مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرمین ح
  • تاریخ عضویت : 1392/5/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/6/3 من حدود 1 ماهي ميشه که اين گوشي رو خريدم و مواردي رو ديدم که لازم بود بگم :
سخت افزار : پردازنده ي 1.7 کريت به همراه 1 گيگ رم و گرافيک ادرنو 320 باعث شده که سنگين ترين بازي ها مثل modern combat 4 رو بدون کوچکترين لگ اجرا کنه . تو بنچمارک هاي زيادي از 4 هسته اي ها بهتر بوده حتي از نوت2 .
صفحه نمايش : اين گوشي به لطف رزولوشن hd و موتور پردازش براويا 2 تصاوير را خيلي زنده توليد مي کنه و ايرادش از والپيپر اصليشه که رنگش خاکستريه و به نظر مرده مياد که با عوض کردن عکس درست ميشه .
دوربين : دوربينش در اصل 7 مگاپيکسله و در حد اس3 و کمي قوي تر از نکسوس 4 است ولي به آيفون 5 نميرسه . فيلمبرداريشو باورم نميشد واقعا بي نظير بود فقط کمي نورش کم بود .
پشتيباني : sp از اندرويد 4.1 به طور پيش فرض بهره مي بره و به دليل جديد بودن سوني پشتيباني زيادي از اين گوشي مي کنه و به زودي 4.2.2 براش در مياد .
زيبايي و ظاهر : با وجود وزن و ضخامت بالا اصلا به چشم نمياد و نوار زيرش زيباييشو دو چندان کرده . من پيشنهاد مي کنم رنگ سفيد بگيريد . وقتي اين گوشي رو در دست مي گيريد حس لوکس بسيار خوبي به شما دست ميده .
مقاومت : به علت اينکه دور بدنه ي اين گوشي آلومينيوم است و جلو از شيشه و پشت از نوعي پلاستيک مقاوم درست شده که در ضربه آسيب زيادي نمي بينه ولي براي سالم ماندن گوشي بهتره يه قاب هم بگيريد . به علت داشتن محافظ gorilla glass صفحه نمايش بسيار مقاوم شده و حتي نيازي به محافظ صفحه نداره ولي براي اطمينان بهتره بگذاريد .
کلا اگر نمي خواهيد زياد هزينه کنيد ولي زيبايي و قدرت يه گوشي 2 م را داشته باشيد اين را به شما پيشنهاد مي کنم .
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا