مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مالي L
- تاریخ عضویت : 1392/5/26
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
من حدود يك هفتس كه s٤ خريدم.موبايل خوبيه اينو واقعا ميگم من با كلي تحقيق اين گوشيو گرفتم.تنها بدي اي كه اين گوشي داره اينه كه ذود شادژ تموم ميكنه.ديروز موبايلم هرچي به شارژر ززمش شارژ نشد فكر كردم مشكل از باتريشه ولي بعد بردمش نمايندگي گفت مشكل از شارژرشه!من خواهرم آيفون ٤s و بابام ٥ داره و من كاملا با برنامه هاي آيفون آشناييدارم و ميتونم به سادگي بگم كه گوشي خودم بهتر از آيفون.البته تو عالي بودن آيفون شكي نيست ولي خيلي از برنامه هاش همونجور كه ميدونيد تو تحريمه و تو ايران كارايي به خصوصي نداره!اينو گفتم براي كسايي كه نميدونن كدوم يكي ا. اين گوشي عا كارايي بيشترب دارن