مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ایمان م
  • تاریخ عضویت : 1392/4/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1392/10/23 این همه من توضیح دادم آخر هم شما متوجه نشیدید ؛ تست Angry Birds و Temple Run 2 نشانه حرفه ای بودن نیست ؛ولی تشخیص این 20% کند بودن که بسیار نامحسوس هست احتیاج به دید حرفه ای داره ؛در کل شما درست میگید ؛ شما از کجا فهمیدید مارک مودم منو ؛ سیسکو RV180W .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1392/10/22 من بلک بری z30 دارم قبلا هم z10 داشتم این مقایسه ها تازه با z30 انجام شده ؛چون z30 سخت افزار قوی تری نسبت به z10 داره ؛نحوه تست در کامنتی که هنوز روی سایت نیومده توضیح داده شده .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1392/10/22 در ضمن دوست گرامی من گوشیم رو از دبی گرفتم ؛اونجا خودم آپدیت کردم و اکتیو کردم و من اینترنت رو شیر نمیکنم ؛ مودم من روش وی پی ان ست میشه و از وایرلس اون راحت استفاده میکنم ؛ تمام اینکارهایی که گفتید رو من البته انجام میدم ؛البته به بعظی از نرمافزارهای اجتماعی علافه ای ندارم ؛ منتهی ما اینجا نباید کلی گویی کنیم ؛ چون نظرات ما باید قابل فهم برای عموم افراد باشه ؛ ممکنه شما و برخی دوستان حرفه ای باشید ولی بنظر شما فردی که لپ تاب نداره یا اطلاعات کافی در مورد شیر اینترت و ... نداره و علاقه داشته باشه تمام کارهاش رو خودش انجام بده با این گوشی بمشکل نمیخوره ؛ اگر اطلاعاتی که نتیجه تست و بررسی عملی هست منتشر میشه ؛ جهت آگاهی از شیوه عملکرد این گوشی و یا گوشیهای دیگر در شرایط مختلف هست ؛و منظور کوبیدن یک مدل و بالا بردن مدل دیگر نیست .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1392/10/22 لفظ حرفه ای بودن و یا متخصص بودن در مورد نحوه کار کردن با گوشی مطرح نیست دوست گرامی ؛ در خصوص تفاوت بین نرمافزارهای خود بلک بری و اندروید و تفاوت هر چند نامحسوس در اجرای آن هست که دوستمون فرمودنند نرمافزارهای اندروید روی این گوشی خیلی بهتر از نرمافزارهای اندروید روی گوشی اندرویدی جواب میدهد ؛اما اینطور نیست ؛ بله شما بازی Angry Birds خود بلک بری رو دانلود کردید ؛شکی نیست نرم افزارها و بازیهای خود بلک بری که تعداشان خیلی زیاد نیست روی خود سیستم بلک بری بدون Delay اجرا میشه ؛ ولی نرم افزارها و بازیهای اندروید روی بلک بری 20% Delay یا کند بودن داره که این مقدار محسوس نیست و فقط کاربران حرفه ای این مسئله را متوجه میشوند ؛ بحث سر این هست . کرنل و Base تشکیل دهنده آندروید لینوکس هست ؛ افرادی که گوشی اندرویدی خود را روت کرده و از ترمینال در محیط آن استفاده میکنند ؛به خوبی به این گفتار آشنا هستنند ؛ در خصوص Base گوشیهای بلک بری ولی اینطور نیست ؛ چند سال پس از ارائه لینوکس که شکل اولیه بسیاری از موبایلهای امروزی هست شرکت های اچ پی و موتورولا تلاش پنهان خود بر روی یک سیستم عامل جدید و متفاوت رونمایی کرد و شرکت rim با علاقه اقدام به خریداری و گسترش این سیستم عامل کرد و به دستاوردهای بسیار جالبی در این زمینه دست یافت ؛ امنیت بالای اطلاعات و شبکه و سیستم بی سیم و .... ؛ این سیستم امروز بلک بری طرح تکمیل شده و بسیار موفق همان سیستم عامل هست ؛ اینکه نرمافزار ترمینال روی این گوشی نصب شده ولی اجرا نمیشود ؛ و سیستم این اجازه را به شما نمیدهد که به عنوان یک سوپر یوزر به اطلاعات گوشی دست رسی داشته باشید فقط این مسئله را تائید میکند که بلک بری در 10.2.1 os از یک امولیتور نرمافزاری استفاده کرده که خاصیت آن اجرای فایلهای apk روی گوشی هست ؛ , و قابلیت اصلی امولیتورها ;کند بودن آن هست ؛ من روی بلک بری z30 که سخت افزار قوی تری دارد با با سامسونگ S3 و با نرمافزار mxplayer اندرویدی ویک کلیپ فول اچ دی روی بلک بری 25.8 فرم بر ثانیه و در سامسونگ 29.1 فریم بر ثانیه ; در مورد بازیهای Angry Birds و Temple Run 2 البته اندرویدی هم این تست انجام شده ؛ 20% کند بودن که البته این برای یوزرهای عادی که جزئیات برایشان کمتر اهمیت دارد آزار دهنده نیست و میتوانند از آن لذت ببرند .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1392/10/21 شما میگی نرمافزارهای آندرویدی روی اون بهتر از خود اندروید جواب میده ؛ یک فرد آماتور نمیتونه این رو متوجه بشه باید متخصص باشین ؛ به طور مثال بازیهای Angry Birds و Temple Run 2 و یا نرم افزار ,viber شما کافیه یک گوشی اندرویدی دوهسته ای با امکانات این گوشی تهیه بفرمایید ؛ بعد بازیها رو با هم run کنید خودتون اون 20% کند بودن رو متوجه میشید ؛ اندروید سیستمش هماهنگ با نرم افزارهای اندرویدی هست تازه ورژن 10.2.1 بلک بری به فایلهای apk جواب مثبت میده ؛ پس شک نکنید این کار با استفاده از نرم افزار شکل گرفته ؛ اونوقت بنظر شما این دوتا میتونن یکی باشن !

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1392/10/20 بله وایبر خود بلک بری روی گوشی کار میکنه ولی اینستاگرام رو امتحان نکردم ؛ ... در خحصوص شیر کردن اینترنت که دوستان گفتنند ؛درسته ولی خیلی از افراد لپ تاب ندارند ؛ روش شیر اینترنت بدون فیلتر روی سیستمها خانگی بسیار دشوار تر هست .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1392/10/19 نصب نرم افزار اندروید روی ورژن 10.2.1 به منزله اجرای اون نرمافزار نیست ؛ واجرای اون نرمافزار به منزله کامل کار کردن آن نیست ؛ احتمال زیاد یک converter نرم افزاری این کار رو انجام میده چون نرم افزارها و یا بازیهای اندروید با 20% Delay اجرا میشود ؛ و به نرمافزارهای اندرویدی که باعث افت Security در سیستم عامل B.B10 میشه اجازه اجرا شدن نمیده ؛ و این نرمافزارها معمولا نرمافزارهایی هستنند که به IP و پورتهای گوشی ور میرن . البته این کار تازه روی این سیستم عامل صورت گرفته و باید ببینیم در آپدیتهای بعدی این مشکلات بر طرف میشه با خیر .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1392/10/19 سلام ؛ساختن BelackBerry id کار سختی نیست ولی اون رو نمیتونید روی گوشیتون ست کنید ؛ مگر با وای فای بدون فیلتر ؛مثل اینکه شما در خارج از کشور هستید ؛و این کار برای کاربران عادی بسیار سخت خواهد بود ؛ شما قید اکانت بلک بری و استفاده از اون رو روی موبایلتون رو بزنید . ساختن اکانت بلک بری از طریق سیستم کامپیوتر به منزله استفاده از اون روی موبایلتون نیست .

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1392/10/12 ببینید امنیت در سیستم ارتباطی این گوشی بسیار بالاست ؛پس راحت بگم vpn روی اون ست نمیشه ؛البته نوعی که در ایران موجود هست ؛در مورد سایفون روش نصب میشه ولی این به معنی عبور فیلتر از کل سیستم نرمافزاری گوشی نیست ... راحت بهتون بگم چون این گوشی برای سیستم آمریکا تعبیه شده و گوشی که در آمریکا استفاده میشه با این گوشی که در امارات یا ایران استفاده میشه هیچ فرقی نداره ؛کانادا که نمیاد بخاطر اینکه اینترنت در ایران فیلتر هست ؛ چند تا پورت و آی پی رو اینور و اونور کنه و امنیت گوشیش رو تقلیل بده که ما در ایران بدون دردسر از اون استفاده کنیم ؛اصلا براش مهم نیست .پس کسانی که از این گوشی استفاده میکنند فارق از اینکه چه مقدار از امکاناتش در ایران در دسترس هست ؛ عاشق برند بلک بری بوده و حاضرند از امکاناتی که سیستم عامل اندروید در اختیارشان قرار میدهد چشم پوشی کنند ؛ توصیه آخر ؛اگر در زمینه نرمافزاری و شبکه اطلاع کامل دارید و بلک بری رو دوست دارید میتونه گوشی خیلی خوبی براتون باشه در غیر این صورت برید آندروید یا ios بگیرید .

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1392/10/10 خیر ؛جهت مکالمه و استفاده از اینترنت مشکلی نداره ؛در بعضی مواقع جهت کاربردهای خاص گوشی نباید اطلاع پیدا کنه اپراتور برای ایران هست و باید روی مد هواپیما قرار دهید .

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1392/10/9 با سلام ؛این یک گوشی متفاوت هست ؛کیفیت ال سی دی درسته سوپر آمو ال ای دی هست ولی بسیار با ال سی دی سامسونگ و ال جی فاصله داره ؛ نقطه ضعف اساسی تصویرش مربوط میشه به روشنایی پایین صفحه نمایش که در سایت gsmarena تقریبا هم در 50 و هم در 100 درصد روشنایی پایین ترین نمره در بین گوشیهای هوشمند گرفته و من اینو خودم دیدم روشنایی تصویر پایین هست .شما به هیچ وجه نمیتونید وی پی ان روی گوشی ست کنید ؛ تایپ فارسی رو باید فراموش کنید یا با زبان عربی تایپ کنید ؛خود شما به این راحتیها از سایت بلک بری نمیتونید دانلود کنید همچین اجازه ای به شما نمیده ؛روی ورژن 10.2.1 بعظی نرمافزارهای اندروید نصب میشن ؛ در کل گوشی خاصیه دیگه .

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/7 این گوشی گوشی بسیار شیک و زیبایی هست با امکانات فراوان ؛ولی ابتدایی ترین و مهم ترین امکان در یک تلفن هوشمند امکان ارتباطی اون هست که باید بگم درXperia Z اصلا خوب نیست ؛ و با صدایی زیر 65 دیسیبل زیر سطح متوسط هست و آزار دهنده .البته قطعا این مسئله بخاطر ضد آب بودن گوشی هست چون در Xperia ZL صدا در هنگام مکالمه بالای 80 دسیبل بوده و بسیار خوب هست .
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا