مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mozafar v
  • تاریخ عضویت : 1392/6/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/1/26 سلام ببینید آپدیت گوشی من هم نیومده بود اما 3 روز پیش آپدیت شد
باز به نظرم به pc وصل کنید و repare کنید
نمایندگی هم همین کار انجام میده

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/1/26 سلام ایراد از update نیست
srttings -call settings - slow talk
تیک رو بردارین درست میشه

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/1/23 سلام احتمالا گوشی شما بد آپدیت شده اگر بخواهید میتونید به sony pc companion وصل شوید و repare my device کنید اما قبلش حتما از دستگاه back up بگیرید چون علاوه بر repare گوشی reset factory هم میشه.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/1/20 سلام دوستان چند روز پیش یه سوال پرسیدم اما کسی جواب نداد.
راستش گوشبی من نمیدونم چرا آپدیت نمیشه هم با wi-fi تست کردم هم با لپ تاپ حتی ایراد یابی هم کردم توسط برنامه sony pc cpmpanion اما همون soft ware قبلی رو واسم ریخت و گوشیم کانلا reset factory شد و تمام دیتا ها پاک شد. این هم مشخصات گوشیم.
Model number: c6302
android version: 4.3
baseband version: 8974--AAAAANAZQ-10270025-26
Build number: 14.2.A.0.290

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/1/20 سلام دوست عزیز مشکل همراه اول اینه که 3G نیست و از سیستم edge استفاده میکنه اما میدونم که به زودی این سیستمها که در حال حاضر دست rightel هست رو راه اندازی میکنه و مشکل حل میشه.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/1/16 با سلام
دوستان نمیدونم چرا گوشی من آپدیت نشده چه باید بکنم؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/25 سلام
دوستان من این گوشی رو سه هفته است که خریدم معمولا گوشی زیاد عوض نمیکنم تمام دور و بریام گوشیهای خوب دارن از آی فون (کلیه مدلها) تا سامسونگ S4 که به نظرم اصلا گوشی خوبی نیست خودم هم HTC sensation XE داشتم که خیلی اذیت میکرد و دائم هنگ میکرد تا پس از بررسی زیاد رفتم و این گوشی رو خریدم واقعا عالیه از هر لحاظ که فکر کنید.
به تمام دوستانی که میخوان گوشی بگیرن توصیه میکنم بی شک و تردید برین بخرین
راستی از وقتی که من این گوشی رو گرفتم خانومم با خودش دوربین عکاسی بیرون نمیاره چون دوربین این گوشی واقعا حرف نداره.

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/6/19 آقا مجید عزیز ابتدا از پاسختون تشکر میکنم اما این رو خدمتتون بگم که از یاس بهم زنگ زدن گفتن گوشیت رو تست کردیم و حتی 3 روز دستم بود و یه سری برنامه خودم (تکنسین) رو روش نصب کردم تا بحال خاموش نشده گفت که گوشی مشکلی نداره گفت که احتمالا برنامه هایی که نصب میکنید با هم تداخل دارند و یه مدت برنامه روش نصب نکن اگه ایراد پیدا نکرد بیارید خودمون برنامه بریزیمريم ، اما من فکر میکنم شاید من برای اینکه internal memory گوشی سبک بشه بعضی از برنامه ها رو میریختم روی micro SD این رو هم بگم که micro SD کلاس 10 32GB خریدم واسش این سری هم برنامه سنگین نریختم روش و همه رو گذاشتم روی internal memory ران بشه ولی باز روزی یک بار خاموش میشه حالا به نظرتون S-off و recovery کنم گوشی رو؟ و اینکه خاموش شدنش مشکلی نیست مشکل اینه که تا خاموش میشه دیگه ران نمیشه یعنی تا گوشی رو روشن میکنم و میاد بالا تا آنتن رو search میکنه باز میمیره و خاموش میشه و شدیدا داغ میکنه راستی yahoo ID من mozafar_vafaei@yahoo.com هست خوشحال میشم من رو add کنید تا راحت تر در اینباره صحبت کنیم اگر هم وقتتون رو نمیگیرم میتونم شماره تماسم رو بدم که بیشتر در اینباره صحبت کنیم.
با تشکر فراوان مظفر وفایی

HTC Sensation XE HTC Sensation XE

1392/6/16 سلام دوستان من این گوشی رو یک سال و نیم هست که دلرم اما متاسفانه یک دفعه خاموش میشه و موقعی که روشنش میکنم تا load میشه دوباره خاموش میشه و شدیدا داغ میکنه چند بار reset factory کردم درست نشد بردمش خدمات یاس تو عباس آباد سر اندیشه گفت باتریش باد کرده باتری رو عوض کردم بهم گفتن وقتی کامل شارژ میشه گوشی رو از شارژر جدا کن خلاصه 3 هفته درست بود باز همون آش و همون کاسه، مجددا بردم یاس که گفتن باید بمونه چک بشه که الان یک هفته شده که مونده اونجا میخواستم بدونم تا حالا یه همچین چیزی را جع به این گوشی دیده بودید و اینکه من چه باید بکنم با این گوشی؟
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا