مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Saeed K
  • تاریخ عضویت : 1392/6/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 182

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 182 مورد

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/7 یه باگی این گوشی با برنامه تلگرام داره؛ اونم اینه که وقتی داخل صفحه اصلی اسکرول میکنید روی 120هرتز و روان کار میکنه اما به محض اینکه وارد صفحه چت یا کانال ها میشید گوشی روی 60 هرتز میاد و سرعتش میاد پایین تر
برای حل این مشکل از تنظیمات تلگرام گزینه های Raise to listen و Raise to speak رو بردارید و از نهایت سرعت برنامه تلگرام روی این گوشی لذت ببرید.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/1/16 اینا که چیزی نیست شمام که ظاهرا گوشیو برا دکور خریدی
یک ماه گوشیتو خاموش کن بعد یک ماه بیا میبینی دو درصد کم کرده!!

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/1/1 ریست فکتوری یعنی برگردونن به تنظیمات کارخانه و روز اول
حالا شما گوشی ای که همون لحظه روشن کردی برمیگردونی به همون لحظه دوباره
سبحان الله چقدر جالب...

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/12/8 سنسورش در حدیه که حدود یک ثانیه طول میکشه تا صفحه رو باز کنه
اگر بیشتر از اینه برید و تمام انگشت ها ثبت شده رو پاک کنید و از نو این سه نکته رو لحاظ کنید:
۱- سعی کنید کف انگشتتون رو ثبت کنید نه نوک انگشت
۲- همون انگشت رو یکبار دیگه ثبت کنید
۳-قبل از ثبت اثر انگشت مطمئن بشید که صفحه نمایش کاملا تمیز باشه و انگشت خودتون هم چرب یا خیس نباشه.
اگر همه اینهارو انجام دادید ولی باز مشکل داشتید احتمالا یا مشکل سخت افزاریه یا نرم افزار مشکل داره
برای احتیاط یکبار گوشی رو ریست فکتوری کنید و اگر با رعایت موارد فوق باز هم مشکل داشتید احتمالا مشکل سخت افزاریه.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/12/8 اگر دارک مود روشنه این مسیر رو طی کنید و تیک گزینه آخر رو بردارید:

Setting _ Wallper and style _dim wallpaper when dark mode is on

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/12/4 صد در صد از شارژریه که استفاده میکنید
از شارژر ارجینال استفاده کنید مشکلتون حل میشه

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/11/10 اگر روی سرعت و روون بودن و تجربه کاملا نرم و بدون کوچک ترین گیر حساس نیستی بهترین انتخابه مخصوصا دوربینش که بی نظیره

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/11/7 اصلا گوشی های سری پوکو توی دوربین و جنس بدنه ادعایی ندارن
ولی A54 به جرات میگم با اختلاف بهترین پکیج دوربین رو نه تنها تو رنج قیمتی خودش بلکم تا 30 میلیون تومن داره... انگار این یه مدل از دستشون در رفته انقدر دوربینش خوبه

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/11/2 روشن کردم تغییری نکرد متاسفانه
جالبه مثل اینکه فقط من این مشکل رو دارم
نمیدونم شایدم برای همه س فقط دقت نکردن

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/11/1 سلام
دوستان تلگرام روی این گوشی اینطوره که وقتی توی منو و لیست چت ها اسکرول میکنی روون و ۱۲۰ هرتزه ولی وقتی وارد صفحه چت یا کانال ها میشی انگار روی ۶۰ هرتز سوییچ میکنه و دیگه روون نیست شما هم این مشکل رو دارید؟ راه حلی داره یا باید تحملش کرد؟

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/5/4 سلام
من دوتای دیگه رو کار نکردم و میخوام به عنوان کسی که 6 ماه 12T داره نظرمو راجبش بگم
از لحاظ سرعت و روون بودن و کیفیت و نور صفحه نمایش خیالت راحت باشه چون در این زمینه ها فوق العاده ست در کل این گوشی جزو قاتل پرچمدار ها حساب میشه و اصولا لگ و کندی بی معنیه درش.
دوربین سلفی خیلی خوبی داره و دوربین پشت تنها عیبی که داره تصاویر رو مقداری ابرنگی نشون میده که سلیقه ایه ولی من نمیپسندم. از لحاظ داغ شدن هم باید بگم وقتی قندشکن روشن باشه و با گوشی کار کنید مقداری گرما رو احساس میکنید که طبیعیه و اصلا گرماش اذیت کننده نیست-درکل برای منی که استفاده های غیر گیمینگ از گوشی دارم راضی کننده بوده و شارژر فستی که داخل باکس داره فوق العاده س و کمتر از نیم ساعت صفر تا صد گوشیو پر میکنه. از حق نگذریم اسپیکر های بسیار با کیفیت و خوش صدایی هم داره
اما مهمترین ضعف این گوشی که استثنا هم نداره مشکلش با ایرانسله! هرکسی میگه گوشی من ایراد نداره دلیلش اینه جایی زندگی میکنه که با دکل های اون منطقه اوکیه مثلا من وقتی میرم بعضی از شهر های تهران مشکل داره و اینترنت وصل نمیشه یا آنتن میپره من پیشنهاد میکنم اگر از خط ایرانسل استفاده نمیکنید تو خرید این گوشی شک نکنید

Xiaomi 12T Xiaomi 12T

1402/2/17 مشکل با پردازنده های مدیاتکه و فعلا که هیچ راه حلی براش نیست

Xiaomi 12T Xiaomi 12T

1401/12/19 من مشکل خاموش شدن رو بعد از آپدیت ۱۴ پیدا کردم، و قبلتر هم گفتم وقتی که پیامک میومد یا تماس برقرار میشد اونم فقط با خط سیمکارت یک! حالا فرقی نداشت همراه یا ایرانسل، به قول شما صفحه خاموش بود اما گوشی کار میکرد بعدشم خود به خود ریست میشد.
که خداروشکر با ریست فکتوری حل شد. و دیگه مشکلی باگوشی ندارم.
شما هم باید اول بری بک اپ از گوشیت بگیری بعدش ریست فکتوری کنی، فقط حواست باشه تنظیمات رو ریست نکن برو به طور کلی ریست کن که همه اطلاعاتت کلا پاک شه و مثل روز اول شه.
صد در صد مشکلت حل میشه.
یه پیشنهادم به بقیه دوستانی که این گوشیو دارن و به ۱۴ آپدیت کردن بکنم اونم اینه که با اینکه خودم فکرشو نمیکردم یه ریست فکتوری انقدر تاثیر داشته باشه، اما متاسفانه اینطوره و اگر بعد اپدیت به مشکل خوردید یه ریست فکتوری بکنید انشالله مشکل حل میشه.

Xiaomi 12T Xiaomi 12T

1401/12/18 مشکل رو متوجه شدم
هر سیمکارتی که داخل اسلات یک باشه وقتی باهاش تماس بگیرن یا پیامک بیاد این مشکل ریست اتفاق میفته
دوستانی که به 14 آپدیت کردن بگن اونا هم این مشکلو دارن؟

Xiaomi 12T Xiaomi 12T

1401/12/17 حدود دو هفته س اینو خریدم..
خداروشکر با صفحه نمایشش هیچ مشکلی ندارم و به جرات میگم توی این رنج قیمتی و حتی یکم بالاتر، بهترینه
ولی در مورد مشکل رو مخ جدیدش باید بگم اوایل همه چیز اوکی بود
ولی چند روزی که به MIUI14 آپدیت کردم یه مشکل عجیب پیدا کرده، اونم اینکه گاهی اوقات(ممکنه روزی یکبار باشه یا روزی دو سه بار) گوشی صفحه ش که خاموش میشه تا حدود یک دقیقه وقتی دکمه میزنی روشن نمیشه،(اینم بگم اصلا نه همیشه روشن فعاله نه سوپر والپیپر) عجیب تر اینکه توی اون تایم انگار خود گوشی داره کار میکنه مثلا آهنگ گوش میدی مشکلی نیست، بعد از اون یه دقیقه هم گوشی ریسِت میشه و لوگوی شیایومی میاد و تو یه زمان خیلی کوتاه گوشی لود میشه!!(یعنی وقتی دستی ری استارت میکنی تایم طولانی تری طول میکشه تا لود شه اما وقتی تو این شرایط قرار میگیره این تایم به یک چهارم کاهش پیدا میکنه)تجربه قبلیم از شیائومی 11LITE بود که اصلا خوب نبود حالا گفتم دیگه بعد یکی دو سال مشکلات شیائومی حل شده که متاسفانه این اتفاقات عجیب که اکثرا مختص خودشه هنوز پابرجاست!! البته امیدوارم نرم افزاری باشه و مثل پوکو M3 مشکل برد نداشته باشه !(آخه دقیقا بعد از MiUI14 اینطور نشد و چند روز بعدش این اتفاق افتاد)
در مورد پرش آنتن هم کامنت هارو میخوندم فک میکردم یا بچه ها تنظیمات رو دستکاری میکنن یا اصلا مورد رایجی نیست که الان باید به جرات بگم که توی همه ی 12t ها این مشکل هست بلا استثنا..
منتها هرجایی اتفاق نمیفته مثلا من ساکن غرب استان تهرانم به هیچ وجه وقتی اینجام پرش آنتن نداشتم اما هر وقت میام سمت شهر تهران ، با روشن کردن دیتا و بعضی وقتا حتی بدون اینکار آنتن ایرانسلم میپره و بعد چند ثانیه دوباره خودش برمیگرده...
واقعا حیفه این گوشی با این مشکلات

Xiaomi 12T Xiaomi 12T

1401/12/4 تجربه به من نشون داده گوشی های شیائومی رو باید وقتی آپدیت کرد که ناتیفیکیشن آپدیت از طریق خود گوشی بیاد و علاوه بر اون، چند روزی هم از اومدن همون آپدیت بگذره.. بعد آپدیت کنید.
چون بار ها شده حتی ناتیف اپدیت اومده اما بعد یه مدت کوتاه اپدیتو خود شیایومی برداشته و یه تاریخ دیگه ارائه داده
با همه این تفاسیر که خودشOTA اپدیت میده وضعیت اینه
شما میخوای دستی رام بزنی؟؟؟
به نظرم اصلا ریسک نکن
و صبر کن موقعش که برسه از طریق خود گوشی آپدیت کن.
چون آپدیت های شیائومی همیشه باعث بهتر شدن نمیشن!!
هنوز هم به صورت جهانی 14 عرضه نشده برای این گوشی
عجله نکنید.

Xiaomi 12T Xiaomi 12T

1401/12/2 سلام
دو سه روزی هست گوشی رو خریدم میخوام به عنوان یه کاربر وسواسی و ریز بین نظرمو راجب این گوشی بگم.
من 128 رنگ سیلور و رام گلوبال رو حدود ۱۵ تومن گرفتم..
اولین چیزی که برای من مهم بود، کیفیت صفحه گوشی بود ، گوشی قبلی من Nova9 هواوی بود که حدود ۵ ماه داشتمش ، باید بگم هردو از بهترین نمایشگر های اولد بازار استفاده میکنن، اما این گوشی حدود 50 پیکسل بر اینچ تراکم بیشتری داره و برای من ملموس بود و میشه صفحه شو به راحتی با پرچمدار ها مقایسه کرد، هم نور بالایی داره هم کیفیت و خوش رنگ و لعاب بودنش و در کل همه چیز فوق العاده س و نمیشه ازش ایرادی گرفت.
بدنه گوشی با اینکه فریم پلاستیکه ولی اصلا حس یه گوشی ارزون رو نمیده و واقعا طراحی جذابی داره و حس یک کالای پریمیوم رو میده، چیزی که حقیقتا داخل فیلم و عکس نمیشد حس کرد، من رنگ نقره ای رو که میخواستم بگیرم شک داشتم که قشنگ نباشه اما وقتی رسید دستم لذت بردم انگار پشت گوشی یک دست فلزیه تو این رنگ، اگرچه به شدت مستعد اثر انگشته)
گوشی به لطف دایمنسیتی 8100 بسیار روون و سریع کار میکنه و از همه مهمتر داغ که هیچی واقعا گرم هم نمیشه و بسیار خنک و پایدار کار میکنه، رابط کاربری منو یاد آی او اس میندازه، مدل باز و بسته شدن اپ ها و اون سر سنگین بودن آی او اس توی MIUI13 دیده میشه، نسبت نسخه های قدیم تر MIUI واقعا به پختگی لازم رسیده و دیگه نمیشه بهش ایرادی گرفت و هرچی از باگ و عیب این رابطه کاربری شنیدید فراموش کنید چون نسبت آخرین تجربه من از MIUI خیلی پخته تر شده. گوشی قبلی من شیایومی ۱۱لایت بود که اصلا تجربه خوبی نبود طوری که گفتم امکان نداره سمت گوشی هوشمند برم چه برسه شیائومی، اما من یه گوشی بازم و توبه گوشی باز مرگه😅.(حقیقتا از زمون اومدن 10T همیشه دوست داشتم سری T شیائومی رو داشته باشم تا اخر 12 شو خریدم)
اما در مورد دوربین بخوام بگم ، دوربین اصلی کیفیت قابل قبولی داره، اما به شرطی که بخواید از طبیعت و در و درخت و خلاصه هرچیزی غیر انسان عکس بگیرید، به این دلیل که من حس میکنم کلا دوربینای 108 مگاپیکسلی اولا تصاویر رو آبرنگی ثبت میکنن یعنی اینکه وقتی زوم میکنی روی چهره انگار با گواش و آبرنگ نقاشی کشیدن ، دوماً بخاطر پوشش زاویه دید زیادش باعث میشه سوژه ها قلمی تر و غیر واقعی تر خودشونو نشون بدن، باید اعتراف کنم دوربین 50 مگاپیکسلی نوا9 واقعا بهتر عمل میکرد ، در مورد سلفی هم واقعا نا امید کننده ست به گرد پای نوای 10 تومنی نمیرسه و بسیار معمولی و رو به پایینه.. تصاویر جزییات توشون پایینه و چی بگم! خوشم نیومد.( در کل اینکه اگر دوربین براتون اهمیت داره همین نوا خیلی بهتره یا اگر با باتری ضعیف تر مشکل ندارید S21FE انتخاب خوبیه)
در مورد باتری اما از نوا بهتره (۲۰درصد) و با استفاده معمولی رو به بالا یه روز و نیم شایدم ۲ روز جواب میده و راضیتون میکنه، شارژر اش هم که فوق العادست ، حالت معمولی حدود نیم ساعت و اگر بوست رو فعال کنید 20 دقیقه ای فول شارژ میشه)
حقیقتا مشکلاتی که دوستان نوشتن مثل پرش آنتن ایرانسل و پرش صفحه نمایش و بقیه مشکلات رو من ندیدم و تا الان و استفاده مداومی که باهاش داشتم راضی ام و ایرادی ازش ندیدم.( من از اون دسته ام که چشم های حساسی دارن و اگر با گوشی توی محیط کم نور کار کنم و اگر صفحه گوشی خوب نباشه چشم و سر درد میگیرم اما این گوشی اصلا اینطور نیست و اصلا چشمو اذیت نمیکنه)
آخرین اپدیت برای من MIUI 13.0.7 بود که انجام دادم و مشکلی نداشته تا الان.
باز سوالی بود بپرسید جواب میدم.

Xiaomi 12T Xiaomi 12T

1401/12/2 از قسمت Accespoint names , برو قسمت پروکسی و عدد هاشو کلا پاک کن، سه خط پایین صفحه رو بزن و Save کن ببین مشکلت حل میشه

Huawei nova 9 Huawei nova 9

1401/6/16 سلام و وقت بخیر خدمت همگی
من این گوشی رو یک هفته س که خریدم
دوتا مشکل باهاش دارم
دوستانی که این گوشی رو دارن اگر راه حلی هست بگید لطفا
اول اینکه بغیر از تلگرام و واتس اپ تقریبا از هیچ برنامه دیگه ای ناتیفیکیشن نمیاد
(ربطی هم به تنظیمات ناتیفیکشن برنامه ها نداره چون همگی فعالن) و من فکر میکنم برمیگرده به عدم پشتیبانی گوگل که برنامه ها به گوگل وابسته ان

دوم اینکه مهم نیست داخل چه برنامه ای باشم بعد از تقریبا نیم ساعت گوشی گرم میشه
داغ نه، گرم میشه..
برای شما هم این مشکلات هست؟

Huawei nova 9 Huawei nova 9

1401/5/6 من سه چهار سال پیش یه دونه LG G6 داشتم، با اینکه اون زمان ال جی داخل ایران فعالیت داشت و تحریم ها مثل الان نبود،
محافظ روی لنز دوربینش شکست و من کل علاالدین رو زیر و رو کردم فقط یه مغازه بود که شیشه شو داشت و خریدم، دقیقا بعد این داستان و بخاطر همین سختی ها فروختمش...
حالا شما الان رو تصور کن که چقدرمحدودیت ها بیشتر شده
اگرچه نمایندگی های هواوی هم هستند،
اما خیالت راحت هرمدل گوشی از هر برندی بخری بالاخره یه جا تو ایران پیدا میشه قطعه شو بفروشه، منتها یکی سخت تر و گرون تر، یکی برعکس، انتخاب با خودته

Samsung Galaxy A22 Samsung Galaxy A22

1401/3/25 اولا من نگفتم مگابایت پیام رو دوباره بخون نوشتم مگابیت
ثانیا تو دوتا پیام جدا نوشتی مگابیپس، اول فکر کردم اشتباه تایپیه ولی وقتی تو دوتا پیام اومد گفتم شاید یه واحد شمارش جدیده که ما ازش بی خبریم!!
ثالثا مگابیت رو وقتی جمع ببندی آخرش [اس] میگیره و میشه مگابیتس
اگر خاستی جای دیگه به کار ببری بگو مگابیت.
امیدوارم فهمیده باشی
اگرم غیر از اینه حرف بعدی شماهم قبوله هرچی شما بگی

Realme GT Master Realme GT Master

1401/3/19 ممنون از بابت توضیحاتت
چون این گوشی همینجوری داره ارزون تر میشه خواستم بدونم علت خاصی داره یا نه.
اون مشکل شما هم چون اونجوری که شما میگی مشکل فقط با نت سیمکارته میتونه از APN گوشی باشه
شما برو داخل تنظیمات و گزینه Access Point Names رو سرچ کن، برای سیمکارتت از قسمت Edit هرچی جلوی پروکسی و پورت نوشته شده رو حذف کن و Save ، احتمالا مشکل حل میشه..

Samsung Galaxy A22 Samsung Galaxy A22

1401/3/18 اولا اون مگابیته
ثانیا تقسیم به هشت میشه.

Realme GT Master Realme GT Master

1401/3/18 دوستانی که این گوشی رو دارند در مورد معایب گوشی بگن؟
حتی کوچکترین عیبی که طی کار با گوشیشون دیدن.

Huawei nova 9 Huawei nova 9

1401/3/16 این یک موضوع کاملا سلیقه ایه..
خیلی ها شاید بتونن با آپدیت کنار بیان
ولی تصور اینکه ۱۰ و نیم میلیون بدی یه گوشی ۱۲۸ گیگ اسنپدراگون 778 که 5G نیست بخری و با محدودیت های گوگل هم همراه باشی باعث میشه خیلی ها نتونن باهاش کنار بیان و ترجیح بدن هم قیمت های دیگش رو بخرن..
اگرچه در کیفیت ساخت و متریال نوا۹ شکی نیست و این انحنای صفحه نمایشی که داره اون رو کاملا جدا میکنه از بقیه گوشیا...
ولی خب باید بازار فروش ضعیفش رو هم مد نظر داشت
و البته اینکه الان یه سری نقطه های کشور 5G رو ساپورت میکنن و هیچ بعید نیست امسال تعدادشون بیشتر بشه و شاید شهر محل زندگی من و شما رو هم شامل بشه..
اونموقعست که شاید تصمیم به فروشش بگیری و با ضرر بالایی بفروشیش..
اگر همه ی این هایی که نوشتم براتون مهم نیست به نظر من بخاطر طراحی خاص و متفاوتی که نسبت هم قیمت هاش داره بهترین انتخابه.

Xiaomi 11T Xiaomi 11T

1401/3/15 اینکه گوشی روز های اول گرم بشه کاملا طبیعیه چون دستگاه در حال بهینه سازی و یادگیری کارکرد کاربر توسط هوش مصنوعیه و مصرف باتری شما هم به همین علت بالاست
ترجیحا تو این مدت خیلی برنامه روی گوشی نصب نکنید و کار سنگین از گوشی نکشید.
ممکنه حداکثر یک هفته زمان احتیاج باشه برای برگشتن به حالت نرمالش اما بعد از گذشت این زمان باز هم این مشکلات رو داشتید با نمایندگی تماس بگیرید.

Xiaomi 11T Xiaomi 11T

1401/3/15 تنظیمات کارخانه همینطور که از اسمش پیداست تمام تنظیمات و اطلاعات و دیتا رو به روز اولی که گوشی رو خریدید برمیگردونه،
نه معجزه میکنه نه چیز جدیدی اضافه میشه! پس وقتی میگید گوشی رو زمان خرید به تنظیمات کارخونه برگردونید،نه توجیهی داره و نه معنایی!!
در مورد گلس هم فرمودید باید بگم که من روی هیچکدوم از گوشی هایی که داشتم گلس نصب نکردم ولی مشکل حسگر مجاورتی از زمانی که mi9se داشتم تا الان که شیائومی بخاطر کم کردن هزینه هاش از حسگر نرم افزاری استفاده کرده همیشه بوده و کاریشم نمیشه کرد.(حتی 12X که جدیدترین گوشیشه هم حسگر نرم افزاری روش سواره)
در مورد باقی قلق هایی هم که زحمت کشیدید و نوشتید، اکثریتشون الفبای گوشی های هوشمنده و باید در قبال همه گوشی ها رعایت بشه و مختص این گوشی یا برند نیست.

Huawei nova 9 Huawei nova 9

1401/3/13 در مورد آپدیت اندروید، خود هواوی قولی نداده، بعید هم هست اپدیت اندروید بگیره
اما آپدیت های Ui خود هواوی رو دریافت میکنه، احتمالا تا چند سال آینده که اونم دقیقش مشخص نیست

Honor 50 Honor 50

1401/3/13 دوست عزیز، نه به تراکم پیکسلی ربط داره نه اینکه میان رده ست، کافیه صفحه نمایش نوا9 رو کنار p40 بزارید اونجاست که بغیر از مقدار روشنایی فرق محسوسی نمیبینید،
دلیلش اینه آنر روی کاغذ نه تنها در اکثر مشخصات با نوا9 برابره، بلکم یه سری برتری ها مثل پشتیبانی از برنامه های گوگل و 5G و دریافت آپدیت اندروید و لنز108 مگاپیکسلی و یک هنزفری داخل باکسش داره و با اینهمه اگر 256 نوا9 وارد کشور میشد تقریبا هم قیمت همدیگه میشدن و شاید نوا یک مقدار گرونتر میبود!
اما به هر حال این برتری ها در کنار حفظ قیمت پایین، باید یه جایی جبران میشد که این وسط صفحه نمایش یکی از قربانی هاست.
کلا رسالت سری آنر مشابه سری نوت شیائومیه سخت افزار خفنی داره ولی در واقعیت نباید یه سری چیز هاشو با گوشی های خوب هم قیمت دیگه مقایسه کرد.

Xiaomi 11T Xiaomi 11T

1401/3/11 قیمت 128 این گوشی پله ای داره میریزه خیلی عجیبه!
الان 8550 قیمت خورده...
امیدوارم دلیلش فقط عدم فروش نسخه 128 باشه و قیمتارو کم میکنن تا فاصله قیمتی با 256 بیشتر بشه و اینم فروش بره نه هیچ دلیل دیگه ای!!

Samsung Galaxy A22 Samsung Galaxy A22

1401/3/4 سلام
حدود یک ماهی هست گوشیم مشکل تاچ پیدا کرده
اینطوره که حس میکنم ضغیف یا شایدم مورد دار شده، مثلا گاهی اوقات وقتی میخوام یک صفحه رو به بالا یا پایین اسکرول کنم یا مثلا وقتی میخوام ناتیفیکیشن هارو بیارم پایین انگار روی اون ناتیف کلیک کردم و بازش میکنه نمیدونم چطور بگم انگار صفحه سنگین میشه و جای اسکرول شدن، روی صفحه دابل کلیک میشه و باید انگشتم رو از روی صفحه بردارم و دوباره لمس کنم تا به حالت عادی برگرده
شما هم با این مشکل مواجه شدید؟

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/2/1 SM-G990U

Xiaomi 11T Xiaomi 11T

1401/2/1 دوتا انتخاب داری
11t 128
11t 256

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/1/31 این دنیا دیگه به درد نمیخوره :(

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/1/30 میفهمم حرف شمارو..
منظور من هم همین بود که ارزون ترینِ اون چیزی که میخواید رو بخرید
مثلا شما که از داریا همراه میگی بگرد و فروشگاهی رو پیدا کن که داریا رو با ارزون ترین قیمت بده، طبیعتا خیلی سایت ها این گارانتی رو دارن
حتی ممکنه همین دیجیکالا ارزون تر از همه جا بده اون رو اما همون لحظه یه گوشی دیگه رو بیشتر از حد نرمالش قیمت ببنده و تلافی این ارزون یا آف بودنو در بیاره
اگر چه خود من به شخصه یک هندزفری خریدم زمانی که پیشنهاد شگفت انگیز بود، اما وقتی دستم رسید باتریش مشکل داشت و مرجوعش کردم...
من یادمه آنر۵۰ که تازه اومده بود تقریبا همه ی سایت های معتبر با یک قیمت ثابت فروش زدن
اما بعد یکی دو هفته صد تومن صد تومن قیمتارو ریختن و...
درضمن من نه خودم مغازه دارم
نه اسم سایت گمنامی رو آوردم که بخوام تبلیغشون رو بکنم..
فقط دوست ندارم پولی که به سختی گیر میاد سر سواستفاده یه سری قدرت دار از کف بره

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/1/30 من نگفتم از این سایت های معتبر خرید نکنید! یا حتی هر سایتی که دیدید ارزونه بخرید اصلا یه سری سایت ها وقتی واردشون میشی انقدر برنامه نویسی و طراحیشون کج و مسخره ست که تکلیفشون روشنه...
سایتی که معتبر باشه وقتی واردش میشه یکپارچگی و نظم سایتش مشخصه..
اما اصل حرفم رو برات با مثال میگم، همین الان که این پیام رو مینویسم نسخه ۱۲۸ همین گوشی رو تکنولایف زده ۱۵۲۰۰، دیجیکالا زده ۱۵۹۰۰ هفتصد هزار تومان اختلاف بین دوتا سایت معروف!! جالبه همین دیجیکالا ۲۵۶ گیگش رو زده ۱۶۰۰۰ تومان!!!
اینه که میگم قیمت گذاری ها سلیقه ایه و منطق خاصی پشتش نیست! و باید بگردی و بهترین انتخاب رو داشته باشی نه صرف اینکه دیجیکالاعه خرید کنی و سراغ فروشگاه دیگه ای نری.
حالا باز برید داخل سایت ترب یه سری سایت پدر مادر دار و قدیمی تر هم هستن که تا صد هزار تومن ارزون تر از تکنو لایف هم میتونید بخرید.
حل شد؟؟
و اما یه سوال از شما داشتم، اون کدوم سایته که هم نماد اعتماد داشته هم ساماندهی و بعد کلاه برداری کرده؟!
اگر تاریخ اعتبار گواهی هاش باقیمونده باشه خیلی عجیبه این اتفاق
و دیگه بقیه سایت ها باید درشون رو گل بگیرن و مردم به هیچ سایتی نمیتونن اعتماد کنن!
این سایت هایی که نماد اعتماد میگیرن تا فیها خالدون مالکین اش رو در میارن بعد مجوز میدن..
عجیبه که با این شرایط کلاه بردار بوده!!!

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/1/30 من تا حدودی با این نظر مخالفم، متاسفانه طی دو سه سال اخیر که بازار ایران سلیقه ای شد و نظارت ها از بین رفت، یک فرهنگ غلط بین مردم ما جا افتاد که هر جا گرون تر میده پس حتما دلیل داره و بریم از همون بخریم و همین باعث شد سایت های بزرگ از این تفکر سواستفاده کنند و از شهرتشون در خلاف مسیر جیب مردم استفاده کنند و جالبه وقتی با خودشون صحبت میکنید که جنس شما گرونه میگن ما حداقل سود رو گرفتیم بقیه که ارزون تر میدن جنساشون ریپک و عیب دارو خلاصه هزار جور وصله میچسبونن که گرونی خودشون رو توجیه کنن.
شما ببینید سایتی مثل تکنو لایف چقدر هزینه برای تبلیغاتش میکنه! یک ساله آیفون13 و 206 قرعه کشی داره.
یا دیجیکالا که به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور طبیعتا تبلیغاتش معلومه و حالا هم با اومدن واسطه باید یک سود به خود دیجیکالا بپردازید یک سود دیگه به فروشنده اصلی! و چون جامعه آماری فروش دیجیکالا به شدت بالاست پس طبیعتا ضرر های زیادی باب مرجوعی ها و تقبل هزینه پست و زیان اون جنس هست، بخاطر همینه که اکثر گوشی های دیجیکالا از کف بازار گرون ترن!! پس اینجاست که میشه فهمید گرون بودن یک جنس نسبت جاهای دیگه لزوما دال بر با کیفیت تر و بی عیب بودن اون محصول نیست.
یا مثلا شما فکر میکنید خرید از این سایت ها یعنی اطمینان صد در صدی؟ قطعا از هرکجا بخرید ممکنه یک به هزار، مشکل وجود داشته باشه که شاید خود فروشنده هم خبر نداشته باشه... و از مبدا بوده که اینجا کسی مقصر نیست.
شما میتونید از سایتی که نماد اعتماد و ضمانت بازگشت وجه و گارانتی محصول رو داره با خیال راحت خرید بکنید، طبیعتا اونها گوشیاشون داخل زیرزمین های اسلامشهر که تولید نشده! همگی از یک یا چند شرکت وارد کننده ی گارانتی تامین میکنن منتها یکی پول تبلیغ و کارکنان و زیانش رو از شما میگیره، یکی دیگه بخاطر اینکه سایت و فروشگاهش که قطعا کوچیکتره و هزینه ی نگهداری به مراتب پایین تری داره شناخته بشه سود کمتری میکشه و ارزون تر میده. همین!!!
خود من به شخصه تمام خرید های چند سال اخیرم رو با توجه به نکاتی که گفتم از فروشگاه های مختلف انجام دادم و هیچ مشکلی هم نبوده خداروشکر.

Xiaomi 11T Xiaomi 11T

1401/1/27 خود من هم قصد خرید این گوشیو دارم، دوربین هم برام اهمیت داره بخاطر همونم تحریک شدم برم سمت نسخه پرو این گوشی با این دلیل که چون سی پی یو قدرتمند تری داره پس احتمالا دوربینش هم بهتره
اما در کمال تعجب وقتی نمونه عکس های گرفته شده ی پرتره ی gsmarena رو میدیدم کاملا مشهود بود که نسخه معمولی دوربین به مراتب بهتری داره، عکس های نسخه پرو انگار آبرنگی و با جزییات به مراتب کمتر بود(چیزی که خودشون هم بهش اعتراف کردن). اما تنها برتریش فیلمبرداری 60 فریم 4K و همچنین سقف 8K هستش، اگر چه پردازنده ی همین 11تی هم توان فیلمبرداری 60 فریم 4k رو داره اما شیائومی به عمد این محدودیت هارو اعمال کرده تا در عمل اختلاف قیمت ش با نسخه پرو رو قابل توجیه کنه.. محدودیت های مسخره ای مثل حذف MEMC و DOLBY VISION از صفحه نمایش این گوشی در حالی که دقیقا همون ورژن نمایشگر رو روی 11T سوار کرده.
در مورد سی پی یو هم درسته قوی تره اما مثل اینکه مشکل داغ کردن داره که به نظر من با این قیمت و رقیب سرسختی مثل S21FE اصلا ارزش خرید نداره، به نظرم اگر قصد خرید تو اون رنج قیمتی رو دارید و انتظار باتری فوق العاده ای از گوشیتون ندارید، S21fe دوربین های جلو و اصلی به مراتب بهتری داره، در حدی که با پرچمدارای امسال سامسونگ مقایسه میشه و مشخصات سخت افزاریش هم که در قواره ی قیمت خودش هست و برعکس 11T PRO ارزش خرید بسیار بالایی داره...
اما اگر تو رنج ده تومن میخواید هزینه کنید بدون هیچ تردیدی 11T بهترین انتخابه.

Xiaomi 11T Xiaomi 11T

1401/1/24 عالی و مفصل توضیح دادید بسیار ممنونم از شما
من قصد خرید این گوشی رو داشتم و شما گفتنی هارو گفتید، فقط یک سوال باقی میمونه اونم اینه که خیلی از کسانی که با این گوشی مشکل دارن در مورد پرش آنتن و سوییچ بین اینترنت داده ها (ظاهرا فقط با خط ایرانسل) گله مند بودن، کامنت های قبل تر رو بخونید معمولا حین حرکت و موقع رانندگی و بعد از پایان تماس به این مشکل برخوردن، خاستم شما هم دقت کنید که این مشکل رو دارید یا خیر؟ اگر چه اولین کامنت های همین گوشی بهش اشاره شده که مشکل از پروکسی ای هست که داخل تنظیمات اینترنت ایرانسل(Access point names) ست شده و بعد از حذف و اصلاح پروکسی حل میشه اما میخوام شما هم دقت کنید و راجبش بنویسید.
و در آخر اینکه اگر اینترنتی خریدید از کجا و با چه گارانتی ای بوده؟
راجب مشکلتون داخل واتس اپ هم باید بگم که من دو سال پیش MI9SE داشتم و همین مشکل رو موقع وویس گوش دادن بهش بر میخوردم، و اون کم شدن صدا هم بخاطر اینکه گوشی به اشتباه تشخیص میده که دستگاه نزدیک گوشتون گرفتید و صدا یکدفعه از اسپیکر گوشی پخش میشه که دلیلش هم برمیگرده به خلا سنسور مجاورت سنجیش که این گوشی های شیائومی ندارن یعنی به صورت نرم افزاری کار میکنه و علی الرغم اینکه دو تا اپدیت اندروید هم گرفتم اما هیچوقت این مشکل حل نشد و بعید هم میدونم حل بشه چون این مشکل از خیلی وقته با گوشی های شیائومی هست و اگر قرار بود حل شه تا الآن میشد.

Xiaomi Poco X4 Pro 5G Xiaomi Poco X4 Pro 5G

1401/1/20 صفحه نمایش های ال سی دی هرچقدر هم بهترین باشن، صرفا از نسل های قبلیشون بهترن! و الی بدون شک اولد بهترینه، به نظر من بزرگترین برتری اولد عمق رنگ مشکیشه که ال سی دی بخاطر فناوریش تا قیام قیامت به گرد پاش نمیرسه
چند سال پیش ال سی دی ها بخاطر نمایش صحیح رنگ سفید و دقت بالای رنگی ای که داشتن و همچنین نور صفحه ی به مراتب بیشترشون نسبت اولد برتری داشتن
اما الان در تمامی این زمینه ها میدون رو به اولد باختن!!
پس الان تنها برتری ال سی دی نسبت اولد قیمت پایین ترشه نه هیچ چیز دیگه!! بخاطر همینم دیگه داخل هیچ پرچمداری ال سی دی استفاده نمیشه
موارد 1 تا 40 از مجموع 182 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا