مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : meskalamdug k
  • تاریخ عضویت : 1392/8/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Xiaomi Mi 10T Pro 5G Xiaomi Mi 10T Pro 5G

1400/6/16 متأسفانه نمیشه! با هیچ رام اوریجینالی شدنی نیست حتی هند.

Xiaomi Redmi Note 9 Pro 5G Xiaomi Redmi Note 9 Pro 5G

1400/1/11 نه قربونت الزاماً اینجوری نیست. من خودم رام گلوبال رو گوشی ردمی نوت 8 پرو و سامسونگ آ 8 2018 داشتم، برای فعال کردن ضبط مکالمات رام هند ریختم روشون که اتفاقاً برای شیائومیه وضعیت دانگرید هم بود و مثل قبل هییییچ مشکلی در هیچ زمینه‌ای ندارن. فقط ملاحظات جزئی هست، مثلا رام اون کشوری که میخواید بریزید ممکنه منوهای فارسی نداشته باشه که برای همه هم مهم نیست (البته رام هند شیائومی هم صفحه کلید و هم منوهای فارسی داره). جالبه بدونین بخاطر اهمیت بالای بازار هند، هم برای شیائومی هم سامسونگ، حسن شهرتشون بین کاربرای هندی خیلی خیلی مهمه و نمیان بخاطر چندتا باگ نرم افزاری فاتحه بخونن به این قضیه.

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1399/12/27 دوست عزیزم؛ مغازه‌دارا و شرکت‌های واردکننده شارژرش رو عوض نکردن، فابریکی همینجوریه و سیاست عجیب خود سامسونگ بوده و در همه جای دنیا با شارژر ۱۵ واتی عرضه شده. شارژر ۲۵ واتی اصل بین ۳۵۰ تا ۸۰۰ تومن! قیمت داره که به نظرم باید به قیمت تمام شده این گوشی اضافه کنیم.

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1399/12/23 دوست گلم، من خودم ندارم گوشی‌ رو ولی طبق چیزایی که خوندم رو ۱۲۰ هرتز خیلی مصرف میره بالا. طبیعیه که جوابگو بودن شارژ و باتری تابع خیلی چیزای دیگه هم هست مثلا سایر مصارف گوشی.

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1399/12/22 یک ذره اگر دوست داشتی و تونستی دو خط انگلیسی بخونی بجای این همه شلوغ بازی، آروم و منطقی برو یک کم بررسی کن بعد بیا به بقیه اطلاعات غلط بده. اتفاقا برعکس فرمایش شما مشکل تاچ صفحه نمایش برخلاف مشکل حرارت و باتری، در نسخه 5G بیشتر گزارش شده.

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1399/12/22 این گوشی که این چند روز اخیر ارائه شده برای فروش SM-G781B هست یا SM-G7810 ؟

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1399/12/21 دوست عزیز؛ نگفتم فست شارژ نیست، این گوشی شارژر همراهش ۱۵ واتیه و حداکثر با ۲۵ وات قابلیت شارژ داره یعنی اگر دلت خواست باید بری جدا پول بدی بخری. البته همین ۲۵ وات هم در مقایسه با فست شارژ ۳۳ یا ۵۵ شیائومی یک مقداری پایین‌تر حساب میشه که حالا می‌تونیم بگیم چندان مهم نیست. ضمنا لازم نیست حتما گوشی رو داشته باشی که، مطالعه از منابع اینترنتی معتبر هم می‌تونه اطلاعات خوبی به آدم بده نه؟ ضمنا بنده به شخصه مخالف هواداری هستم، هر تمجید یا انتقادی باید منطقی و بر پایه استدلال و شواهد درست باشه.

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1399/12/21 دوستان من خودم موندم تو خرید این گوشی. از همه لحاظ جذابه البته اگر شارژ کندش رو نادیده بگیریم. اما مشکلات تاچ، باتری و تا حدی
حرارت آدم رو دو به شک می‌کنه. تو sammobile که می‌دونین سایت معتبری هست این گوشی رو با فاجعه گالاسی نوت ۷ مقایسه کرده!

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1399/12/20 دوستان عزیز؛ مشکلات مربوط به این گوشی:
1- مشکل تاچ صفحه نمایش که ربطی به اگزینوس یا اسنپ دراگون بودن اون نداره. تا الان 4 آپدیت برای رفعش اومده و تا حدی مشکلات کم شده ولی بازم هست. نکته عجیب اینه که همه این مشکلات رو ندارن حتی بدون آپدیت و این نکته این شک رو بوجود آورده که مشکل ریشه سخت افزاری داشته باشه.
2 - مشکل حرارت زیاد عمدتاً در نسخه اگزینوس هست ولی نسخه اسنپ دراگون هم فارغ ازین مسئله نیست و اگر در حد چند دقیقه سرچ بفرمائید می‌بینین که تو فروم‌های معتبر خارجی این مسئله توسط مالکین مطرح شده.
3 - مشکل تخلیه سریع باتری که باز هم مثل مورد قبل در اگزینوس بیشتره ولی در اسنپ دراگون هم هست و اگر در حد چند دقیقه سرچ بفرمائید می‌بینین که تو فروم‌های معتبر خارجی این مسئله توسط مالکین مطرح شده. کما اینکه مشکل بحرانی نیست بخصوص که از زمان راه‌اندازی اولیه گوشی با گذشت چند روز مدیریت هوشمند باتری باعث میشه مصرف تا حدی تنظیم بشه. باز هم جای تعجب هست که در review انجام شده توسط سایت gsmarena که اعتبار بالایی داره Endurance rating معادل 110 ساعت برای این گوشی بدست اومده که عدد بسیار عالی هست و اینجا باز هم این شائبه بوجود میاد که شاید یک سری از گوشی‌های تولید شده این مدل مشکل سخت افزاری دارن.

علی‌رغم همه این اما و اگرها باید گفت این گوشی یک شاهکاره با قیمت عالی. حالا میل خودتونه که با طعم هیجان ریسک کنین. حداقل گوشی که بشه با این مقایسه‌ش کرد حداقل 4 میلیون تومن گرونتر از این قیمت داره.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1392/8/19 بله درسته، در نهایت همه می شکنن! مسئله اینه که کدوم زودتر و راحت تر میشکنه! شما تست های مشابهی که از لومیا 920 یا 5s یا HTC One تو اینترنت موجوده ببین و مقایسه کن. متاسفانه این سیاست الجی و سامسونگ برای ضعیف ساختن بدنه اسمارت فون ها "عمدی" و علاوه بر کاهش قیمت تمام شده برای گرم کردن بازار وسایل جانبی مثل قاب و کیف و بامپر و... هستش وگرنه قطعا خودشون می دونن بدنه گوشی هاشون استقوس نداره.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1392/8/17 متاسفانه نتیجه drop test گوشی اصلا خوب نبوده و صفحه با اینکه گوریلا گلاس 3 هست راحت شکسته. خیلی خورد تو ذوقم...
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا