مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : pn s
  • تاریخ عضویت : 1392/4/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Sony Xperia E dual Sony Xperia E dual

1392/4/9 سلام. من این گوشی رو حدودا 3ماه پیش خریدم ، درکل نمیشه گفت یه گوشیه خیلی خوب و بلعکس یه گوشیه بده. یه گوشیه در حد متوسط. بنظر من وبگردی باهاش برای کسایی که اهلشن چندان مورد قبول نیست اما برای افراد مبتدی خوبه. اکثر بازیها رو اجرا میکنه جز مواردی خاص که چون ممکنه از دید بعضی دوستان قابل حل باشه،در این مورد اظهارنظر نمیکنم(من این بازیها رو پیشنهاد میکنم که نصب کنید : z.f 2 & subway surf - angry bird &...). دوربینش امکانات خیلی خاصی ارائه نمیده و در حد یه گوشیه نرماله اما میتونید برنامه های مرتبطی نصب و کاربرد دوربین رو بالاتر ببرید (برنامه هایی مثل camera360-cymera-fotodanz و...) . یک سری برنامه ها توسط کارخانه روی این گوشی ریخته شده که در ایران یا کاربرد ندارن و یا کار هرکسی نیست که بخواد ازشون یه استفاده مفیدی داشته باشه، اگه گوشی رو خریدید آمارشون دستتون میاد. درکل اکثر برنامه ها در این گوشی نصب و اجرا میشن اما چندتا پیشنهاد مهم برای دوستان و برای آشناییشون با این گوشی دارم
1- از دید من گوشیه خوبیه و برای شخص من که گوشی باز نیستم چیز مناسبی بود اما برای کسانی که میخوان این گوشی رو بعنوان یک گوشی باز امتحان کنند یک پیشنهاد خیلی مناسب نیست.
2- اندروید پیش فرضش 4.0.4 بود که اخیرا نسخه 4.1.1 برای این گوشی ارائه شد اما متاسفانه گوشی اکسپریا E خیلی زود خودشو باخت و سر اولین آپدیت اندروید به 4.1.1 با وجود افزایش زیبایی کاربریه گوشی شاهد کندشدن+هنگ کردن+اجرانشدن بعضی برنامه ها خواهید بود بنابراین با وجود اینکه این گوشی سال 2013 ارائه شده اما بعید میدونم این گوشی قدرت اینو داشته باشه که پاسخگوی آپدیتهای بعدی اندروید باشه و خود شرکت سونی هم این مساله رو بخوبی میدونه.
3- بعد از خریدن این گوشی تا وقتی که حافظه داخلیه 2 گیگابایتی رو دارید، با خودتون میگید آخ جون خیلی جا دارم اما دردسر از جایی شروع میشه که این حافظه تموم بشه ، این مشکل با کارت حافظه خارجی حل میشه اما یک سری دردسر داره که دوستان حرفه ای خبر دارن.
4- شکل ظاهریه گوشی مشکلی نداره و جای بند هم براش تعبیه شد ولی متاسفانه متاسفانه چون این قبیل گوشیها در برابر ضربه حساسن ولی در بسیاری از نقاط ایران اثری از قاب ژله ای+کیف لب تابی+بندهای بدون قطعه فلزی و حتی برچسب مخصوصش پیدا نمیشه و شاید به سختی پیدا بشه. اما طبق آخرین خبر هنوز این لوازم مخصوص همین گوشی آنچنان ارائه نشدن.
درکل بعنوان یک کاربر ساده گوشی و شاگرد بسیاری از صاحب نظران که کامنتهای فراوانی گذاشتن ، به دوستانی که مثل من چیز زیاد خاصی از یک گوشیه سونی انتظار ندارن ، این گوشی رو پیشنهاد میکنم. اما اگه گوشیه برتری ازین این گوشی میخواین ، باید بدونید گوشیه خوب مارک سونی = قیمت بالای 1میلیون تومن
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا