مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیررضا ا
  • تاریخ عضویت : 1392/4/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 32

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/8 آخه چه حرفایی میزنید شما الان اندروید رو دارن به سمت سبک شدن و روان کار کردن رو دستگاه های ضعیف میبرن بعد شما از سنگین شدن اندروید های بعدی میزنید.

یه چیز شنیدید فکر کردید رم آیفون چی هست حالا.رمشون یکیه سرعتشون همون 933 مگاهرتزه و lpddr3.

صفحه نمایش کوچیک شد ضعف؟!!!!شاید برای شما کوچیک باشه ولی برای خیلیای دیگه نباشه.

پشتیبانی از دو سیمکارت گفتید.معمولا گوشی های دو سیمکارته توی آپدیت و اینا یه سری مشکل پیدا میکنن.همین زنفون دو سیمکارت خیلیا میگن با انداختن سیمکارت وای فای قطع میشه.در ضمن سیمکارت دوم تکنولوژی جدیدی نیست!

رم بیشتر.گرچه رم زنفون2 خیلی خوبه که 4 گیگ هست و توی مولتی تسکینگ خیلی کمک میکنه ولی فرکانسش 800 مگاهرتز هست و سرعتش از رم آلفا کمتره.به علاوه این رم تنها و تنها به درد مولتی تسکینگ میخوره و در اجرای بازی ها فرقی حتی با مدل 2 گیگ خود زنفون هم نداره.

موفق باشید.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/8 با سلام.
دوستان یه سری حرف زدند که همینجا جوابشون رو میدم.
آقای پارسا پ.میگی من دیجاتو دیجیاتو میکنم!خوب چون سایت معتبریه.غیر از اون سایت هایی مثل بلاگ ای تی رسان و ترنجی هم اظهارات من رو تایید کردن!

و پیامی برای بقیه دوستان مخالف با من

چرا منبع واسه حرفاتون نمیارید؟!!!

من واسه همه ی حرفام منبع اوردم

صفحه نمایش رو میتونید از فون آرنا ببینید که تمام فاکتور های صفحه نمایش رو نشون میده که کیفیتش حتی از اس5 و آیفون6 هم بالاتره چه برسه به زنفون2 همچنین در سایت های مختلف دیگه هم میتونید ببینید

در مورد باتری منبعم جی اس ام ارنا و فون ارنا هست که هر دو باتری این گوشی رو تایید کردند.

در مورد دوربین منبعم تمام سایتهایی هست که این گوشی رو بررسی کردن و همگی اعتراف کردن دوربینش بسیار عالیست.مقایسه های جی اس ام ارنا هم اینو تایید میکنه.

یه حرفی زد یکی از دوستامون در مورد بنچمارک!
خوب عزیزم اطلاعات نداری نظر میدی همین میشه دیگه.تو نسخه های مختلف انتوتو امتیاز گوشی ها فرق میکنه.توی جدید ترین نسخه امتیاز این گوشی 51000 شده.منبعم هم بلاگ آی تی رسان هست.

اینو بدونید.من از همتون بیشتر تحقیق کردم در مورد هر دو گوشی و اطلاعاتم بالاتره و مدت دو ساله که دارم تو این زمینه هم فعالیت میکنم هم مشاوره میدم و حرف هایی که میزنم همشون نوشته شده و سند دارند و برگرفته از منابع معتبر هستند.خوشم نمیاد بقیه بدون مدرک حرف های با مدرک منو مسخره کنند.

اصلا به من چه.منتظر بمونید تا زنفونتون بیاد.منتظر بمونید...

اینجا هم به نظر من منطقی تر از همه اقای rasoul g هست که دوست دارم بدونم با نظراتم موافقه یا نه.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/7 موضوع اینه که این گوشی فقط در حد 4 دقیقه میتونه 4k بگیره!در کل به عنوان یه مقدار کوچولو فیلم گرفتن با کیفیت از یه لحظه خاص خوبه.ولی در کل من خودم باشم بیشترین استفاده رو از فول اچ دی شصت فریمش میکنم.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/7 به مولا به خدا من رو سامسونگ تعصب ندارم و ازش بدم میاد.جون هر کی دوست داری نظراتم رو بخون همشو با دلیل آوردم.یه نظر هم جدید فرستادم اون رو هم بخون.
انتخاب گوشی یه چیز شخصیه و با خودته ولی من خواستم به شما که نظراتتون رو توی این سایت میخوندم و طرفدار این گوشی یه اطلاعی بدم که میتونن انتخاب بهتری هم داشته باشن.اگه دقت کنی هر چی گفتم با دلیل بوده.
امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشی و به خاطر عصبانی شدنم هم از شما عذرخواهی میکنم.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/7 عزیز من خودم فعال این سایتام اینا رو دیگه من حفظم به این اختلاف نمیگن همونکاری که سر بنچمارک دارید میکنید رو سر این هم دارید میکنید!آلفا از نظر باتری گوشی خوبیه با دیدن همین عکس هم بهتون ثابت میشه.زیر عکس که اون سه تا ساعت رو نوشته رو بخونید میبینید مناسب هستن.
موفق باشین

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/7 ببین من همینو میگم.میگم قدرت همه چیز نیستش.چیزهای دیگه ای هستن که از قدرت مهمترن.
ببین الان هر چی کد بوده نوشته شده تو دنیای دو بعدی بازی ها و... . هر چی بوده نوشته شده دیگه چیزی واسه کسی نمونده که ارتقا کیفیت و...رو انجام بده.تا زمانی که به سوی سه بعدی شدن برن که حالا حالا ها امکان پذیر نیست هیچ اندروید و نرم افزار سنگینی هم در آینده نمیاد که زنفون بتونه اجرا کنه و این نتونه.فکر نکنید همین آلفا هم گوشی ضعیفیه.بنچمارک آنتوتو امتیاز 51000 داره خوب این واقعا عالیه.
ببین میگی واسه هر برتری یه توجیهی دارم به این دلیله که اونا اصلا برتری نیستن اونا در واقع برتری های آلفا هستن!

ببین به خدا قسم میخورم صادقانه گفتم.همش روی تحقیقه.همش رو انصافه.اصلا من از سامسونگ خیلی بدم میومد تا وقتی اس5 بود.واقعا بدم میومد.حتی از طراحی نوت4 هم واقعا خوشم نمیاد(گرچه گوشی خوبیه) ولی گلکسی آلفا یه تلاش خوب و موفق از سامسونگ برای ساختن آیفون6 اندرویدی بود که حتی توی فاکتور هایی مثل صفحه نمایش و دوربین قوی تر از آیفون6 عمل کرد.
ازت خواهش میکنم حرفامو بخون حرفای قبلیم دلیلایی که آوردم ، بعد خرید کن.من این مطلبو واسه فقط اطلاع رسانی فرستادم.فقط همین.امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشی و موفق باشی

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/7 دوست من خوب من همه چیزو گفتم.به شما هم آلفا رو پیشنهاد میکنم.
گفتی صفحه فول اچ دی.تا حالا با آیفون کار کردی؟؟؟اصلا پیکسلی بودن صفحه و اچ دی بودنش معلوم نیست.اگه استیو جابز رو قبول داشته باشی اونم همچین اعتقادی داشت.در ضمن ریزولوشن همه چی نیست الان ریزولوشن آلفا بسیار هم کافی هست و من بهت اطمینان میدم اصلا یه پیکسل هم نمیتونی پیدا کنی.ولی در عوض توی بقیه چیز ها یعنی دقت رنگ و تمامی فاکتور های صفحه نمایش مثل روشنایی و نمایش رنگ سفید و سیاه و کنتراست و... آلفا بهتر از زنفون2 هست و صفحش در واقع نزدیک به نوت4 هست و از نوت3 بالاتره(اینا رو از روی بررسی ها میگم).
گفتی شارژ سریع.آلفا باتریش فقط 1800 میلی آمپره.خیلی خیلی زود فول شارژ میشه.فکر نکنی باتریش ضعیفه.به گفته سایت ها باتریش کاملا مناسبه دیجیاتو این رو تایید کرده توی جی اس ام آرنا هم امتیاز 52 ساعت آورده که مثل زنفون2 هست.
در مورد دوربین سلفی حرفی ندارم بله زنفون بهتره ولی به دوربین پشتی هم توجه کن با کیفیت بی نظیرش که از گلکسی اس5 هم بالاتره و بسیار کم نویزه.فیلمبرداری هم هست.شصت فریم فول اچ دی داره و صد و بیست فریم اچ دی(اسلوموشن).به علاوه لرزشگیر دیجیتال توی زنفون فقط تو حالت اچ دی فعاله ولی توی آلفا هم تو اچ دی هم تو فول اچ دی البته تو 4k فعال نیست البته از 4k زیاد هم استفاده نمیشه.
گفتی otg!خوب آلفا هم پشتیبانی میکنه.
پشتیبانی ایسوس.سامسونگ اندروید m رو واسه این گوشی تایید کرده.این گوشی از لحاظ عرضه از اس5 پنج ماه جلوتره و یک ماه عقب تر از نوت4 و به احتمال خیلی زیاد هر آپدیتی که نوت4 میگیره اینم میگیره.
غیر از این همه برتری حسگر اثر انگشت رو هم اضافه کن که نسبت به اس5 پیشرفت کرده و مثل نوت4 هست.
سبکی و زیبایی و خوشدستی رو هم بهش اضافه کن.
ببین منم مثل شما بودم باور کن.یکم اگه دقت کنی میبینی آلفا گوشی بهتریه.به خدا میگم.خیلی عالیه انصافا.
ببین مطمئنا نمیتونی واسه این برتری ها که گفتم جواب بیاری چون امکانات آلفا واقعا بالاست و منم با دلیل گفتم.به عنوان یه دوست بهت پیشنهاد میکنم آلفا رو بگیری.در ضمن من وقتی این گوشی رو بگیرم بررسیش رو مینویسم یا به هر شکلی شده اینجا میزارم یا چون عکس دار هست بهت لینک میدم ببینی.فردا میرسه دستم.
موفق باشی

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/6 راستی!گوشی ای با نام آلفا7 وجود ندارد!!!!!!!!!!!!!!!
پیشنهاد من برای شما:اطلاعاتتون رو بیشتر کنید.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/6 در ضمن!فیلمبرداری چند دقیقه ای 4k میشه یک گیگ و نیم نه هشت گیگ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/6 من خیلی تحقیق کردم!زنفون2 هم واقعا به این نمیرسه.خوب همون 4k.من خودمم بگیرم 4k فیلم نمیگیرم.ولی فول اچ دی شصت فریم رو چی میگید.یا اچ دی 120 فریم.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/4/6 با سلام خدمت همه ی دوستان.

از ابتدا میگم که این نظر من به خاطر منصرف شدن شما دوستان نیست و تنها یک پیشنهاد است.
دوست دارم نظرمو بخونین واسه یک بار هم که شده چون منم قبلا انتخابم این گوشی بوده.ولی الان انتخاب تغییر کرده.

خوب من تا چند روز پیش میخواستم این گوشی رو بخرم.ولی الان پشیمون شدم.و دارم گلکسی آلفا رو میخرم.به نظرم منتظرش نمونید.ارزشش رو نداره انقدر منتظر موندن.
گلکسی آلفا هم خوش قیمته هم زیبا و با کیفیت.
شاید بگید صفحه نمایش اچ دی داره.خوب آیفون هم اچ دیه.ولی شما همچین ایرادی از آیفون نمیگیرید!این گوشی از لحاظ فاکتور هایی که یه صفحه نمایش باید داشته باشه از آیفون بالاتره.حتی تو دقت رنگ.و از لحاظ کیفیت از اس5 هم خیلی بالاتره.من خودم با ایفون و این که کار میکنم به هیچ وجه اصلا پیکسل ها رو نمیتونم ببینم و اصلا محسوس نیست.
از لحاظ سخت افزاری خوب از زنفون ضعیفتره.ولی در حد خودش خوبه.به نظر من همه چیز رو در حد عالی بخواید.نه یک چیزو در حد خیلی عالی و مثلا از یکی دو تا چیز بزنید.
باتریش رو شاید بگید حتما ضعیفه.ولی بررسی ها رو بخونید.دیجیاتو باتری این گوشی رو بسیار خوب ارزیابی کرده و گفته گول 1800 میلی آمپری بودنش رو نخورید و همونطور که میدونید این روزا سایت هایی مثل دیجیاتو خیلی کم شدن.
از لحاظ دوربین هم آلفا واقعا با کیفیته.فیلمربرداری 4k داره که آپشن جالبیه گرچه زیاد استفاده نمیشه.ولی فیلمبرداری فول اچ دی شصت فریم بر ثانیه داره که کاربردیه و کیفیت فیلم بسیار بالاتر از سی فریم میشه.فیلم برداری اچ دی 120 فریم بر ثانیه هم داره که میشه فیلم های اسلوموشن زیبایی درست کرد.
رابط کاربری تاچ ویز هم به گفته بررسی سایتها تو این گوشی به هیچ وجه مشکل کندی نداره و به راحتی اجرا میشه.شاید بگید که این گوشی چون مدتی از عرضه شدنش گذشته پشتیبانیش خوب نیست.ولی سامسونگ همین حالا در حال عرضه اندروید 5.1.1 واسه این گوشیه و گفته اندروید5 رو هم حتما واسه این گوشی میده.این گوشی از لحاظ زمان عرضه یک ماه با نوت4 سامسونگ فاصله داره.و به احتمال زیاد هر آپدیتی که نوت میگیره ، به آلفا هم میاد.به نظر من به افزایش بودجه فکر نکنید.با امکاناتی که داره از گلکسی a7 و حتی htc one e8 هم سرتره.
راستی در مورد حسگر اثر انگشت.شاید بگید حسگر اثرانگشت سامسونگ مشکل داره و ... ولی به گفته سایت دیجیاتو این مشکل که توی اس5 وجود داشت به طور کامل تو این گوشی برطرف شده.این عین جمله دیجیاتو هست.

امیدوارم این نظرم کمکی به شما کرده باشه در کل من تصمیم گرفتم که سرگردون نمونم و برم سراغ این گوشی با کیفیت.به نظر من واقعا ارزشش رو داره.به این فکر کنید که گوشیتون در همه زمینه ها عالی باشه.نه فقط یک زمینه.من خیلی آدم سخت پسندی هستم و به مدت یک سال دنبال گوشی گشتم.ولی الان به یقین رسیدم به بهتر از گلکسی آلفا گیرم نمیاد.پیشنهاد من:بخریدش ولی اگر خیلی واستون اهمیت داره که چهار پنج تا بازی رو با هم همزمان اجرا کنید که به نظر من کسی این کارو نمیکنه برید سراغ زنفون2.
موفق باشین.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/3/26 با عرض معذرت دالویک نه داولیک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من ایرادی در در 32 بیتی بودن اندروید این گوشی و دالویک نمیبینم اتفاقا دالویک برتری هایی هم نسبت به ارت داره ولی در کل ارت بهتره.
این قابلیت ها تو اپدیت های بعدی صد درصد واسه زنفون میاد.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/3/25 با سلام!خوب وقتی صفحه فقط باید دو تا رنگ تولید کنه انرژی کمتری مصرف میشه تا بخواد 16 میلیون رنگ تولید کنه!!!!

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/3/9 سلام اقا با نرم افزار ایسوس که میشه غلظت رنگ رو زیاد کرد هم رنگ هاش جذاب نمیشن؟

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/3/6 با سلام گلکسی اس5 از این چیزی بیشتر نداره خداییش.دوربین و شاید در صفحه نمایش اونم در بعضی ویژگی هاش نه همش.به علاوه بهتره که کلا از دلال خرید نشه!این گوشی تا چند هفته دیگه قراره به طور رسمی و بالاترین مدلش هم با قیمت معقولش و همون قیمت جهانی وارد بشه.پس چرا عجله کنیم و 1400 بخریمش؟!!!

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/3/3 با سلام ببخشید هواوی چرا ارزونه؟!!!!
بسیار هم کیفیت خوبی داره و فقط پشتیبانی نداره.از نظر کیفیت از سونی و سامسونگ پایینتر نیست به هیچ وجه.دوربین جی630 رو با هم قیمتش اکسپریا ال مقایسه کردیم خود کسی که اکسپریا ال داشت از کیفیت این گوشی تعجب کرده بود.
در مورد ایسوس هم ایسوس شرکت با اصالتی هست و شرکتی نیست که جنساش خود به خودی خراب بشن مگر جنس هایی که به صورت محدود و اندک ازش وارد شدن و با گارانتی عرضه نشدن مثلا زنفون های قبلی.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/2/27 با سلام حرف های شما درست ولی در کل به احتمال زیاد اینکه تو زوم میگن زنفون یه مقدار پایینتره از نظر من مشکل نرم افزاری هست و در واقع مشکل زنفون نویز زیاد تصویر هست که گفتن با آپدیت برطرف شده و شاید از این هم بهتر بشه.میشه مطمئن بود که مشکل نویز زنفون توی زوم تصاویر مربوط به نرم افزار هست چون سنسور این گوشی یه سنسور خیلی با کیفیت از شرکت توشیبا هست که رقیب سونی هم به حساب میاد و کیفیت عالی داره و مطمئنا همچین سنسور با کیفیتی عمرا نمیتونه همچین مشکل سخت افزاری ای داشته باشه در صورتی که لرزشگیر دیجیتال هم داره که البته به اپتیکال نمیرسه ولی در نوع خودش خوبه.در کل من فکر میکنم گرچه به علا مگاپیکسل بالاتر اس6 میتونه زوم بیشتری بکنه ولی در زوم برابر زنفون با آپدیت نرم افزاری میتونه به اس6 برسه.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/2/25 خیلی ممنونم که ما رو خوشحال کردید و قیمتا رو گذاشتید!

از نظر من قیمتا خوبن ولی قیمت بالاترین کانفیگ انتظار داشتم یه مقدار پایینتر باشه با توجه به قیمتش تو بقیه کشور ها!

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/2/24 خیلی ممنونم به خاطر این خبر خوبی که دادید و من خودم بعد دیدن کامنت شما تحقیق کردم و تو انجمن ایسوس هم یه چیزایی پیدا کردم در مورد آپدیت و اسم آپدیت هم تغییرات عمده در دوربین بود و گفته بودن خیلی خوب شده تو لینک شما هم که مقایسش با دیزایر واقعا جالب هست!ممنون!

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/1/24 با سلام!
این قابلیت هایی که ذکر کردید(فوکوس لیزری و لرزشگیر اپتیکال) هر دو جز امکانات زنفون زوم هستن و زنفون2 این قایلیت ها رو نداره

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/1/8 با سلام این ساعت رو کدوم نمایندگی ایسوس به طور رسمی و با گارانتی وارد کرده؟

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/1/8 سلام زنفون 2 روی قاب پلی کربناتیش یه لایه آلومینیم داره در واقع سطح خارجیش فلزیه!!!

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/1/4 استاد اون یک شخص هست که خودش وارد کرده و نه یک مرجع معتبر که اینجوری کلی رو قیمتش میره و همینطور میبره!

من فکر میکنم شما با اینجور مسائل آشنا باشی!!!

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/1/3 دوستانی که قصد خرید این گوشی رو دارند براتون یک خبر دارم.

من در اینستاگرام واسه صفحه رسمی ایسوس ایران پیام فرستادم و اونا گفتن امیدوار باشید و گفتن که در حال رفع مشکلات هستند تا به صورت رسمی وارد بشه.اینا رو از خود صفحه ایسوس ایران پرسیدم

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/1/3 با سلام.همین الان سراغ دیتا ها برید.خیلی هاشون به صورت مشترک هستند اونایی هم که مخصوص gpu هستند نسخه powervr دارند!!!

الان جی پی یو های powervr کم نیستند.پردازنده های اینتل ، بعضی از مدیاتکها از این جی پی یو استفاده میکنند.مخصوصا مدل sgx 544 که خیلی رایج هم هست.در کل powervr جی پی یو بسیار معروفی هست و دلیلی که شما آوردید در واقع اصلا دلیل نیست چون در حال حاظر برای این پردازنده دیتا های بی شماری موجوده و حتی بازی های اختصاصی هم برای این واحد گرافیکی موجود هستند.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/1/1 شما که اطلاعات درست میدید دقت کنید که چیپ گرافیکی این پردازنده powervr هستند و دیتا ها بر اساس GPU ساخته میشوند نه CPU!

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1393/12/23 من چند روز بعد از معرفی واسه آوات پیام فرستادم منظورم همون موقعی هست که برای اولین بار معرفیش کردن.جواب دادن متاسفانه جز برنامه هامون نیست ولی درخواست شما حتما مطرح خواهد شد!

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1393/12/11 شما از کجا در مورد قیمت مطمئنید؟!!شما مگه از قیمت های خود ایسوس خبر دارید؟!

من که ترجیح میدم به جای قیمت های یه سایتی به نام aliexpress قیمت های بلاگ زنفون(asus-zenfone.com) رو باور کنم که تا حالا کلی مطلب از عکس ها و امکاناتش گذاشته و مطمئنا نمیتونه اطلاعاتش غلط باشه در مورد قیمت

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1393/12/1 اون قیمتا رو یه سایتی واسه خودش زده اگه برین تو asus-zenfone.com همه چیزو کامل توضیح داده.این وبسایت مخصوص خود ایسوس و محصولاتش هست و چیز غلط نمیگه.
اینم قیمتا:upload7.ir/uploads/tahespeed//d5a6d0346d9da7c2b641d3a3d28161b02e37cff6.jpg

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1393/11/12 3580 از هر دو تاشون سرتره ولی دیگه به 810 نمیرسه

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1393/10/27 با سلام

اشتباه میکنید.اون فناوری که میگید اسمش hyper threading هست که در نسل قبل این پردازنده ها بود و در این نسل نیست.چهار هسته داره و هیچ هسته مجازی هم تولید نمیشه.میتونید برید تحقیق کنید تا خودتون به حرف من برسید.

Huawei Ascend P6 Huawei Ascend P6

1392/4/20 این حرف که قیمتش600 دلاره غلطه و قیمتش به گفته ی255gsmarena یورو است.

شما گول سایت های نا معتبر را نخورید
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا