرم که ببینم موفق آمیز باشد من هم روت کنم. خیلی لازمه.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/4/18 به نظر من galaxy core را صرف نظر کنید.چون اصلا در رده این گوشی ها نیست و پایین تر هست. از بین دو گزینه باقیمانده من همین G3 Stylus را پیشنهاد می کنم. پردازنده چهار هسته ای. دو سیم کارت. اندازه صفحه نمایش 5 اینچی نسبتا مناسب اما احتمالا پدر شما صفحه نمایش کوچکتر در حد 4 و 4.5 اینچی را بیشتر بپسندد. گوشی را از نزدیک دستتون بگیرید و ببینید راحت اید یا نه. از لحاظ امکانات و قیمت من اگر جای شما بودم LG G3 Stylus را از بین این سه گزینه انتخاب می کردم.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/4/14 در مورد تفاوت مدل ها بقیه دوستان راهنمایی کنند.
در مورد دوربین که 8 مگاپیکسل هست و زوم اتوماتیک دارد. کیفیت تقریبا خوبه. توی نور و روز باشد خوب هست تقریبا به عنوان دوربین یک تبلت یا موبایل.
در مورد OTG هم شما می تونید با تهیه کابل مربوطه اش که به نام کابل OTG شناختا می شود و سر دیگه اش USB هست یک موس یا کیبورد یا فلش USB به این تبلت متصل نموده و استفاده کنید. بسیار کاربردی است خصوصا در مورد اتصال فلش درایوهای کوچک و دسترسی آسان و سریع به محتوا و فایل هایش.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/4/14 من به اندروید 5 آپدیت کردم اما با موضوعی که باتری زیر 5% برسه و خودش خاموش بشه تا به حال مواجه نشده ام.
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا