مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ب ا
  • تاریخ عضویت : 1389/11/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/6/24 سلام دوستان، مدت 3 ماهی هست که S8 رو تهیه کردم و به راحتی همه برنامه هاشو که خودش اعلام میکنه آپدیت میکنم. ولیکن از دیروز که از Iranapps یکی دو تا برنامه رو آپدیت کردم.در خیلی از بخش های مختلف گوشی که مرور میکنم،وقفه داره و پیغامهای شبیه Bixby Voice Keep Stopping و یا Messages has stopped و یا شبیه اینها میده، و گاهی هم موقع تایپ حروف ، وقفه ایجاد میکنه. خلاصه کلافم کرده، قبلا" هم از Iranapps و Play store آپدیت میکردم ولی اینطوری نمیشد.و اینهم بدونید که تا حالا اصلا" از Bazar آپدیت نکردم. شاید هم به مرجع آپدیت ربطی نداشته باشه ، فقط یادمه که آخرین آپدیت هام 2 تا از برنامه های Google بود. لطفا" هر یک از شما دوستان تجربه این چنینی داره راهنمایی بکنه.

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/10/18 سلام دوستان
كسي نيسا راهنمايي كنه كه ؛ چرا عبارت دوسيم كارت رو فقط در بخش 2G مي نويسند!؟! علت خاصي داره؟ اگه كسي ميدونه راهنمايي كنه لطفا” .

Nokia N8 Nokia N8

1395/3/1 سلام دوستان ، بنده از همون ابتدا که وارد ایران شد این گوشی رو خریدم.باور کنید اگه سیستم عامل اندروید رو میشد روی این گوشی نصب کرد ، با هیچ گوشی عوض نمی کردم.چه از لحاظ استحکام،چه دوربین ،چه میکروفون( فوق العاده شفاف و حساس ) ، چه فلش لایت، چه خوش دستی،چه ظاهر، چه کیفیت صدا که بصورت دالبی هست، خیلی سر تر از گوشی های 4 سال بعد از خودشه.دقت کنید دوربین 12 ، اونهم 6 سال پیش چه غولی بود، که البته به قول یکی از دوستان همین 12 مگاپیکسل می ارزه به 20 مگا پیکسل های جدید. باور می کنید بنده فیسبوک رو حتی تا سال گذشته به راحتی وارد میشدم بدون اینکه وی پی ان داشته باشم ! از موقعی که گوشی رو گرفتم دوربین عکاسی و فیلم برداری خودم رو کنار گذاشتم و از گوشی استفاده کردم ( البته سعی کردم نور کافی رو رعایت کنم تا کیفیت مناسب رو ایجاد کنه ) خوبی هاش رو گفتم ، چند تا ضعف هم بگم . البته بعد از 6 سال اینهایی رو که میگم ضعف حساب میشه 1- ضعف در عکاسی یا فیلمبرداری فقط در نور کم 2- کم بودن اپلیکیشن های روز برای این سیستم عامل.3- پشتیبانی نکردن آپدیتها به ویژه نقشه های GPS.
یه چیز دیگه که باید اضافه کنم اینه که بنده از همون ابتدا که سیستم عامل سیمبین 3 روی گوشی بود تا حالا پله به پله یا ورژن به ورژن آپدیت کردم و هر بار هم بدون ایجاد لگ و مشکلی به راحتی کار کرد.خلاصه این که این گوشی فوق العاده است. ببخشید فقط خواستم تجربه 6 ساله خودم رو از این گوشی بهتون بگم.ببخشی طولانی شد.خدانگهدار همه دوستان

Huawei P8 Huawei P8

1394/7/9 سلام به همگی
کسی میدونه که چرا تعداد دو سیم کارت رو در بخش 2G می نویسند.دلیلش چیه؟
مرسی

HTC One ME HTC One ME

1394/6/27 سلام
لطفا هر کی میدونه جواب بده:

اینکه در گوشی های دو سیم کارته، تعداد سیم کارت رو فقط در بخش 2G مینوسند چه معنی میتونه داشته باشه؟ آیا به این معنی نیست که هر سیم فقط در سیستم 2G کار میکنه؟

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1393/9/13 سلام دوستان
واقعا" کسی پیدا نمیشه که بهم بگه که روی MediaPad X1 سیم کارتهای مکالمه رایتل یا دیتای رایتل کار میگنه یا نه؟

باتشکر

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1393/6/30 تشکر میکنم از کسی که بهم بگه
آیا سیم کارت دیتای رایتل یا مکالمه رایتل توی این دستگاه کار میکنه یا نه؟
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا