مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حمیدرضا ش
  • تاریخ عضویت : 1392/8/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/7/6 سلام بله حواسم نبود اولش. نسخه منم گلوبال هست بهتره صبر کنم خیلی ها هم که کنجکاو بودن به نصبش یا گوشی قبول نکرده اپدیتو یا بریک شده ... فلش این رام ها برای افراد حرفه ای هست که راه برگشتش هم بلدن !

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/7/6 سلام ،عجیبه من این مشکلاتو تا حالا نداشتم مخصوصا مشکل وای فای که اشاره کردین روز اول کلی اطلاعات از گوشی قبلی و لپ تاپ با زاپایا انتقال دادم مشکلی نداشت و در مورد باتری مثال بگم حدود ۲۰دقیقه فیلم با کیفیت hd و نرم افزار mxplayer ببینی فقط 1درصد کم میکنه البته قبول دارم شارژ از ۱۰۰ تا حدود ۸۵ سریعتر خالی میشه ولی کمتر این همین مقدار هست برای گیم هم هر ۱ساعت گیم هایی مثل پابجی یا موبایل لجند حدود ۶درصد که راضی کنندس بنظرم . فکر نمیکنم این مشکلات مشترک باشه بین همه ولی خوب شرایط نصب بیش از حد نرم افزار های غیرضروری یا اونایی که در پس زمینه اجرا میشن هم باید در نظر گرفت یا اینکه حافظه پر باشه از عکس و فیلم که اسکنشون بار زیادی به سیستم اندروید وارد میکنه این هارو میشه چک کرد در قسمت باتری در حالت معمول بیشترین مصرف گوشی باید مربوط به اسکرین باشه در غیر اینصورت بهتره وایپ ا بزنید مشکلی هم برای گارانتی پیش نمیاد.

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/7/6 https://bigota.d.miui.com/V12.0.1.0.QJWTRXM/miui_CURTANATRGlobal_V12.0.1.0.QJWTRXM_e065476f16_10.0.zip

این رام که دیروز واسه این گوشی امد کسی نصب کرده ؟ کی این رام تو قسمت اپدیت میاد ؟

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/7/2 والا واسم من رم ۶ هست بیشتر اوقات ۳گیگ خالی دارم و حدود ۲۰گیگ هم از حافظه اشغال بود برای گوشی رم ۴هم باید همین مقادیر باشه .

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/6/31 سلام برای ما نیومده والا باگی هم داره ؟

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/6/31 سلام گوشی من پک چین هست هنوز این خاکو نگرفته خوشبختانه در مورد اپدیت هم بنظرم لازم بود یک سری باگ ها تو قسمت سیم کارت و وی پی ان و نور صفحه ... تا جایی که میدونم داشت که برطرف شده باگ دیگه هم بجز اینکه مجبور شدم ریست فکتوری کنم نداشته اگه باز دوباره مجبور به ریست بشم درجا میفروشمش . و در مورد سنگینی بطرز عجیبی سبکه واسم حتی در برابر گوشی قبلیم که وزن ۱۶۰گرم داشت این گوشی وزنش محسوس نیست چون بسیار خوش دسته ولی حتما از کاور ژله ای استفاده کنید چون خیلی راحت لیز میخوره از دست مرطوب

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/6/31 من یک تست geekbench گرفتم الان نتایج :
Single cpu: 569 ,Multi: 1776
Gpu compute: 1245
نتایج تست پردازنده از نوته ۸پرو بهتر بود حتی بطرز عجیبی نزدیک به اسنپ ۸۴۵ خودم کف کردم. ولی تست گرافیکی حدود ۵۰۰تا کمتر نوته ۸ نزدیک به a50 که از این چیپ اقتصادی کم مصرف انتظار میره. من فکر میکنم تا حدودی ابرو داری کرده باشه خخ.

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/6/31 سلام اینکه نوته ۸ پرو گوشی قدرتمندیه که همه قبول دارن بنچ مارکش هم بالاتره حتی نسبت به نسخه پرو و خیلی از گوشی ها رده بالا ... حتی در بین کاستومرز و برنامه نویس ها هم نوته ۸ طرفدار زیادی داره با اینکه گفته میشه سال اینده دیگه اپدیت نمیشه ولی بعید میدونم درست باشه .ولی این گوشی بنظر میاد یک استارت برای نسل اینده گوشی های شیا هست که توش اصلاحات زیاد و جنبه های اقتصادی هم در نظر گرفته شده . بنظر من برتری این گوشی در تست عملی با مقایسه کیفیت دوربین و عمر باتری محسوس تره

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/6/30 سلام گوشی من بعد یک هفته به مشکل خورد بسیار داغ میکرد حتی بدون کار خاصی اندروید سیستم هم کلی باتری مصرف میکرد سیپیو اورکلاک بود کلا بعد دو روز گوشی بالا نیومد مجبور شدم ریست فکتوری کنم که هرچی روی هاردش بود پاک کرد خیلی مواظب باشید چیزی که روی گوشی دارین بکاپ بگیرین حتما واسه من فقط دیتا گیم هدر رفت خوشبختانه که اونم یکم ازار دهنده بود دانلود دوبارش . خلاصه بعد ریست فکتوری گوشی مثل روز اول شد باتری هم یک تا دو روز کار میکنه ولی شاید مقداری اسیب دیده باشه . شک من به برنامه توربو گیم هست که اجازه اورکلاک به سیپیو میده بهتره استفاده نکنید یا ویروسی شده ..اگه کسی اطلاعات بیشتری داره بگه . یک مشکل هم با برنامه pcsuite داشتم این گوشی رو نمیشناسه اصلا یا میگه اپدیت کنید در حالیکه اپدیتی نیست برنامه کامپیوتر بنظر بسیار کاربردی باشه برای ریکاوری و بکاپ ،فلش ... در این‌مورد هم اگه دوستان اطلاعی دارن توضیح بدن . یک نکته دیگه این گوشی را در زمان شارژ روی سطح پشمی پتو ... نزارید مخصوصا که کاورم داشته باشه بشدت داغ میکنه در این مواقع و ممکنه اسیب بزنه . در کل امیدوارم تا اتمام گارانتی گوشی زنده بمونه زیر دست من خخخ

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1399/6/26 سلام من حدود ۱ماه ازین گوشی مدل ۱۲۸گیگ استفاده میکنم هیچ مشکلی نداشته کندی و افت باطری هم ندیدم . کسی میدونه یوای ۱۲ کی میاد واسش؟

Honor 7s Honor 7s

1397/10/13 بین این گوشی و xiaomi 6a کدوم بهتره؟

Lenovo A6000 Lenovo A6000

1395/9/7 دوستان بین این گوشی و htc 526g plus و honor 3c کدوم بهتره؟
باتریش و کارایش واسم خیلی مهمه

LG K4 LG K4

1395/9/7 *معایب:
1.تاچ ضعیف .خیلی سخت میشه بهش عادت کرد
2.چراق اعلان نداره
3.باتری در حد که گفته شده نیست
4.کیفیت صفحه نمایش پایین
5.ظاهر اندرویدش جالب نیست با اینکه اپدیت هست اصلا جلوه نداره
5.دوربین جلو افتضاحه ...
*مزیت ها:
1.قیمت مناسب
2.gpu
3.سبک
4.سرعت خوب
5.مناسب واسه مصرف عادی نه بیشتر...

Lenovo A5000 Lenovo A5000

1395/9/6 سایت toucholcd سر بزن
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا