مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : احسان چ
  • تاریخ عضویت : 1392/7/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 59

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 59 مورد

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1401/2/6 چه تغییراتی داشته؟

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1399/2/9 کسی میدونه چطوری باید از اطلاعات گوشی (مدیا، پیامک، مخاطب‌ها، تنظیمات، دیتا برنامه‌ها و...) بک آپ گرفت؟ گوشی قبلیم الجی بود با اپ LG Backup که پیشفرض روی گوشیم بود با یک کلیک از همه این‌ها بک آپ میگرفتم. ولی ساموسنگ ظاهرا هیچ نرم افزاری نداره!

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1399/2/9 برای من اندروید ده همه چیزش خوب بود غیر از جابجا شدن بین برنامه‌ها در مولتی تسکینگ که کند شده

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1399/2/9 هنوزم اسکرین‌شات میشه گرفت با همون دکمه پاور و ولوم پایین. فقط الان باید دکمه‌ها رو یه لحظه همزمان فشار بدی و سریع رها کنی.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/10/9 چجوری کالیبره کردی باتری رو؟

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/9/12 سلام،
مزایای one ui و ضعف‌های اکسپرینس رو قبلا گفتم. ولی بازم کوتاه میگم.
شما میگید «مزایای اندروید ۸ و اکسپرینس برای من مهم بودند و نمیشه ازشون گذشت»
شما قرار نیست با خرید گوشی‌ای با اندروید ۹ و رابط کاربری one ui از مزایای اندروید ۸ و رابط کاربری اکسپرینس بگذرید. تمام مزایای اندروید ۸ و اکسپرینس در اندروید ۹ و one ui هستند و بهتر و بهبودیافته‌تر شدند.‌ مثلا یکی از مزایای اکسپرینس نسبت به رابط‌های کاربری قدیمی‌تر این بود که اکسپرینس روان‌تر و سبک‌تر از رابط‌های قبلی بود، حالا این سبکی و روانی در one ui خیلی خیلی بهتر شده. پس با خرید one ui از مزایای اکسپرینس نمیگذری. بلکه مزایای بیشتری رو تجربه میکنی.
اینکه با وجود اندروید ۹ و رابط one ui سراغ اندروید ۸ و رابط اکسپرینس بری یه عقب‌گرد و اشتباه بزرگه.
اکسپرینس یه ضعفی که داشت این بود که منوی وحشتناک شلوغ و پیچیده و درهم‌برهم داشت اینقدر که حتی منِ گوشی‌باز هم توی منوهای پیچیده و تو در توی اکسپرینس گم میشدم و برای پیدا کردن برخی تنظیمات ساعتها با گوشی ور برم، به طوری که حتی بعضی تنظیمات رو بعد از چند ماه در منوهایی که فکرشو نمیکردم پیدا میکردم. یا مثلا وقتی نوار نوتیفیکیشن رو در اکسپرینس پایین میاوردیم نوتیفیکیشن‌ها همه داخل هم بودند و معلوم نبود چی به چیه و رنگ‌بندی و دسته‌بندی و تمایزبندی خوبی نداشتند. همه این ضعف‌ها در one ui برطرف شده. One ui در سادگی محشره. منوهای کم و راحت و غیرپیچیده و خوش‌رنگ و ساده one ui کاری کرده که حتی افراد مسن هم به راحتی با گوشی کار کنند.
ضعف دیگه اکسپرینس به نظر من زشت بودنش بود. رنگها در اکسپرینس اصلا زیبا نبودند، منوها و آیکن‌ها و انیمیشن‌ها دلچسب نبودند اما در one ui همه چیز زیبا و مینیمال و دلچسب شده. خلاصه اینکه اکسپرینس بهتر از رابط‌های قدیمی‌تر بود و one ui حتی از اکسپرینس هم بهتره.

از کامنت‌های شما متوجه شدم که در بعضی موارد دچار سردرگمی شدید و بعضی مطالب رو اشتباه برداشت کردید. سوپرامولدبودن و حسگر ژیروسکوپ و one ui و usb تایپc همه نقطه قوت هستند نه نقطه ضعف. فقط اینو بدونید که شما اگه گوشی با ucb type c بخرید نمیتونید از otgهای معمولی استفاده کنید و باید حدود صد هزار تومن یا بیشتر یا حداقل هفتاد هشتاد هزار تومن خرج کنید و مبدل otg مخصوص usb تایپ c ساخت خود سامسونگ بخرید (دیجیکالا داره) و با استفاده از اون به راحتی کاری که میخواید بکنید رو انجام بدید. با usb تایپ c سرعت شارژ بیشتر و سرعت انتقال اطلاعات بیشتری نصیبتون میشه، پس خیلی درست نیست که بخاطر اینکه otg های معمولی روی تایپ c کار نمیکنند قید تایپ c رو بزنید. در آخر توصیه من اینه که یکی از گوشی‌های سری a سامسونگ تولید ۲۰۱۹ به بعد بخرید و اینم بدونید که عمر هر گوشی‌ای به طور متوسط سه ساله و شما قرار نیست تا ابد با یه گوشی زندگی کنید.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/9/12 جواب سوال اولت:
برای خاموش‌کردن حالت میرور، وارد تنظیمات دوربین شو، بعد روی گزینه save option کلیک کن، بعد تیک گزینه‌ی pictures as previewed رو خاموش کن. با خاموش کردن این گزینه، تصاویر سلفی دقیق می‌افتند یعنی مثلا دست راست و چپ مثل آینه برعکس نمیشه. اما اگه تیکش روشن باشه مثل آینه دست چپ و راست تغییر میکنه. توصیه میکنم همه کاربران گوشی‌های همراه و همه‌ی سلفی‌بگیران تیک این گزینه رو خاموش کنند.

جواب سوال دومت:
طولانیه حال ندارم بگم

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/9/10 این گوشی چندتا نقطعه ضعف ریز اما به نظر من مهم داره که کمتر کسی بهشون اشاره کرده. شاید در نگاه اول خیلی مهم نباشند یا به قولی ایراد بنی‌اسرائیلی باشند اما ممکنه برای بعضی از کاربرها مهم باشند.

یکی از ضعف‌های این گوشی که من در گوشی‌های دیگه ندیدم اینه که محدوده‌ی لمس در این گوشی خیلی کوچیکه. مثلا برای لمس یک آیکن دقیقا باید وسط آیکن کلیک کنیم تا عمل کنه و اگه کمی با زاویه لمس کنیم یا روی حاشیه‌ی آیکن کلیک کنیم عمل نمیکنه. به طور مثال در صفحه دوربین برای تغییر ابعاد عکس باید چند بار روی آیکن مربوطه کلیک کنیم، مگه اینکه بار اول درست وسط آیکن کلیک کرده باشیم. من قبلا با گوشی‌های دیگه کار کردم اینطور مشکلی نداشتند. دو تا گوشی قبلیم الجی بودند الان می‌فهمم در لمس‌کردن چه گوشی‌های خوبی بودند. کاش سامسونگ در این مورد مثل الجی عمل میکرد. یعنی در گوشی‌های قبلیم با فاصله روی دکمه‌ای کلیک میکردم هم به راحتی عمل میکرد چون محدوده لمس دکمه‌ها و آیکن‌ها خیلی خیلی بزرگ بود و البته به نظرم کیفیت تاچ‌پذیری هم بهتر بود. خلاصه اینکه بعضی وقتا ممکنه این موضوع روی اعصاب باشه. البته اینم بگم که من با گوشی‌های هواوی و شیائومی و سایر گوشی‌های جدید سامسونگ کار نکردم و خبر ندارم که همه اینطور مشکلی دارند یا نه.

ضعف دیگه این گوشی، سنسور مجاورتشه. این سنسور به خوبی کار نمیکنه. بطوری که تا محل سنسور رو لمس نکنی یا ضربه نزنی عمل نمیکنه! یعنی وقتی کسی تماس میگیره و جواب میدی تا گوشی رو با صورتت لمس نکنی صغحه خاموش نمیشه و تازه با تاخیرم خاموش میشه در حالی که در سایر گوشی‌هایی که من داشتم صغحه گوشی با نزدیک کردن به صورت خاموش میشد و نیازی به لمس کردن یا ضربه زدن نداشت. این مشکل بخصوص برای کسایی که از سنسور مجاورت برای رکعت‌شمار استفاده می‌کنند آزاردهنده است چرا که عملا با این گوشی نمیشه از نرم‌افزارهای رکعت شمار استفاده کرد چونکه با نزدیک‌کردن سر به گوشی، سنسور عمل نمیکنه و حتما باید محل سنسور رو لمس کنی یا ضربه بزنی!

دیگر ضعف گوشی صدای گوشیه که ۱۵ پله (درجه‌ی صدا) داره که ۱۴ تای اول حجم صدای زیادی ندارند اما کیفیت نسبتا قابل قبولی دارند و فقط پله‌ی پانزدهم صدای بلندی داره که کیفیتش چندان راضی‌کننده نیست. یعنی ۱۴ پله‌ی اول هر چه صدا رو بلند میکنی خیلی تغییری در بلندی ایجاد نمیشه و در پله‌ی آخر یکجا و یکهو صدا به اوج میرسه اما بدون کیفیت. البته خوشبختانه بلندی صدا در پله‌ی پانزدهم (آخر) اونقدر بالا هست که در مکان‌های شلوغ مشکلی برای شنیدن صدا نداری.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/9/9 اینکه بعضی از دوستان میگن رنگ سفید صفحه نمایش، کمی متمایل به زرده درسته. این به خاطر نوع صفحه نمایشه. تمام صفحه نمایش‌های سوپرامولد (چه در گوشی‌های سامسونگ چه در غیرسامسونگ) رنگ سفید رو همینطور نشون میدن. حتی پرچم‌دارها. نه اینکه بد باشه یا توی ذوق بزنه، فقط اگه کنار گوشی‌هایی که صفحه نمایش ips دارند بزارید سفیدنبودن صفحه نمایش سوپرامولد جلب توجه میکنه. اگه دوس دارید رنگ سفید رو خیلی خالص و زییا و‌چشم‌نواز و دقیق ببینید گوشی‌هایips دار بخرید. که البته صفحه نمایش‌های ips هم نقاط ضعف خودشون رو دارند و در عین واقعی‌تر بودن، مصرف باتری بالاتری هم دارند.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/8/23 تمام گوشی‌های سامسونگ که اندروید ۹ دارند، رابط کاربری one ui رو هم دارند، حتی اون‌هایی که داخل پرانتز چیزی نوشته نشده. رابط کاربری همه‌ی گوشی‌های سامسونگ از اول سال ۲۰۱۹ به بعد همین رابط one ui هست.‌ یعنی گوشی‌های a50 و a30 و a10 و a20e و ... همه این رابط کاربری رو دارند.
اون مطلبی هم که درباره رابط کاربری samsung experince خونده بودید درسته اما اولا قدیمیه دوما رابط کاربری اکسپرینس نسبت به رابط کاربری قدیمی‌تر سامسونگ(نسبت به تاچ‌ویز) بهتر بود و این ویژگی‌ها که شما گفتید رو نسبت به تاچ‌ویز داره. وگرنه اکسپرینس در برابر one ui اصلا حرفی برای گرفتن نداره. One ui خیلی خیلی خیلی بهتر و روانتر و سبکتر و زیباتر از اکسپرینس شده. اکسپرینس با همه نقاط قوتی که داشت اما ضعف‌های بسیار ناجوری هم داشت. در one ui تقریبا همه ضعف‌ها برطرف شدند.‌بخصوص از نظر سادگی و سبکی و زییایی.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/8/23 همه اینا و خیلی امکانات دیگه به مصرف بهینه باتری نمی‌ارزه. بین باتری کم‌مصرف و امکانات زیاد، اولی رو انتخاب میکنم

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/8/23 اینم از اون حرف‌ها بود ها!

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/8/22 همه دارید درباره آپدیت جدید و مشکلات آپدیت‌های گوشی میگید، خوش به حال خودم که از روز اول تا الان هیچ آپدیتی رو نصب نکردم :)

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/8/22 اوپ چیزهایی که درباره ارتبا رقم هفتم و هشتم imei با محل تولید گوشی توی نت پخش شده و همه جا کپی میکنند [اشتباهه] محضه.‌

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/8/17 والا منم چون میترسیدم مصرف باتری بیشتر بشه آپدیت نکردم. منتظرم ببینم آپدیت‌های بعدتر چطورند شاید آپدیت کنم

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/8/15 ادامه‌ی نقد و بررسی من بعد از کار با گوشی a50 سامسونگ (قبل از خوندن این کامنت، کامنت قبلی من [بخش اول نقدم] رو بخونید):

باتری:
همونطور که گفتم دادن نظر دقیق درباره باتری این گوشی نیاز به زمان بیشتری داره. شاید اگه زمان بگذره و برنامه‌های بیشتری نصب کنم و فعالیت‌های بیشتری با گوشی انجام بدم بتونم نظر دقیق‌تری بدم. اما چند نکته رو درباره باتری این گوشی متوجه شدم. یکی اینکه مصرف باتری در حالت نور اتوماتیک در زیر نور خورشید نسبتا زیاده، نکته دیگه اینکه مصرف باتری در زمان استفاده از دوربین بازم زیاده (در ۱۰ دقیقه ۴ درصد کم کرد)، اگه صفحه‌نمایش همیشه روشن فعال باشه در هر یک ساعت یک درصد کم میکنه، اینستاگرام در یکساعت ۵ درصد کم کرد، کمتر از ۲۰ درصد مصرف باتری و در مواقعی حتی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف باتری مربوط به صفحه نمایشه.

رابط کاربری:
بزرگترین نقطه قوت این گوشی بدون شک «رابط کاربری one ui» هست. عحیبه که کمتر کسی در نظرات به رابط کاربری این گوشی اشاره کرده. باور کنید این رابط کاربری از نظر من اینقدر خوبه که حتی این گوشی دوربین هم نداشت بازم بخاطر این رابط کاربری میخریدمش. سامسونگ با این رابط کاربری قشنگ یه انقلاب به راه انداخت. این رابط کاربری یه دگرگونی و انقلاب بزرگ در زمینه نرم‌افزار و رابط کاربری یود. مهمترین ضعف گوشی‌های سامسونگ در گذشته، رابط کاربری بود که هم در تاچ‌ویز و هم در اکسپرینس واقعا داغون بود و عامل اصلی لگ و هنگ و کندی بود و نه زیبایی داشت نه روان بود، و حتی منی که حرفه‌ای گوشی‌ها رو دنبال میکنم داخل منوهای زشت و درهم‌پیچیده‌ی سامسونگ گم میشدم. اما رابط کاربری تمام این مشکلات رو حل کرد. رابط کاررری جدیپ سامسونگ نه تنها از رابط کاربری‌های قدیمی خود سامسونگ و هواوی بهتره که حتی از رابط کاربری روان و سبک الجی هم پیشی گرفته. این رابط کاربری سه ویژگی مهم داره: ۱.زیبایی ۲. سادگی ۳. سبکی؛ با این رابط کاربری با منوی خسته کننده و پیچ‌درپیچ سامسونگ و با لگ و زشتی خداحافظی کنید. با این رابط کاربری، اندروید بالاخره به آی‌او‌اس رسید، آیکن‌ها و منوهای جدید خمیده و زیبا و مینیمال و لذت‌بخش هستند. البته این رو‌متذکر بشم که رابط کاربری یه چیز سلیقه‌ایه و اگه با سلیقتون جور درنیاد ممکنه بعد از کار کردن با گوشی به من که این همه از رابط کاربری تعریف کردم فحش بدید!

سنسور اثرانگشت و تشخیص چهره:
زیاد درباره این دو حسگر گقتند و منم نمیخوام تکرار مکررات کنم. خلاصه بگم که سنسور اثر انگشت با تاخیر کار میکنه و بعضی مواقع هم باز نمیکنه. آپدیت هم که نکردم و این مشکل همچنان هست. خود من که کلا از این سنسور استفاده نمیکنم، به نظرم سنسور بیخودیه! تشخیص چهره هم در یکی دو ثانیه باز میکنه. حتی با چشم بسته هم باز میکنه!!!

سنسور نور:
این سنسور برای من خیلی خوب کار نمیکنه، نمیدونم چرا، البته بودنش از نبودنش یهتره اما گاهی اوقات دقیق نیست. برای فهمیدن این موضوع میتونید در شرایط نوری یکسان، سنسور اتوماتیک نور (adaptive display) رو چند بار خاموش روشن کنید تا ببینید که هر بار نور صفحه کمتر یا زیاد تر میشه در حالی که نور محیط یکسانه و تغییری نکرده! دوستان میتونند تست کنند و نظرشون رو بگن و راهنمایی بهتری یکنند.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/8/15 بالاخره منم بعد از یکی دو ماه تحقیق و بررسی، این گوشی رو خریدم. گوشی رو از دیجیکالا با گارانتی خود دیجیکالا خریدم. گوشی ساخت هند و رام خاورمیانه (MID) و منطقه ایرانه (THR).
امروز دقیقا هفت روزه که دارم با این گوشی کار میکنم، از اونجایی که معمولا نظر و نقد خوب کمتر نوشته میشه سعی میکنم نظرمو دقیق و کامل و مفید بگم.

در کل از گوشی راضی‌ام، هر چند مثل همه گوشی‌ها نقاط ضعف نسبی شاید داشته باشه.

صفحه نمایش:
صفحه نمایش این گوشی، خوب و راضی‌کننده است. به نظرم رنگ سیاه رو غلیظ‌تر از گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ نشون میده. تمام رنگها رو زیبا و زنده نشون میده و آدم از دیدن صفحه نمایش لذت می‌بره. نور صفحه نمایش در کمترین حالت خیلی خیلی کم میشه که این خیلی خوبه و در حالت اتوماتیک هم خیلی نور داره که راضی کننده است و کار کردن با اون زیر نور آفتاب مشکلی نداره ولی وقتی نور در حالت اتومااتیک به بالاترین حد میرسه مصرف باتری به نظرم خیلی بیشتر میشه. مثلا اگه در نور ۵۰ درصد هر یک ساعت ۵ درصد کم کنه، در زیر نور خورشید هر یک ساعت ممکنه تا ۱۵ درصد هم کنه (اعداد ۵ و ۱۵ در اینجا مثال هستند و دقیق نیستند).
نقطه قوتی که صفحه نمایش سوپرامولد داره همونطور که میدونید خاموش بودن پیکسل‌ها در زمان نمایش رنگ سیاه که هم مصرف رو کم میکنه و هم باعث غلظت بالای رنگ سیاه میشه.
ضعفی که صفحه نمایش این گوشی و ایضا تمام صفحه نمایش‌های سوپر امولد حتی گوشی‌های پرچم‌دار دارند نشون دادن رنگ سفیده. هر چند گوشی‌های یکی دوسال اخیر در نمایش رنگ سفید بهتر شدند اما در مقایسه با رنگ سفید صفحه نمایش‌های ips حرفی برای گفتن ندارند. من با گوشی g4 مقایسه کردم و اونوقت فهمیدم سوپرامولدها چقدر در نمایش رنگ سفید ضعیف هستند. البته این ضعف در حدی نیست که روی اعصاب باشه. من شخصا رنگ‌های صفحه نمایش ips رو بیشتر دوس دارم (البته ipsهای الجی)

دوربین:
نظراتی مختلفی درباره کیفیت دوربین گوشی داده میشه که اکثرن درستند، چه اونهایی که میگن خوبه چه اون‌هایی که میگن بده، چون کیفیت دوربین یه امر نسبیه و هر کسی نسبت به گوشی قبلیش یا در مقایسه با گوشی‌های دیگه در مورد دوربینش نظر میده، خلاصه هر کسی از ظن خودش یار گوشی میشه. از نظر من دوربین اصلی گوشی بد نیست خوبه ولی خیلی خوب هم نیست. میشه به عنوان یه دوربین خوب برای عکس‌های روزمره روش حساب کرد اما برای عکس‌برداری حرفه‌ای و جدی شاید خیلی مناسب نباشه. از فاصله نزدیک عکسهای خوبی میگیره اما اگه سوژه دور باشه و روی عکس گرفته شده زوم کنی حالت گرفته میشه. گوشی قبلی من الجی جی۴ (پرچمدار ۲۰۱۵ الجی) بود که دوربین اصلی بهتری داشت. دوربین سلفی گوشی خوب و راضی کنندست و از سلفی جی۴ بهتر و با کیفیت تر عکس میگیره. اگه دوربین اصلی شما رو راضی نکنه دوربین سلفی راضیتون میکنه. در کل من انتظار داشتم وقتی پول خون بابای رئیس شرکت سامسونگ رو میدم دوربین بهتری داشته باشه.

باتری:
نظرات دیگر کاربران رو که خوندم و می‌دیدم از مصرف بالای باتری بعد از آپدیت گلایه میکنند، تصمیم گرفتم که آپدیت نکنم و نکردم. آخرین آپدیت روی گوشی آپدیت ۱ می ۲۰۱۹ هست. در مورد باتری نمیتونم نظر قطعی بدم چون آنچنان استفاده ای نکردم. باتری همه گوشی‌ها اوایل خوب کار میکنه چون لپ‌های زیادی روی گوشی نیست.‌ منم اهل بازی نیستم و بیشتر از شبکه‌های اجتماعی استفاده میکنم و روزی یکبار (هر ۲۴ ساعت یکبار) گوشی رو شارژ میکنم.

(ادامه در کامنت بعدی‌ام ...)

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/8/7 من یه خواهشی از همه دوستانی که این گوشی رو داشتند و نظر میدن دارم. همه این دوستان وقتی نظر میذارن حتما در نظراتشون سه چیز رو درباره گوشیشون بنویسند: ۱. تولید چه کشوریه ۲. از چه فروشگاهی خریدند ۳. با چه گارانتی‌ای گرفتند.
مثال: «من این گوشی رو چهارماهه دارم خیلی خوبه و مشکلی نداشته. ساخت هنده، از دیجیکالا خریدم با گارانتی مدیاپردازش»
بیایید هر کدوممون درباره هر گوشی‌ای نظری داشت حتما در متن نظرش به این سه مورد اشاره کنه. ممنون از همگی

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/8/5 دقیقا منم تو همین وضعیتم، گوشی از دیجیکالا گرفتم و زده ساخت هند. دو دل هستم که مرجوع کنم یا نگه دارم. مال من با گارانتی خود دیجیکالا بود. نمیدونم چکار کنم. ظاهرا اکثر گوشی‌های a50 ساخت هند هستند! نمیدونم الان چکار کنم

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/8/1 رابط کاربری one ui موجود بر روی این گوشی آیا امکانات و قابلیت‌های رابط کاربری قبلی سامسونگ (سامسونگ اکسپرینس) رو داره؟ امکاناتی مثل device meintenance، secure folder، game mode، dual messanger، multi windows، color lenz، game launcher و ...

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/30 سلام
ممنون میشم کمکم کنید، هر کسی با گوشی کار کرده یا اطلاع داره جواب بده.
من بخاطر کارم روزانه ده ساعت با نرم افزارهای تدوین ویدئو (kine master، power director، format factory و ...)، نرم‌افزارهای ویراش تصویر (PicsArt، Makeup، Adobe photoshop، Adobe Lightroom، Snapseed و ...) و شبکه‌های اجتماعی (توییتر، سه تا تلگرام، دو تا اینستاگرام، فیسبوک و ...) کار میکنم. و استفاده دیگه‌ای (بازی، دوربین و ...) ندارم. آیا پردازنده گوشی برای من حواب میده؟ آیا پردازنده و رم گوشی نیازهای منو برآورده میکنه؟ داغ نمیکنه؟
ضمنا اینم بگم که من الان گوشی الجی جی۴ دارم و اکثر این برنامه‌ها رو نمیتونم به خوبی استفاده کنم. وقتی با این برنامه‌ها با گوشی الجی جی ۴ کار میکنم گوشی چنان داغ میکنه که یا از کار میفته یا خاموش میشه یا از برنامه خارج میشه!
ممنون میشم راهنمایی کنید و نظرتون رو بگید

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/30 چی بله؟ ۶ تا سوال پرسیده، کدومشون بله؟

Samsung Galaxy M30s Samsung Galaxy M30s

1398/7/28 وفتی به صورت رسمی وارد ایران نمیشه یعنی یه مشکلی داره. مثلا ممکنه اینترنتش به ایران نخوره یا آنتن‌دهیش برای ایران مناسب نباشه. کلا خرید گوشی‌هایی که به صورت رسمی وارد نمیشن ریسکه.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/28 قصد داشتم این گوشیو بخرم اما توی نظرات اینقدر گفتند این گوشی داغ میکنه که پشیمون شدم. باتریش هم که اوایل میگفتند خوب بود همه الان دارن میگن افتضاحه. داغ کردن و باتری ضعیف دو چیزیه که من نمیتونم باهاش کنار بیام. گوشی قبلیم الجی جی۴ بود سه ساله عذاب و زجر کشیدم با باتری ضعیف و داغ کردنش. نمیخوام باز زجر بکشم.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/25 من میخوام گوشیم ساخت ویتنام باشه، با چه گارانتی‌ای باید بخرم؟ مدیاپردازش خوبه؟ دیجی سرویس و داریا همراه و سریر و آواژنگ و اینا کدومشون خوبند؟

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/23 شما گوشتون رو از کجا و با چه گارانتی‌ای گرفتید؟

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/23 گوشیتو از کجا گرفتی؟ و با چه گارانتی‌ای؟

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/23 آخ آخ ... دو دل بودن و سر دو راهی قرار گرفتن بد دردیه.
منم وقتی توی خرید سر دوراهی قرار میگیرم اعصابم به هم میریزه ولی بالاخره باید یه چی انتخاب کنی.
اتفاقا منم بین همین دو گوشی دو دل شدم و نمیدونستم کدومو انتخاب کنم اما بالاخره a50 رو انتخاب کردم (البته هنوز نخریدم، ولی انتخاب کردم)
من درباره این دو گوشی نقدهای زیادی خوندم و بررسی‌های زیادی کردم. یه توصیه کلی میکنم، به نظر من اگر دوربین خیلی برات مهمه پی‌سی‌لایت رو بگیر چون برتریش به a50 دوربینشه. اما اگه دوربین برات اولویت اول نیست a50 بگیر چون برتری‌ها و نقاط قوت a50 بیشتره. دوربین a50 هم دیگه در حدی نیست که نشه انتخابش کرد. همین نقاط قوتِ بیشتر منو تشویق کرد که a50 رو انتخاب کنم. نقاط قوتی مثل رابط کاربری جدید و سبک سامسونگ و در دسترس بودن قطعات تعمیر و پشتیبانی بهتر و صفحه نمایش سوپرامولد که هم باکیفیت تره و هم کاربردی تر (مثلا میشه بالای صفحه کناره‌های دورببن سلفی رو خاموش کرد که صفحه‌ی یکنواختی داشته باشه و میشه از چندتا پیکسل به عنوان چراغ نوتیفیکیشن استفاده کرد و ...)
بعدشم یه گوشی فوقش دو سه سال باهاته، تا آخر عمر که نمیخوای داشته باشیش که اینقدر حساس باشی، دو سه سال دیگه گوشی‌های دیگه میاد و یکی دیگه میخری.
خلاصه اینکه نقاط قوت سامسونگ بیشتره، من پیشنهاد میکنم کلافگی رو ضربه فنی کن و a50 (حتما گارانتی‌دار) بگیر. البته میدونم کلافه‌شدن بعدیت اینه که چه رنگی بگیری! درست مثل خودم!

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/22 خانم شیما! مگاپیکسل چه ربطی به کیفیت دوربین داره؟ الان گوشی‌هایی با دوربین پنجاه شصت مگاپیکسلی هم هست اما کیفیتی پایینتر از پرچمداران سامسونگ و اپل و ... دارند که دوازده مگاپیکسل هستند.‌ چون بالابودن مگا پیکسل هیچ ربطی به کیفیت عکس نداره.
من نمیدونم کاربران ایرانی کی میخوان متوجه بشن که کیفیت عکس ربطی به بزرگی عکس و عدد مگاپیگسل نداره! بالای صد تا نظر هم توی نظرات این گوشی هست که نوشتند کیفیت دوربین در حد ۲۵ مگاپیکسل نیست!!!

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/20 آقا این شارژ اولیه رو چکار کنیم؟ تقریبا همه فروشنده‌ها و‌ تعمیرکارها حتی فروشنده‌های معتبر میگن قبل از استفاده از گوشی باید پنج تا هشت ساعت توی شارژ اولیه باشه. اما اینجا و بعضی جاها دیدم چند نفری میگن شارژ اولیه نیازی نیست. بالاخره چکار کنیم؟ اگه شارژ اولیه نمیخواد پس چرا فروشنده‌ها میگن میخواد؟

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/20 من خیلی باتری برام مهمه. نظراتو خوندم ببینم درباره باتری چی میگن اما آخرش نفهیمدم باتریش چطوره. یکی میگه تنها نقطه قوتش باتریشه که عالیه، یکی میگه تنها نقطعه ضعفش باطریشه که افتضاحه. چکار کنیم بالاخره؟ باطریش خوبه یا بده آخرش؟

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/20 نتاا

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1398/7/18 سلام دوستان
اینکه بعضیا میگن عوض کردن رام و اینا ممکنه باعث خراب شدن گوشی بشه یا یه بلا ملایی سر گوشی بیاره، آیا حقیقت داره؟ میگن به ریسکش نمی‌ارزه

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/18 بعد از نصب آپدیت، چه نیازی هست به ریست فکتوری؟ ضروریه؟

LG G4 LG G4

1396/4/9 من بیست روزه که جی فور گرفتم، خیلی ازش ناراضی ام، از دیجی کالا گرفتم، هر بار که شارژش به ۱۵ درصد و زیر ۱۵ درصد میرسه دو سه بار خاموش روشن میشه، سیمکارت دوم روزی یکبار قطع میشه و باید دو سه بار گوشی رو خاموش روشن کنم یا سیمکارتو‌ درببارمو دوباره بندازم تا وصل بشه و آنتنش بالا بیاد. شارژش در صورت روشن بودن وای فای حداکثر در چهارساعت صفر میشه! توی بازی پی اس آنلاین باتریش دو ساعت و نیمه از صد به صفر میرسه! صدای مکالمه طرف مقابل به زور برام میاد مدام قطع و وصل میشه ولی با گوشی های دیگه خود الجی هم تست کردم صدای مکالمش عالی میاد. صدای اسپیکرش خیلی بلند نیست، صدای هندزفریش بد نیست خوبه اما عالی نبود یعنی صدای یه گوشی پرچمدار نیست. نمیدونم چرا این چیزایی که همه تعریف کردند رو من ندیدم. صفحه نمایشش کیفیت نداره، رنگ ها رو غیر واقعی نشون میده، رنگ سفید رو خوب نشون نمیده و خاکستری نشون میده. متون ریز سیاه در صفحه سفید رو سخت میشه خوند چون کنتراستش بالا نیست.
نظر شما چیه؟ میگید چکار کنم؟ دیجی کالا میگه ما فقط یه هفته تضمین تعویض داشتیم پس نمیگیره! خو بعد از هفته اول تازه این مشکلاتش معلوم شد. خدایی من بچه پولدار هم نیستم که بگم عیب نداره، پس انداز هفت هشت ماهمو دادم به این گوشی. توی این بیست روزه بدجور افسردگی گرفتم.

LG G4 LG G4

1396/3/20 بدجور پشیمونم از خریدش. رنگ سفید رو یه چیزی تو مایه های خاکستری و زردنشون میده.
البته شاید برای خیلی هاتون مشکلی نباشه ولی وقتی با گوشی های دیگه‌ی خود الجی هم مقایسه میکنید میفهمید چه صفحه نمایش بدی داره

LG G4 LG G4

1396/3/20 پس یعمی گوشی من مشکل داره؟

LG G4 LG G4

1396/3/19 سلام
من چند روزیه این گوشی رو از دیجیکالا خریدم، تاریخ تولیدش مال دسامبر ۲۰۱۶ هست. ازش راضی نیستم. این گوشی یه جوریه. بدجور خورد تو ذوقم. اون چیزی که فکر میکردم نیست. صفحه نمایشش خوب نیست، رنگ سفید رو زرد نشون میده! با گوشی الجی کا۱۰ مقایسه کردم کنتراست جی۴ پایین تر از ک۱۰ هست. جوری کنتراستش پایینه که متن مشکی ریز در صفحه سفید به سختی خونده میشه! بر عکس در الجی ک۱۰ خیلی واضحه است.‌سفیدترین رنگی که در گوشی ها دیدم در الجی ک ۱۰ بوده!
به نظر شما دلیلش چی میتونه باشه؟!

LG K10 LG K10

1395/8/12 یه آپدیت ۲۹۰مگابایتی اومده هیچ توضیح دربارش ننوشته. دوستانی که اطلاه دارند دربارش توضیح بدن.

GLX Spider 1 GLX Spider 1

1393/12/22 بیشتر نگرانیم اینه که من یه لاستر2 خریدم بدجور زد تو ذوقم، میترسم این کالای جی ال ایکس هم بزنه تو ذوقم!
موارد 1 تا 40 از مجموع 59 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا