مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سمیرا ا
  • تاریخ عضویت : 1392/3/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Huawei Ascend G510 U8951 Huawei Ascend G510 U8951

1392/3/22 با سلام خدمت دوستان.

من این گوشی رو دیروز خریدم و از نظر بنده هم بسیار بسیار گوشیه اوکیه و اصلا هم کار کردن باهاش سخت نیست. قابل توجه کسانی ک از نداشتن منو، بزرگ بودن سایز گوشی و سنگینیش و ب درد نخوردن باتریش میترسن.

اولا ک ما چون ب داشتن منو عادت کردیم این تصور غلط رو داریم که نداشتن منو ب اون مدل قبلی خیلی وهم داره اما ن، اگه یکم باهاش کار کنین(حتی 2 ساعت) بهش عادت میکنین و از محیطش خوشتون میاد.
دوم این ک این گوشی ی مقدار سنگین هست اما ن اون سنگینی ک خیلی ها فکر میکنن ک از کت و کول بیفتن و احتمالا این گوشی برای خانم ها کمی وزن دار ب نظر بیاد (مثل خودم).

در مورد سایزش هم باز هم خانم ها فکر نمیکنم ک یک دستی بتونن خیلی راحت ازش استفاده کنن (باز هم مثل خودم)، اما بسیار بسیار گوشی شیک و خوش دستیه.

در آخر هم ب نظر من قدرت باتریش خوبه و ب درد نخور نیست.

و حالا اگه شما هم مثل من اشتباهی توی تحقیقاتون در مورد گوشی (مثل همین دفترچه های کالایاب موبایل و برخی از سایت ها) ک توش حالا یا ب دروغ یا اشتباه نوشته شده 2 سیم کارتست و رنگ سفیدش هم موجوده!!برخوردین، بدونید ک خیییییییییر،همچین آپشن هایی رو هیچ جایی (حتی علائ الدین ب اون بزرگی هم) یافت نکردم و سوژه خنده هم شدم.

و در آخر هم بگم ک من این گوشی رو 610 خریدم ک از همون طبقه زیرین بازار موبایل ایران- آریانا،محافظ ژله ای و برچسب "فابریک" خود گوشی رو هم گرفتم،قابل توجه کسانی ک گفتند و فکر میکنند ک این گوشی محافظ فابریک نداره و باید از لوازم جانبی سایر گوشی ها استفاده کرد.

پس در مجموع نتیجه میگیریم ک "اصلا در خرید این گوشی شک نکنید" و اجازه هم ندید ک فروشگاه هایی ک فاقد این گوشین و حتی برخی از فروشنده هایی هم ک دارنش و تو سرش میزنن! شما رو دودل کرده و ذوقتونو کور کنن،چرا ک با این رنج قیمت هیچ گوشی دیگه ای رو با این امکانات پیدا نمیکنید.همش هم ب خاطر اینه ک همه چی تو ایران اصولا دیرتر از جاهای دیگه دنیا جا میفته (مثل برند این گوشی) ک ی همچین گوشی با ی برند دیگه خیییییلی گرونتر از اینهاست.

موفق باشید:)
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام