مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد د
  • تاریخ عضویت : 1392/7/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 42

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 42 مورد

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/7/19 اقا من چند وقت پیش رفتم نمایندگی سامسونگ برای گرفتن هدیه . جالبه نوت هفت را پرسیدم. گفتش که اومده تو بازار و قیمتش حدودا 1800هستش. من تعجب کردم و گفتم 1800؟ یا 2800 گفت ن همون 1800 گفت به خاطر منفجر شدن باطریش قیمتش خیلی اومده پایین.درضمن گفت بازم توی ایران منفجر شدنش دیده شده.
من که اس 7 ادج را خریدم و کاملا راضی ام.
عاشق نوت7 بودم. اما عشق چراغ عقلم را کور نکرد!!!

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/7/16 سلام.
معمولا زمانی که گوشی را یک بار خاموش و روشن می کنید این پیغام میاد. برای همه همین طور است نگران نباشید.

Samsung Galaxy View Samsung Galaxy View

1395/7/4 18 اینج؟؟!!
غیر قابل باوره.
آخه کی تبلت می خره 18 اینچ؟ من یه لپ تاپ دارم 15.6 اینچه می خواستم 17 اینچی بخرم طرف میگفت خیلی بزرگ میشه و به درد نمی خوره و کسی نمی خره حالا این اومده تبلت زده 18 اینچ؟

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/7/4 خوشحالم که این را میشنوم.
من خودم این گوشی را دارم. و صد در صد موفقیت و عملکرد بهترش باعث اطمینان خاطر من از خریدم میشه.
فقط دوست عزیز می تونم بپرسم شما چه برچسبی براش خریدید؟من حدودا یک ماهه این گوشی را دارم و هنوز محافظ صفحه ای تهیه نکردم. از این بابت نگرانم.اخه خیلی از دوستان میاند میگن گلس فایده نداره و حیف پوله. و منم هرجا میرم میگن گلس دارن.درضمن به کلیر کوت هم چون فقط تو تهران ارائه میشه دسترسی ندارم.
یه چیزی بگید که تو اصفهان هم گیر بیاد

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/7/3 بنده قصد تخریب برند و یا هر چیز دیگری که اسمش را می ذارید ندارم اما خوبس که واقع بینانه آدم فکر کنه:
من خودم بی صبرانه منتظر این گوشی بودم.حتی پولش هم جور کرده بودن می خواستم 3200بخرم.
اما چی شد؟ یه دفعه خبر انفجار همه جا پخش شد.اول گفتم بذار بالاخره درست میشه اما بعدش که یکم واقع بینانه فکر کردم دیدم دقیقا مثل S7 Edge هست+ قلم .سنسور اسکن عنبیه هم که حالا اگه نباشه چیزی میشه؟ شما ی چند تا نرم افزار اجتماعی و عکس و فیلم و آهنگ داری.
نقشه های شکاف هیدروژنی که نداری پس همش تبلیغس.با این حال من خودم وقتی همه را در نظر گرفتم به این نتیجه رسیدم که S7 Edge بگیرم بهتره..قیمت اش هم خیلی مناسب تره.
حالا پیشنهاد من به شما اینه اگه عشق نوتی خب منتظر بمون.تا بیاد(!) اما اگه ن به نظرم با این پول الان آیفون 7+ بگیری بهتره. اگر هم که جنبه ی مادی مهمه بهتر از S7 Edge گیرت نمیاد.
البته اس 7 یه مشکلی هم داره اونم برچسبش که یکم بد گیر میاد.تهرانی ها که راحت کلیر کوت میندازن اما سایر استان ها که ندارن باید برچسب خوب جور کنن که من خودم تا الان موفق نشدم.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/7/2 داداش ضد خش چی گرفتی؟
راضی هستی؟ من حدودا یک ماهه این را دارم اما هنوز هیچی براش پیدا نکردم.هست اما همش گلس میگن داریم و همه میگن ور میاد و خوب نمی چسبه.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/7/2 تشکر دوست عزیز.بله بنده زیر 5 درصد می زنم به شارژ.
ممنون خیالم راحت شد.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/7/1 فک کنم اونکه D آخرش داره همون داس باشه یعنی دو سیم.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/7/1 سلام.
به نظر من این موضوع ضد اب فقط تبلیغه.
من وقتی می خواستم این گوشی را بخرم توی نظرات کاربرا و دوستان خوندم که چه قدر به خاطر این ضد اب بودن گوشیشون خراب شده و حتی شرکت گارانتی هم قبول نمی کنه.
توی دفترچه سامسونگ که توی جعبه گوشی هم هست بنده خوندم که نوشته بود مبحث ضد آب در شرایط آزمایشگاهی خاصی صورت گرفته و شرکت هیچ تضمینی در این مورد نمی کنه.
عملا داره با زبان بی زبانی میگه ما فقط تبلیغ کردیم ضد آبه و گرنه نیست.!!!
نمونش هم همین چند وقت پیش که دوستمون پیام گذاشته بود گوشیش را یکم گذاشته تو آب چند سانتیمتری و خراب شده در حالی که سامسونگ میگه تا نیم ساعت توی 1 متر هم کار میکنه. پس فکر نکن ضد ابش صد در صد هستش.البته این برداشت و تجربه ی من هستش شاید هم برخی دوستان واقعا خودشون امتحان کردند و دیدن راستی ضد ابه و بقیه که خراب شده مثلا گوشیشون اصل نبوده یا از این قبیل موارد

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/31 دوستان من یه سوال دارم.
بنده وقتی گوشی را با شارژر بی سیم شارژ می کنم حدودا 4 ساعت طول میکشه.
چند وقت پیش نیاز داشتم گوشیم سریع شارژ شه لذا از امکان فست شارژ استفاده کردم. تیک شارژ سریع را زدم و با کابل شارژش کردم. اما با این حال یک ساعت و چهل دقیقه طول کشید تا شارژ بشه اما وقتی می خواستم گوشی را بخرم فروشنده گفت حداکثر نیم ساعت!!
ایا واقعا از شما نیم ساعته فول شارژ میشه یا یه چیز حدودای چیزی که من گفتم؟
اگه از شما سریعتر شارژ میشه به نظرتون مشکل از کجاس؟ امکانش هست فست شارژ گوشیم خراب باشه؟

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/31 ن یکم دیگه باید صبر کنی.برای منم همین جوره. یعنی حتی زده شارژ باطری 100% اما چراغ قرمزه.یکم که صبر کنی چراغ سبز میشه.اون موقعس که کامل فوق شارژ شده و از برق در بیار.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/30 آخه این همه آدم میگن ضد اب بودنش دلیل بر کارکرد صحیحش نیست. گارانتی هم که شامل ضد اب بودن نمیشه بعد تو خودت دستی دستی برداشتی گذاشتیش تو آب؟
احتمال میدم خیلی پولداری که 2.000.000 میلیون برات چیزی نیست که حاضر به انجام چنین کاری شدی.
من که چون این گوشی را با بدبختی گرفتم حتی فکر اینکه همچین کارایی بکنم هم نمیاد به سرم.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/28 بنده خودم این گوشی را دارم و کاملا هم راضی هستم. پس بدون تعصب میگم.
من عموم آیفون 6S داره با رم 2 گیگ سرعتش بیشتر از گوشی منه که رم گوشیم 4 هستش .اگه خودت این گوشی را داشته باشی میبینی که اصلا رم 4 عملا اسمش هست و حافظه ی 32 هم همین طور به من 1.5 الی 1.3 رم بیشتر و حافظه حدودا 24 نداده. اما آیفون وقتی میگه رم 2 در اختیار کاربر 2 گیگ رم هست.
و نظر من را کامل بخون بعد بیا جواب بده. گفتم قیمت آیفون بالاتر از S7 Edge هستش.پس این مقایسه که دوستمون کردن اشتباهه و گفتم این مثل این میمونه که بیای بگی پراید بهتره با BMW !!!!

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/26 میگم دوستان من از یه فروشنده شنیدم مشکل گلس ها اینه که یکم بالاتر وای میسه و توی لمس گوشی مشکل ایجاد میشه مثلا باید یکم بیشتر از حد معمول فشار بدی یا یکم(در حد صدم ثانیه) سرعت لمس و واکنش گوشی را پایین میاره.درسته؟ اگر خیر میشه دقیقا بگید شما محافظ صفحه چه مارکی دارید؟ و قیمت؟

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/26 سلام.
با پلیر گوگل( که به صورت ارجینال روی خود گوشیت هست) می تونی این کار را بکنی
بدین صورت که:
روی آهنگت کلیک کن تا باز بشه بعد سمت چپ یه سه تقطه هست که عملا گزینه ها می باشد.
یک گزینه داره افزون به فهرست پخش. یه فهرست پخش دلخواه درست کن و به اون اضافه کن.
خب این مرحله ی اول.بعدش باید توی خود برنامه گزینه ها(همون جا که می تونی آدرس جیمیل ات را وارد کنی و تغییر بدی) زیرش یه گزینه نوشته کتابخانه ی موسیقی، از اونجا آخرین گزینه سمت چپ نوشته فهرست های پخش کارت تمومه فهرست پخش را پلی کن فقط همون آهنگ ها که به فهرست اضافه کردی پخش میشه.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/26 قیمت iphone را ببین قیمت S7 Edge را هم ببین.
بله. هرکسی می دونه آدم اگه بهترین مارک بالاترین مدل را بخره ضرر نمی کنه و راحت تره!
اما ببین پولش هست؟ اگه راست میگی یه گوشی خوب با این قیمت بگو. منم می تونم بگم به جای اینکه برید سمند و پراید بخرید برید بنز و BMW بخرید!! اما پول این کجا و پول اون کجا

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/26 آقا منم می خوام یه برچسب بخرم اما هیچی گیرم نمیاد. هرجا میرم گلس دارن که روش بندازم.
برچسب نیست. میشه یکی بگه از کجا می تونم به برچسب خوب بخرم و اسم اون برچسبه چیه/؟باتشکر.
(اگه بگید چند هم خریدید ممنون میشم.)

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/24 فکر کنم کشکل از سیم کارتت باشه. مطمئن شو خدمات اپراتورت توی محدوده ای که هستی ارائه میشه (معمولا برای رایتل این اتفاق می افته که اگه سیمکارتت رایتله توصیه می کنم بذار رو حالت رومینگ و یه امتحانی بکن)

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/23 سلام.
اس 7 ادج من دارم. هنگ که تا الان نکرده. باطریش هم بستگی به کارایی داره اما مثلا من که فقط تو نرم افزار های احتماعی ام و از وای فای استفاده می کنم حدودا 36 الی 40 ساعت را نگه میداره.
تاچشم که خوبه

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/23 سلام.منم چند وقته اینا خریدم. باطریش بد نیست یک روز و نیم را کار میده.البته فقط تو تلگرام هستم و ایسنتاگرام. دیگه بازی و آهنگ و فیلم و این جور چیزا نه فقط وای فای روشنه برای همین دو تا برنامه که گفتم.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/18 سلام دوستان.بالاخره من هم به جمع اس هفتیا اومدم.
یه سوال داشتم من برای گوشیم یه فیلیپ کاور خریدم.می خواستم بدونم وقتی توی کاوره می تونم از شارژر بی سیم استفاده کنم یا باید از تو کاورش در بیارم؟باتشکر

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/6/15 سلام خدمت همه ی شما دوستان.بنده توی این هفته می خوام یه گوشی بخرم که حداقل تا 2 الی 3 سال دیگه نیازی به تعویض اون نداشته باشم.
کار چندانی با گوشی نمی کنم چون اکثرا با لپ تاپ سر و کار دارم. در حد یه نرم افزار های اجتماعی،زنگ و پیام و هر از گاهی هم آهنگ. میشه گفت فقط همین.!!
با این حال چون عاشق فناوری ام می خوام یه گوشی خوب هم داشته باشم .
اول تصمیم داشتم نوت 7 بخرم اما به خاطر مشکل انفجارات اخیر!! و ریست شدن زیاد و از این جور مشکلات و مهم تر از همه جمع شدن از بازار(و همانطور که گفتم من توی این هفته می خوام بخرم و نوت 7 توی بازار نیست!) از خرید نوت 7 منصرف شدم.
حال بین s7Edge نوت 5 موندم!! از یه طرف می خوام S7edge بخرم چون آخرین مدله سری S هستش و خیلی شبیه نوت7 از طرفی هم میگم نوت5 قلم داره و خفن تره.
می خواستم نظر شما را بدونم. به نظرتون من کدوم را بخرم؟ ایا نوت 5 به علت داشتن قلم کاربرد خاصی(جز نوشتن که به نظرم تنها عامل مفید وجود قلم هستش)داره که S7 نداره؟
اگه شما باشید کدوم را می خرید؟ باتشکر.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/14 آقا این بحث انقجار واقعیه منم فکر نمی کردم واقعی باشه اما یه ایمیل به ماکروتل زدم ببینید چی گفت:
سوال من:
باسلام. مطمئنا شما نیز خبری در مورد منفجر شدن گوشی های سامسونگ گلگسی نوت7 شنیده اید. بنده پیش فروش این گوشی را با گارانتی شما خرداری کرده ام. حال می خواستم بپرسم اگر احتمالا در حین شارژ بنده نیز دچار مشکل منفجر شدن گوشی شدم،آیا گارانتی شامل حال آن می شود و گوشی تعویض می گردد؟ برای جلوگیری از انفجار چه کاری باید انجام بدهم؟ باتشکر
جواب پشتیبانی:
مشتری گرامی
باسلام وا حترام
باتوجه به ایراد مشاهده شده در این مدل گوشی و اعلامیه رسمی از طرف شرکت سامسونگ ، و همچنین اهمیت مجموعه مایکروتل به امنیت مشتریان گرامی، وضعیت گوشیهای پیش خرید شده در ایران به زودی اعلام میگردد.
باتشکر

خب این یعنی چی؟ توش گفته با تجه به اعلامیه رسمی سانسونگ پس قطعا انفحار صورت گرفته.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/5/29 پس چرا نمیاد؟امروز 29 ام هستش دیگه.! از 12 شب به بعد میشه روز بعد.واقعا که نمیگن ملت منتظرنا!!!

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/5/28 ای بابا پس کی این گوشی به صورت رسمی اعلام میشه مردم از بس انتظار کشیدم. فقط کاشکی حداقل تا وسطای شهریور 2700 یا 2600 بشه.
به نظرتون ممکنه بشه؟

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/5/23 سلام دوستان.
من می خوام یه گوشی با حداکثر 2/5 تا قبل از شروع دانشگام بخرم.
به نظرتون ممکنه نوت7 به 2.5 بره؟ یا تا آخر تابستون تازه حدودای 3 یا 2/8 الی 2/9 میشه؟
که اگه نمیرسه همین الان برم s7 edge بخرم. چون تفاوتی از نظر سخت افزاری ندارند. که البته نوت قلم داره و سایزش بزرگتره که من عاشق همینم!!!

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/5/18 یاقمر!! 4350000 تومان؟
چه خبره/؟ خوب آدم یکم دیگه می ذاره روش میره یه مک بوک می خره هزار تا کار هم میشه باهاش کرد. نه یه گوشی که چهار روز دیگه قیمتش افت می کنه.
چه خبره 4 میلیون؟

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/5/15 سلام.
ببخشید دوستان من یه سوالی داشتم.
کسی می دونه حدودا نوت7 کی میاد تو بازار؟
و اینکه به نظرتون با توجه به اینکه نوت7 و اس 7 ادج خیلی فرقی نداره، من کدوم را بخرم؟
مسلما قیمت نوت7 چون تازه اومده نسبت به اس 7 خیلی بیشتره.می ارزه من نوت7 را بخرم؟
باتشکر.درضمن من یه گوشی می خوام که تا یه سه الی 4 سال برام کاربده و از مد خیلی نیفته.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/5/15 آقا کسی می دونه حدودا از کی میاد ایران؟
و من می خوام تا آخر تابستون گوشی بخرم.
باتوجه به اینکه اکثرا میگید مثل S7Edge هستش و اینکه چون نوت7 تازه اومده تو بازار و صد در صد قیمتش خیلی با S7 تفاوت داره،به نظرتون من S7 را بخرم یا نوت 7؟
ممنون از راهنمایی هاتون که همیشه چراغ هدایت را به دست ما می دهد.!!!

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/5/8 آقا آقا چرا این جوریه؟
پس شما که به من گفتید صبر کنم نوت7 که بیاد قیمتش میاد پایین.اینکه داره همین جوری میره بالا.
اون موقع 1900 بود الان مینیمم شده 2050!!!
هنوزم به نظرتون باید صبر کنم تا نوت 7 بیاد؟
من گوشی را حداکثر تا آخر شهریور می تونم نخرم. خواستم برم دانشگاه می خوام گوشیم دستم باشه.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/5/6 3800!!!! اگه واقعا این جوری باشه سامی فک کنم ضرر بزرگی به خودش بزنه. چون هیچ آدم عاقلی حدودا 4 میلیون نمیده برای یه گوشی که اونم هر سال امکانات جدید تر و ورژن های بالاتری میاد.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/5/6 سپاس از لطفتون.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/5/5 سلام.تشکر. اما یک سال دیگه چرا؟
سامسونگ اعلام کرده 12 مرداد(البته اون به خارجی گفته اما معادلش همون تاریخ که گفتم میشه) نوت7 میاد.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/5/4 تشکر از شما.بسیار عالی و جامع بود. چشم حتما صبر می کنم تا نوت7 بیاد.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/5/4 تشکر از راهنماییتون. فدات

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/5/3 آقا تشکر.دمت گرم. واقعا کلافه شده بودم. اما الان دیگه حتما S7 edge می خرم.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/5/3 سلام وقتتون بخیر.
ممنون میشم جوابم را بدید چون واقعا کلافه شدم. هرکسی یه چیزی میگه. اما دیگه حرف شما برام حجته:
من بین note5 ,S7 Edge ,LG G5 موندم. به نظرتون کدوم را بگیرم؟
یه گوشی می خوام که امکانات سخت افزاری و نرم افزاری اش بالا باشه.خوب قیافشم خوب باشه اما جز اولویت هام نیست..کیفیت دوربین و اینکه ماژول داره و از این جور چیزا اصلا برام مهم نیست چون هیچ استفاده ای نمی کنم.
فقط امکانات سخت افزاری و اینکه در سخت ترین شرایط و اجرای برنامه ها هم سرعتش کم نشه و هنگ اصلا نکنه. تشکر

LG G5 LG G5

1395/5/3 سلام.
دیگه واقعا نمی دونم چی بخرم! هرجا هرکی یه چیز میگه.
دوستان من بین نوت5 و جی5 گیر کردم. به نظرتون کدوم را بخدم؟ امکانات نرم افزاری و سخک افزاری خیلی برام مهمه اینکه تحت شرایط بالا هنگ نکنه.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/5/3 تشکر از راهنمایی تون.
هرچند یکم خورد تو ذوقم!! آخه نوت خیلی قشنگ تر بود.
فقط یه سوال دیگه به نظرتون توی نوت6 امکان داره که تغییر سخت افزاری قابل ملاحظه ای صورت بگیره؟ به طوری که با G5 برابری کنه؟
اگه بخوام منتظر نوت6 باشم 1 حدودا کی میاد 2 چه قدر تفاوت قیمت داره؟(دوستانی که نوت5 اول اومده و خریدن ممنون میشم بگن حدودا چند خریدن)

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/4/31 سلام دوستان.ببخشید بنده اینجا تازه واردم. یه سوالی داشتم که ممنون میشم راهنمایی ام کنید:
من بین نوت 5 و ال جی G5 گیرکردم! به نظرتون کدومش بهتره از نظر سخت افزاری و نرم افزاری.
ظاهر و دوربین و مقاوم در برابر آب و ... و از این جور چیزا اصلا برام مهم نیست. تنها یه گوشی می خوام که امکانات سخت افزاریش بالا باشه ،به این راحتیا هنگ نکنه،زود داغ نکنه و....
-------------------
سوال دوم هم داشتم:
اینکه باطری نوت5 قابل تعویض نیست دقیقا یعنی چی؟ یعنی اگر باطری خراب شد باید گوشی را کلا بندازیم دور؟ یا اینکه نه باطریش گیر میاد اما باید قاب پشتش عوض شه و هزینش زیاد تره.
اگه مورد دومه میشه بگید حدودا هزینش چه قدر تفاوت داره بازمانی که باطری گوشی قابل تعویض باشه؟

********
پیشاپیش از راهنمایی هاتون تشکر می کنم.
موارد 1 تا 40 از مجموع 42 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا