مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ahmad S
  • تاریخ عضویت : 1392/5/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 72

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 72 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/11/30 سلام خدمت دوستان عزیز.
این مشکلاتی که برخی از دوستان در این پیج عنوان میکنن، به نظر من صرفا بدلیل استفاده نادرست و عدم اطلاع از اپراتوری دستگاهشونه. همچنین عدم توجه به راهنمایی برخی از دوستان و اساتید مبنی بر نخریدن مدل های اپراتوری و رفرش نوت 4 تقریبا از یک سال پیش.
بعضی از دوستان هم اعلام میکنن که دستگاه رو آپدیت نکنین که خرابش میکنن و مشکل بوجود میاد و ... بنده از از 1 و نیم سال پیش بدون کم و کاست تمامی آپدیت ها رو روی گوشیم (N910C) نصب کردم و هیچوقت ندیدم که آپدیت کردن باعث همچین مشکلات عجیب و غریبی بشه و مثل روز اول بدون مشکل و با وجود تعداد بالای بازی های سنگین و اپلیکیشن ها کار میکنه. نه تنها من، بلکه خیلی از دوستان همین پیج و کسایی که اطلاع دارم.
اینفرارد دستگاه هم سالمه و هیچ مشکلی پیش نیومده واسش. تنها مشکلی که داشتم مشکل باتری بود که اون هم بعد از 1 سال اتفاق افتاد که حدود 700 تا 800 بار شارژش کرده بودم (در صورتی باتری های فعلی گوشی های هوشمند تقریبا 500 سیکل شارژ استانداردشونه) که اون هم با تعویض باتری، مشکل کاملا مرتفع شد.
در کل خواستم بگم که اگه مشکلی واسه ی دستگاهی پیش اومد معنیش این نیست که کل اون مدل و کلا اون برند مشکل داره و زیر سوال میره، صرفا مشکل همون دستگاهه که باید به کمک افرادی که تخصصشو دارن حل بشه. همین.
موفق و موید باشین...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/10/23 دوست عزیز من بنده سخنان هر کسی رو سر لوحه کارم قرار نمیدم. فقط کسانی که ازشون نظرات تخصصی و کارامد میشنوم(مثل جناب آقا فرهاد و امیر عزیز که بنده از حول و حوش 2 سال پیش دارم از نظرات تخصصیشون تو پیجای مختلف این سایت استفاده میکنم) آدم وقتی حرفای درست حسابی و تخصصی میشنوه باید قبول کنه که صاحبان این نظرات چیزای بیشتری نسبت به بقیه تو زمینه تخصصیشون میدونن.
در مورد پیشنهادتون هم عرض کنم که همون مموری‌ای هم که بنده گرفتم، از لحاظ مارک و قیمت دست کمی از پیشنهاد شما نداره و همونطور که آقا فرهاد در پاسخ به سوال بنده گفتن، مموری‌های U3 بعضا با برخی دیوایسها مشکل دارن.
دلیل نمیشه تا دوتا گوشی یک مدل‌اند، در همه زمینه‌ها مشکلات و کاراییشون یکی باشه! فاکتور‌های متفاوتی درش دخیله.
موفق باشین...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/10/22 خدمت شما عرض شود که اینی که میفرمایید یه کار معموله و بنده و هر کس دیگه ای که کمی اطلاعات در این زمینه داشته باشه، برای هر دیوایسی قاعدتا این کارو میکنیم.
مطمئن باشین که من قبل از پیام دادن در این پیج راه های معمولی که برای حل مشکلم وجود داره و من ازشون تا حدودی اطلاع دارم رو انجام دادم. حالا شاید اون مموری Transcend با دیوایس شما سازگاری داشته باشه، در صورتی که مموری بنده مارک Kodak بوده(مطمئن هم هستم که اصله و گارانتی LifeTime داره) و تو پیام های قبلم گفتم که قبلش هم یه مموری Toshiba کلاس 10 (که البته سه سال کار کرده) روی گوشی من بوده و مشکل پیدا کرده که من اقدام به تعویضش کردم. این رو هم واسه تست گذاشتم رو گوشی که فعلا جواب داده خدا رو شکر.
و این هم بگم که حتی سریع ترین مموری های ساخته شده به پای حافظه داخلی خود گوشی نمیرسه(طبق گفته اساتید این پیج و دیگر منابع). و اگه بنده بخوام گوشی دیگه ای بعدا تهیه کنم، قطعا با حافظه داخلی زیر 64 و یا 128 نخواهد بود (که دیگه نیازی به مموری کارت و دردسراش نباشه).
در هر حال متشکرم از پاسختون و وقتی که گذاشتین.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/10/20 باز هم سلام و متشکر از وقتی که گذاشتین و پاسخ دادین.
بله من همین کارو انجام دادم و اون مموری 64 U3 رو دادم یکی از دوستان که S5 داره و یه 32 کلاس 10 U1 ازش گرفتم و دارم تست میکنم. اون یکی تا حالا مشکلی با دیوایس ایشون نداشته و فعلا یکی دو روزه که این مموری 32 هم با گوشی من درست کار میکنه و مشکلی نداره. البته سعی میکنم 24 ساعت و یا نهایت 48 ساعت یک بار ریستارت کنم گوشی رو!! چون به 3 روز یا بیشتر برسه معمولا خود به خود ریستارت میشه (آخرش هم مشکل ریستارت شدنشو نتونستم حل بکنم) و وقتی هم خود به خود ریستارت میشه احساس میکنم کلا بهم میریزه و اکثر مواقع بعد ریستارت شدن خود بخودیش این مشکل مموری بوجود میومد. فعلا که خدا رو شکر داره خوب جواب میده و اگه هر کدوم از مموری ها مشکل قبلی واسشون پیش اومد، خدمتتون عرض میکنم که راهنمایی بفرمایین. ممنونم. موفق باشین...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/10/11 آقا فرهاد عزیز بنده اطلاع دارم که مدتیه بدلیل برخی مسائل پیش اومده در این پیج فعالیت ندارین. ولی اگه پیام بنده رو دیدین، ممنون میشم در صورت امکان پاسخ بدین.
سوالم رو در پیام قبل پرسیدم. متشکرم...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/10/8 سلام دوستان عزیز.
الان مدتیه که گوشیم با رم کارت مشکل پیدا کرده و مرتب اتصال مموری قطع میشه. یعنی مثلا حین اجرای موزیک یدفعه موزیک قطع میشه و کلا مموری رو نمیشناسه و باید حتما دوباره بزنمش جا تا درست بشه که اونم موقتیه و دوباره همونجوری میشه!! رفتم یه رم جدید مارک Kodak با سرعت بالای UHS-I U3 خریدم انداختم روش، ولی بازم باهاش مشکل داره. میخواستم نظرتونو بدونم که آیا سخت افزاری میتونه باشه یا نرم افزاری؟ به فکر تغییر رام افتادم گفتم اول مشورتی داشته باشم با دوستان صاحب نظر. گوشیم مدل C با رام امارات و آپدیت نوامبر هستش.
پیشاپیش متشکر از پاسختون.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/3/23 سلام دوباره آقا فرهاد.
بنده نگفتم که حالا که ناکس نخواستیم میشه روت کرد!! این موضوعو بیشتر واسه کسایی مطرح کردم که گوشیشونو قبل از حرف های بنده روت کردن. قصدم رفع نگرانی دوستان در این مورد بود.
شما میگین ارائه سرویس ناکس باعث افزایش فروش گوشی های سامسونگ شده ولی بنده موقع خرید، همچین سرویسی جزء اولویت هام نبوده. بنده خودمم گفتم که روت کردن کار خوبی نیست ومشکلات فراوانی داره برای کسانی که با این مشکلات و طریقه رفعش آشنایی ندارن.
بالاخره این گوشی الان تقریبا دوسال از ساختش گذشته و گوشی بروزی نیست که ایقد بخوایم تاکید داشته باشیم که نباید دستگاهی مثه نوت 4 رو روت کرد و... وقتی من نوعی این گوشی رو قریب به 10 ماهه که دارم، شاید دوس داشته باشم برخی قابلیت های اندروید که با روت کردن قابل دسترسی هستن رو باهاش تجربه کنم.
البته بازم میگم این مورد کاملا سلیقه ای هستش و بنده به هیچکس پیشنهاد روت کردن گوشیش رو نمیکنم.
من همیشه از نظرات شما و دیگر اساتید استفاده کردم تا به اطلاعاتم اضافه کنم. امیدوارم به فعالیتتون ادامه بدین و اطلاعاتتون رو با ما همچنان به اشتراک بذارین.
یا حق...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/3/21 متشکر از پاسختون و وقتی که گذاشتین فرهاد عزیز.
این موضوع که گفتین ناکس یه محیط جدا از سایر قسمت هاست و امنیت بالایی داره رو قبلا شنیده بودم و بر اساس همین شنیده ها با خودم گفتم که بنده تا الان از ناکس نه روی نوت 4 و نه گوشی های قبلی خودم استفاده ای نداشتم و فکر هم نمیکنم که استفاده ای در آینده داشته باشم! بر این اساس گفتم که اگه با روت کردن، ناکس گوشی من از بین هم بره، بنده چیزی رو از دست ندادم که ازش استفاده میکردم. ولی شاید برای شما یا دیگر دوستانی که به مرحله دولوپری رسیدن و یا میخوان به این مرحله برسن، سرویس ناکس مهم باشه و ازش استفاده کنین.
من فقط میخواستم برای دوستان این موضوع طبق گفته های شما روشن بشه که ناکس در حالت استفاده عادی از گوشی(و نه در محیط نرم افزار ناکس) کمک خاصی به امنیت گوشی نمیکنه که بخوان نگران از دست رفتن و نبود این مورد باشن.
و در مورد بقیه مشکلات روت کردن هم شما درست میگین، چون خودم هم تجربه همچین مشکلاتی رو داشتم(مثل همین مشکل مکالمه که واقعا عجیب بود!!) و حداقل فعلا از روت کردن دوباره دیوایسم خودداری میکنم.
موفق باشید...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/3/18 بنده از مشکلات روت کردن آگاه بودم آقا فرهاد. فقط یه سوالی واسم پیش اومده، اونم اینه که حالا که ناکس گوشی من 1×0 شده، دقیقا چه مشکلی پیش میاره واسه گوشی؟ آیا رو بازدهی گوشی تاثیر میذاره؟ کلا کاربرد ناکس چیه؟ میگن یه برنامه امنیتیه. ولی خب من خواهشی که از شما دارم اینه که یه توضیح جامع دربارش بدین و بفرمایید که وقتی ناکس گوشی به اصطلاح کانتر بندازه و 1 بشه، دقیقا چه مشکلاتی واسه دستگاه پیش میاد؟
در مورد پیشنهادتون هم بگم که خودم همچین تصمیمی داشتم و الان برگشتم به رام امارات 6.0.1 که تا الان مشکلی نداشته خدا رو شکر.
دیگه اینکه غیر از مشکلی که واسه ناکس پیش میاد با روت کردن، و غیر قابل بازگشته(طبق گفته های خودتون)، با فلش زدن رام رسمی که بنده انجام دادم، بقیه مشکلات قاعدتا باید حل شده باشن و دستگاه به حالت پایدار قبل از تغییر رام برگشته باشه... درسته؟ و اینکه اون مشکل مکالمه که گفته بودم، به نظر شما بیشتر بدلیل روت کردن بود، یا تغییر رام به رام لهستان که واسه منطقه ما ریلیز نشده؟

بنده از پارسال تا حالا نظرات شما رو دنبال میکنم و میدونم که در این زمینه سر رشته دارین. ممنون میشم پاسخ همه سوالاتمو بدین. موفق باشین...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/3/15 سلام دوستان عزیز. من مدل N910C این گوشیو تقریبا 10 ماهه که دارم. همون یکی دوماه پیش که اندروید 6.0.1 رام لهستان اومد، من رو گوشیم فلش زدم و با وجودیکه میدونستم اشتباهه و ناکس کانتر میندازه و همچنین بعضی دوستان نظیر آقا فرهاد و قبلتر آقا امیر در مورد این موضوع صحبت کرده بودن، گوشیمو با CFROOT روت کردم!!
مشکلاتی داشتم از قبیل شناسایی نشدن دسترسی روت توسط برخی اپلیکیشنا که نیازمند این دسترسی بودن(که خودم احتمال اینو دادم که چون اندروید شیشه هنوز این اپ ها باهاش همخونی درست حسابی ندارن)، دیگه اینکه خود بخود چند بار روت بودن گوشی پرید و خودم دوباره روت کردم و...
مشکل عجیبی که چندین بار واسم رخ داد، این بود که هنگام تماس گرفتن، صدا رد و بدل نمیشد!! یعنی تماس برقرار میشد ولی هیچ صدایی رد و بدل نمیشد!! یکی دوبار با انجام Wipe Cache از منو ریکاوری این مشکل خود بخود برطرف شد ولی دفعه بعد فقط با انجام Reset Factory مشکل حل شد و الان دوباره همون مشکل بوجود اومده که واقعا اذیت کنندس.
بعد از این مشکلات به اون نظر آقا فرهاد بر خوردم که گفتن رام های هر منطقه متناسب با اپراتور های پوشش دهنده اونجا ریلیز میشه و مطمئنا رام THR مختص 4 اپراتور داخلی ما ریلیز میشه و باهاشون همخونی بیشتری داره. پس سایر رامهای خاور میانه هم نسبت به رامهای اروپا قاعدتا باید با اپراتور های ما سازگاری بهتری داشته باشن. بنده خودم تو اندروید 5.0.1 و 5.1.1 که رام امارات بود، این مشکل مکالمه واسم پیش نیومده بود. با توجه به این مسائل احتمال دادم بخاطر رام لهستان باشه!(البته شاید بقیه دوستانی که از رام لهستان استفده میکنن، همچین مشکلی نداشته باشن. بنده فقط مشکل پیش اومده برای خودمو مطرح کردم)
الان قصد دارم رام 6.0.1 امارات رو دانلود و رو گوشیم فلش بزنم تا شاید دیگه این مشکلات پیش نیاد.
البته سعی میکنم بعد از فلش زدن دیگه روت نکنم. احساس میکنم اینطوری بازدهی گوشی بهتره.
آقا فرهاد و بقیه دوستان عزیز که اطلاعاتی در این زمینه دارن، لطفا بفرمایید که بنظرتون مشکل از اینجاست که بنده احتمالشو دادم؟؟ و اینکه چطور رام امارات حجم بالاتری نسبت به لهستان داره؟؟

شرمنده اگه طولانی شد. موفق باشید...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/1/2 سلام.
دوستان عزیز اگه کسی دلیل ریستارت شدن خود به خودی این گوشی رو میدونه لطفا بگه. اینکه ممکنه بدافزاری، برنامه ای، چیزی باعثش بشه؟ چون واقعا اذیت کنندس!!
با تشکر.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/29 بله. مثه اینکه تو نسخه جدیدش مشکل رفع شده. متشکر از پاسختون. موفق باشین...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/27 ممنون و متشکر از پاسخ همه دوستان عزیز. بله. همونطور که فرمودین مشکل از آپدیت جدید نرم افزار باد صبا بود، که با لغو نصب و نصب نسخه قبل (یعنی نسخه 6.6 محرم) مشکل رفع شد.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/25 سلام دوستان عزیز. لطفا اگه کسی میدونه پاسخ بده.
چند روزی هست که آیکون آلارم ساعت یا همون ساعت زنگدار تو قسمت نوتیفیکیشن گوشی ظاهر شده و هر کاری میکنم نمیره!! بجز ریست فکتوری همه چی رو امتحان کردم ولی فایده نداشت!! خیلی رو اعصابه. نمیخوام هم تا اومدن اندروید 6 گوشیو ریست کنم. هر چی هست مربوط به اپلیکیشن ساعت زنگدار خود گوشیه. چند بار دیتای همین اپ رو پاک کردم و با این کار، آیکونش رفت از بالای صفحه. ولی بعد از دو سه دقیقه دوباره ظاهر میشه. از منوی ریکاوری هم کلیر کچ زدم ولی درست نشد. وقتی هم آلارم ست میکنم بدرستی کار میکنه، ولی آیکونش هیچ جوره نمیره از بالای صفحه!!
اگه کسی از دوستان عزیز اطلاعی از چگونگی رفع این مشکل بدون ریست کردن گوشی داره، ممنون میشم راهنمایی کنه.
موفق و پیروز باشید...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/29 سلام دوست عزیز. شما نیازی نیست به خودتون زحمت بدین و دستتونو بکشین رو صفحه یا هر کار دیگه ای، میتونین با گرفتن دکمه هوم و پاور بصورت همزمان به مدت تقریبا 1 ثانیه براحتی هر جا که هستین اسکرین شات بگیرین که اینطوری خیلی هم راحتتر هستش. البته اون روش هم هست ولی این راحتتره. خود دانی.
در مورد فست شارژم همونطور که دوست عزیزمون استاد فرهاد فرمودن داغ شدن طبیعیه و مشکلی ایجاد نمیکنه.
موفق باشین.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/29 سلام دوست عزیز. بنده همین الان براحتی دارم از یوتیوب بدون هیچ مشکلی فیلم آنلاین میبینم. بدون هیچ برنامه جانبی مثه MX و... به احتمال زیاد مشکل از فی..ل..تر شکن و یا ارتباط اینترنتیتون هستش.
این مشکلات چیزی نیست که مربوط به مدل گوشی و... باشه.
موفق باشین.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/19 با سلام.
دوستان میخواستم بگم که طی یکی دوماه که مداوم از سنسور اثر انگشت استفاده کردم، الان یه سری خط های ریزی روی دکمه هوم ایجاد شده که رو اعصابه و به مرور هم داره بیشتر میشه!! میخواستم بدونم واسه همه اینطوریه؟ و اینکه راهی برای رفع این خطوط هست یا خیر؟؟
پیشاپیش متشکر از پاسخ دوستان مطلع.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/7 دوست عزیز شما چرا میای همیجوری کامنت میذاری و با قاطعیت این مشکلو تشبیه میکنی به استخوان در گلوی نوت 4؟!! والا اگه بنده این گوشی دستمه که فقط چند روز اونم بعد آپدیت به اندروید 5.1.1 این اتفاق افتاد واسش و فوکوسش مشکل پیدا کرد. الان خدا رو شکر هیچ مشکلی نداره و خیلی هم سریعه.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/26 سلام دوست عزیز. اگه ایراد نرم افزاری باشه معمولا با یه ریست فکتوری مشکل حل میشه. شما یه ریست فکتوری بکنین ببینین مشکل برطرف میشه یا نه. (قبلش بکاپ از اطلاعات ضروری فراموش نشه.)

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/23 دوست عزیز بنده بشخصه همچین مشکلی تو نت 3G ندارم! یعنی جاهایی که آنتن 3G قوی باشه، رو حالت خودکار هم اتومات H+ میشه. تو تنظیمات هم گزینه LTE only ندیدم. حالا شاید اساتید روش هایی رو بدونن که بشه این گزینه رو اضافه کرد.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/21 سلام دوست عزیز.
شما وقتی میذاری رو حالت LTE/WCDMA/GSM اوتوماتیک اون شبکه ای رو انتخاب میکنه که تو منطقه ای که هستین بهترین و قویترین سیگنالو داره. همراه اول هنوز خیلی جاها نت 3G قوی هم نداره! چه برسه به 4G!!

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/20 دوباره سلام خدمت دوستان عزیز.
خواستم بگم که مشکل فوکوس دوربین به کلی برطرف شده و دیگه حتی صدم ثانیه هم تاخیر نداره و همون اول که باز میکنی اپ دوربینو، فوکوس کرده و آمادس! حتی تو شرایطی که زمان زیادی از استفاده از دوربین گذشته باشه.
شاید بخاطر این بوده که زیادی با دوربین کار کردم و لنز روون شده(البته این فقط یه نظر تئوریه. همین)
خلاصه میخوام بگم که تنها مشکلی که تا حالا داشتم باهاش همین بود که الان به طور کلی رفع شده و دارم بدون هیچ مشکلی از دستگاه استفاده میکنم. واقعا روون بودنش به آدم حس خوبی میده. اگه دوستان سوال خاصی داشتن، در حد توان در خدمتم.
asalary.832@gmail.com
telegram.me/SiAd21

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/18 بله امیر جان شما درست میگین. منم این اطلاعاتو از یکی از سایتای داخلی که الان دقیقا حضور ذهن ندارم درآوردم و به همین روش هم سنسور دوربین گوشی خودمو مشخص کردم. گفتم با بقیه دوستان هم به اشتراک بذارم بد نیست. مرسی از راهنماییتون...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/18 با سلام.
دوستانی که میخوان بدونن لنز دوربینشون چیه میتونن اپلیکیشن AIDA64 رو گوگل پلی دانلود و نصب کنن. براحتی مشخصه سونیه یا سامسونگ. حتی تو اندروید 5.1.1.

در مورد فوکوس دوربین که قبلتر گفته بودم مشکل دارم، خدا رو شکر الان خیلی بهتر شده!! من خیلی رو گوشی حساسم و حتی خواستم بفروشمش و اس 6 بگیرم ولی نتونستم ازش بگذرم. چون واقعا نوت 4 یه چیز دیگس!
من چون مرتب از دوربین گوشی استفاده میکنم روش حساس بودم. از برنامه هایی مثه camera360 استفاده کردم که شاید بهتر بشه نمیدونم! شاید تاثیر داشته و یه مقدار فوکوسش سریعتر شد. بعد دیگه فقط از دوربین خود گوشی استفاده کردم چون کیفیتش کلا یه چیز دیگس. این یکی دو روز فقط وقتایی مشکل داشت که از خواب پا میشدم و دوربینو اجرا میکردم! اونم خیلی سریعتر شده و در حد 5،6 ثانیه فوکوس میکنه و بقیه روز که دوربینو باز میکردم اصلا مکث هم نداشت خداروشکر.
در کل پیشنهادم اینه که یه مدت با دوربین کار کنین و زود ازش نا امید نشین. واسه من که روز به روز داره بهتر میشه. حالا یه مدت دیگه باهاش کار میکنم و دوباره تجربیاتمو مینویسم واستون. یا حق...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/13 آقا امیر بنظرتون امکانش هست که این مشکل فوکوس دوربین تو اندروید 6 بصورت نرم افزاری ok شه؟؟ یا کلا سخت افزاریه؟ (من چک کردم ، سنسور دوربینم سونیه)
یا مثلا امکانش هست که با استفاده از برنامه های دیگه واسه دوربین مشکل حل بشه؟
مرسی از پاسختون...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/11 سامان جان بنده همه نوع کلیپی با هر فرمتی رو تا حالا با MX روی اس 3 و نوت 4 براحتی اجرا کردم. حتی فیلم های فول اچ دی با زیرنویس.اگه کدک رو هم نصب کردین و مشکل حل نشد، راه دیگه ای به ذهنم نمیرسه. مگه اینکه کلیپ مشکل داشته باشه. حالا اگه اساتید راهی بدونن راهنماییتون میکنن.
موفق باشین...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/10 امیر جان میشه لطف کنین جواب کامنت قبلی بنده در مورد تار بودن دوربین رو بدین؟
آخه مثه اینکه فقط من نیستم که همچین مشکلی دارم! مرسی.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/10 شما وقتی که کلیپ مورد نظر رو پخش کردی (با MX Player) اون گوشه بالا سمت راست نوشته H/W ، روش کلیک کن و گزینه S/W decoder رو انتخاب کن ببین مشکلت حل میشه یا نه.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/9 بله دوست عزیز. همینطوره. مشکل خاصی نداره که!!

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/8 سلام دوست عزیز.
شما از MX Player استفاده کنید مشکلتون حله. میتونید نسخه Pro رو از وبسایت فارسروید بگیرید.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/8 دوستان کسی علت اینکه دوربین پشت یه مقدار طول میکشه تا فوکوس کنه رو میدونه؟
آخه من هر وقت بعد یه مدت اپلیکیشن دوربینو باز میکنم صفحه کلا تاره!! مثه اینکه رو اجسام نزدیک فوکوس کرده باشه ها. یعنی دستمو که میذارم جلوش شفافه و اجسام دور تاره. بعضی وقتا تا 20 ، 30 ثانیه هم طول کشیده تا فوکوس کنه رو فاصله دور!! یه بارم دیتای اپ دوربینو پاک کردم ولی فایده نداشت!

اگه کسی (خصوصا شما، امیر آقا) در این مورد چیزی میدونه یا واسش پیش اومده، لطفا یه توضیحی بده در موردش. مرسی...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/8 دوست عزیز آپدیت شدن سیستم عامل ربطی به روت شدن گوشی نداره. گوشیتون روت نشده. نگران نباشین.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/7 خیلی ممنونم از پاسختون. من هدفم از نخریدن نوت 5 و خرید نوت 4 دقیقا همین معضل تعویض باتری بعد یکی دو سال بود. چون معمولا از گوشی و باتری زیاد کار میکشم و آدمی هم نیستم که زود به زود گوشی عوض کنم.
من حرف شما رو تایید میکنم که بعد یکی دوسال باید باتری عوض بشه. کاملا درسته. چون خودم طی دو سال باتری گوشی قبلیمو دو بار عوض کردم! ( که البته بار اول بطور اتفاقی باتری اصل نبود) بحثه هزینش نیست، بحث اینه که بالاخره آدم باید اطلاعاتی از طرف یه فرد متخصص در این مورد داشته باشه که خیالش راحت باشه. چون همونطور که خودتون گفتین سایتای مختلف، توصیه های متفاوتی در این مورد میکنن و افرادو سردرگم میکنن.

همین کامنتی هم که گذاشتین خیلی کامل بود و پاسخ بنده و شاید خیلیای دیگه که تازه با این سایت آشنا شدن رو داد و بشخصه دیگه از بابت شارژ کردن باتری نگرانی ای ندارم. ازتون ممنونم.
امیدوارم که همینجوری به فعالیتتون ادامه بدین و به آگاهی ما اضافه کنین.
موفق باشین...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/6 امیر جان شرمنده دوباره مزاحم میشم. من مرور کردم ولی چیزی عایدم نشد. واقعا سر در گم شدم. میخواستم اگه واستون مقدوره لااقل کپی اون متنی که توضیح دادین توش رو در جواب این سوالم بفرمایین. یا واسم ایمیل کنین. اگه هم نه که بازم ممنونم نظرات کاربردی و مفیدتون.
موفق باشین...
asalary.832@gmail.com

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/5 سلام. تو همین تاپیکی که لینکشو گذاشتم موجوده. تقریبا اواسط صفحه تو قسمتی به نام Attached Files سه تا فایلو واسه دانلود قرار داده. من سومی رو که آخرین آپدیتش هست نصب کردم و براحتی واسم جواب داده.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/4 دوستان عزیز در صورت تمایل میتونن با مراجعه به پیج زیر اپلیکیشن Screen off memo رو دانلود و نصب کنن و از قابلیت نوشتن روی صفحه در حالت قفل فقط با بیرون کشیدن قلم که هم اکنون در نوت 5 بصورت پیش فرض موجود است، لذت ببرن.👇
http://zurl.ir/5LCkL

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/4 با سلام و وقت بخیر.
آقا امیر عزیز، آقا فرهاد و بقیه کسانی که تو این موارد سر رشته ای دارن، بنده یه سوال از خدمتتون داشتم. اگه لطف کنید و پاسخگو باشید ممنون میشم.

اگه گوشی بعد از شارژ شدن کامل، بازم تو شارژ بمونه (مثلا شب تا صبح)، مشکلی واسش پیش میاد یا نه؟؟ این سوال اصلیمه👆

دیگه اینکه اگه تو شارژ با گوشی کار کنیم چی؟ اونم مشکل حاد ایجاد میکنه؟؟

این سوال خیلی از دوستان این پیج هستش فک کنم. سایتها و مقالات مختلف هر کدوم یه چیزی میگن آخه. یکی میگه گوشی خودش جریانو قطع میکنه و مشکلی پیش نمیاد. دوباره یه جا دیگه نوشته باتری تو حالت استرس میمونه و جریان کمی بهش وارد میشه که در دراز مدت باعث خرابیش میشه. آخرش نفهمیدیم چی شد!

خصوصا آقا "امیر" عزیز اگه لطف کنن و یه پاسخ جامع در این مورد و کلا در رابطه با باتری و نحوه استفادش بدن، من و بقیه کسایی که دنبال پاسخ این سوالن ازشون ممنونیم.

امیر آقا کاری به بقیه ندارم ولی شخصا هر چیزی رو که شما بگین قبول و عمل خواهم کرد.
ارادتمند...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/4 با سلام.
امروز مورخ 1394/7/3 آپدیت OTA نسخه 5.1.1 برای مدل SM-N910C رام امارات متحده ی عربی اومد. امروز ظهر بصورت اتفاقی سایت Sammobile رو چک کردم و دیدم که رام امارات، نسخه 5.1.1 رو گذاشته واسه دانلود. بعد رفتم قسمت Software Update خود گوشی و چک آپدیت زدم. یه آپدیت با حجم 690 مگ اومده بود واسم. منم دانلود و نصب کردم و بعدش یه ریست فکتوری کردم.

تغییراتی که حاصل شد همونایی بود که قبلا دوستانی که رام لهستان رو نصب کردن، فرموده بودن.

گوشی بصورت کاملا محسوسی روونتر شده نسبت به 5.0.1 و خیلی باگ ها برطرف شده.

در مورد مصرف باتری هنوز نمیتونم نظر قطعی بدم. ولی همین چند ساعتی هم که استفاده کردم تا حدودی بهتر شده.

یکی دوتا برنامه بهش اضافه شده. مثه Smart Manager که دوستان گفته بودن بازم.

متاسفانه قابلیت تغییر تم و برخی قابلیت های نسخه جدید تاچ ویز درش اعمال نشده. به امید اینکه تو اندروید 6 این اتفاق بیفته.

دوباره بنچمارک AnTuTu گرفتم، شد 51100.

در کل خیلی بهتر شده و حداقل من راضیم.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/1 با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز.
این گوشی بالاخره دو روز پیش رسید دستم. مدل مال من N910c هستش و فابریک رام 5.0.1 امارات روش نصب بود و گزینه LTE هم تو تنظیمات فعاله. بدون گارانتی 1730 در اومد(که البته 130 تومن بیمش کردم که فرق زیادیم با گارانتی نداره) دو سه سالی هست گوشی اندرویدی دستمه و تو این دو سه روز تستش کردم گوشیو و میخوام یه سری نکاتی در موردش بگم...

اول از همه چون سرعت واسم خیلی مهمه، مالتی تسکینگ و بازی سنگین روش اجرا کردم و خوشبختانه کوچکترین لگی نداشت. خیلی روونه و واقعا حس خوبی به آدم میده.

باتریش اگه استفاده معمول داشته باشین(تاکیید میکنم، استفاده معمول نه مداوم) یه روزو راحت دووم میاره. گزینه Fast Charging رو غیر فعال کردم و با این وجود تقریبا 1 ساعت و 45 دیقه شارژش پر میشه(البته اگه از درصد پایین بزنین شارژ). من خودم چون استفادم زیاده، درصدش که به 40 یا 50 رسید دوباره شارژش میکنم!!

دوربینشم که دیگه چیزی نگم بهتره!! چون واقعا فوق العادس. من که کاملا راضیم. هم از دوربین پشت هم سلفی. بنظرم با این جور دوربینا دیگه آدم از دوربین حرفه ای بی نیاز میشه.

ازش بنچمارک AnTuTu گرفتم 49000 شد که منطقیه. البته احتمالش هست تو اندروید 6 پردازنده رو 64 بیتی کنه سامسونگ که اونوقت تا 65000 هم فک کنم بره.

حسگر اثر انگشتش هم اونجوری که ازش بد میگن نیست. درسته بخوبی S6 و Note 5 نیست، ولی بازم خوب جواب میده. فقط کافیه درست انگشتا رو ثبت کنی تو حافظش. من که 5 تا از انگشتامو هر کدوم چندین بار ثبت کردم و براحتی جواب میده. فقط گاهی اوقات اگه انگشتتو بد بکشی روش شاید عمل نکنه.

بنده نمیخوام تعصبی نظر بدم ولی واقعا گرم شدن ازش ندیدم!! چه برسه به داغی... حتی تو بازیایی مثه آسفالت 8 ، کلش یا وبگردی طولانی مدت با وای فای و... و...

قلمشم که دیگه مزیت سری نوته و واقعا موسیه واسه خودش. الان که دارم با قلم کار میکنم، دیگه S3 رو که میگیرم دستم اصن یجوری میشم!! واقعا کار با قلم یه تجربه متفاوته.

با Note 5 کار نکردم ولی اینطوری که از دوستان شنیدم و کلیپا و مشخصاتشو دیدم قانع نشدم که بخوام 700، 800 هزار تومن بیشتر بدم بخاطر یه سری برتریهای جزئی. چون واقعا چیز بدی تو Note 4 نمیبینم الان.
شاید بعضی دوستان با سایزش مشکل داشته باشن ولی بشخصه بخاطر سایز بزرگش بود که گرفتمش. چون گوشی با این امکانات و صفحه نمایش کوچیک بدرد نمیخوره.

در آخر هم از همه اساتید خصوصا آقا امیر تشکر میکنم بابت اطلاعاتی که بدون چشم داشت در اختیار من و امثال من قرار میدن. موفق باشین.
اگه سوال خاصی داشتین در خدمتم asalary.832@gmail.com

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/6/27 سلام. کسایی که از سم موبایل دانلود میکنن لطفا بگن که چطور دانلود میکنن! آخه با اکانت معمولی ای که میسازیم سرعت دانلود خیلی کمه. یعنی حتما باید پول بدیم واسه دانلود پر سرعت؟
موارد 1 تا 40 از مجموع 72 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا