مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رامین ر
  • تاریخ عضویت : 1392/7/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/11/28 سلام دوست عزیز
دوست عزیز من رنگ سورمه ای این گوشی رو خریداری کردم ولی الان بعد از حدود 3 هفته استفاده از این گوشی لازم میدونم بخشی از نظرات قبلی خودمو اصلاح کنم:
1- پس از آپدیت دستگاه در حال حاضر براحتی به بنجمراک بیش از 50000 دست یافتم. این مورد رو چندین بار امتحان کردم. (با استفاده از نرم افزار AnTuTu)
2- گوشی بسیار خوشدست است و بدلیل طراحی بسیار خوب آن علیرغم ابعاد بزرگ و وزن نسبتا زیادش کار با اون بسیار راحت است.
3- باز هم تاکید میکنم تجربه کار با آندروید 5 و این گوشی کاملا نظر شما رو در خصوص قدرت و کارآئی آندروئید تغییر میدهد.
4- در مورد تغییر رنگ صفحه به صورتی در نور کم، گوشی من هم این نقیصه رو داره ولی من هیچوقت تا زمانی که این نظرات رو نخونده بودم نیازی به کاهش نور صفحه نداشتم. در حالت اتوماتیک در هر شرایطی تصویر در بهترین شکل ممکن در اختیار شماست.
5- در مجموع از این گوشی بسیار بسیار راضیم.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/11/10 سلام دوستان
من دیروز این گوشی رو از شرکتی که خود را نماینده موتورولا در ایران معرفی میکند خریدم. در مورد این گوشی چند نکته توجه منو بخودش جلب کرد:
1- کیفیت ساخت گوشی بسیار خوب است.
2- کیفیت تصویر گوشی اگرچه بسیار خوب است ولی به پای Note 4 نمی رسد.
3- سیستم عامل آندروید 5 بسیار جذاب و روان کار میکنه و میتونه دید شما رو نسبت به کارکرد آندروید تغییر بده.
4- شارژ دهی گوشی ظاهرا مناسب است که البته با توجه به نو بودن گوشی و نرسیدن به حداکثر ظرفیت باتری به هنگام شارژ، فعلا قابل ارزیابی دقیق نمی باشد.
5- علی رغم تبلیغاتی که من در مورد این گوشی دیده بودم با نرم افزار AnTuTu نتونستم به بنچمارکی بیش از 37000 برسم. من انتظاری بیش از 40000 برای این گوشی داشتم.
6- علیرغم ابعاد بزرگ صفحه نمایش و بالطبع خود گوشی، بسیار خوشدست است و طراحی هوشمندانه اون مانع از اون میشه که وزن 180 گرمی اون رو احساس کنید.
اما بزرگترین ایراد این گوشی به نظر من کیفیت پلاستیک خاص استفاده شده در پشت اون هست که علیرغم نمود و ظاهر بسیار زیبا، اثر انگشت را به بدترین شکل ممکن نشون میده و باعث میشه بعد از یک تا دو ساعت استفاده به یکی از زشت ترین گوشیهای تبدیل بشه که حتی میتونید تصور کنید. این مشخصه بشدت نظر من رو در خصوص این گوشی تحت تاثیر قرار داده.

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1392/8/18 سلام
در بررسی های بعمل آمده توسط برخی سایت ها، ظاهرا Q10 از نظر باتری عملکرد بهتری نسبت به Z30 داشته است. من به نسبت استفاده زیادی از گوشی دارم و باتری Z30 حدودا برای من 48 ساعت دوام دارد

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1392/7/25 سلام مجید جان
من هم با شما موافقم.
دوستی دارم که میگه: "بنز سواری عبارت است از یک بیماری مسری که با یکبار نشستن پشت فرمون بنز به آن مبتلا میشید و بهیج عنوان هم قابل درمان نیست"
به نظر من این جمله قابل تعمیم به گوشیهای بلک بری هم هست!!!

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1392/7/25 دوست عزیزم رضا
همونطور که خودتون میدونید بلک بری بدلیل مرغوبیت کالا و خاص بودن برندش همیشه از گوشیهای معمول و تجاری مثل سامسونگ در Configuration مشابه گرونتره. این مسئله چیز عجیبی در عالم تجارت نیست کما اینکه در صنایع خودرو سازی هم یک خودروی لکسوس و یا اینفینیتی با آپشن هائی مشابه ویا حتی بالاتر از یک خودروی بنز یا بی ام و در همون کلاس معمولا ده تا پانزده درصد گرونترند.
اگرچه هر دوی گوشیهای اپتیماس G2 و نوت 3 گوشیهای بسیار قدرتمندی از نظر سخت افزاری هستند ولی باید قبول کنیم که هیچ کدوم از آنها مثل بلک بری خاص نیستند. ضمن اینکه بلک بری با سیستم عامل 10 خود قدرت گوشیهای خود را تا حد زیادی افزایش داده و امکان استفاده از بسیاری از نرم افزارهای روز دنیا را برای اونها بوجود آورده است.

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1392/7/25 سلام علی جان
من این گوشی رو در امارات به قیمت 2499 درهم خریدم.
بله این مشکل در تمامی گوشیهای BB10 رفع شده و در حال حاضر من از نرم افزار WE CHAT با استفاده از اینترنت همراه اول بخوبی استفاده میکنم.
باطری بسیار خوبی داره. بطوریکه برای من که تعداد تماس قابل توجهی در طول روز دارم حدود 48 ساعت دوام می آورد. من قبل از این بلک بری 9981 Porsche Design داشتم. باتری Z30 به مراتب عملکرد بهتری نسبت به 9981 داره. ضمن اینکه باتریهای بلک بری از تکنولوژی سود می برند که بسیار سریع شارژ می شوند.
فقط یک نکته بسیار مهم: دوستانی که این گوشی را از خارج از کشور خریداری میکنند لازم است حتما در همون کشور برای اولین بار این گوشی را راه اندازی کنند چون برای رجیستر کردن سیستم عامل نصب شده بر روی گوشی اتصال اینترنتی به سایت بلک بری لازم است که در حال حاضر این سایت به IP های ایران سرویس نمی دهد.

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1392/7/23 سلام دوستان
من این گوشی رو حدود دو هفته قبل از امارات خریداری کرده و دارم استفاده می کنم. به نظر من گوشی فوق العاده ایه. صفحه نمایش با وضوح بسیار عالی، عملکرد بسیار خوب سیستم عامل، رفع مشکلات نسخه های قبلی سیستم عامل بلک بری و طراحی بسیار شیک به نظر من از نقاط قوت این مدل هست.
از دوستان اگر سوالی در مورد این گوشی داره خوشحال میشم بتونم کمکش کنم.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا