مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : روزبه ب
  • تاریخ عضویت : 1389/9/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy Core I8260 Samsung Galaxy Core I8260

1392/5/31 سلام.
من یک هفته اس این گوشی رو خریدم(سفید).در کل گوشی خوبیه و ازش راضیم ولی به نظرم قیمتش نسبت یه سخت افزارش بالاست که البته شاید بشه با دو سیم بودنش توجیهش کرد.
در کل بگم خرید گوشی کاملاً سلیقه ایه و بستگی به نیاز آدم داره پس قبل از خرید ببینید از گوشی چه توقعی دارید با این پول میشه تک سیم کارت های بهتری گرفت.
تو این یه هفته مشکل خاصی نداشتم باش فقط یه بار سیم کارت اولم آنتن نداشت صفحه خود به خود سیاه شد اِرور Ram Dump داد!! و باتری رو در آوردم و خداروشکر تا الان دیگه مشکلی نداشتم.
اگه میخواین این گوشی رو بخرین فقط باید بتونین پیش خودتون به این سوال جواب بدین که چرا این همه پول دادم بابت گوشی ای که ویدیوهای 1080p رو که هیچ 720p رو هم به زور و فقط با MX player پخش میکنه؟ و اینکه چرا دوربین فیلمبرداریش full HD و HD که نه 480p فیلم میگره؟اگه با اینا مشکل ندارین گوشی خوبیه.
از نقاط ضعفش همین دو مورد که گفتم و به اضافه ی CPU و گرافیک مدل پایینشه که بدجور تو ذوق میزنه.خیلی زود داغ میکنه.چه موقعی که باتری درحال شارژه و چه با استفاده از وای فای و وب گردی هم داغ میشه سریع.میگن بازی HD اجرا نمیکنه ولی من nfs most wanted بازی میکنم باش و مشکلی ندارم.
اما نقاط قوتش،ظاهر زیبا و اندازه ی فوق العادشه که خیلی خوش دست و راحته.صفحه نمایشش با اینکه led نیست اما اندازه و کیفیتش خیلی خوبه و قابل قبوله.موندگاری باتری هم خوبه 24 ساعت رو آب خوردن جواب میده با کارای روزمره مثل تماس و وب گردی و بازی.و اینکه با همه این مسائل با دو سیم کارته هم هست!
در کل اگه دنبال یه گوشی برای انجام کارای روزمره و تماس و اس ام و اینترنت هستین عالیه ولی اگه برای فیلم و بازی سنگین میخوایین،نه زیاد خوب نیست.اگه ارزون تر بود خیلی خوب بود ولی الانم خریدش پیشنهاد میشه فقط اگه با دوربین 5 و عدم پخش و ضبط تصاویر 1080 کنار میایین و با قیمتش مشکلی ندارین.من به سختی پولشو جور کردم و دوس داشتم با این پول انتخاب کامل تری داشتم حتی تک سیم،ولی الانم زیاد پشیمون نیستم.
متن هم طولانی شد فقط خواستم تجربم رو بگم.دیگه انتخاب با خودتون.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا