مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mahdi n
  • تاریخ عضویت : 1392/8/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

LG K8 LG K8

1395/6/21 واسه کسایی که واسشون مهمه باید بگم بنچمارک این گوشی واسه من خیلی مهم بود که نزذیک 22هزار شد که واسه همچین قیمتی فوق العادست یعنی بازی های دیتا دار رو خیلی روون اجرا میکنه!از همه مهم تر شارژ نگه داشتن این گوشیه که عالیه!در کل باید گفت ارزش خریدش عالیه

LG K8 LG K8

1395/6/21 نباید دستت رو به صفحه بزنی
بخاطر سیستم ناک کد اینجوریه

LG K8 LG K8

1395/6/21 نه جداست

Huawei Ascend G630 Huawei Ascend G630

1394/1/3 احتمالا" یا برنامه ایی داری که باهاش تداخل داره(مثل برنامه های عکاسی یا ویرایش عکس) یا تنظیمات دستکاری شده که به حالت اول کارخونه برش گردونی درست میشه!

Lenovo S850 Lenovo S850

1393/12/12 من از این گوشی با آنتوتو بنچ مارک تست گرقتم .حیرت زده شدم 18500 .آخه سی پیو های شرکت MTKخیلی ضعیفه و از یه 4 هسته ای با فرکانس1.3 همچین انتظاری نداشتم ولی این گوشی حسابش جداست. GPUش هم Mali 400 دو هسته ایی هست که واسه بازی های معمولی عالیه! حالا میرسیم به نقطه قوت این گوشی یعنی دوربین 13 مگاپیکسلی فوقالعاده ش که واقعآ عالی ظاهر شد و عکس های واقعا" شفاف و واضحی میگیره و درسته که در حد یه دوربین 13مگاپیکسلی پرچم دار نیست ولی از تمام گوشی های هم قیمت خودش بهتر کار کرده دوربین جلوش هم 5مگا پیکسل هست که عکس های سلفی با کیفیتی میگیره در ضمن کیفیت صفحه نمایش خیلی خوبه و رنگ ها رو واضح نشون میده .تنها نکته ایی که دلم رو زد فیلم برداریش بود که با این که با کیفیت Ful HDفیلم برداری میکنه ولی فرمت فیلم برداریش 3GP بود(دوستان اشتباه برداشت نکند فکر کنند این یعنی کیفیت فیلم برداری خوب نیست) نه منظورم اینه که خیلی بهتر بود فرمت فیلم برداریش MP4بود.در کل یه گوشی سبک . خوش دست و واقعا" شیک و خوش قیمت هست که ازرش خریدن رو داره!

Huawei Ascend G630 Huawei Ascend G630

1393/7/14 من الان تقریبا"20 روزه که این گوشی رو خریدم چون قبلش اکسپریا پی داشتم از یه سری قابلیت های این گوشی(G630 U10) خیلی خوشم آمد و از یه سری از نقص هاش خیلی بدم آمد.اولین چیزی که باید بگم اینه که شرکت هواوی خیلی عالی روی رابط کاربری خودش کار کرده به طوری که این گوشی در حالت عادی نیاز به هیچ نرم افزار بهینه ساز-تقویت حافظه-تقویت باتری-جلوگیری از تماس و اس ام اس های نا خاسته و ... خلاصه به هیچ نرم افزار دیگه ایی نیاز پیدا نمیکنید.درصورتی که باید برای گوشی قبلیم(اکسپریا پی)نرم افزار تقویت باتری -تقویت حافظه-تسک کیلر- یه سری نرم افزار دیگه برای جلوگیری از تماس و اس ام اس های نا خاسته-یه سری نرم افزار برای مانیتور کردن یا محدود کردن نرم افزار برای دسترسی به اینترنت (چه اینترنت وای فای-چه اینترنت سیمکارت)که خوشبختانه هواوی به صورت پیش فرض تمام این نرم افزار ها رو داره! که خیلی ازش خوشم آمد.دومین چیزی که خیلی باهاش حال کردم باتری قوی و صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن HD این گوشی بود.به طوری که اگه با گوشی قبلیم مقایسه کنم باید بگم این گوشی حدود 10 برابر بیشتر از گوشی قبلیم(اکسپریا پی)باتری نگه میداره تازه با توجه به صفحه نمایش بزرگتر و رزولوشن بیشتر از(اکسپریا پی).سومین چیزی که خوشم آمد سی پی یو 4هسته اسنپدراگون200 (Cortex A7) با فرکانس 1/2 گیگا هرتز+تراشه گرافیکی آدرنو 305+ 1گیگابایت رم بود که به راحتی قادر به اجرای روان بازی های HDهست در ضمن من با نرم افزار Moli Playerتمام فیلم های اچدی و فول اچدی (حتی با بیت ریت بالا) رو بدون کوچکترین مشکلی اجرا کردم .البته من نمیدونم چرا یه سری میگن این گوشی فیلم های فول اچدی رو ساپورت نمیکنه؟ گوشی من نسخه دوسیم کارت(G630 U10) هست که به صورت پیش فرض زبان فارسی رو پشتیبانی میکنه! این موضوع رو بگم که چند روز قبل از یکی از دوستام همین مدل دوسیم دقیقآ مثل هم بودن ولی اون شارژرش مثل سونی کوچیک بود و به طور پیش فرض از زبان فارسی پشتیبانی نمیکرد گرفت این ها رو گفتم شاید واسه همین باشه که با هم یه خورده با هم فرق دارند! ولی اون چیزی که خیلی ازش بدم آمد حافظه پایین برای نصب برنامه ها بود و این نقص که قابلیت انتقال برنامه از فون مموری به کارت حافظه رو نداره!برعکس(اکسپریا پی) و فقط با برنامه moborobo میشه برنامه رو به کارت حافظه انتقال داد (حداقل من فقط اینجوری تونستم برنامه هامو انتقال بدم) و یه چیز دیگه که اصلا" حال نکردم این بود که فیلم برداری این گوشی در نهایت دقت 720P HD با کیفیت نه چندان بالا و معمولی هست که واسه یه گوشی به این سخت افزار پایین به نظر میاد ولی کیفیت عکس های مطلوبی داره و در نور کافی عکس های قابل قبولی میگیره !گذشته از همه ی این ها ظاهر این گوشی عالیه و خیلی شیک هست و ضخامت کمی داره که به خوش دست شدن این گوشی کمک فراوانی کرده ولی تو این رنج قیمت واقعا" یک گزینه بیش از حد مناسب هست.فقط کاش هواوی یه مدل عین (دقیقا" همین)گوشی تولید کنه فقط این بار رم حداقل2گیگ داشته باشه- فیلم برداری حداقل فول اچدی-حداقل 8 گیگ فون مموری-و این بار از تمام سنسور هایی مثل قطب نمای دیجیتال-پروکسی میلیتی-ژیرسکوپ .... و حتی درگاه اینفرارد پشتیبانی کنه(مثل گلکسی اس4)که مسلما" اضافه کردن این همه سنسور و تجهیزات فقط قیمت رو بالا میبره!که هواوی هیچ وقت همچین کاری نمیکنه و هدفش همیشه این بوده که با حذف کوچکترین چیز هایی که فکرشو نمیکنیم (مثل تمام این سنسورها) قیمت رو به حداقل برسونه تا فروش بیشتری داشته باشه که سیاستش جواب هم داده!

Amazon Fire Phone Amazon Fire Phone

1393/4/5 یکی از قابلیت های جالب این گوشی اینه که اگه بخوای یه ویدیو رو تو گوشی ببینی ولی اسمش رو ندونی کافیه گوشی رو بگیری جلوی اون ویدیو یا یه عکس از اون ویدیو تا با سرچ کردن تو سایت مخصوص خودش اون ویدیو رو برات شناسایی و دانلود کنه ! همین قابلیت رو واسه آهنگ هم داره میکروفن های این گوشی قابلیت این رو داره تا برای دانلود هر آهنگی فقط کافیه یه خورده از اون آهنگ رو پخش کنی تا برات پیداش کنه و دانلودش کنه ! همچنین 4 تا دوربین جلو قابلیت این رو داره که از محیط پرسپکتیو تهیه کنه یا تصاویر 3 بعدی بگیره!
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا