مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : smaf a
  • تاریخ عضویت : 1392/6/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1393/3/17 باسلام خدمت همه دوستان
کسانی که میگند پیامهاشون با شماره ذخیره میشه این راهی که من میگم را امنحان کنید.
واسه نامهایی که توی دفترچه تلفنتون هست و به اسم ثبت شده اند و مخصوصا کسایی که باهاشون بطور مداوم پیام رد و بدل میکنید یه پیام بفرستید تا پیام فرستاده شما توی inboxگوشی ثبت بشه ، بعد از پیام اولی که شما ارسال میکنید گیرنده هرزمانی که واسه شما پیامی ارسال کنه در ادامه همون فایل مربوط به خودش قرار میگیره و اینطوری پیامهایی که واسه شما ارسال میشه با اسم توی inbox شما ذخیره میشه. در کل پیام اول را شما واسه شخص مورد نظر ارسال کنید تا با همون نام پیامهاشو دریافت کنید.
من خودم حدود 8،9 ماهه که این گوشی را دارم و تو شهر اصفهان هیچ مشکلی باهاش ندارم و این مشکل نویز و پرش آنتن مربوط به همه شهرها نمیشه.
خوش باشید

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1392/8/27 دوست عزیزم مال منم 802W هستش و منم مثل شما تو این 3 ماهه که داشتمش هیچگونه مشکلی نداشته ولی نمیدونم چرا بعضی از این دوستان حرف ما را باور نمیکنن ، شاید بد نباشه که تو همون سایت هند هم نظرات را بخونید که کاربران از 802W راضی ترند

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1392/7/27 خواهشا اونایی که این گوشی را ندارند و فقط از روی شنیده ها دارند این حرفا را میزنند خوب نظر ندید مگه مجبورید چون دارید همه را گمراه میکنید. من الان چیزی بیشتر از 2 ماه و نیمه که دارم با این گوشی کار میکنم و میدونم که این مدلی که من دارم هیچگونه از این اشکالات رانداره و برام پیش نیومده ،حالا دیگه نمیدونم سفارش کدوم کشوره و یا...، ضمنا من فروشنده هم نیستم که فکر کنید میخوام مال خودم را بفروشم و دارم تبلیغ میکنم.
مدل 802w

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1392/6/15 در هنگام خرید به پشت جعبه قسمت بالا سمت راست دقت کنید ، نوشته htc 802w بعدا تصمیم به خرید بگیرید، مطمئن باشید که از این اعتماد پشیمون نمیشد!

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1392/6/12 عرض کردم که من بیش از 45 روزه که دارم با این گوشی کار میکنم سیمکارت خط اولم همراه اول هستش و سیمکارت خط دومم ایرانسل، هیچگونه آبدیتی هم نکردم و تا الان هیچگونه پرش یا نویزی با هیچکدوم از خطام برام ایجاد نشده ضمنا هر برنامه و بازی که فکر کنی روش نصب کردم و به راحتی داره کار میده

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1392/6/12 کسایی که میخواند بخرند 802w را بخرند، این مشکلات مال 802d هستش، من این مسئله را با اطمینان کامل میگم، مطمئن باشید که 802w هیچکدوم از این مشکلات را نداره

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1392/6/11 من حدود یکماه و نیم که این گوشی را خریدم، هم منوش را راحت فارسی کردم و هم کیبورد فارسی راحت نصب شد. تا الانم هیچگونه پرش آنتن و یا نویز هم نداشته، از من 802w هستش، اصلا این نظرات را که خوندم که میگن پرش آنتن داره و نویز میندازه تعجب کردم چون من تو این 45 روز هیچکدوم از این مشکلاتی که مطرح کردند را ندیدم ضمنا هیچگونه فونت چینی هم روی صفحه من وجود نداره و نمیاد. البته میگن 802w خوبه واین مشکلات مال 802d هستش.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
ایسام