مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر ش
  • تاریخ عضویت : 1392/7/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

HTC Explorer HTC Explorer

1392/8/6 مطمئن نیستم ولی فکر می کنم رام 2.3.5 آخرین رام رسمی این گوشی بوده. این رام میتونه فونت فارسی رو بخونه ولی برای نوشتن باید از برنامه های کیبورد که فارسی را پشتیبانی می کنند استفاده کنید.
دانلود : http://www.persianhtc.net/index.php?dir=Explorer%28Pico%29/rom/custom/2.3.5_Persian_support/&file=Explorer%20%28Pico%29%20Persian%20support.zip

HTC Explorer HTC Explorer

1392/7/30 رام های مختلف htc explorer که از گوشی های شرکت های مختلف پورت شدن(مثل سونی یا سامسونگ یا خود اچ تی سی) با ویرایش اندروید بالا و دارای امکانات مختلف(بعضی ها به صورت پیش فرض از پارتیشن EXT3 پشتیبانی و استفاده می کنند) در آدرس زیر وجود داره:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1750
دوتا پست Android orginal development و android development دارای کلی رام های مختلف هست که توسعه دهنده ها برای این گوشی پورت کردن. فقط ممکنه بعضی رام ها بدون باگ و با پایداری بیشتری باشن و بعضی از اونها زیبا باشن ولی کلی باگ دارن و فقط میشه برای تست رو گوشی نصب کرد.
مثلا سیستم عامل firefox برای این گوشی هم پورت شده ولی هیچی توش درست کار نمیکنه و هنوز پایدار نیست.
راهنمای نصب و اینکه باید برای اون رام مورد نظر پارتیشن EXT3 داشته باشید یا نه در توضیحات توسعه دهنده همون پست نوشته شده. اگه اولی رو به سختی نصب کردید دومی و سومی دیگه خیلی راحت میشه براتون.
فقط فراموش نکنید که گوشیتون حتما باید روت شده باشه.(راهنمای این کار تو اینترنت فراونه)
موفق باشید. یاحق

HTC Explorer HTC Explorer

1392/7/29 برای افزایش حافظه این گوشی میتونید رام هایی که دارای اسکریپت مموری هستند را نصب کنید. برای این کار باید پارتیشنی از نوع Ext3 یا Ext4 با حجم دلخواه (معمولا ۱ گیگ) روی مموری ایجاد کنید سپس از این رام ها روی گوشی نصب کنید به این صورت حافظه داخلی گوشی ۱ گیگ خواهد بود و زود پر نمیشه. بهتره مموری از نوع کلاس ۶ یا ۱۰ باشه.

HTC Explorer HTC Explorer

1392/7/28 تصاویری از رام سونی اکسپریا نصب شده بر روی اچ تی سی اکسپلورر
http://shahriary.staffcms.um.ac.ir/?option=com_content&view=article&id=7617:_p_i_c_t_u_r_e&catid=309:_m_e

HTC Explorer HTC Explorer

1392/7/3 سلام
من چند وقتی میشه این گوشی رو گرفتم . در کل ازش راضیم. برخی نکات رو در مورد این گوشی تو لینک زیر نوشتم اگه قصد خرید دارید فکر می کنم کمک خوبی براتون باشه.
یا حق
http://shahriary.staffcms.um.ac.ir/?option=com_content&view=article&id=7616:_h_t_c_-_e_x_p_l_o_r_e_r&catid=309:_m_e
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا