مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رضا ن
  • تاریخ عضویت : 1392/7/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/10/24 باتری گوشی توسط کاربر قابل تعویض نیست.ولی در کل حتمن قابل تعویض هست.
به هیچ وجه بیش از حد داغ نمی کنه.داغ کردن برای سی پی یو 1.5 چهار هسته ای کاملن طبیعیه ولی اصلن اونقدری نیست که آزار دهنده باشه.
باید ببینید خودتون به چه امکاناتی احتیاج دارید.G700 دو سیم کارته،خوشدست تر از mate هست،تراکم پیکسلی بالاتری داره ولی در عوض سی پی یو و باتری Mate قوی تر هستش.مهمترین ویژگی Mate به نظر من صفحه ی بزرگ و باتری قویش هست.اگه خیلی اهل فیلم دیدن و بازی کردن نیستید و از اینکه گوشیتون زود باتری خالی کنه ناراحت نمیشید به نظر من G700 گزینه ی بهتریه.
ولی از طرف دیگه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری هیچ وقت از اطلاعات روی کاغذ گوشی مشخص نمیشه.باید گوشی برای یک مدتی فروخته بشه و کسایی که باهاش کار کردن در مورد مشکلاتش نظر بدن.مثلن وقتی P6 به بازار اومد همه می گفتند این رو دست Mate بلند میشه چون واقعن هم به لحاظ سخت افزاری و هم طراحی از Mate سرتر بود.ولی بعد از یک مدت ایراداتش رو شد و الان می بینیم که خیلی از P6 در مقایسه با مدل های دیگه استقبال نمیشه.
من حدود 4 ماه هست که Mate دارم و شاید باور نکنید که تا حالا یکبار هم هنگ کردن این گوشی رو ندیدم.تنها مشکلش به نظر من اندازه اش هست که وقتی میخواید تو خیابون باهاش حرف بزنید یه کم اذیت می کنه ولی من چون خودم گوشی بزرگ رو ترجیح میدادم برام مشکلی نیست.
موفق باشید.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/9/10 حتمن ببرید گارانتی.فکر نمی کنم مشکل از باتری باشه.
قاب پشت گوشی فکر نمی کنم باز بشه.چون طراحی جای سیم کارت و رم هم به نحوی هست که شما احتیاج به باز کردن قاب نداشته باشید.بهترین کار اینه که ببرید گارانتی.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/8/17 در ضمن صفحه نمایش نوت هم از میت کوچیکتره.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/8/17 کامنتی که برای آقای علیرضا نوشتم رو بخونید.
من در مورد گوشی های ال جی چون اطلاعات زیادی ندارم اظهار نظر نمی کنم.
ولی در مقایسه ی میت و نوت 2 خلاصه بخوام بگم،با توجه به چیزهایی که گفتید و اینکه برند براتون مهم نیست من میت رو پیشنهاد می کنم.نوت 2 با سی پی یو یه کم قوی تر،طراحی بهتر و چیپست معروف تر،و قابلیت NFC در کل گوشی بهتریه.ولی توجه داشته باشید که باطری ضعیف تری داره و به خاطر همین چند مورد حدود 300 هزار تومن از میت گرون تره.در ضمن نوت 2 سال 2012 معرفی شده و میت 2013.با توجه به ورود نوت 3 به بازار نوت 2 تا چند ماه آینده قاعدتن تولیدش متوقف میشه و شاید نوت 2 رو دیگه با گارانتی معتبر نتونید بخرید.
حالا دیگه بستگی به خودتون داره.باید ببینید نوت 2 ارزشش رو داره که 300 هزار تومن بیشتر هزینه کنید یا نه.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/8/17 من عکس گوشی خودم رو با نوت 2 مقایسه کردم.به نظرم نوت یک کم دوربین قوی تری داره.
صد در صد میت بهتر از مگا هستش.کامنت های قبلی رو بخونید.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/8/14 آقا Xperia z اصلن در رنج قیمت اون دو گوشی دیگه نیست.حدود 400 500 هزار تومن گرون تره.پس عملن نمیشه این سه تا رو با هم مقایسه کرد.اگه میخوای حدود 1600 هزینه کنی که به نظر من S4 بهترین گزینه است(با یه کم هزینه ی بیشتر).ولی اگه تو همین رنج 1200 میخوای،به نظر من بهترین گزینه Mate هستش.اگر ترجیح میدی گوشیت خیلی بزرگ نباشه و بتونی راحت باهاش صحبت کنی و تو جیبت راحت جا بشه P6 انتخاب بهتریه.به لحاظ سرعت و کیفیت Mate و P6 تقریبن در یک رنج هستند.p6 گوشی خوش دست تریه ولی با باتری ضعیف تر نسبت به Mate.در مورد هنگ نکردن باید بگم من خودم Mate دارم و از روزی که خریدم تا حالا یک بارم هنگ نکرده.حتا در مواقعی که همزمان سه چهار تا نرم افراز مختلف باز کرده بودم.
من اگه قرار باشه تو محدوده ی قیمت 1 میلیون تا 1200 پیشنهاد بدم:
1-Ascend Mate
2-Ascend P6
3-S4 mini(اگه فقط به کیفیت LCD اهمیت میدی و بزرگ بودنش برات مهم نیست.)
4-Xperia SP(اگه خیلی اهل بازی نیستی و برنامه سنگین اجرا نمی کنی و دوربین خوب هم جزو اولویت هات هست گزینه ی خوبیه.از معدود گوشی های سونی که باتری خوبی داره.)
موفق باشی.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/8/5 آقا از بین سه مدلی که گفتی به نظر من:
1-NOTE II
2-MATE
3-GALAXY S III
البته این رو هم در نظر بگیر که نوت 2 با میت چیزی حدود 200 300 هزار تومن اختلاف قیمت داره.باتری نوت نسبت به میت ضعیف تره ولی طراحی بهتری داره.در ضمن دوربین عکاسی نوت هم نسبت به میت کمی سر تره.ولی نه به اندازه ای که 300 هزار تومن گرون تر باشه.(NFC رو هم باید اضافه کنم که از نقاط قوت نوت 2 هستش.)
به نظر من اگه میتونی یه کم بیشتر هزینه کنی S4 بگیر.S3 رو هم همون طور که فربود گفت به خاطر قدیمی بودنش نسبت به مدل های دیگه و اینکه فکر کنم مایکروتل هم دیگه گارانتیش نمی کنه توصیه نمی کنم.
موفق باشی.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/8/5 بابک جان من اصلن متوجه منظورت نشدم.یعنی حتمن باید کسی مدیر عامل یک برند باشه که از اون برند دفاع کنه؟
یعنی چی دلمون برای پول هموطنامون بسوزه؟من وقتی خودم این گوشی رو خریدم و ازش راضی هستم خوب مسلمه که به بقیه هم توصیه اش می کنم.اگه راضی هم نبودم میومدم همین جا می گفتم این گوشی خوب نیست به بقیه هم توصیه می کردم نخرن.من اصلن متوجه نمیشم این حرف هایی که زدی چه ربطی به کامنت من داره.
در مورد تجهیزات مخابراتی هم که گفتی ربطی به موبایل نداره بازم تعجب می کنم که چطور میگی ربطی نداره.واسه خیلی از مردمی که گوشی موبایل تهیه می کنم آنتن دهی و دسترسی مناسب به اینترنت و وای فای و... مهمترین عامل به حساب میاد.همخونی موبایل های هواوی با تجهیزات مخابراتی ایران یکی از امتیازات این برند محسوب میشه.
در ضمن من از همه ی گوشی های هواوی دفاع نکردم.شاید در قیمت های دیگه گوشی های مثلن سامسونگ بهتر از هواوی باشه.من برای خرید گوشی خودم شاید حدود 3 ماه وقت گذاشتم و به هزار و یک مغازه سر زدم و روزی یکبار سایت های مختلف رو چک کردم تا به این نتیجه رسیدم که mate در این رنج قیمت مناسب ترین گوشی به حساب میاد.اگه دقت کنی تو کامنت های خودت هیچ عیبی از این گوشی ذکر نکردی.فقط گفتی کلاس نداره و آبروم رفت و اذیتم کرد.در مورد رابط کاربری هم نگفتی دقیقن چه مشکلی داره.صرفن تحت تاثیر نظر بقیه از گوشی خودت بدت اومده.
به هر حال من همچنان میگم نظر شما محترمه.آدم باید از وسیله ای که داره لذت ببره.حالا من یه سلیقه ای دارم شما یه سلیقه ی دیگه.هر کس باید بهترین انتخاب خودش رو بکنه.ولی اگه قرار به بحث فنی باشه دیگه جایی برای حرف زدن از سلیقه و کلاس داشتن و این حرف ها نیست.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/30 راستش من مثل شما فکر نمی کنم.این که دیگران چه حرفی در مورد گوشی من میزنن خیلی برام مهم نیست.مهم اینه که آدم بهترین محصول تو بازار رو با بهترین قیمت تهیه کنم.وگرنه هر کسی بلده دو میلیون و خورده ای با خودش ببره بازار موبایل و گرون ترین گوشی ممکن رو بخره.
در ضمن هوآوی یکی از قدیمی ترین برند ها در زمینه ی تجهیزات مخابراتی است و پیش بینی شده در سال آینده به رتبه ی دوم در فروش موبایل خواهد رسید و بالاتر از سامسونگ قرار خواهد گرفت.سامسونگ هم اوایل که گوشی تولید می کرد نه کلاس داشت نه اسم و رسم خاصی داشت.نوکیا و اپل اون موقع سروری می کردند.ولی الان می بینیم که سامسونگ در آسیا بازار رو کاملن قبضه کرده.این اتفاق در مورد هوآوی هم خواهد افتاد.
این نگاه تجمل گرایی و ساده انگارانه که آدم ها رو فقط در برند ماشین و موبایل و لوازم خونشون تعریف می کنه متاسفانه در کشور با بیش از حد رواج پیدا کرده.یکی از دوستان من به خاطر اینکه گوشی اپل داشته باشه،چیزی حدود یک میلیون تومن از این و اون قرض کرد،حقوق چند ماهش رو گذاشت و تازه مقداری از اساس خونه اش رو هم فروخت تا بتونه این گوشی رو بخره.
حالا به نظر شما کی بیشتر عقده اییه؟کسی که به خاطر داشتن اپل خودش رو اینجوری تو قرض و بدبختی میندازه یا کسی که به جیبش نگاه می کنه و بهترین انتخاب رو می کنه؟
البته نظر شما هم محترم هست.من هم نظر شخصی خودم رو گفتم.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/28 آقا چه توی وبگردی،چه تو بازی،من تا حالا مشکلی با سرعتش نداشتم.یکبار هم نشده هنگ کنه یا به صورت موقت کند بشه.
تو ذوق زدن هم که میگی کاملن سلیقه اییه.من خودم اصلن مشکلی با حرف زدن با این گوشی ندارم.اون دیگه بستگی به خودت داره.ولی در کل حمل و نقلش و همرا داشتن این گوشی به خاطر بزرگیش یه کم سخت تره.من هرجا میرم با خودم کیف می برم چون به هیچ وجه تو جیب جا نمیشه یا اگر هم بشه خیلی نمای بدی خواهد داشت توی جیب.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/27 آقا ممنون.مشکل حل شد.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/25 دوست عزیز در مورد نرم افزار هایی که گفتید من اطلاع ندارم که به چه صورت اجرا میشن.ولی در خصوص باتری و چیپست هواوی مطمئن باشید که هیچ گوشی ای در این رنج قیمت به پای mate نمی رسه.من دو روز پیش این گوشی رو خریدم.یک روز تموم دستم بود و در حال فیلم دیدن و بازی کردن بودم.باز 30% باطریش باقی مونده بود.
Wifi گوشی هم بسیار خوب عمل می کنه.من یک بار هم ندیدم که wifi قطع و وصل بشه.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/25 صدای اسپیکر نسبت به بقیه گوشی های تو این رنج قیمت یه کم پایین تره.ولی کیفیت و شفافیت صدا خیلی بالاست.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/24 سلام.
من دیروز این گوشی یا فبلت رو از بازار موبایل خریدم.خیلی راضی هستم.دوربین،باتری،سی پی یو و... در این رنج قیمت بی نظیره.این گوشی با این کیفیت و LCD هم قیمت S4 mini سامسونگ هست.
از دوستانی که این گوشی رو دارند یک سوال در مورد اتصال گوشی با کابل به PC داشتم.من Hisuite رو نصب کردم،ولی وقتی سرچ می کنه USB رو پیدا نمی کنه و در حال حاضر نمیتونم چیزی ار کامپیوتر به گوشی بریزم.اگه کسی از دوستان بتونه راهنمایی کنه ممنون میشم.
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا