کوین لینچ رئیس فناوری ادوبی این کمپانی را به مقصد اپل ترک می کند

نمایش خبر

تاریخ : 1391/12/29
برچسب‌ها : ادوبی Adobe ، کوین لینچ Kevin Lynch ، اپل Apple

واحد خبر mobile.ir : کوین لینچ (Kevin Lynch) -- رئیس فناوری یا به عبارتی CTO کمپانی ادوبی -- که زمانی از منتقدین سرسخت سیاست های اپل و استیو جابز در رابطه با عدم استقبال از فناوری فلش بود، این شرکت را ترک خواهد کرد تا به عنوان نائب رئیس فناوری در کمپانی اپل مشغول به کار شود.

کوین لینچ در سال 2005 هنگامی که ادوبی کمپانی ماکرومدیا را به تملک خود درآورد به ادوبی پیوست و مدت ها به عنوان یکی از اصلی ترین مدیران ادوبی در تعیین خط مشی فناوری های این کمپانی مشارکت داشت. در اصل دورنمای فناوری ادوبی بیش از هر کس دیگر توسط آقای لینچ ترسیم می شد. بدین ترتیب با رفتن او به اپل، ادوبی یکی از کلیدی ترین مهره های خود را از دست خواهد داد.

ادوبی در Form 8-K اخیر خود که برای آگاه سازی سهام داران از وقایع اخیر کمپانی ارائه می شود به استعفای آقای لینچ از سمت خود در تاریخ 18 مارس 2013 اشاره نموده و اعلام کرده که در روز 22 مارس آقای لینچ این کمپانی را ترک می کند. اپل نیز پیوستن کوین لینچ به اپل را تأیید کرده است.

Kevin Lynch - کوین لینچ

ادوبی همچنین اعلام نموده که جایگزینی را برای سمت CTO در نظر ندارد و مسئولیت توسعه فناوری را مدیران واحد تجاری ادوبی که تحت نظر شانتانا ناراین -- مدیر عامل ادوبی -- قرار دارند بر عهده خواهند داشت. برایان لامکین که به تازگی به ادوبی بازگشته نیز برخی از اموری را که با مسئولیت های قبلی آقای لینچ همپوشانی زیادی دارد بر عهده خواهد داشت.

طبق گفته استیو داولینگ -- سخنگوی اپل -- کوین لینچ در اپل زیر نظر باب منسفیلد -- که عنوان شغلی او نائب رئیس ارشد فناوری ها (SVP of Technologies) است -- فعالیت خواهد کرد و گزارشات خود را به او ارائه خواهد داد. سکان هدایت فناوری اپل تا حد زیادی در دست آقای منسفیلد و تیمش است. البته عمده مسئولیت های آقای منسفیلد در ارتباط با تیم های فناوری بی سیم و نیمه هادی است و تیم نرم افزاری زیر نظر Craig Federighi قرار دارد.

یکی از موفقیت هایی که ادوبی در مدت هدایت فناوری های این کمپانی توسط آقای لینچ کسب نمود حرکت محصولات ادوبی به سمت فناوری ابری و نیز حرکت به سمت مدل فروش محصولات بر اساس حق اشتراک (به جای فروش بسته نرم افزاری) بود. بی شک این تجربیات رئیس سابق فناوری ادوبی به اپل کمک خواهد کرد تا رقابتی بهتر را با گوگل و مایکروسافت در این زمینه ها داشته باشد و می توان منتظر نتایج انتقال این تجربیات به اپل بود.

گزارش مالی مثبت ادوبی

کمپانی ادوبی گزارش مالی سه ماهه مالی نخست سال 2013 خود را نیز که مربوط به سه ماهه منتهی به 1 مارس است منتشر نمود. در این سه ماهه ادوبی توانست 1.01 میلیارد دلار فروش را تجربه کند که فراتر از انتظار اکثر کارشناسان بود. در این سه ماهه ادوبی توانست 153,000 مشترک را به مشترکین ابزارهای Creative Cloud خود اضافه نماید که موفقیتی چشمگیر برای این کمپانی محسوب می شود. اکنون Creative Cloud ادوبی بیش از 500,000 مشترک را داراست و این کمپانی در نظر دارد تا تعداد این مشترکین را تا پایان این سال مالی خود به 1.25 میلیون نفر برساند.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا