مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : احسان د
  • تاریخ عضویت : 1392/6/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

HTC One X+ HTC One X+

1393/4/22 سلام دوست عزیز.
تا جایی که من یادمه و تو پست های قدیم همین سایت خوندم، لنز دوربین به تنهایی قابل تعویض نیست و کل قاب پشت باید تعویض بشه که ظاهرا هزینشم کم نیست.
یکی از دوستان اگه اشتباه نکنم گفته بود که برای رفع خط و خش لنز از خمیر دندان استفاده بشه و حرکت دستمالی که باهاش خمیر دندون رو میزنی هم به صورت دایره ای باشه.

HTC One X+ HTC One X+

1393/3/24 دوست عزیز با خیال راحت آپدیت کن، زمان دانلود پچ اگه قطع هم بشی هیچ مشکلی پیش نمیاد و سیستم فایل رو نگه میداره و دوباره که وصل بشی ادامشو دانلود میکنه. فقط اولا شارژ مویابلت کامل باشه تا وسطش موبایلت خاموش نشه یا ترجیحا با کابل وصل کن و از اون طریق به اینترنت وصل شو تا خیالت از شارژ هم دیگه راحت باشه. انتها هم که دانلود تموم شد، موقع نصب چند بار خود سیستم روشن خاموش میشه و به هیچی دست نزن تا کارش تموم شه. در کل خیالت راحت، آپدیت کن.

HTC One X+ HTC One X+

1392/6/26 دوست عزیز به سایت مراجعه کردم. فقط در انگلستان و میانمار امکان انتخاب این گوشی موجوده. ( البته در آمریکا و کانادا هم موجوده ولی ارائه شده توسط اپراتورهای مخصوصه). می شه توضیح بدین، انتخاب کشور چه تاثیری داره؟

HTC One X+ HTC One X+

1392/6/26 من دیشب گوشیمو آپدیت کردم. چند مورد شاید دونستنش به بقیه دوستان هم کمک کنه:
1- روز قبلش وقتی زدم آپدیت کنه، تا یه نیم ساعتی هیچ پیشرفتی در درصد دانلود نداشت و من همdiscard کردم. بعدش که دوباره چک آپدیت رو می زدم می گفت آپدیتی نیست ولی فرداش دوباره برام اعلام همون آپدیت قبلی رو کرد.
2- من از طریق Adslخونه آپدیت کردم. با اینکه دو سه باری هم وسطش قطع شد هیچ مشکلی پیش نیومد و هر بار خودش pause می کرد. در کل برای من سرعت آپدیت با wifi بیشتر از internet pass through بود.
3- شب هم دیدم هنوز دانلود تموم نشده گرفتم خوابیدم و صبح دیدم خودش مثل بچه آدم خبر داده که دانلود تکمیل و آماده نصبه.
4- بعد نصب در یک کلمه، کاربری آسان تر ولی گرافیک پایین تر.
5- به جزئیات تغییرات بخوام اشاره کنم:
- از صفحه لاک، حلقه زیبا حذف شده و به جاش یه قفل سفید کوچیک ساده اومده. در هر حالت لاک: ساعت، آب و هوا، و تاریخ و سیگنال اضافه شده.
- بعد باز کردن دستگاه اولین چیزی که نظر جلب می کنه، 5 آیتم پایین صفحه است که در یک قاب مشکی قرار گرفتن و دیگه رو والپیپر رو نمی گیرن.
- در قسمت برنامه ها، حرکت از حالت افقی به عمودی تبدیل شده. در صفحه اولش باز هم ساعت، آب و هوا، و تاریخ نمایش داده می شه. همچنان 5 کلید گفته شده در بالا قابل دسترسی هستن. امکان قرار دادن چند برنامه در یک فولدر. از امکانات خوب اضافه شده هم، امکان ویرایش محل قرار گیری برنامه هاست.
- از امکانات اضافه شده در ستینگ هم امکان نمایش درصد باتری
- والپیپرهای پیشنهادی خود گوشی بیشتر و ساده تر شدن و چندتا والپیپر لایو هم ارائه شده.
- دسترسی سریع به برای تغییر wifi bluetooth و غیره در بالا به جای SETTING خالی اضافه شده.
- کاهش رم اشغال شده سیستم از 700 به 500
در کل ارزیابی من مثبته با توجه به امکانات اضافه شده، هرچند که به نظرم به خاطر بهینه سازی انرژی گرافیک کمتری برای کل سیستم در نظر گرفته شده. که البته مورد دوم هم سلیقه ایه وخیلی از کابرا خوشششون اومده.
اطلاعات نرم افزار هم به شرح زیره:
-android ver. : 4.2.2
htc sense ver. : 5.0
software no. : 2.18.401.2 (که 401 طبق گفته یکی ازدوستامون تو همین سایت یعنی اروپا)
htc sdk api level: 5.41

امیدوارم تونسته باشم به همه اچ تی سی دوستان کمک کرده بام.

HTC One X+ HTC One X+

1392/6/24 شاید چون در حالت HD از هر 4 هستش کار می کشه.

HTC One X+ HTC One X+

1392/6/21 با سلام خدمت همه دوستان.
من تا حالا اسمارت فون نداشتم و بعد کلی جستجو تو سایتا. این گوشی رو انتخاب کردم و دو هفته پیش خریدمش. از لحاظ امکانات و ظاهر خیلی به دلم نشست. فقط الان یه مقدار در مورد باتریش نگرانم و نمی دونم مصرف طبیعیش باید چی باشه. هنوز باهاش به اینترنت وصل نشدم و آپدیتم نکردم و فیلم هم ندیدم. تو مصرف مشابه موبایل معمولی (تماس و پیامک) خیلی خوبه (بیشتر از دو روز) ولی مثلا در زمان بازی به نظرم زیاده. مثلا بعد 45 دقیقه بازی bridge constructor که چک کردم، به ازای هر یک دقیقه، یک درصد شارژ کم شده بود (البته روشنایی اتوماتیک بود.)
چند سوال:
1- این میزان مصرف در بازی طبیعیه؟
2- نرم افزاری جهت تست باتری آیا وجود داره؟
3- اگه نرم افزاری نیست، حداقل تست های استانداری برای عملکرد باتری وجود داره که بشه به صورت دستی تست کرد؟ (یکی از دوستان گفته بود تست سایت جی اس ام آرنا رو واسه فیلم اجرا کرده، که من تو اون سایت همچین تستی رو پیدا نکردم)
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا