مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : بهراد ز
  • تاریخ عضویت : 1392/6/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

LG G2 LG G2

1392/6/15 سلام بر همه
به نظر من اگر تنها 2 گوشی تا 6-7ماه دیگه ارزش خرید داشته باشه یکیش lg g2هست و اون یکی note3 و دیگه انتخاب یکی از این دو تا مثل انتخاب ماشین بین لامبورگینی و فراری هست و سونی مثل نیسان هست(نیسان gt-r خیلی ماشین خوبیه ولی فراری 458و لامبورگینی گالاردو یه چیز دیگه هستن) و در ضمن برای خرید سونی خیلی تحقیق کنید که پشیمون نشید یه وقت.
!!just LG G-NOTE-2_3

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/6/15 سلام بر همه دوستان و همچنین بر شما ای دوست عزیز
اولاٌ این که داری گوشی های سونی رو با سامسونگ مقایسه می کنی سخت در اشتباهی! سونی حتی اون موقع که سونی اریکسون بود شهره خاص و عام بود که دوربینش فوق العاده بی کیفیت هست!مثلا یه دوربین 2 مگاپیکسل نوکیا با یه دوربین 3.2 سامسونگ و یه دوربین 5 مگاپیکسل سونی،تقریبا عکس هایی با یه کیفیت میگیرن.حتی دوربین سونی اکسپریا زد که یعنی13مگاپیکسل با سامسونگ گالکسی اس2 کیفیت برابری داره و بعید می دونم که کیفیت دوربین این گوشی جدید سونی بتونه به پای لومیا920 یا گلکسی اس4 برسه!
دوماٌ این که میگی این سونی باریک ترین گوشی فلان فلان هست!یه جورایی اشتباهه!من هم الان میتونم بگم گلکسی اس 2 باریک ترین گوشی هست که جنس صفحه اش سوپرامالد+ هست! چرا؟ چون تنها گوشی هست که جنس صفحه اش سوپر امالد+ هست!!
در ضمن تا به حال با گوشی سامسونگ کار کردی که میگی جنس اش مثل بطری های پپسی هست؟من خودم گلکسی اس2 و اس 3 داشتم و از جنس پلاستیکیش راضیم،قبول دارم که سامسونگ دنبال سود بیشتر هست و .... اما این جنس پلاستیکی یک مزیت بزرگ داره و این هست که تشعشعات گوشی رو به حداقل خودش میرسونه و کمترین ضرر رو به بدن میزنه
نکته بعدی اینه که میگی "نوت3 داره سخت افزاری رو در دنیا ارائه میده که سونی 2ماهه پیش با Z Ultra ارائه داده!!" این سخت افزار رو که سامسونگ خودش طراحی نکرده یا سونی که خودش طراحی نکرده که بخوای افتخار کنی! دیر یا زود همه کمپانی ها از اسنپ دراگون 800 استفاده میکنن.

میدنی فرق بین رم 2 و3 چیه؟ این هست که روی رم3گیگ میتونی مثلا همزمان 15 تا بازی hdرو اجرا کنی ولی روی رم 2 گیگ میتونی 10 تا بازی رو هزمان اجرا کنی! و کلی چیز های دیگه ....

این که میگی سونی اکسپریاz1 توی دست تعادل داره ولی نوت3 نداره یعنی اگه نوت3 رو توی دستت بگیری،توی دست پشتک وارون میزنه؟!!(طبق گفته شما،چون تعادل نداره!)

در ضمن داغ کردن گوشی چیز عادی هست بجز برای کسانی که بار اولشون هست گوشی اندرویدی می خرن!
این که میگی گوشی سونی داغ بکنه میندازیش توی آب یخ، این جوری که گوشی میترکه! چون میخاد از دمای 45درجه بشه 0 درجه!! در ضمن این که میگن گوشی های سونی ضد آب هست توی همین ایران گوشی اکسپریا زدشون رو انداختن توی آب و سوخته!


موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا