مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امین م
  • تاریخ عضویت : 1392/6/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

BlackBerry Torch 9800 BlackBerry Torch 9800

1392/6/8 "سلام.
زهرا خانم من این گوشی رو سه ساله که دارم. با توجه به تجربه گلکسی ایس که دارین، در خرید این گوشی شک نکنید. شما شاید مجبور شین میان دو سه تا مدل بلک بری دیگه ارزیابی و انتخاب کنین. اما در مقابل گلکسی ایس به هیچ وجه.
تجربه شخصیم رو ساده بگم. پس از مدتی استفاده از این گوشی کم کم عادت عزل و نصب نرم افزارهای فراوان و به درد نخور از سر آدم میفته. اما اون چیزی که مهمه قابلیت اطمینان فوق العاده بالا به سیستم عامل گوشیه که به هیچ وجه هنگ نمی کنه و دیتا لاس نخواهید داشت. به عكس نسخه هاى اندرويد كه عليرغم داشتن طرفداران بسيار به عقيده من بويى از استبليتى نبرده. منوی فوق العاده ساده و منطقی داره. به لحاظ سخت افزاری فوق العاده با کیفیت و محکمه و تقو لق نمی شه (سه سال استفاده مردونه شوخی بردار نیست.)
غیر از مسایل گارانتی و نمایندگی (که الباقی که دارن با همه تلاششون مگه چه گلی به سر ما زدند)، یک عیب دیگه که بشه رو این گوشی گذاشت اینه که با دیدن یه سری امکاناتش دلت می سوزه که فقط میتونی اورسیز ازشون استفاده کنی و تو ایران مجبوری به جاشون نرم افزار متفرقه بریزی که بقیه هم دارن."

با تشکر

BlackBerry Storm 9530 BlackBerry Storm 9530

1392/6/6 با درود. من 9500 داشتم که تفاوت زیادی با این مدل نداره و بسیار راضی بودم. مخصوصا در اون سالها. ضمنا بسیار برند و گوشی محترمیست چراکه پس از سال 2006 تا اون سال که به بازار اومد کپی رایت اپل رو برای تاچ لمسی با انگشت نقض نکرده و تاچش رو متفاوت و خلاقانه طراحی کرده و رقابت سالمی رو انجام داده.
کاراییش رو به خاطر نداشتن وای فای نباید زیر سوال برد. با این قیمت انتخاب مناسبیه.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا