مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hamid f
  • تاریخ عضویت : 1392/7/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/11/1 حضور رسمی شیائومی در بازار ایران !!
به نقل از دیجی کالا ...
میتونید از لینک زیر اطلاعات بیشتر رو بخونید:
http://mag.digikala.com/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-article/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/

Xiaomi Redmi Note 2 Xiaomi Redmi Note 2

1394/10/12 سلام به همه دوستان....لطفا به من در مورد خرید این گوشی کمک کنید.

من تو نگاه اول عاشق این کوشی شدم و بعدش با تحقیق هایی که انجام دادم و با خواندن تمام نظرهایی که برای این گوشی گذاشته بودن، الان دیگه قصد خرید دارم.

ولی مشکل اساسی من اینجاست که نمیدونم از کجا بخرم این گوشی رو؟!؟

من اهل اصفهانم،اگه دوستان در اصفهان جایی سراغ دارن که بشه حضوری خرید، خیلی بهتره!

اگه هم لطف کنید آدرس « سایت معتبر » بدید که بشه با اطمینان و مناسب خرید کرد،ممنون میشم.

*** لطفا دوستان سریع منو راهنمایی کنن تا بتونم این گوشی رو هر چه سریع تر بخرم. ***

# و باز هم تشکر میکنم از تمام کسانی که با نظرات خوبشون، کمک میکنن به بقیه ی افراد تا اطلاعات کامل به دست بیارن و بهتر خرید کنن.#

HTC Desire Eye HTC Desire Eye

1394/4/12 کمپانی اچ تی سی انتشار بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی 5.0.2 را برای اسمارت فون ویژه عکاسی سلفی اش آغاز کرده است.

به گزارش جی پلاس، اچ تی سی انتشار آپدیت اندروید ۵.۰.۲ برای اسمارت فون دیزایر آی را ابتدا از کشور مبدا خود یعنی تایوان آغاز کرده است.

این بروزرسانی شماره ۲.۱۹.۷۰۹.۱ بوده و بیش از یک گیگابایت حجم دارد. نکته جالب اینجاست که این بروزرسانی همه قابلیت های جدید اندروید آبنبات چوبی را برای دیزایر آی به ارمغان می آورد اما UI این دستگاه را به سنس ۷ ارتقا نمی دهد. UI دیزایر آی در این بروزرسانی به ۶.۵۵ ارتقا می باید.

بر اساس پیش بینی ها، اچ تی سی UI Sense 7 را با بروزرسانی ۵.۱ برای بسیاری از اسمارت فون هایش به ارمغان خواهد آورد. شایان ذکر است که اچ تی سی به تازگی اعلام کرده است مشکل دوربین وان ان ۹ را نیز با یک بروزرسانی رفع خواهد کرد. وان ام ۹ از ابتدا مبتنی بر اندروید ۵ آبنبات چوبی است.

برگرفته از gsmarena

http://www.gsmarena.com/htc_desire_eye_is_getting_android_502_lollipop_update-news-11869.php

HTC Desire Eye HTC Desire Eye

1394/4/12 سلام دوستان من الان یک هفتس که این گوشی رو دارم و با تحقیق خیلی زیاد به قیمت 1.300 تومان خریدم .
ولی وای از اندروید بد ، یعنی نسخه 5. گوشی های ساخت سال 93 همشون اندروید نسخه 4.4.4 دارن اما گوشی های ساخت سال 94 همشون اندروید 5 هستن. اما دلیل بیان کردن این موضوع اینه که اندروید 5 بدترین نسخه اندروید برای htc desire Eye هستش.
مشکلات اندروید 5 که خود من الان دارم :

1-بد شارژ شدن گوشی،مدت 6ساعت طول میکشه که گوشی کاملا پر بشه،در صورتی که شارژر گوشی یک نمونه 5 ولتی 1 آمپری است که با توجه به حضور فناوری Quick Charge 2.0 می‌تواند در 30 دقیقه، باتری گوشی را از صفر تا 60 درصد شارژ کند، اما به دلیل ایراد داشتن نسخه اندروید 5 زمانی حدود 1ساعت شارژ کامل شدن باطری و حتی زمان کمتر ، تبدیل به 6ساعت گوشی در شارژ بودن شده که به دلیل همین زمان زیاد گوشی و آدابتور شارژ یشدت داغ میکنن.

2-همراه با بد شارژ شدن گوشی از طرف دیگر مدت نگهداری شارژ باطری بسیار ضعیف است ،یعنی خود من اگر بخواهم با گوشی کار کنم کمتر از نصف روز باطری خالی میشود،البته در ادامه توضیح میدهم که حتی همین نصف روز هم به دلیل ایراد های دیگر گوشی گه عامل آن اندروید نسخه 5 نمیگذارد شما بیشتر از 20 دقیقه با گوشی کار کنید.

3-به دلیل هنگ کردن و داغ شدن گوشی پس از فعالیت 10 دقیقه ای با گوشی حتی فعالیت ساده ، گوشی سریعا داغ میشود و به دمای 40 درجه سانتیگراد میرسد،به نحوی گه حتی حود من دیگر نمیتوانم صفحه و پشت گوشی را لمس کنم و بهمراه آن پیکسل های صفحه رو به سیاه شدن میرن.خود من روازنه فقط یک بار از گوشی استفاده میکنم اونم خیلی سریع فقط ی گردش کوتاهی در شبکه های اجتماعیم میندازم و وقتی گوشی داغ کرد خود من از ترس اینکه یکوقت گوشی نسوزه و منفجر نشه سریع خاموشش میکنم!! که همه این ها از دستاورد های اندروید نسخه 5 هستش.

4-یکی دیگه از ایراد های این نسخه اندروید 5 اینه که گوشی شما «دفترچه یادداشت» نداره،پس باید از فکر یادداشت کردن و ذخیره کردن مطالب مورد نیازتون منصرف شید و همیشه همراهتون قلم و کاغذ داشته باشید! شاید هم نوت برداری به شیوه گذشته قشنگ و کلاسیک باشه.در اصل این نظر اندروید بوده که نیازی به دفترچه یاداشت در این نسخه نیست و کاربران باید از روش های ذیگه نوت برداری مثل نصب کردن نرم افزار های مخصوص اینکار استفاده گرد که آن به دلیل الطاف زیاد اندروید که نمیشود از گوشی بیشتر از 10دقیقه استفاده کرد باید از فکر نصب کردن نرم افزار منصرف شید.به همومن روش های سنتی رو بیارید.

5-و باید از نصب کردن زیاد نزم افزار روی آن بپرهیزید بخصوص ترم افزار های سنگین.البته به دلیل ایراد داشتن اندروید که هنگ کردن گوشی رو بهمراه داره شما هرچی نرم افزار هم نصب کنید نمیتوانید بیشتر از 10دقیقه از گوشی استفاده کنید و با نصب کردن برنامه های بیشتر کمک میکنید که این زمان کمتر یشه و هنگی بیشتری داشته باشید.

6-در عکس برداری به دلیل ایراد اندروید استفاده کردن از دکمه شاتر معقول نیست چون به جای گرفتن ی عکس،در هنگام استفاده از شاتر، گوشی هنگ کرده و تصویر برداری پیوسته تا 40 عکس را بهمراه دارد.

**در بقیه موارد گوشی نسبتا خوب عمل میکنه اما ن صد در صد...اما کسانی که قصد خرید این گوشی دارن نگران نباشن چون بهترین گوشی رو انتخاب کردن که با آمدن آپدیت جدید تمام مشکلاتی که بیان کردم برطرف و حتی قابلیت های جدید هم اضافه میشه**
پس این گوشی رو با اندروید4.4.4 بخرید یا اگه اندروید5خریدید با آن سازش کنید و آنرا برنگرانید! و صبر کنید تا آپدیتش بیاد.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/29 سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من بعد از اپیدیت کردن گوشیم به4.3 الان مدت یک هفتس مشکلات زیر را پیدا کردم:
1_هنگ کردن گوشی.
2_حذف شدن قابلیت اسکرین شات در این اپدیت که من خیلی احتیاج دارم بهش.
3_کند شدن دوربین.
4_و.... .
اما در مقابل این ایراد ها اپدیت جدید طراحی جالب داره و ب گوشی رنگ و نمای تازه ای داده اما من حالا میخام نسخه اندروییدم رو برگردونم لطفا کسایی که وارد هستن کمک کنن تا این کار رو انجام بدم.
البته باید بگم اگه دوستان راه حل یا نرم افزاری برای اسکرین شات بهم معرفی کنن که عالی باشه و من کارم راه بیوفته میتونم از اون مشکلات چشم پوشی کنم.
این هم ایمیلم :fathihamid91@yahoo.com
واما یادم رفت بگم ، هر چی که باشه حتی اگه اپدیتش ایراد داشته باشه بازم با این حال سلطان گوشی ها و محبوب من sony xperia SP
منتظر راهنمایی هاتون هستم

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/7/28 سلام دوستان ...
یه سوال اونم این که من گوشیم رو دو روزه گرفتم مدل C5303 و حالا متوجه شدم که شماره ساخت (Build Number) گوشیم بجای Xperia SP_C5303_12.0.A.2.245 یا Xperia SP_C5303_12.0.A.2.254 ،
Xperia SP_C5303_12.0.A.1.257 هستش و میخام بدونم در چند نظر قبلی که دوستمون مانی که 245 و 254 رو از نظر پنچ مارک این دوتا را برسی کرده بود حالا میخام ببینم گوشی من که 257 هستش چه تفاوتی با اونا داره لطفا کسایی که اطلاعات دقیق دارن منو راهنمایی کنن تا از این سردرگمی در بیام و یه سوال دیگه این که من که گوشیم نو هست از توی این سایت آپدیت کنم یا نه ، اینم آدرسش :
http://www.xperiablog.net/forum/resources/categories/xperia-sp.11/

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/7/21 با سلام ...
چند سوال از اون هایی که این گوشی رو دارن میخام بپرسم لطفا هر کسی میدونه جواب بده :
1 - با این که این گوشی در مشخصاتش حافظه RAM , یک 1 گیگابایت نوشته شده ولی میخام بدونم حافظه رم این گوشی هنگام استفاده چقدر هستش.
2 - برای sp تا الان چه آپدیت هایی برای اندروییدش اومده.
3 - آبا یا این که باطری sp قابل تعویض توسط کاربر نیست ،‌کسی از شما دوستان بوده که هنگام استفاده سنگین گوشی هنگ کنه.
4 - با این که تو بیشتر نقدهای sp گفته شده که دوربین 8 مگاپیکسلیش دوربین ضعفیی هستش ، ولی میخام بدونم دوستانی که این گوشی رو دارن و باهاش کار کرده اند نطرشون درباره ی دوربین sp چیه و نیز درباره ی دوربین مکالمات تصویری با کیفیت VGA.
5 - و نیز اونایی که میدونن عکاسی HDR چیه لطفا برای من توضیح بدن.
6 - بلندی صدای بلند گوها SP آیا رضایت بخش هستش یا نه.
7 - و این که در مدل C5303 در جعبش چه چیر هایی وجود داره.
**و دیگه هم این که اگه دوستان پیشنهادی با توصیه ای در باره SP دارن بگن چون من میخام این گوشیرو بخرم ولی هنوز شک دارم و باز هم یه دنبا تشکر از اونهایی که سوال های منو بی جواب نمیذارن**
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
ایسام