مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : arash j
  • تاریخ عضویت : 1392/3/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 28

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/8/23 سلام.گوشی من که خوشبختانه هیچ مشکلی نداره و وای فای هم خیلی خوب آنتن میده.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/28 با سلام.من از گوشیم بنچ مارک گرفتم شد بالای ١۶ هزار تا حالا کسی امتیازش بالای ١۶.۵ یا 17هزار شده؟گوشی من خیلی بالاش جایی که اسم هوآوی رو نوشته داغ میکنه،آیا مال همه اینجوریه یا گوشی من خرابه؟

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/25 سلام.باید حالتش رو انتخاب کنی یعنی وقتی گوشی رو وصل میکنی توی نوار نوتفیکیشن یک پیغام میاد که از اونجا باید یکی از چهار گزینه که Hisuite هست رو انتخاب کنی.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/25 با سلام.htc one و sony xperia zl بلند ترین صدا ها رو دارن.کیفیت صدای این گوشی خوبه اما بلندی صدای زیادی نداره البته توی محیط بسته کاملا راضی کنندس ولی توی بیرون خیلی دلچسب نیسست.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/23 با سلام.کیفیت صداش خوبه اما صداش خیلی بلند نیست اما راضی کننده هستش.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/18 با سلام.دوست عزیز گوشی شما مشکل داره چرا میای نظر بقیه رو خراب میکنی؟من خودم قبول دارم که برند هوآوی زیاد جاافتاده نیست اما اگر دقت کنی میبینی که با این پول نمیتونستی گوشی دیگه ای با این امکانات داشته باشی.
رابط کاربریش هم خیلی خوبه و همه چیز خیلی جمع و جور و دم دسته و توش اصلا فضای خالی و پوچ نداری.
گوشی شما رو نمیدونم اما گوشی من شارژش بیشتر از 2.5 تا 3 ساعت طول نمیکشه و بعدش بهم تا 3,4 روز شارژ مفید میده.در کل باتری گوشی خیلی عالیه و یکی از مزایای این گوشی نسبت به گوشی های دیگه هست.
من که تا بحال توش مشکلی در اتصال به کامپیوتر این گوشی نداشتم تازه خیلی هم خوبه و راحت میتونی با نرم افزاری که تو خود گوشی داره از طریق کامپیوتر با انتخاب محل ذخیره (حافظه داخلی یا sd card)توش بازی و نرم ازار بریزی که کمتر گوشی این قابلیت رو داره.
تنها مشکلی که من توی این گوشی دیدم اینکه گرافیک 2D خوبی نداره وخیلی خوب نمیتونی توش بازیhd نصب کنی و این خیلی اذیت میکنه اما بجاش گرافیک 3D خیلی بالایی داره دو برابر نوت 2 و بهتر از xperia z (خودم بنچمارک گرفتم ) که این یکی از باگ های نرم افزاریش هست(گرافیک 2D خیلی پایین به نسبت گرافیک 3D خیلی بالا)و انشاء... آپدیتش بزودی میاد.
یکی دیگه از مزایای این گوشی صفحه نمایش خیلی با کیفیت و دوربین بهتر و واقعی تر (خودم باهم مقایسه کردم) و کیفیت ساخت خوب و ظاهر بسیار زیبا تر به نسبت رقیبش یعنی مگا 6.3.
امیدوارم کمکی کرده باشم و نظر شما رو به این گوشی مثبت تر کرده باشم.
درسته خود من هم اولش از خریدم پشیمون بودم اما وقتی مثبت تر نگاه کردم دیدم که این گوشی از هر نظر عالیه.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/14 سلام.این رام ها چی هستن؟من خودم تا بحال دو بار آپدیتش کردم.کدوم یکی روی سرعت و بهتر اجرا شدن بازی ها نقش داره.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/7/4 سلام.اگر از شارژر اورجینال گوشی استفاده کنی زود شارژ میشه.من خودم با شارژر های دیگه امتحان کردم و حداقل 12 ساعت طول میکشه.خودم از آدابتور اورجینال و سیم کامپیوتر یک گوشی دیگه استفاده میکنم چون باسیم کامپیوتر خودش تاچ صفحه قفل میکنه و خراب میشه و دقیقا 3 ساعت طول میکشه.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/5/17 سلام دوستان.فرقی نداره گوشی با چه پارت نامبری باشه مثلا امارات؟

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/5/16 سلام.آپدیت 4.2 براش اومده؟

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/5/14 سلام.گوشی شما تو انجام چه کار هایی داغ میکنه؟من وقتی بازی میکنم قسمت بالایی گوشی جایی که نوشته هواوی خیلی خیلی داغ میکنه حتی تو انجام کارای معمولی بیش از حد نسبت به گوشی های دیگه گرم میشه همچنین وقتی توی شارز خیلی خیلی داغ میکنه انگار که داری چند تا بازی hd رو با هم اجرا میکنی.نمیدونم چرا وقتی به شارزه تاچ گوشی خوب کار نمیکنه و تاچ قفل میشه.گوشیه شما هم همینتوریه؟فکر کردم گوشیم خرابه و بردمش نمایندگی از پنجشنبه گوشیم دستشونه.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/5/14 سلام.این گوشی واقا عالیه و من که خیلی ازش راضیم.کیفیت ساخت خوبی داره و صفحه نمایش خوب و با کیفیتی داره اما نمیدونم که به پای lumia 920 میرسه یا نه.در کل گوشیه خوبیه و از نظر کیفیت ساخت و صفحه نمایش نسبت به رقیبش یعنی galaxy mega خیلی خیلی بهتره اما از نظر سخت افزاری نمیدونم چون هنوز یکم مشکل داره و با آپدیت حل میشه.برای من که بازی ها رو یکی در میون اجرا میکنه مثلا تو یکی لگ میزنه و تو یکی دیگه با 10 برابر گرافیک یکی قبلی خوب عمل میکنه.ظاهرا تو ماست وانتد لگ میزنه اما اگر دقت کنی میبینی که ماست وانتد تو هواوی g600 با قیمت 600 بدون لگ اجرا میشه و فقط به دلیل مشکلات نرم افزاری فعلا نمیتونه بعضی بازی های hd رو خوب اجرا کنه.

Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200 Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200

1392/5/12 سلام دوستان.بنده در حال حاضر هواوی میت دارم و رفتم با این گوشی کار کردم و هردو رو کاملا با هم تست و مقایسه کردم.
از سخت افزار شروع میکنم که باید بگم میت هیچی در مقابل مگا کم نداره اما به به دلیل مشکلات نرم افزاری که هنوز داره تو این بخش عقب تره.من دو تا بازی رو تو این گوشی ها تست کردم که مگا به مقدار قابل توجهی زود تر باز میکرد اما تو هواوی خیلی کند و با لگ فراوان البته من بازی با 10 برابر گرافیک این رو روی میت نصب کردم و خیلی روون و بی عیب اجرا شدن اما باز هم مشکل نرم افزاری میته که بازی ها رو یکی در میون اجرا میکنه.امیدوارم سریع تر آپدیتش بیاد.
قسمت بعدی صفحه نمایشه که مگا با کیفیت تر به نظر میرسید اما میت واقعی تر.
دوربین ها رو هم با هم تست کردم که کاملا یکی بودن و کسی برنده نبود.البته زوم مگا یکم بیشتر بود.
بعد از همه ی اینا به طراحی وساخت میرسیم که اختلاف در این زمینه بین میت و مگا زمین تا آسمون بود.دوربین مگا بیش ازحد از بدنه بیرون زده بود و همین کار کردن باهاش رو یکم سخت میکرد.خیلی خوش دست نبود و نمی تونستم راحت با هاش با یک دست کارکنم.به دلیل پلاستیکی بودنش از دستم لیز میخورد و خیلی حس امنیت خوبی نداشتم.نمیدونم چرا بر خلاف همه ی گوشی ها دکمه ی back سمت راست بود و من خیلی با این موضوع راحت نبودم.از نظر قشنگی هم به نظر من میت خیلی خیلی نسبت به مگا قشنگ تر و دوست داشتنی تر بود.
رابطه کاربریه سامسونگ خیلی راحت تر و جا افتاده تر بود برام و باید بگم با مال سامسونگ بیشتر حال کردم.تقریبا یا کاملا شبیه s4 بود.
امیدوارم کمکی کرده باشم و به کسی بی احترامی نکرده باشم.

HTC One HTC One

1392/5/12 سلام دوست عزیز.میشه بگی این کد 801 و سری n چی هست؟ممنون میشم.

HTC One HTC One

1392/5/11 سلام.این مشخصات مال یک گوشیه سطح متوسط هست و خیلی نباید ازش انتظار اجرا کردن فیلم یا بازی های hd بدون لگ و کندی داشت.
بنظرم این مشخصات برای htc desire 200 باشه.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/5/11 سلام.میشه بگید ماوس و کیبرد رو از کجا تهیه کردین وچجوری بهش وصل کردید.در مورد این آپدیت میشه یکم بیشتر توضیح بدید و از کجا میدونید که میخواد بیاد؟ممنون میشم جوابم رو بدید.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/5/10 سلام.باتری این گوشی عالیه و خیلی خوب کار میکنه.حتما گوشیه شما مشکل داره.

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/5/9 سلام خدمت همه ی دوستان.امروز رفتم و با galaxy mega کارکردم و گوشی ها رو کاملا با هم تست و مقایسه کردم.
از طرا حی وساخت شروع میکنم که باید بگم galaxy mega در برابر این هیچه.به علت این که گوشی پلاستیکی هستش از دست لیز میخوره.دوبینش هم بیش از حد از بدنه بیرون زده و مزاحم کارکردن با گوشی میشه و نسبت به mate اصلا خوشدست نیست.از نظر طراحی هم mate خیلی خیلی نسبت به maga قشنگ تره.
صفحه نمایش mega نسبت به mate روشن تره و جزئیات بیشتره.
دوربین ها هم تقریبا یکیه و کسی برنده نبود.
دو تا بازی رو توی هر دو گوشی تست کردم که mate در زمینه ی سخت افزار کاملا شکست خورد.mega به نسبت قابل توجهی زود تر باز میکرد اما mate کند و با لگ فراوان.فکر کردم گوشی خودم مشکل داره و یک گوشی دیگه رو که برای تست گذاشته بودن برداشتم و بازی رو امتحان کردم اما باز هم اینجوری بود و بازی خیلی بد اجرا میشد.البته امید وارم که این مشکل با آپدیت حل بشه و من رو از خریدم پشیمون نکنه.
من گوشیمو 1420000از مشهد,بلوار سجاد نمایندگی مایکروتل کنار پاساز کامپیوتری تک خریدم.خواستید برید با maga و mate کار کنید.توی هر دو گوشی یک هواپیما بازی ریختم وبرید و نحوه ی اجرا شدنشون رو باهم مقایسه کنید.
یک اپدیت 117mg برام اومده البته هنوز آپدیت نکردم اگر شما کردید بگید چه فرقی کرده.اگر گوشیتون رو آپدیت کردید فایل نصبی بازی رو از فایل منیجر mate یا mega بردارید و برای خودتون بریزید به نظرم تو فایل بلوتوث رفته باشه.
اسم بازی هم air navy fighters هست خواستید میتونید از بازار دانلود کنید.
یک دنیا ممنون میشم کارایی که گفتم رو انجام بدید.ببخشید که زیاد شد.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/5/8 سلام دوستان.به نظر شما با گارانتی بگیرم با بدون گارانتی؟

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/5/8 سلام.پس چرا بعضی وقت ها لگ میزنه.علت این که میگم با آپدیت درست میشه اینه که کسایی که محصولات دیگش رو دارن میگن اول خوب اجرا نمیکرده ام بعد درست شده.شما یا کسی میدونه چجوری باید اپ ها رو بر اساس تاریخ نصب یا حروف الفبا یا بیشترین استفاده مرتب کرد؟

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/5/6 س.با یک نرم افزار به اسمه AnTuTu Benchmark که میتونی از تو بازار یا androidha دانلودش کنی.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/5/6 سلام.sdcard/android/obb اگه دوباره پیغام داد معلوم میشه که دیتای شما ناقصه و باید با خود گوشی بقیه ی دیتا رو دانلود کنی.من خودم این مشکل رو سر most wanted داشتم.یکبار که زدم خودش دانلود کنه دیدم که 2g دیتا لازم داره و 1.4g روخودش دانلود کرده(دقیقا همون مقداری رو که خودم از تو کامپیوتر ریخته بودم)

Huawei Ascend Mate Huawei Ascend Mate

1392/5/6 سلام.من این گوشی رو چند وقتی میشه خریدم.گوشیه خوبیه اما بنظرم cpu این گوشی مقداری ضعیفه.تو بعضی از بازی ها لگ میزنه و درست اجراشون نمیکنه اما همون بازی ها تو s3 خیلی خوب اجرا میشن با اینکه تو benchmark ها خیلی از s3 بهتره.بنظر شما گوشیه من مورد داره یا همشون اینجوریین؟بنظر شما با چند تا آپدیت حل بشه؟

HTC One HTC One

1392/5/6 س.بنظر شما آل دیجیتال امنه کسی تجربه ی خرید یا فروش گوشی دست دوم رو از این سایت داره؟

HTC One HTC One

1392/5/6 سلام.دیتا رو از هر جایی دانلود کنی همینه.وقتی بزاری خودش دانلود کنه بازی با صفحه نمایشت هماهنگ میشه.لازم نیست همش رو خودش دانلود کنه یک مقدار کمی کافیه همین که با صفحه نمایشت هماهنگ بشه بسه.ممکنه بعضی وقت ها هم بازی کوچک تر از صفحه نمایشت باشه که باز هم به همین مشکل برمیگرده.امیدوارم درست راهنماییت کرده باشم.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1392/5/6 سلام دوستان کسايي که اين گوشي رو دارن ميشه بگن چقدر هنگ ميکنه و تا چقدر داغ ميکنه و چقدر توش کاهش سرعت و لگ ديده ميشه و کار کردن باهاش چجوريه؟ممنون ميشم جوابم رو بدين.

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1392/5/6 سلام دوستان من بین این گوشی و آیفون 5 موندم البته از لحاظ سیستم عامل میگم چون تا به حال اندروید داشتم و از این سیستم عامل بدردنخور خسته شدم.میشه درباره ی برتری های این سیستم عامل و نقاط ضعفش نسبت به ios توضیح دهید؟آیا بازی هایی مثل آسفالت و ماست وانتد برای این سیستم عامل موجوده؟یک دنیا ممنون میشم اگه به سوالاتم جواب بدید.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/5/5 سلام دوستان میخوام یک آیفون 5 بگیرم ونمیدونم باید به چه نکاتی توجه کنم چون این اولین بارمه که میخوام آیفون بگیرم و تا قبل از این فقط با اندروید کار میکردم.میخواستم بدونم چه فرقی بین گوشی لاک با آنلاک هست؟این پارت نامبر چی هست؟در مورد گوشی دست دوم چطور؟یک دنیا ممنون میشم جوابم رو بدید.
موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا