مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شهرام K
  • تاریخ عضویت : 1392/7/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Honor 5X Honor 5X

1397/1/31 سلام دوست ارجمند
ضمن سپاس از اینکه تجربه خود را در اختیار سایر دوستان قرار دادید
از آنجا که برخلاف روش فعال سازی او تی جی در بیلد 310 که فایل های لازم برای انجام کار ، حجم خیلی کمی داشتند ، حجم فایلهای ارسالی شما خیلی بالا و در حد یک فرمور کامل است سوالی برایم پیش آمد :
برای انجام روشی که توضیح دادید ، آیا گوشی باید قبلا آپدیت شده و درحال حاضر و قبل از شروع کار ، در بیلد 321 باشد ، یا اینکه روش توضیحی شما خودش شامل آپدیت به بیلد 321 نیز هست و مثلا میتوان آن را روی گوشی ای که اکنون در بیلد 310 هست اجرا کرد ؟

با سپاس مجدد

Honor 5X Honor 5X

1395/8/19 سلام جناب میثم
ضمن سپاس از راهنمائی ها و مطالب ارزشمند شما ، در مورد افزودن قابلیت otg به این گوشی از طریق عملیاتی که مستلزم روت بودن گوشی هست ، دو سوال داشتم که اگر پاسخ بدهید ممنون میشوم :
1- آیا نمیشود پس از انجام این کار به روشی که شما زحمت توضیحش را کشیدید ، مجددا گوشی را آنروت کنیم تا با ابطال گارانتی و/یا عدم امکان دریافت آپدیتهای آنلاین روبرو نشویم ؟ و آیا اگر پس از روت کردن و افزودن قابلیت otg گوشی را مجددا آنروت کنیم ، خاصیت otg باقی میماند ؟ یا از بین میرود و باقی ماندن آن الزاما منوط به روت باقی ماندن گوشی است ؟
2- اصولا وقتی این گوشی ( و خیلی موارد مشابه آن ) از نظر سخت افزاری قایلیت otg را بصورت بالقوه دارد و صرفا با یک اصلاح نرم افزاری ، این قابلیت ارزشمند به آن افزوده و فعال میشود ، چه دلیلی دارد که کارخانه سازنده از ابتدا این قابلیت را که امتیاز و مشوق خوبی برای انتخاب این گوشی از سوی خریداران است ، مخفی و غیر فعال باقی میگذارد !!؟ چون بنظرم واقعا رفتار عجیبی است و اصلا نتوانستم توجیه منطقی برای آن پیدا کنم
به هرحال ضمن سپاس مجدد از زحمات شما ، منتظر پاسختان هستم
با احترام فراوان

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1393/3/5 یک اشکال بسیار عجیب و مسخره
سلام دوستان
گوشی من مدل 802w ساخت تایوان با حافظه درونی 32Gb با گارانتی رسمی مایکروتل است که حدود یکماه قبل خریدمش.
از ابتدا آندروئید ۴.۲.۲ داشت با مشخصات زیر :
Android Version : 4.2.2
Software Number : 2.41.402.3
HTC SDK API no : 5.34
بعد از آپدیت OTA از طریق Software updates خود گوشی و دانلود فایلی حدود ۸۵۰ مگابایت، آندروئید گوشی به ۴.۴.۲ ارتقا یافت با مشخصات زیر:
Android Version : 4.4.2
Software Number : 4.21.402.5
HTC SDK API no : 5.69
حالا بطرز عجیبی به هیچ عنوان و با هیچ فایل منیجری نمیتوانم فایلی را از حافظه درونی گوشی به مموری کارت منتقل کنم( چه بصورت کپی و چه بصورت کات ) و حتی درداخل خود مموری کارت هم نمیتوانم هیچ فایلی را به قسمت دیگری از مموری کارت ، کپی یا کات کنم یا اساسا حذف کنم !!!. هم با ES File Explorer امتحان کردم و هم با Astro File Manager در صورتی که قبلش اصلا چنین مشکلی نداشتم !!!
جالبه که در داخل حافظه درونی گوشی یا از مموری کارت به حافظه درونی گوشی هیچ مشکلی نیست اما برعکسش به هیچ عنوان امکانپذیر نمیباشد !!
مموری کارت من 32Gb کلاس ۱۰ ترنسند است که با لپتاپ تستش کردم و هیچ مشکلی ندارد و براحتی میتوان فایلهای روی آنرا کپی ٬ جابجا یا حذف کرد و از معیوب نبودن آن کاملا مطمئنم. حتی محض امتحان ، یک مموری 8Gb کلاس ۱۰ کاملا نو را هم گذاشتم و امتحان کردم و بازهم همین مشکل وجودداشت . دوبار هم گوشی را بطور کامل و از داخل بخش تنظیمات، فکتوری ریست کردم ( بقیمت از دست دادن همه پیامک هایم ) اما بازهم مشکل حل نشد. تمام بخش Setting گوشی را هم جستجو کردم که شاید گزینه ای مبنی بر محافظت مموری کارت از نوشتن یا حذف فایلها وجود داشته باشد وفعال شده باشد ، که چنین چیزی وجود نداشت.
حالا بنظر شما مشکل از کجاست وراه حلش چیست ؟
آیا کسی از دوستان تابحال به چنین مشکلی برخورد کرده است ؟

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1393/2/19 توضیحات کامل و جامع را قبلا در همینجا داده ام که اگر بگردید ٬ درلابلای صفحات همین بخش پیدا خواهید کرد.
خلاصه اش اینکه با استفاده از برنامه GLtoSD دیتای تمام بازیها و برنامه های فوق را روی کارت حافظه نصب کرده ام ( و البته برای استفاده از آن برنامه لازم است که گوشی خود را روت کنید ) و شاید جالب باشد بدانید که اکنون علیرغم نصب همزمان تمام آن بازیهای سنگین بهمراه بیش از یک دوجین بازی و برنامه معمولی دیگر ٬ هنوز فقط کمتر از ۷۰۰ مگ از حافظه درونی گوشی اشغال شده و بیش از ۱/۱ گیگ آن همچنان آزاد و خالی است !!

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1393/2/13 سلام
مجددا برای اطلاع و رفع ابهام دوستان عزیز تاکید میکنم که این گوشی در اجرای هیچیک از بازیهای HD کم نمی آورد و بدون کوچکترین مشکلی همه آنها را خیلی راحت و روان و بدون هرگونه لگ اجرا میکند
من خودم این گوشی را بیش از ۹ ماه است که دارم و تمام بازیهای زیر همین الان بصورت همزمان روی آن نصب است و براحتی اجرا میشوند:
Asphalt 8
Asphalt 7
Asphalt 6
Asphalt 5
Real Racing 3
Real Racing 2
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Hot Pursuit
Need for Speed Shift
GT Racing Motor Academy
Ducati Challenge
Front Line Commando
Aralon HD
Field Runners 2
Train Crisis HD
Sega Sonic All Star Racing
متذکر میشوم که مثلا بازیهای Asphalt 8 یا Asphalt 7 یا NFS Most Wanted یا Real Racing 2 یا Real Racing 3 هرکدام دارای دیتائی به حجم نزدیک به ۲ گیگ میباشند و مجموع حجم دیتای مربوط به بازیهای نامبرده در بالا که همگی باهم بصورت همزمان روی گوشی من نصب میباشند بیش از یازده گیگابایت میباشد !!!
اینرا گفتم که دیگر کوچکترین شک و تردیدی نسبت به توانائی های این گوشی واقعا قدرتمند و عالی نداشته باشید.

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/7/23 سلام دوست عزیز
همین الان ( عصر سه شنبه 23 مهر ) در شهر مشهد کنترل کردم ، هم با ADSL پارس آنلاین و هم با وایمکس مبین نت هیچ مشکلی برای دانلود وجود ندارد و نیازی هم به قند شکن نیست.
این آدرس صفحه حاوی تمام فرم ور های رسمی گوشی P715 (و نیز سایر گوشی های LG ) :
http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=21
اینهم لینک مستقیم نسخه 10g CIS برای P715 که با دانلود منیجر ها هم بخوبی کار میکند :
http://csmgdl.lgmobile.com/dn/downloader.dev?fileKey=FW296486573210987654321/V10G_00.kdz
دانلود و نصب نموده و لذتش را ببرید.

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/7/23 در پاسخ به دوستمان جناب روزبه و جناب مهراد
بله چنانچه مایل به نصب چندین برنامه و بازیهای HD با دیتای حجیم بصورت همزمان هستید ، راهی جز روت کردن گوشی و استفاده از برنامه هائی مانند GL to SD ندارید ، اما اگر به برنامه ها و بازیهای ساده و تک فایل قانع هستید این گوشی با همین حافظه موجود ( و بخصوص الان که خاصیت Move to SD هم - البته با توضیحی که در پستهای قبلی گفتم- به آن اضافه شده ) بخوبی و بی هیچ مشکلی نیازتان را برآورده میکند.
البته لازمست تاکید کنم که این عیب ( نیازبه روت شدن برای نصب چندین برنامه حجیم) مختص به مدل P715 یا گوشیهای LG نیست بلکه یک عیب عمومی است که در تمام گوشیهای آندروئید سری جدید در تمام برند ها وجود دارد و نقصی از خود سیستم عامل آندروئید است که معلوم نیست چرا نه گوگل و نه سایر کمپانیهای صاحب نام که اینهمه حک و اصلاح در آندروئید انجام میدهند و پوسته ها و رابط کاربری ویژه خودشان را به آن می افزایند ، هیچ تلاشی در رفع این عیب بزرگ نمیکنند و این در حالی است که مثلا برند کوچکی چون Axtrom با افزودن یک آپشن کوچک ، این عیب را در تبلتهای خود بطورکامل برطرف کرده است بطوری که در بخش تنظیمات ، از همان ابتدا میتوانید تعیین کنید که حافظه مورد استفاده برای نصب اپلیکیشن ها ، حافظه درونی تبلت باشد یا مموری کارت اکسترنال ، و من تمام بازیهای نامبرده شده در پست قبلی را با آن دیتای کلی بیش از ۱۰ گیگ ، روی تبلت ۸ گیگی اکستروم خودم ( مدل Axpad V1 ) نصب کرده ام بدون آنکه نیازی به روت کردن آن باشد و همه آن بازیها و دیتایشان هم روی مموری کارت خارجی قرار دارند و حافظه درونی گوشی کاملا خالی و دست نخورده و آماده استفاده های دیگر مثل ریختن فیلم و موسیقی و عکس میباشد !!
اما اگر همین مجموعه را بخواهیم روی گوشی سامسونگ Galaxy S4 شانزده گیگی (با ۸ گیگ حافظه در دسترس کاربر ) یا گوشی سونی Xperia SP هشت گیگی (با ۴ گیگ حافظه در دسترس) یا گوشیهای LG نسل دوم مثل L3 II یا L5 II یا L7 II چهار گیگی یا سامسونگ Galaxy S Duos چهارگیگی (همگی با کمتر از ۲گیگ حافطه در دسترس) نصب کنیم جز از طریق روت کردن آنها امکانپذیر نیست.
ضمنا همانطور که دوستان هم گفتند ، روت کردن ، گارانتی گوشی را باطل میکند که اگرچه امری غیر منطقی است ( بخصوص با این نقصی که نیاز به روت کردن را الزامی نموده است ) اما بهرحال وجود دارد و در تماس تلفنی مستقیمی که با مرکز خدمات ال جی گرفتم آنها هم تاکید کردند که چنین رویه ای دارند .
منتها اگر شرایط گوشی شما قبل از ارسال به مرکز خدمات بگونه ای باشد که بتوانید رام رسمی و فابریک خود گوشی ( یعنی همین نسخه 10f خاورمیانه ) را مجددا روی آن نصب کنید ، گوشی از حالت روت خارج و گارانتی تان مجددا احیاء میشود و دیگر بهانه ای برای نپذیرفتن گوشی وجود نخواهد داشت.
پیروز باشید

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/7/22 در حال حاضر من جدیدترین رام رسمی ( نسخه 10g CIS ) را روی گوشی خود نصب و آن را روت کرده ام و بکمک برنامه GL to SD بیش از 14 بازی HD و برنامه حجیم را بصورت همزمان با مجموع کلی بیش از 10 گیگ دیتا ( که همه اش هم روی مموری کارت خارجی قرار دارد ) بروی گوشی خود نصب کرده و براحتی از آنها استفاده میکنم . اینهم لیست برنامه ها :
Asphalt 5 Samsung (v3.0.3) - Data 80 MB
Asphalt 6 Adrenaline (v3.0.9) - Data 0.89 GB
Asphalt 7 Heat (v1.0.0) - Data 1.36 GB
Asphalt 8 Airborne (v1.0.0) - Data 1.49 GB
Real Racing 2 (v1.11.02) - Data 1.07 GB
Real Racing 3 (v1.1.5) - Data 1.09 GB
Need for Speed Shift (v1.0.70) - Data 97 MB
Need for Speed Shift (v1.0.74) - Data 82 MB
Need for Speed Most Wanted (v1.0.28) - Data 1.82 GB
GT Racing Motor Academy HD (v3.1.1) - Data 145 MB
Ducati Challenge (v1.0.7) - Data 0.44 GB
Sygic (Offline GPS Navigation) (v11.2.6) + plenty of Maps - Data 1.95 GB
Sonic Racing - Data 0.42 GB
FieldRunner 2 - Data 0.29 GB
ضمنا توجه داشته باشید که این گوشی ، همه این بازیهای سنگین را براحتی و بدون کوچکترین مشکلی اجرا میکند. واقعا فوق العاده است .
اسکرین شات های گوشی ام را میتوانید در همان سایت "آند - روئید دات آی آر" ببینید

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/7/22 بنابراین توجه داشته باشید که این خاصیت Move to SD هیچ کمکی به نصب بازیهای HD با دیتا های سنگین و حجیم نمیکند و برای این امر ، تنها راه چاره اینست که از برنامه هائی که دیتای اپلیکیشن ها را به مموری کارت ( یعنی extSDScard ) منتقل میکنند و بهترینشان برنامه GL to SD است استفاده کنید که همه این برنامه ها هم تنها در صورتی که گوشی تان روت شده باشد قابل استفاده اند.
برای روت گوشی هم هیچ نیازی به دانلود و نصب آن رام از پیش روت شده روسی نسخه 10d ندارید و میتوانید آخرین رام رسمی منطقه CIS ( یعنی همان روسیه و اقمارش ) را که الان به نسخه 10g رسیده - و یک قدم هم جلوتر از رام منطقه خاورمیانه میباشد که هنوز 10f است - دانلود و نصب نموده و خودتان براحتی و در سه صوت آن را روت کنید و البته خاصیت Move to SD در این رام هم وجود دارد. منتها چون رام CIS ، زبان فارسی برای منوها ندارد ،باید از منوهای فارسی صرفنظر کنید اما کیبورد فارسی و کارکد درست با زبان فارسی بر سرجای خود برقرار است.
برای توضیحات بیشتر به سایت " آند - روئید دات آی آر" به بخش گوشی های LG بروید ، همه چیز را آنجا بطور کامل توضیح داده ام .
اگر هم انگلیسی تان خوب است میتوانید توضیحات بنده را در آدرس زیر بخوانید :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2284822&page=20
پیروز باشید.

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/7/22 سلام دوستان
در مورد انتقال برنامه ها به کارت حافظه ، به نکته مهم زیر توجه بفرمائید :
1- در این گوشی ( و بطور کلی گوشی های آندروئید سری جدید که حافظه 4 یا 8 یا 16 گیگ دارند و امکان استفاده از مموری کارت هم دارند ، آنچه که سیستم عامل گوشی بعنوان Internal Memory میشناسد همان RAM است و آنچه بعنوان SDcard میشناسد در حقیقت آن بخشی از حافظه 4 یا 8 یا 16 خود گوشی است که در دسترس کاربر میباشد ( یعنی مثلا همین 1.7 گیگ از 4 گیگ گوشی P715 ) و در سیستم عامل به مموری کارت تحت عنوان external SD یا extSDcard اشاره میشود. بنابراین حتی وقتی که فرم ور گوشی تان خاصیت Move to SD پیدا کند ( مثلا با ارتقاء به نسخه 10f خاورمیانه ) با انجام این کار ، اپلیکیشین از RAM به حافظه درونی منتقل میشود نه به مموری کارت ، برای امتحان این قضیه میتوانید یک اپلیکیشن را به همین طریق Move to SD کنید و بعد کارت حافظه را از گوشی خارج کنید و خواهید دید که در کمال تعجب آن اپلیکیشن همچنان بخوبی اجرا میشود و این نشان میدهد که چیزی به مموری کارت منتقل نشده بوده که حالا غیاب مموری کارت مانع از اجرای اپلیکیشن شود. بنابر این برخلاف انتظار و استنباط غلط بعضی از دوستان ، این خاصیت Move to SD هیچ درد بزرگی را درمان نمیکند. مثلا شما اگر بازی NFS SHIFT 1.0.7 را روی گوشی نصب کنید ، فایل اصلی بازی به حجم 1.9 مگ روی گوشی (در قسمت RAM ) نصب میشود و دیتائی که دانلود میکنید به حجم 97.5 مگ روی SDcard (یعنی همان حافظه درونی گوشی و نه موری کارت ) قرار میگیرد. حالا اگر از خاصیت Move to SD روی این برنامه استفاده کنید درحقیقت آن 1.9 مگ فایل اصلی بازی از RAM به SDcard ( که بازهم تاکید میکنم یعنی حافظه درونی نه مموری کارت ) منتقل میشود و اگر کارت حافظه را خارج کنید خواهید دید که بازی بخوبی اجرا میشود. بنابر این وجود این خاصیت فقط بدرد کسانی میخورد که بازیها و اپلیکیشن های کوچک و تک فایل ( بدون دیتای حجیم و جداگانه ) را روی گوشی شان نصب میکنند که حالا بکمک این خاصیت ، آن فایلهای اصلی نصب شده را از RAM به قسمت حافظه درونی منتقل کنند که گوشی سنگین و کند کار نکند. اما اگر فرضا بازی Asphalt 8 را نصب کنید که فایل اصلی آن 44 مگ و دیتای آن 1.5 گیگ حجم دارد ، حافظه درونی 1.7 گیگی گوشی تقریبا پر میشود و با انجام Move to SD فقط آن 44 مگ از RAM به حافظه درونی منتقل میشود ( و آن را پر تر میکند ) و هیچ دردی از شما دوا نمیشود و دیگر به هیچ عنوان نمیتوانید مثلا بازی Ducati Challenge را که دیتائی به حجم 450 مگ دارد در کنار آن روی گوشی خود نصب کنید حتی اگر یک مموری کارت 32 گیگ هم در گوشی تان وجود داشته باشد !!
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا