مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ر
  • تاریخ عضویت : 1392/7/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Huawei Ascend P6 Huawei Ascend P6

1392/7/28 سلام. اولا که مبارکت باشه آقا بابک. اما واقعا تعجب میکنم، به نظر اکثر موافقین و مخالفین هواوی، پی6 یکی از زیباترین و خوشدسترین گوشی های حال حاضر دنیاست، اما اگر تفاوت ظاهری زیاد این دو گوشی رو به دلیل تفاوت سلیقه ها کنار بذاریم، در تک تک مشخصات فنی هم گوشی هواوی از اچ تی سی600 بالاتره، مثل سرعت اتصال،سی پی یو، رم، باطری ، دوربین و بخصوص رزولیشن صفحه نمایش که اصلا قابل مقایسه نیستن.
نمیخوام دلسردت کنم رفیق، اما کاش پس از این همه زحمتی که کشیدی و سرچ کردی، حتی اگر پی6 هم نگرفتی، لااقل یه گوشی در همین حد می خریدی
پیروز باشی

Huawei Ascend P6 Huawei Ascend P6

1392/7/26 درود. آقا بابک فاصله پی6 با سایر گوشیهایی که اسم بردی خیلی زیاده. اگر بین اینها مردد هستی، در انتخاب پی6 شک نکن.
ضمنا خیلی از دوستان روی چینی بودن این برند مانور می کنن که خوب نیست. دوستان عزیز لطفا این برند رو با جنسای بنجل و درجه 3 چینی که توی بازار ایرانه مقایسه نکنید. همین که چین تونسته بازار لوازم الکترونیکی اعم از لوازم صوتی و تصویری و مخابراتی رو توی اروپا و بخش عمده ای از آمریکا در اختیار بگیره، نشون میده که این توانایی رو داره، برای خود من که این گوشی رو خریدم، اولین جنس چینی باکیفیتی هست که در کل عمرم باهاش برخورد کردم!

Huawei Ascend P6 Huawei Ascend P6

1392/7/22 سلام. گوشی من تک سیمکارته، اما شنیدم دو سیمکارتش هم وجود داره

Huawei Ascend P6 Huawei Ascend P6

1392/7/21 بابک جان بسیار سپاسگزار خواهم بود اگر اون مشکلاتی که فرمودید رو با ما هم در میون بذارین. من دو هفته که این گوشی رو دارم و کوچکترین مشکلی هم نداشتم.

Huawei Ascend P6 Huawei Ascend P6

1392/7/21 من معمولا روزی 4-5 ساعت وبگردی و دانلود باضافه استفاده های دیگه دارم، به راحتی یک روز و بیشتر دوام میاره

Huawei Ascend P6 Huawei Ascend P6

1392/7/21 سلام دوستان. من حدود 2 هفته میشه که این گوشی رو خریدم. اون هم پس از یک ماه سرچ کردن. من دنبال یک گوشی میگشتم که قیمتش حدود 1.5 با کمی بالا و پایین باشه و آخرش به سامسونگ اس4، اکسپریاz ، HTC one و همین پی 6 رسیدم. با کمی سبک سنگین کردن و زیر و رو کردن مشخصات، البته با کمی شک و تردید بالاخره پی6 رو خریدم. واقعا بدون تعصب و مبالغه عرض می کنم، چیزی که توی این دو هفته از این گوشی دیدم بسیار فراتر از انتظارم بوده. من ابتدا چند نگرانی از این خرید داشتم: 1- باطری گوشی : برای من که از اینترنت زیاد (حدود 4-5 ساعت) استفاده می کنم به راحتی یک روز کامل دوام میاره، و در واقع باطری این گوشی به هیچ وجه نقص محسوب نمیشه 2- عکاسی در فضای داخلی: خیلی نگران این مورد بودم، نمیگم عکسهای خیلی خوبی در فضای بسته میگیره، اما ناامیدتون هم نمیکنه، در عوض کیفیت عکاسی در فضای باز فوق العاده است، به جرات میتونم بگم این رزولیشن رو در هیچ گوشی دیگه ای ندیدم، باید ببینید تا باور کنید 3- داغ کردن گوشی: به هیچ وجه اونی نبود که شنیده بودم، واقعا در حد کاملا معمولیه، ضمن اینکه یه محافظ سیلیکونی زیبا و شیک هم همراه جعبه پی 6 هست که هم از گوشی محافظت میکنه و هم از انتقال حرارت به دست جلوگیری میکنه.
اما نکات جالبش: توی این دو هفته اطرافیانم دیوونه ی این گوشی شدن، چه اون کسی که آیفون 5 داره، چه اونی که s4 داره. واقعا زیبا و خوش دسته. تاچ این گوشی در یک کلمه محشره. امکانات کاربری بسیار یوزرفرند و همچنین سرعت اینترنت عالی.
انصافا توی این مدت و با دیدن گوشی های دیگه، هیچ چیزی نبوده که در مورد گوشی خودم حسرتشو بخورم .
ضمنا من گوشیمو بدون گارانتی و از گوشی شاپ خریدم، که خوشبختانه تا حالا مشکلی هم نداشتم.
در نهایت پیشنهاد میکنم :
دوستانی که عاشق برند و کلاس و... هستن آیفون بخرن، دوستانی که دنبال آپشن های لوکس توی گوشی هستن s4 بخرند، اما اونایی که یه گوشی شیک و تک میخوان که هم توی چشم باشه، هم کارایی عالی داشته باشه برن سراغ پی6.
سوالی هم داشتید در خدمتم.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
ایسام