مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hamed c
  • تاریخ عضویت : 1392/7/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Huawei Y560 Huawei Y560

1395/1/29 از کجا این قیمت گرفتی داداش؟ می خوام بگیرم

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1395/1/28 اون زردی به این خاطره که رنگمایه سرد صفحه نمایش برای چشم ضرر داره و بخصوص در شب اگر با گوشی مطالعه می کنید بهتره دمای رنگی صفحه نمایش متمایل به رنگ های زرد باشه. چند وقت پیش هم سازمان بهداشت و سلامت جهانی به تولید کننده های گوشی هشدار داد که فکری به حال صفحه نمایش هاشون بکنند و فقط به چشم نواز بودن تصاویر فکر نکنند. الان معمولا گوشی ها در تنظیماتشون گزینهای برای تغییر دمای رنگ صفحه نمایش دارند مثلا گوشی من asus هست داره. برای کامپیوتر هم نرم افزارهایی هست که نصب می کنی و بر اساس ساعت منطقه زمانی که درش هستی زمان غروب و طلوع آفتاب رو تشخیص می دن و موقعی که هوا داره تاریک می شه کم کم صفحه نمایش رو زرد می کنند و موقع صبح شدن بالعکس.

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1394/8/27 اندروید ۶ برای جی ۷ هم با تاخیر قطعا میاد. انتقال به اس دی هم با اپ های مختلف ممکنه

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1394/8/27 شاید ویروس گرفته. برنامه cleanmaster رو نصب کنید هم آنتی چیروس داره هم برنامه هاییکه گوشی رو کند می کنن شناسایی می کنه و کلی قابلیت های دیگه برای بهینه کردن عملکرد گوشی داره.
کند شدن گوشی خیلی ضدحاله و من خودم ازین اتفاق متنفرم

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1394/8/27 من گوشی J7 رو پیشنهاد می کنم. اول بخاطر اینکه برند سامسونگ از نظر من و اکثر اهل فن از هر دو برند هواوی و سونی خیلی سرتره. من از هر سه برند چند مدل داشتم یا کار کردم. گوشی های سونی بنظرم از هواوی هم بدترن. قیمتاشون به نصبت به صرفه نیست، رابط کاربری تکراری و خسته کننده ای دارن و تو مدل هاییکه من داشتم همه بعد از مدتی خیلی کند میشن و آنتن وای فای هم خیلی ضعیف میشه.
گوشی جی ۷ الان محبوب ترین گوشی دنیاس (تو سایت gsmarena می تونید چک کنید) و این امر قطعا بی دلیل نیست. صفحه نمایشش عالیه (حتما مدل ۴جی بگیرید چون مدل ۳جی صفحه اش تی اف تیه). به نظرم صفحه نمایش این گوشی که فقط روی گوشی های گرون قیمتش استفاده می کنه و اختراع و مختص خود سامسونگ هست، طبق مقایسه هایی که کردم از نظر غنای رنگی، کنتراست، زاویه دید و بازسازی رنگ مشکی، بالاترین کیفیت رو در بین تمام گوشی ها داره.، باطریش فوق العاده اس. بازم طبق سایت gsmarena تو گوشی های هم رده بهترین کارکرد باطری رو داره و با توجه به صفحه بزرگ پنج و نیم اینچیش، با هر شارژ، ۱۳:۳۰ ساعت ویدیو پخش میکنه! از نظر سخت افزار اوله و سنگین ترین بازی ها رو بدون هیچ مشکلی به راحتی اجرا می کنه (می تونید ریویو ها رو در یوتیوب ببینید). با توجه به سایز صفحه برای مطالعه هم عالیه. منم با گوشی زیاد مطالعه می کنم و سایز ۵.۵رو ایده آل می دونم. فقط یه اپ به نام Twilight بعدا نصب کنید که شبا موقع مطالعه چشما و مغزتون اذیت نشه! ( این مورد برای همه گوشی ها توصیه میشه). دوربینش خیلی خوبه، اما تو این رنج دوربین های بهتری هم هستن. اما دوربین جلوش فلش داره که کمتر گوشی اینو داره و برای سلفی و مکالمه ویدیویی ایده آله. زیبایی هم که سلیقه ایه، به نظر من گوشی زیباییه بخصوص رنگ طلاییش.
نکته آخر اینکه گرون نخرید. این گوشی خیلی نوسان قیمت داره. الان تو اینترنت یه سایت هست مدل ۴جی رو ۷۶۰ میده. ولی حتما ۴جی بگیرید مدل ۳جی از خیلی چیزاش زدن و کیفیت اصلی رو نداره

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/7/22 ممنون.
من سامسونگ wave 525 دارم، دوربین 3.2 داره. مقایسه کردم کیفیت خیلی بهتری نسبت به اسکای داشت. به نظرم دوربین اسکای دومگاپیکسل هست، کیفیت در حد مثلا دوربین k550 سونی اریکسون که قدیما داشتم.

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/7/22 امروز با نمایندگی اصفهان تماس گرفتم فقط مشکی داشتن
اگه تو اصفهان سفید با قیمت 400 سراغ دارید لطفا بگید
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا