مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : milad h
  • تاریخ عضویت : 1392/7/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Sony Xperia miro Sony Xperia miro

1395/3/25 یه نقطه هم در مورد میرو اینه که با برنامه های افزایش سرعت به دلیل پردازنده کم بازده خوبی نمیده حتی بهترین برنامه هاشون!! این برنامه ها در میرو فقط افزایش دقیقه ای سرعت را باعث می شوند و از ان طرف هم خود برنامه باعث درگیر کردن سی پی یو با برنامه (برنامه افزایش سرعت) می شود و همچنان وضع سرعت گوشی را خراب تر میکنند!!!

Sony Xperia miro Sony Xperia miro

1395/3/25 برای در اوردن میرو از حالت امن باید گوشی را خاموش کرده و سپس ولوم پایین را فشار داده و همین طور که ولوم را نگه داشته اید دکمه پاور را فشار دهید تا از این حالت خارج شود و همین عمل را برای رفتن دوباره به حالت امن میتوانید انجام دهید.

Sony Xperia miro Sony Xperia miro

1395/3/25 تنها چاره هنگ نکردن میرو نصب نکردن برنامه های سنگین است برنامه هایی مثل (idm-es file manager-adobe -و...)منسب این گوشی هستند و یک نقطه مهم در مورد هنگ کردن میرو این هست که اگر با اینترنت و مارکت ها سرو کار دارید باید بهتون بگم که دیگه به علت سنگین شدن برنامه google market یا همون اپ استور در اثر اپدیت های انجام داده و نصب کردن خودکار برنامه google service از طریق google market باعث هنگ کردن میرو به طور اساسی میشود .پیشنهاد من برای کسانی که هنوز میرو دارن اینه که با روت کردن میرو با برنامه vroot و نصب برنامه es file manager یا برنامه های مشابه اقدام به خذف google market و google service کرده و در صورت نیاز استفاده کردن از مارکت های دیگر میباشد. این تجربه من در طی استفاده میرو به عنوان پرچم دار سونی از ان زمان تا چند ماه قبل بوده است.

Sony Xperia miro Sony Xperia miro

1392/7/25 کسی می دونه چه چوری با usb می توان به اینترنت کامپیونر متصل شد؟
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا