مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مرتضی غ
  • تاریخ عضویت : 1392/3/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/7/22 همين الآن گوشيت را به آخرين ورژن که فکر کنم۵٣۶ باشه ارتقا بده و بعد در antutu تست کن.در مغازه که جلوی من تست کرد گفت که اگر گوشيت يک مدت خاموش باشه و بعد از اينکه روشن شد هيچ برنامه اي را باز نکنی نتيجه تست ممکن است بيشتر شود.خودش که تست کرد شد ٣۶۶٩٠ که از زد وان بيشتر است.امتحان کن. در ضمن ممنون از اطلاع رسانی و کمکی که کردی.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/7/21 ببخشيد من مي خواهم يک گوشي با صفحه نمايش بزرگ بخرم ومهمترين ملاک هايم صفحه نمايش بزرگ و سرعت بسيار بالا است.از نظر سرعت پيش هر کسی که رفتم گفت که درست است که z1 جديد تر است اما z ultra هم در بنچمارک ها و هم در کار عادی دست مردم سريع تر است.در مغازه کسی که بودم سرعت فوق العاده z ultra را نشانم داد و واقعا به من ثابت شد که از z1سريع تر است.ولی با اين وجود باز هم شما فکر می کنيد z1سريع تر است . اگر باور نمی کنيد می توانم به شما ثابت کنم.

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/7/19 من يک سريع حرف هايي را شنيده ام که باعث شد من در جمهوری که برای خريد اين موبايل رفته بودم فعلا در خريد آن شک کنم.از شما خواهش میکنم من را راهنمايي کنيد . من عاشق اين موبايل هستم ولی از همه چيز در دنيا مهمتر برای من سرعت موبايل است.مغازه داران علائدين و بازار موبايل ايران همگی به من گفتند که بين ۶٨٠٢ و بقيه مدل ها اختلاف سرعت واضحی وجود دارد و همچنين بين سرعت چيپست٨٢٧۴ و٨٩٧۴ هم اختلاف سرعت زياد است.خواهش میکنم من را راهنمايي کنيد که اين حقيقت دارد يا نه.وگرنه ممکن است من مجبور شوم سراغ چيز هاي ديگري مثل نوت ٣ بروم.

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/7/14 خيلی ممنون از کمک.من تا دو سه روز ديگه ميرم جمهوري بخرمش.فقط لطفا بگيد براي اين که سرم کلاه نره به چه چيز هايي بايد توجه کنم مثلا چه گارانتي باشه،کجايي باشه،چيا در جعبش باشه و غيره.خيلي ممنون ميشم اگر دوباره کمک کنيد.

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/7/13 ببخشيد،من گوشی هايي با صفحه نمايش بزرگ را دوست دارم وميخواهم يک گوشي بزرگ بخرم ولي از تبلت هم خيلي خوشم نمي آيد،مهم ترين ملاک هاي من هم اين است که اولا گوشي خيلي سريع باشد و دوما بسيار زيبا باشد.باچند گوشي باز واقعا حرفهاي که همگي هم نوت ٣ديده بودند وهم زد١وهم زداولترا هم که صحبت کردم همگي زد اولترا رابه من پيشنهاد کردند .با توجه به تقلب بسيار واضح سامسونگ نتيجه ی آخر اين است که الآن زد اولترا روی کاغذ سريع ترين گوشي و حتي سريع تر ازايفون ۵اس است.با چند نفري که صحبت کردم همه چون فروشنده موبايل بودند گفتند که در واقعيت از هونامي و نوت٣ هم سريع تر بوده و در بازي ها بهتر جواب ميدهد و فقط بد دست است.براي من دوربين هم مهم نيست.حالا از شما خواهش مي کنم مراراهنمايي کنيد که آيا نتيجه گيري من در مورد اين که زد اولترا بهترين براي من است درست است يا خير .ممنون مي شوم.

HTC DROID DNA HTC DROID DNA

1392/3/29 من از این گوشی خوشم اومده ،ولی جایی آن را ندارد.اگر قیمت آن را میدانید و جایی سراغ دارید که آن را داشته باشد خواهشا بگید.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/3/26 این آقای parsa درست میگوید.برادر من خودش سه مغازه در پاساژ مروارید برای خودش دارد ومیگوید که مغازه موبایل فروشی همسایه اش دقیقا همین حرف ها را زده.اون هم میگه از یک دلال موبایل که دوستش هست شنیده که گفته الآن فقط برای این که مغازه دار ها نمیزارند قیمت موبایل تقریبا فرقی نکرده،میگه وگرنه الآن میتونه آیفون رو حتی با قیمت 1.800.000 هم وارد کنه.

Motorola RAZR i XT890 Motorola RAZR i XT890

1392/3/23 اگر کسی ازش قیمت داره لطفا بگه

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/3/23 من خریدمش،ولی باید اقرار کنم خیلی بد دسته.البته من اینرو 1900000 32 گیگ خریدم ولی چند بار در همین دو سه روز از دستم زمین افتاد و خراب شد.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا