مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : peyman r
  • تاریخ عضویت : 1392/4/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

HTC One X HTC One X

1392/4/12 با عرض سلام خدمت دوستان عزیزم
من نظرات شمارو در مورد مشکلاتی که در مورد این گوشی (htc one x) براتون پیش اومده را خوندم و خواستم کمکی به شما کرده باشم . خوب
1. برای ان دسته از دوستانی که از تمام شدن زود باطری رنج میبرن باید عرض کنم که راه کاری وجود نداره فقط و فقط باید برنامه های اضافی را بسته , نور صفحه نمایش را تا حدی بایین اورده, در صورت امکان از ویبره گوشی استفاده نکنید فقط در صورت لزوم, در قسمت status bar گزینه ی power saver on همیشه روشن باشد.
2. برای ان دسته از دوستانی که از داغ شدن گوشی رنج میبرن که معمولا این داغی در پشت گوشی زیر دوربین گوشی اتفاق میافتد برای cpu گوشی است و دلیل ان سنگین شدن پردازش یکی از هسته ها است و من به شما بیشنهاد میکنم که از برنامه ی (Tegra Overclock) استفاده کنید چون این برنامه مدیریت دقیقی بر هر چهار هسته cpu گوشی و هم بر تراشه ی گرافیکی گوشی دارد که با نصب و تنظیم برنامه حکم رانیه دقیقی بر تک تک هسته های cpu داشته و دیگر خبری از داغ شدن گوشی نیست.
3. برای چک کردن لحظه به لحظه حافظه گوشی و خالی کردن فایل های هرز و بیخود به شما پیشنهاد میکنم از برنامه ی (androidboo) استفاده کنید که این برنامه از قویترین و کامل ترین برنامه ها در این زمینه است و سرعت گوشی را تاحد بسیاری جشمگیری بالا میبرد.
4. و در اخر برنامه ی بسیار سودمند (Defrag Pro) که کار یکپارجه سازی اطلاعات گوشی هم حافظه داخلی و هم خارجی گوشی را بر عهده دارد و بسیار سودمند واقع شده در بالا بردن سرعت گوشی و در رتبه بندی گوگل نمره ی 5 را بخود اختصاص داده است.

خوب دوستان عزیز امیدوارم از اطلاعات کمو بیش بدرد بخور من استفاده خوبی ببرید.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام