مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ص
  • تاریخ عضویت : 1392/7/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Sony Xperia C4 Sony Xperia C4

1394/4/1 سلام
تو سایت amazon قیمت گوشی رو زده 379 دلار و تو سایت ebay زده 397 دلار
به نظرتون بیاد ایران چقدر میشه؟
با دلار 3000 تومنی حساب کنی دورو بر 1100000 در میادکه یکم گرونه.

GLX G4 NFC GLX G4 NFC

1392/7/30 با سلام خدمت دوست گرامی آقای jamal d
شما نوشتی که من و امثال من باید 1-2 ماه صبر کنیم تا یه گوشی بخریم.چرا؟
چون قیمت گوشی در کشور ما بالاست.چرا؟
چون فاصله نرخ بین دلار و ریال ایران زیاده.چرا؟
چون اقتصاد کشور ما ضعیفه.درست شد.
خوب حالا اگه شما و همه مردم از محصولات ایرانی که موجوده بخرین چه اتفاقی میفته؟
باعث می شه سرمایه تولید کننده داخلی زیاد بشه که در اون صورت هم تولید کننده میتونه کیفیت محصولاتش رو بالا ببره.این تازه یک بعد خیلی خیلی سادشه.
سرمایه داخل کشور میمونه،کارخونه های تولیدی راه میوفته،بیکاری کم می شه، تورم کاهش پیدا می کنه،اختلاف طبقاتی کم می شه و خلاصه این که کشور ما هم پیشرفت می کنه.
حالا شاید شما و خیلی از دوستای دیگه بگین کی میره این همه راه رو.
ولی باید بدونین که تنها راه پیشرفت و توسعه همینه.این که ما حی بگیم نه ما نمیتونیم و از این حرف ها به هیچ جا نمی رسیم.برید اون کشور هایی رو که تونستند ببینید.اونا ننشستن و نگاهشون به کشور های توسعه یافته دیگه نبوده.همین کشور ژاپن که بعد از جنگ جهانی دوم یه کشور جنگ زده با دو تا شهر اتمی خوره بود اگه مردمش می خاستن مثل خیلی از ماها بشینن و دست روی دست بزارن و خودشون رو به یک کشور مصرفی تبدیل کنن که به اینجا نمیرسیدن.همین کشور کره که من یادمه 10-12 سال پیش که گوشی های نوکیا و سونی اریکسون حرف اول رو میزدند گوشی سامسونگ تولید میکرد با چه کیفیت بدی.اما حالا چی.
از این طرف شما کشور های مصرفی رو ببین.مثل کشور های حوزه خلیج فارس.خدا وکیلی چی دارن به جز نفت وگاز.اگه نفت و گازشون تموم بشه چه بلایی سرشون میاد. اگه خود ما فقط چشم به نفت و گاز داشته باشیم تولیدی هم نداشته باشیم (طبق برداشتی از حرف شما که گفتید من به فکر خودم وخونوادمم و می خوام جنس با کیفیت خارجی بخرم) چه اتفاقی برای خود ما میفته.اصلا تا حالا به این فکر کردید.خوب حالا یک نفر اومده و داره گوشی تولید میکنه اگه ما هم حمایت کنیم مطمئن باشید تو صنعت موبایل پیشرفت خواهیم کرد.نه فقط در صنعت موبایل در همه صنایع اگه مردم پشت سر تولید کننده باشند همین اتفاق می افته.
پس چه زیبا فرمودند رهبر عزیزمون که ما باید درآمد خارجیمون رو از نفت به حد اقل برسونیم.
و این کار محقق نمی شه مگر با حمایت مردم از تولید کنندگان.
در آخر هم به خاطر زیادی نوشته ام از همه دوستان عذر خواهی میکنم.
یا علی

GLX G4 NFC GLX G4 NFC

1392/7/29 با سلام
از دوستانی که میگن گوشی های ایرانی به درد نمیخوره یا میگن با این قیمت یا یکم بیشتر میشه گوشی بهتری خرید خواهش میکنم پاراگراف زیر رو بخونند.

(( ما گفتیم تولید داخلی ، کار ایرانی ، سرمایه ایرانی ، این معناش این است که زرق و برق های نام های فرنگی چشم ها رو به خودش جلب نکنه. همه بدانند که این محصولی که دارند می خرند می تواند یک کارگر ایرانی را برخوردار کنه ، می تواند اورا محروم کنه و یک کارگر خارجی را برخوردار کنه. ما البته همه بشریت را دوست داریم اما خوب کارگر ایرانی دارد تلاش می کند برای سربلندی این کشور ، جزو مغتنم و عزیز پیکره این ملت است ، این را باید تایید کرد این را باید تقویت کرد، بعضی ها نمی فهمند این را ، درک نمی کنند ، یا براشون فرق نمی کنه نشانه تولید ایرانی و تولید خارجی یا حتی به عکس ، به جای این که دنبال نشانه تولید ایرانی بگردند دنبال نشانه های تولید خارجی می گردند ، این انحرافه ، همه مردم مخاطب این بیانند ، من تاکید می کنم ، اصرار می کنم ، از همه ملت ایران درخواست می کنم ، برید به سمت مصرف تولیدات داخلی ، این کار کوچکی نیست ، این کار کم اهمیتی نیست ، فلان وزارتخانه فلان سازمان فلان اداره وقتی می خواهد جنس داخلی خودش را تامین کند مطلقا باید از جنس خارجی استفاده نکند ، البته از این طرف هم از تولید کننده داخلی چه اون مدیر ، چه اون کارگر ، چه اون سرمایه گذار خواسته می شود و اصرار می شود که کار را تمیز ، درست و کامل ارایه بدهد. هر دوی اینها اشاره اسلام و دستور دین مقدس ماست. ))

مقام معظم رهبری
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا