-
معرفی Honor X8d با باتری حجیم 7,000mAh، نخستین اسمارتفون مجهز به تراشهSnapdragon 6s 4G Gen 2
-
بازتعریف کوالکام از ردههای پایین و میانی با تراشههای Snapdragon 6s 4G Gen 2 و Snapdragon 4 Gen 4
-
معرفی Oppo A6L – میانردهای مقاوم با Snapdragon 7 Gen 3 و باتری سیلیکون|کربنی 7,000 میلیآمپر ساعتی
-
میانرده Honor Magic8 Lite با باتری 7,500 میلیآمپر ساعتی و حفاظت IP69K چندان هم لایت نیست
-
معرفی Lava Play Max – پایینرده براق لاوا با Dimensity 7300 و اندروید خالص
-
نسخه آزمایشی One UI 8.5 سامسونگ: سادهسازی ایجاد و اشتراک محتوا، بهبود اتصال و افزایش امنیت
-
شیائومی Poco F8 Ultra در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
چجوری میتونم تنظیم کنم وقتی صفحه گوشی خاموش هست پیامک میاد یا تماس از دست رفته دارم بدون روشن کردن صفح نمایش ببینم ؟ چراغ نوتیف که نداره چه موقع شارژ شدن چه موقعی که پیام میاد. تو سامی داداشم وقتی صفحه لاک هست پیامی براش میاد اون بالا نشون میده .و برای افزایش شارژ دهی چه گزینه هایی رو خاموش کنم ؟ تازه خریدم اپدیت کردم هایپر 2 ریست فکتوری هم کردم .ممنون
ممنون
1- باتریش برای کارهای روزمره چقدر دوام میاره ؟بدون گیم و صرفا وب و شبکه های اجتماعی و ترید کردن
2- دوربین در حدی هست کار راه بنداز باشه ؟ عالی هم نبود خوبه
3- بین این و انر x9c کدوم بهتره ؟
سامسونگ کدوم گوشی در حد قیمت این گوشی همراه با قاب و شارژر؟
ممنون
رنگ زرد -مشکی پشتش چرمه یا پلاستیک هست طرح دار هست ؟ من میخواستم بگیرم گفتم بپرسم چرمی باشه خوب نیست بعدا پوست پوست میشه .بنظرتون رنگ خوبش کدومه برای چند سال ؟
ممنون
پوکو x6 پرو
پوکو x7 پرو
not 13 pro پلاس
not 14 pro پلاس
14t
انر x9b
انر x9c
ممنون
1- 11lite 5g ne
2- not 11 pro +
3- not 11 e pro ( این بخاطر داشتن جک صوتی و پشتیبانی کارت حافظه )
4- poco f3
موفق باشید
موفق باشید
موفق و شاد باشید.
pocophone
زیرش نوشته
by xiaomi
بعد این نوشته است
........Made in China Model
بعد زیرش اینو نوشته
.........Xiaomi Corp
رام گلوبال خریدم رو جعبه اش هم بود.
موفق باشید.
ممنون
service.global
Fri, Nov 1, 4:32 PM (5 days ago)
to me
Hi,
Thank you for contacting Xiaomi Customer Support. I am Kirti and sorry to know that you are facing the touch issue with your device.
Please follow the below mentioned steps to get the issue resolved:
Please reboot the phone once to check if it helps. If options on the screen cannot be selected, perform a hard reboot by long pressing the power button for a few seconds until it reboots.
1. Check if the phone has any tempered glass or screen protector. Advise to remove it and see if the touchscreen is working.
2. Do not operate the device using any gloves, a display will be non-responsive in such cases.
3. If hands are wet, the touch screen will be non-responsive.
4. Certain non-Xiaomi chargers/cables when connected can make the screen non-responsive or frozen due to current leak. This can also happen when the wall socket has not been grounded properly. Check if this problem is observed only when charger/cable is connected. If this is the case, kindly charge using a Xiaomi original charger & cable &/or on a different wall socket.
5. Perform hardware test after step 4 and check if the test is successful.
If the issue persists, perform the hardware test:
1. Dial *#*#6484#*#*
2. Select "Single Item Test" (if the option is there)
3. Select "LCD/ Display" option
4. Follow the test by choosing appropriate options
If the issue persists, kindly perform the factory reset on your device:
With Android 6.0 and above, the local backup stored in the device will also be erased after a factory reset. To avoid loss of data, please save the contents of the backup onto an external storage device( Laptop, PC or USB storage).
Sign Out from your Mi Account:-
1. Go to Settings
2. Select Mi Account
3. Then confirm to Sign Out
Create a Backup:-
1. Go to Settings
2. Select Additional Settings
3. Select Backup and Reset
4. Select Local Backups
5. Select Backup
6. Select Accounts and Contacts & Deselect System
7. Then select Backup so that a Backup file could be created
For Finding Backup File:-
1. Go to Internal Storage
2. Select MIUI
3. Select Backup
4. Select All Backup
(Note:- Please save the Backup file on your PC/ Laptop, so that your important data would be prevented)
Factory Data Reset:-
1. Go to Settings
2. Select Additional Settings
3. Select Backup and Reset
4. Tap on Factory Data Reset
I hope the above troubleshooting steps resolve the display issue. However, if the issue persists would request you to coordinate with the point of purchase for further assistance.
For any further queries, feel free to contact us.
Regards,
Kirti
Xiaomi Customer Support